Zo wtf.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:00 schreef YokiKater het volgende:
Ben je het park aan het checken, sta je op een pokestop.... Klapt er bijna een takje op je hoofd
[ afbeelding ]
maar voor de rest gaat het wel heul lekker.
Sabotagequote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:00 schreef YokiKater het volgende:
Ben je het park aan het checken, sta je op een pokestop.... Klapt er bijna een takje op je hoofd
[ afbeelding ]
Altijd lastig zo'n Onix in een boomquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:00 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Damnquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:00 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, staat uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:21 schreef 24Fan het volgende:
Werkt de nearby-functie bij jullie goed en vangen jullie daar ook daadwerkelijk Pokemon mee?
De Nearby-functie werkt al enkele dagen niet, helaas.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:21 schreef 24Fan het volgende:
Werkt de nearby-functie bij jullie goed en vangen jullie daar ook daadwerkelijk Pokemon mee?
Ik heb nog geen enkel 10 km ei gehadquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:27 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Potjandriedubbeltjes... bijna 16km gelopen om mijn 10km ei te laten uitkomen, komt er een slapp Onix uit... *zucht*
Wat is jullie beste pokemon uit een 10km ei + cp?
900CP snorlax.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:27 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Potjandriedubbeltjes... bijna 16km gelopen om mijn 10km ei te laten uitkomen, komt er een slapp Onix uit... *zucht*
Wat is jullie beste pokemon uit een 10km ei + cp?
Nee hoor. Ik heb nu 35 eggs uit laten komen en ook nog nooit een 10km gekregen.quote:
Kreeg mijn 1e op lvl 18quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb nu 35 eggs uit laten komen en ook nog nooit een 10km gekregen.
Nog 5K en ik ben level 19quote:
Warmte stijgt naar hoofd van modsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:34 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Wat is er aan de hand met al die gemodde berichten?
hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb nu 35 eggs uit laten komen en ook nog nooit een 10km gekregen.
Ah... duidelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Warmte stijgt naar hoofd van mods
Nee maar dit: POK / [MEDEDELING] Beleid omtrent Pokémon GO cheats
Fietsen, lopen, metro en auto. En loop er niet eens extra voor. Gewoon op en neer naar mijn werk en sportschool enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:35 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hoe doe je dat?
toch zonder cheat he
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Fietsen, lopen, metro en auto. En loop er niet eens extra voor. Gewoon op en neer naar mijn werk en sportschool enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |