SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQYour beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokemon multiplier rate, zie:
http://imgur.com/gallery/CWMyC
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 01:32:36 ]
weten we nog nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom zijn sommige pokemons in je overzicht met een blauw soort aura?
http://gaming.stackexchan(...)ra-around-my-pokemonquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom zijn sommige pokemons in je overzicht met een blauw soort aura?
Het is ze eindelijk gelukt om mensen het huis uit te krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
Nu nog even minder eten en ik ga serieus afvallen door dit spel.
Moet zeggen dat ik ook niet veel extreem dikke mensen dit zie spelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het is ze eindelijk gelukt om mensen het huis uit te krijgen
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:40 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
http://gaming.stackexchan(...)ra-around-my-pokemon
Maar is het genoeg voor dit event?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 07:23 schreef KingRadler het volgende:
Gemiddeld gewicht van Fok gebruikers is afgelopen week flink gedaald.
van mij niet hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2016 07:23 schreef KingRadler het volgende:
Gemiddeld gewicht van Fok gebruikers is afgelopen week flink gedaald.
Team roodquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:16 schreef Inaithnir het volgende:
Wie verzint deze TT's toch elke keer
Team rood
Ik heb nu twee 10 km eieren (mijn 4e en 5e, ben lvl 23..) 1 al op 6.2km en de andere 2.3 kmquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:31 schreef Tofuburger het volgende:
Ik ga vandaag mijn 10km ei proberen te laten uitkomen. Had gisteren al 2,5km gedaan en vandaag maar eens lopend richting werk (+/-3km) en tijdens de lunchpauze en tussendoor in het gebouw ook even een wandeling maken/rondlopen.
Ik zit nu op level 5,5 en ga proberen om level 7,5/8 te halen
Ooh spannend! Ik zal voor je duimen, laat maar weten wanneer ze uitkomenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 08:34 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb nu twee 10 km eieren (mijn 4e en 5e, ben lvl 23..) 1 al op 6.2km en de andere 2.3 km. Als ik nu nog steeds geen Snorlax of Lapras krijg
![]()
dat betekend dat er een Pokemon verschijnt in de echte wereld omgeving om je heen.quote:
Tenksquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:01 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat betekend dat er een Pokemon verschijnt in de echte wereld omgeving om je heen.
zet je het uit dan zal Pokemon verschijnen in een virtuele omgeving.
je moet anders even langs een Pokemon Center gaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:03 schreef TostiTijd het volgende:
Gisteren de hele avond rondgelopen, RIP mijn knie.
Ben geen pokemon.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:04 schreef KingRadler het volgende:
[..]
je moet anders even langs een Pokemon Center gaan.
Het is sowieso handig om altijd de AR uit te schakelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:02 schreef KingRadler het volgende:
als je gaat fietsen en je hebt een Smartphone houder is het handig om AR uit te schakelen.
Hoef je niet je telefoon van de houder af te halen als je een Pokemon wilt vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |