Welke bijzondere heb jij, Feer?quote:
Lapras, Dratini, Ponyta, Jolteon, Grimer, Magnemite. Zijn tenminste in mijn gebied vrij zeldzaam. Ik heb ook nog Pikachu en Bulbasaur uit eieren.quote:
ikzelf ben er nog niet geweest maar had van vrienden gehoord dat het daar altijd behoorlijk druk is jaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:54 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Bij het stadswandelpak is het altijd mooi, zit ook een jynx
O, dit schema is weer heel anders. Ik zou ook nog graag Vulpix willen, maar die zie ik echt nooit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:40 schreef Norrage het volgende:
Ik heb ook nog nooit een caterpie gezien. Als ik kijk naar de very common pokemon heb ik er echt veel nog niet gezienNog nooit een Nidoran of Ekans ofzo. Terwijl we al iets van 8 Dratini's hebben en gisteren zelfs een Pidgeot zagen (maar niet wisten te vangen....hij blies alle ballen opzij ofzo, weet nog niet hoe die curve ball moet
))
Grappig zo random als het ook wel lijkt te zijn. Schaarste beest dat we hebben is nu een geevolueerde Pidgeot en een Seeking (en die dratini's dan).
[ afbeelding ]
Van die lijst heb ik de golduck kunnen vangen die uncommon is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:40 schreef Norrage het volgende:
Ik heb ook nog nooit een caterpie gezien. Als ik kijk naar de very common pokemon heb ik er echt veel nog niet gezienNog nooit een Nidoran of Ekans ofzo. Terwijl we al iets van 8 Dratini's hebben en gisteren zelfs een Pidgeot zagen (maar niet wisten te vangen....hij blies alle ballen opzij ofzo, weet nog niet hoe die curve ball moet
))
Grappig zo random als het ook wel lijkt te zijn. Schaarste beest dat we hebben is nu een geevolueerde Pidgeot en een Seeking (en die dratini's dan).
[ afbeelding ]
Moet je heen gaan 's avonds, is echt bijzonder! Sta er ook van te kijken hoesociaal iedereen is, en dat iedereen daar komt van "wtf wat een nerds" - "oh shit ik speel zelf ook"quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:42 schreef boik het volgende:
[..]
ikzelf ben er nog niet geweest maar had van vrienden gehoord dat het daar altijd behoorlijk druk is ja
Die zag ik toevallig gisteren en toen waren mijn pokeballen opquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dit schema is weer heel anders. Ik zou ook nog graag Vulpix willen, maar die zie ik echt nooit.
Toevallig zie ik die hier met een rondje met de hond weleens in de "nearby".quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dit schema is weer heel anders. Ik zou ook nog graag Vulpix willen, maar die zie ik echt nooit.
Ik ook gewoon een stuk of acht niet, dus het ligt niet aan jou.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:51 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Toevallig zie ik die hier met een rondje met de hond weleens in de "nearby".
Verder heb ik nog steeds een stuk of 5 uit de 'Very common' categorie niet, terwijl ik al best veel gespeeld heb
Hoe herken je een lure vanaf je scherm?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kan precies bij een lure vanaf mijn bureau.
Paarse shit om een pokestopquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:53 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hoe herken je een lure vanaf je scherm?
Roze blaadjes (?) die om de pokestop heen zweven.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:53 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hoe herken je een lure vanaf je scherm?
Ik heb hem in de nearby wel eens gezien, maar kon hem nooit echt vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:51 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Toevallig zie ik die hier met een rondje met de hond weleens in de "nearby".
Verder heb ik nog steeds een stuk of 5 uit de 'Very common' categorie niet, terwijl ik al best veel gespeeld heb
Elfjesspetterpoep.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Roze blaadjes (?) die om de pokestop heen zweven.
Zuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die zag ik toevallig gisteren en toen waren mijn pokeballen op
Waar woon je/in wat voor gebied woon je? Ik zie die namelijk bijna nooitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij mij komen er per dag een paar seals en meowth de kamer in wandelen.
Rand van de binnenstad heb wel spijt dat ik mijn Dewgong al heb weggedaan omdat hij zwakke attacks had ik had meer seals verwacht.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:56 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Waar woon je/in wat voor gebied woon je? Ik zie die namelijk bijna nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |