Gaat hard met al die 2km eieren die ik krijgquote:
beter dan met je moederquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:52 schreef KingRadler het volgende:
dat er mensen slapen met een Pikachu knuffel
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
590CP slowpoke gevangen.Goed dat ik gewacht heb.
Heb je een Pokemon Trainers club account of gewoon google? Want ik had zo'n trainers club account dat ook om de haverklap bleef hangen of "unable to authenticate" kreeg dus ben van ellende maar opnieuw begonnen met een google account (dat gaat overigens wel goed, alleen nog 6 levels lagerquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:02 schreef Moira. het volgende:
Mijn app blijft telkens hangen op het loading screenKan 'm niet eens openen
Hmm. Dat zou mijn 2 posts hierboven verklarenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:05 schreef FrauMilena het volgende:
(Sorry als dit al besproken is, lees niet mee)
Doet de server raar? Volgens gps zit in het midden van een meer...
Misschien proberen ze nu al de GPS-hackers te slim af te zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:04 schreef Fopje het volgende:
Zit op mn werk. Al een paar pokebitches gevangen hier. En nu opeens ben ik volgens mn gps weer thuis? 20 km verderop? Opnieuw opstarten helpt niet. Hij blijft denken dat ik thuis ben
Dus laten ze maar verkeerde gps locaties zien?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien proberen ze nu al de GPS-hackers te slim af te zijn.
Gewoon een Google account. Hij zegt telkens dat ik moet retry'enquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:05 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Heb je een Pokemon Trainers club account of gewoon google? Want ik had zo'n trainers club account dat ook om de haverklap bleef hangen of "unable to authenticate" kreeg dus ben van ellende maar opnieuw begonnen met een google account (dat gaat overigens wel goed, alleen nog 6 levels lager).
site werkt nietquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:07 schreef Amarantha het volgende:
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go
Er staan nu meer landen bij
Veel te warm voor nuquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:14 schreef Moira. het volgende:
Ik wil naar het park maar de app doet het nog steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |