Ik weet niet of dit een beetje accuraat is :quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag gister een plaatje voorbij komen dat elektrische Pokémon veel bij hoge scholen etc zitten.
Kan iemand dit bevestigen ? Daar heb ik er nog bijna niks van.
Er zit van alles in het spel wat nog niet geactiveerd isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:07 schreef MrRiot het volgende:
Het blijkt trouwens dat Mew niet legendary maar 'Mystic' is en dat voor alles vanaf legendary de catch rate 0% is. Ook schijnt er een master ball in het spel te zitten
Niet mystic, maar Mythicquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:07 schreef MrRiot het volgende:
Het blijkt trouwens dat Mew niet legendary maar 'Mystic' is en dat voor alles vanaf legendary de catch rate 0% is. Ook schijnt er een master ball in het spel te zitten
Ik ook! Bij de IKEAquote:
Universiteitsterrein Tilburg 0,0 iig:Pquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag gister een plaatje voorbij komen dat elektrische Pokémon veel bij hoge scholen etc zitten.
Kan iemand dit bevestigen ? Daar heb ik er nog bijna niks van.
Damn, dat is klotequote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fuck net een Wartutle met 620cp die twee keer uit me Ultra ball springt en weg is.;(
BS... In Tilburg is de Pikachu Hot-spot in een parkquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:07 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een beetje accuraat is :
Electric-type Pokemon like Pikachu can be found in only one particular type of area in Pokemon Go: areas the game regards as ‘industrial’. The best place to search for these, then, are industrial parks, schools and college campuses, and other dry places that are largely concreted over.
https://www.vg247.com/201(...)-go-electric-pokemon
Bij mij zitten er 3 pikachu spawns in een park hier vlakbijquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:07 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een beetje accuraat is :
Electric-type Pokemon like Pikachu can be found in only one particular type of area in Pokemon Go: areas the game regards as ‘industrial’. The best place to search for these, then, are industrial parks, schools and college campuses, and other dry places that are largely concreted over.
https://www.vg247.com/201(...)-go-electric-pokemon
Die heb je recent gevangen, lijkt het.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom zijn sommige pokemons in je overzicht met een blauw soort aura?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |