ik hda ergens gelezen dat de app nog prima werkt als je niet harder dan 25 km p/u fietst. Als dat klopt kan je nog best doorfietsenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:44 schreef DuW2 het volgende:
Ik fiets meestal. Wel in zo'n tempo (dat ik van mn fiets af val ongeveer) dat mijn kilometers geregistreerd worden ivm eggs.
Pokemon vangen gaat dan ook prima, wel de camera optie uit uiteraard zodat je niet draaiend op de fiets hoeft te zitten.
Uurtje per dag op de fiets ('s avonds) brengt me een hoop leuks. Beter dan lopen, eerste paar dagen gedaan, maar wat een drama is dat... Komt misschien omdat ik in een dorp woon en dus niet veel pokestops in de buurt heb.
Oh en ontopic... zit totaal op 25 a 30 kilometer dacht ik zo. Gisteren 7 bijgeschreven, vandaag nog maar 1.5... van huis naar het werk
paar keer redelijk normaal tempo gefietst (zo'n 18 km p/u is dat denk ik) maar had niet het idee dat de km geregistreerd werdenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:15 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ik hda ergens gelezen dat de app nog prima werkt als je niet harder dan 25 km p/u fietst. Als dat klopt kan je nog best doorfietsen
Nope. Staan ook niet in journal.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:38 schreef DuW2 het volgende:
Waarschijnlijk staan ze gewoon ergens tussen je pokemons... sorteer even op recent en kijk of er 3 nieuwe bovenaan staan die je niet gevangen hebt...
Hm, dat is balen dan. Had zelf ook een vastloper, maar zag m wel boven aan staan bij recent.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:42 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Nope. Staan ook niet in journal.
Squirtle, charmander, bulbasaur of pikachu komen daar ook uit hequote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:44 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Hm, dat is balen dan. Had zelf ook een vastloper, maar zag m wel boven aan staan bij recent.
Dan hoop ik voor je dat het 2km eitjes waren, komt toch niks spectaculairs uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |