SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQYour beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokemon multiplier rate, zie:
http://imgur.com/gallery/CWMyC
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 01:32:36 ]
weten we nog nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom zijn sommige pokemons in je overzicht met een blauw soort aura?
http://gaming.stackexchan(...)ra-around-my-pokemonquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom zijn sommige pokemons in je overzicht met een blauw soort aura?
Het is ze eindelijk gelukt om mensen het huis uit te krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
Nu nog even minder eten en ik ga serieus afvallen door dit spel.
Moet zeggen dat ik ook niet veel extreem dikke mensen dit zie spelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het is ze eindelijk gelukt om mensen het huis uit te krijgen
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:40 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
http://gaming.stackexchan(...)ra-around-my-pokemon
Maar is het genoeg voor dit event?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 07:23 schreef KingRadler het volgende:
Gemiddeld gewicht van Fok gebruikers is afgelopen week flink gedaald.
van mij niet hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 07:23 schreef KingRadler het volgende:
Gemiddeld gewicht van Fok gebruikers is afgelopen week flink gedaald.
Team roodquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:16 schreef Inaithnir het volgende:
Wie verzint deze TT's toch elke keer
Team rood
Ik heb nu twee 10 km eieren (mijn 4e en 5e, ben lvl 23..) 1 al op 6.2km en de andere 2.3 kmquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:31 schreef Tofuburger het volgende:
Ik ga vandaag mijn 10km ei proberen te laten uitkomen. Had gisteren al 2,5km gedaan en vandaag maar eens lopend richting werk (+/-3km) en tijdens de lunchpauze en tussendoor in het gebouw ook even een wandeling maken/rondlopen.
Ik zit nu op level 5,5 en ga proberen om level 7,5/8 te halen
Ooh spannend! Ik zal voor je duimen, laat maar weten wanneer ze uitkomenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:34 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb nu twee 10 km eieren (mijn 4e en 5e, ben lvl 23..) 1 al op 6.2km en de andere 2.3 km. Als ik nu nog steeds geen Snorlax of Lapras krijg
![]()
dat betekend dat er een Pokemon verschijnt in de echte wereld omgeving om je heen.quote:
Tenksquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:01 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat betekend dat er een Pokemon verschijnt in de echte wereld omgeving om je heen.
zet je het uit dan zal Pokemon verschijnen in een virtuele omgeving.
je moet anders even langs een Pokemon Center gaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:03 schreef TostiTijd het volgende:
Gisteren de hele avond rondgelopen, RIP mijn knie.
Ben geen pokemon.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:04 schreef KingRadler het volgende:
[..]
je moet anders even langs een Pokemon Center gaan.
Het is sowieso handig om altijd de AR uit te schakelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
als je gaat fietsen en je hebt een Smartphone houder is het handig om AR uit te schakelen.
Hoef je niet je telefoon van de houder af te halen als je een Pokemon wilt vangen.
Het is MannekenPisquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is er al nieuws over wanneer ze die tracker gaan fixen?
Ik moet toch altijd even stoppen wil ik fatsoenlijk een Pokémon vangen. En elke keer gevraagd worden of ik een Pokémon aan het vangen benquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
als je gaat fietsen en je hebt een Smartphone houder is het handig om AR uit te schakelen.
Hoef je niet je telefoon van de houder af te halen als je een Pokemon wilt vangen.
Cool!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:12 schreef raptorix het volgende:
Stap ik de deur uit staat er een Weezing 546 CP
Had 15 ballen nodig, ding sprong er elke keer uit.
Ja, de echt speciale zitten in Syrie, Afghanistan dat soort regionen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:03 schreef TostiTijd het volgende:
Ik ben nog helemaal geen koffing of weezing tegengekomen
Klopt het trouwens dat je een aantal pokémon alleen in bepaald werelddeel kan vangen? Dat zou echt fucking lame zijn..
electrode misschien met selfdestruct. Laatste tijd ook steeds vaker in Frankrijk te vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, de echt speciale zitten in Syrie, Afghanistan dat soort regionen.
Maakt me niet uit, ritje naar mijn werk levert me doorgaans een stuk of 80 ballen opquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:52 schreef Unites het volgende:
[..]
Cool!Alleen jammer dat het je 15 ballen heeft moeten kosten...
Hier bij ons in het park in Eindhoven zit iedere avond een Magmar, niet echt het type voor in een park. Blijft gissen, denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:03 schreef TostiTijd het volgende:
Ik ben nog helemaal geen koffing of weezing tegengekomen
Klopt het trouwens dat je een aantal pokémon alleen in bepaald werelddeel kan vangen? Dat zou echt fucking lame zijn..
Voor een Weezing wil ik ook wel 15 ballen gooien hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ritje naar mijn werk levert me doorgaans een stuk of 80 ballen op
Leuk grapje Hans.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
electrode misschien met selfdestruct. Laatste tijd ook steeds vaker in Frankrijk te vinden.
Welk park? Straks ff langsrijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:20 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Hier bij ons in het park in Eindhoven zit iedere avond een Magmar, niet echt het type voor in een park. Blijft gissen, denk ik.
Dankjewel, Henk.quote:
henri dunantparkquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:20 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Hier bij ons in het park in Eindhoven zit iedere avond een Magmar, niet echt het type voor in een park. Blijft gissen, denk ik.
Bij het stadswandelpak is het altijd mooi, zit ook een jynxquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:44 schreef boik het volgende:
[..]
henri dunantparkgister ook nog paar uur zitten chillen maar geen Magmar gezien, wel porygon, en koffing gevangen.
Nice. Ik heb een Staryu, Geodude, Drowzee, Paras en Oddish klaarstaan (naast de standaard ratten en duiven)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kan nu Staryou, Sandshrew, Slowpoke, Psyduck en Mangnemite evolven.
Dat is toch wat die armband van 40 euro doet?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)n-in-pokemon-go.html
Dit is dus wel cheaten.Automatsch pokemon vangen en pokestops leegmaken.
Huh? wat gemist?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is toch wat die armband van 40 euro doet?
Wel makkelijk te detecteren door Niantic. Lijkt me een garantie voor een ban.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)n-in-pokemon-go.html
Dit is dus wel cheaten.Automatsch pokemon vangen en pokestops leegmaken.
Welk level ben je inmiddels?quote:
Werkzequote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:05 schreef Tofuburger het volgende:
Heb net een wandeling gemaakt van een uur richting mijn werk.
Ondertussen de trotse eigenares van:
Paras 91
Eevee 136
Pinsir 202!!![]()
Poliwag 106
Goldeen 86
Ook een paar pidgeys, ratata's, Weedles en Caterprie's erbij, maar die had ik allemaal al.
En een krabby geprobeerd te vangen van 97, maar die sukkel ging uiteindelijk vluchten..
Level 14quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:07 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Welk level ben je inmiddels?
Ik kwam er laatst eentje tegen van 600CP, maar toen was ik nog wel level12 ofzo. Gisteren eigenlijk alleen maar pidgeys en rattatas tegengekomen
Wow, wel heel hoog dat je die tegenkomt! Ik heb 1 pokemon die hoger is dan dat, maar na evolueren en veel stardust er tegenaan smijten (Vaporeon)quote:
Ik schrok inderdaad ook een beetjequote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:16 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Wow, wel heel hoog dat je die tegenkomt! Ik heb 1 pokemon die hoger is dan dat, maar na evolueren en veel stardust er tegenaan smijten (Vaporeon)
Wellicht je GPS opnieuw calibreren, als je geluk hebt pakt ie hem dan welquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:18 schreef 24Fan het volgende:
Ik woon naast een pokestop. Maar op de een of andere manier kan ik er telkens net niet bij. Tenzij de gps me net een stapje buiten m'n huis laat staan ( 2 pixels verder ), dan kan ik bij de pokestop.
Zou mooi wezen. Gisteravond in bed pakte ie m net wel. Nog even een half uurtje met een luremodule een stapel Pokemon gevangen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wellicht je GPS opnieuw calibreren, als je geluk hebt pakt ie hem dan wel
Bij mij komen er heel veel Drowzee, Sandshrew, Voltorb en magnemites voor.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:18 schreef sirdanilot het volgende:
Spannendste is tot nu toe een dratini, zitten er hier genoeg van.
Welke pokemon komen bij jullie veel voor?
Bij mij uiteraard de standaard weedle/ratata/pidgey. Maar ook veel slowpokes gezien, en ook wel dingen als psyduck enzo. Caterpies zijn zeldzamer dan weedles bij mij.
Die heb ik dan weer allemaal nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bij mij komen er heel veel Drowzee, Sandshrew, Voltorb en magnemites voor.
Caterpies zie ik ook niet zo heel vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |