Is er nog niet uitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Japanners helemaal gek zijn geworden met dit spel.
Ja.. dat worden leuke filmpjesquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zodra het wel uit is daar worden ze helemaal loco denk ik.
correctedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zodra het wel uit is daar worden ze helemaal loco baka denk ik.
Heb je wel pokemon open gehouden tijdens did 30 minuten?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:26 schreef Tofuburger het volgende:
Ik heb een incense losgelaten bij mij op werk, maar gewoon helemaal niets..
Geen enkele pokemon is verschenen, zelfs geen pidgey..
Die werken beter als je loopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:26 schreef Tofuburger het volgende:
Ik heb een incense losgelaten bij mij op werk, maar gewoon helemaal niets..
Geen enkele pokemon is verschenen, zelfs geen pidgey..
Ja stond gewoon aan..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb je wel pokemon open gehouden tijdens did 30 minuten?
Lucky!quote:
Als er een Pokémon verschijnt, verschijnt hij voor iedereen op dezelfde plek en kan iedereen hem vangen. De enige uitzondering is volgens mij als je incense gebruikt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:42 schreef timmmmm het volgende:
Misschien een domme vraag he, maar ik lees dan allemaal berichten van mensenmassa's omdat er een zeldzame pokemon gesginaleerd is en dat soort dingen, maar hoe werkt dat dan?
Zitten de pokemon bij iedereen op dezelfde plaats of worden die random gegenereerd. Als ik alle berichten mag geloven het eerste, maar ik speel wel een pokemon go met mn zus en we hebben nog nooit dezelfde pokemjn op ongeveer hetzelfde moment gezien.
ook komen er gewoon random gespawnde pokemon voor op de meest debiele plaatsen, plaatsen waar je al duizend keer geweest bentquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:42 schreef timmmmm het volgende:
Misschien een domme vraag he, maar ik lees dan allemaal berichten van mensenmassa's omdat er een zeldzame pokemon gesginaleerd is en dat soort dingen, maar hoe werkt dat dan?
Zitten de pokemon bij iedereen op dezelfde plaats of worden die random gegenereerd. Als ik alle berichten mag geloven het eerste, maar ik speel wel een pokemon go met mn zus en we hebben nog nooit dezelfde pokemjn op ongeveer hetzelfde moment gezien.
Ja er spawnen pokemon in een bepaald gebied die voor iedereen hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:42 schreef timmmmm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |