SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
AldoTheApache
Blobje
cherrycoke
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
Fe2O3
Fera
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
Jaytje07
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Leonos
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
Dimachaerus
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
GekkeGerrit-
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Molurus
MrvanTrapZ
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Redbullkid
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
Voszje
YokiKater
zatoichi
Team Instinct (geel/Zapdos)
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
iRemco
KaBuf
Kwaitnait
liesje1979
MaxC
Mortaxx
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?
Gooi deze update even in de op
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 13-07-2016 21:36:30 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Sorry, dat ik geen nieuwe opende, had niet door dat ik de laatste had.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 13 juli 2016 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sorry, dat ik geen nieuwe opende, had niet door dat ik de laatste had.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hoe kom je snel aan pokéballs? Door die achterlijke servers heb ik voor bijna elke pokémon het afgelopen uur wel 4 ballen nodig gehad of zo.(srs)
Feyenoord Rotterdam![]()
pokestops langsgaanquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe kom je snel aan pokéballs? Door die achterlijke servers heb ik voor bijna elke pokémon het afgelopen uur wel 4 ballen nodig gehad of zo.(srs)
![]()
Netjes.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Van 4 naar 5 hier. #beetjelifequote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
![]()
voor degenen die nog een "leenhond" zochten...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Moon and Sun bedoel je.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:11 schreef KingRadler het volgende:
we zijn nog lang niet af van Pokemon in de herfst komt weer een nieuwe generatie
Als er meer in go komen mogen ze van mij best wel selectief zijn.
de Gold en Silver generatie zijn nog wel leuk om allemaal te hebben maar je moet er toch niet aan denken dat je ook de Rattata en Pidgy klonen uit latere generaties moet gaan vangen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Leuk. Een Weedle vangen. Spel loopt vast. Opnieuw inloggen, zelfde Weedle. Geen pokeballs
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Spel loopt constant vast bij mijquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk. Een Weedle vangen. Spel loopt vast. Opnieuw inloggen, zelfde Weedle. Geen pokeballs![]()
Uitbreiden lijkt me wel logisch. Op een gegeven moment heb je gewoon alles al gevangen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moon and Sun bedoel je.
Als er meer in go komen mogen ze van mij best wel selectief zijn.
de Gold en Silver generatie zijn nog wel leuk om allemaal te hebben maar je moet er toch niet aan denken dat je ook de Rattata en Pidgy klonen uit latere generaties moet gaan vangen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb vroeger enkel Red & Blue gespeeld op mijn gameboy colour gifgroen. Andere versies halen het niet bij het origineel waar het ooit mee begon. Dus zodra ik alle 147 stuks in mijn pokedex heb vind ik het wel mooi. Natuurlijk wel laten levelen naar de max + laten evolven .En verder is het dan wel goed. Maar zoals ik vroeger uren zoet was met Red & Blue, zo ben ik met Go ook uren zoet
mag het weten![]()
JAAAAAAAAAAAAquote:
BrabonegerGOD![]()
![]()
![]()
graag op anoniem![]()
Ik voel nu al een beetje dat de hype minder wordtIk vind het stiekem eigenlijk best wel doelloos
leef de leven![]()
Gelukkig wordt er nog wel gepost in dit subforum, anders zou dit spel de doodsteek zijn van FOK!.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:16 schreef luckass het volgende:
wat spelen jullie allemaal veel. FOK!kers komen hun zolderkamer toch niet uit?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Waar woon jij dan? hier nog steeds veel mensen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:22 schreef RRuben het volgende:
Ik voel nu al een beetje dat de hype minder wordtIk vind het stiekem eigenlijk best wel doelloos
De app is trouwens nog niet officieel uitgekomen.graag op anoniem![]()
Ja tuurlijk maar in de ''normale'' games heb je ook elke generatie weer de nieuwe Rattata en Pidgey klonen dat hoeft voor mij echt niet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitbreiden lijkt me wel logisch. Op een gegeven moment heb je gewoon alles al gevangen.
Dit soort dingen
Pidgey en Caterpie 2.0They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan je dat filmpje van de Braboneger in de OP zettenquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van 4 naar 5 hier. #beetjelife
voor de haters dangraag op anoniem![]()
Net een rondje gedaan tachtig keer gecrashed na het vangen van een pokemon. Maar men ei was was uitgekomen met een 248 squirtle
Leuter mee!!![]()
Toch niet met de auto?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:25 schreef BObNL het volgende:
Net een rondje gedaan tachtig keer gecrashed na het vangen van een pokemon. Maar men ei was was uitgekomen met een 248 squirtle
Fuck the EBU.![]()
Hier lopen ook nog wel veel, maar merk het gewoon bij mezelf. Heb wel een internetbundel gekocht, dus moet wel blijven spelen nuquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? hier nog steeds veel mensen.
De app is trouwens nog niet officieel uitgekomen.![]()
leef de leven![]()
Welk bosquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Druk in het bos
Wel veel scyther hier.?
"Pools are perfect for holding water"![]()
Ow en geen idee of dit nieuws voor jullie is .. Maar ik stuurde vanochtend een maxed 700cp pidgeot naar de gym. Poosje leader geweest, verslagen, pidgeot terug. Maar nu is zijn cp boogje niet meer helemaal vol, en kan ik er nog bij trainen / power-up-en."Pools are perfect for holding water"![]()
Wel als je onder de 25 km p/u rijdtquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nee dan komen men eitjes niet uit. Pokemon laat zich niet foppen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Max cp hangt af van je level. Ben je geleveld toen je Pidgeot weg was?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:33 schreef probeer het volgende:
Ow en geen idee of dit nieuws voor jullie is .. Maar ik stuurde vanochtend een maxed 700cp pidgeot naar de gym. Poosje leader geweest, verslagen, pidgeot terug. Maar nu is zijn cp boogje niet meer helemaal vol, en kan ik er nog bij trainen / power-up-en.![]()
Wel op de fiets en de bus vandaag.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nee dan komen men eitjes niet uit. Pokemon laat zich niet foppen.![]()
![]()
Vaag een robot pokemon met magneten zat hier in de tuin. Weer eens wat anders dan die rattata's en pidgy'sen ik hoef er niet eens de deur voor uit
Kijken of ik er nog meer kan pakken...
![]()
Farmville en candy crush zijn ook doelloos. Spelen mensen nog steeds.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:22 schreef RRuben het volgende:
Ik vind dit meer doel hebben dan die spelletjes.
![]()
kom naar de hoofdstad danquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:42 schreef YokiKater het volgende:
Van de week ga ik gewoon keihard luren met een FOK!shirt aan, kijken of er mensen happen.graag op anoniem![]()
Die Raichu kloon uit XYZ vind ik anders best schattigquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar in de ''normale'' games heb je ook elke generatie weer de nieuwe Rattata en Pidgey klonen dat hoeft voor mij echt niet.
Dit soort dingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pidgey en Caterpie 2.0
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Gvd wat een vastlopers. En mijn GPS lijkt wel afgebrand.
Net voor de AH 40 man. 'Daar is die vlinder' allenaal rennen
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Was hier al bekend hoe dat tracken van pokemon werkt? Dat voetstapjes gebeuren, de juiste kant opkijken en die groene highlight die je dan kort ziet flitsen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Gvd wat een vastlopers. En mijn GPS lijkt wel afgebrand.
Net voor de AH 40 man. 'Daar is die vlinder' allenaal rennenDat zou ik echt nooit doen. Sowieso plekken met veel mensen zou ik al mijden met Pokémon.
Fuck the EBU.![]()
Ja, iemand had dat aan het einde van het vorige topic gezegd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:48 schreef Rabieluh het volgende:
Was hier al bekend hoe dat tracken van pokemon werkt? Dat voetstapjes gebeuren, de juiste kant opkijken en die groene highlight die je dan kort ziet flitsen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ah mooi, topic gaat wat te hard om alles bij te kunnen houdenquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, iemand had dat aan het einde van het vorige topic gezegd..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Shellder gevangen.
Ik hoef helemaal niet naar buiten, ze komen allemaal naar mij toe, als ik maar lang genoeg wacht.![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Die draken uit latere delen en die vuurvogel uit X en Y is ook wel tof.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die Raichu kloon uit XYZ vind ik anders best schattig
Maar ze mogen wel selectief zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Snap ik.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ah mooi, topic gaat wat te hard om alles bij te kunnen houden.
Fuck the EBU.![]()
Die pulse om je heen word dan groen? Of moet ik naar een andere pulse kijken (als ik er vanavond nog in kom =_= fokajoe murica)![]()
perfect zygarde is ook tofquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die Raichu kloon uit XYZ vind ik anders best schattiggraag op anoniem![]()
rondom dat rechthoekje pulsed het toch?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:50 schreef Jerro het volgende:
Die pulse om je heen word dan groen? Of moet ik naar een andere pulse kijken (als ik er vanavond nog in kom =_= fokajoe murica)![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
rondom dat rechthoekje pulsed het toch?
Rond dat balkje rechtsonderin met de voetstappen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
de pulse rond de Pokémon die je hebt geselecteerd wordt groen. Rechtsonder in beeld dus.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:50 schreef Jerro het volgende:
Die pulse om je heen word dan groen? Of moet ik naar een andere pulse kijken (als ik er vanavond nog in kom =_= fokajoe murica)Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat bedoelde ik jaquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rond dat balkje rechtsonderin met de voetstappen.![]()
![]()
Allemaal speciale Pokemons op 3 stappen afstand maar hoe ik ook loop ze komen niet dichterbij. Dat groene highlighten werkt ook vaag. Je hoeft toch niet ergens de bosjes in te duiken om ze te pakken. Daar voel ik me net iets te oud voor.![]()
Ik was eigenlijk gewoon wat kopen. Maar als je dan buiten komt en er staan 40 man voor je.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat zou ik echt nooit doen. Sowieso plekken met veel mensen zou ik al mijden met Pokémon.
The first way to get Stardust is to simply keep catching Pokemon. Along with the specific Pokemon Candy you receive for catching, you get the use with anyone Stardust. However, unlike Candy, you do not get any for transferring a Pokemon back to Professor Willow.quote:
There is another way you can earn Stardust as well, which likely will require Stardust as well. If you take over a gym and can stay there each day, you will get rewards, such as coins and also Stardust. So you’re going to need Stardust to strengthen your Pokemon to then be good enough to hold a gym for you.
This is definitely a case of just keep grinding and either finding more Pokemon or strengthening your existing ones and you’ll rack up plenty of Stardust in no time.![]()
Hamsteruh! Vang gewoon meer rattata's, pidgeys en ander zooi wat je tegen komt in overgrote mate. Elke keer pak je zoveel xp en dus stardust en bovenal candyquote:
mag het weten![]()
Je moet ook richting hun.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:04 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb hier al heel de tijd de app aanstaan, maar er is nog geen enkele pokemon langsgekomen.![]()
Aha dan snap ik het. Je krijgt het dus niet met het dumpen ervan. (Alleen 1 candy)quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hamsteruh! Vang gewoon meer rattata's, pidgeys en ander zooi wat je tegen komt in overgrote mate. Elke keer pak je zoveel xp en dus stardust en bovenal candyDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Ja, dat is wel raar, maar dan nog zou ik mijn telefoon er niet bij pakken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk gewoon wat kopen. Maar als je dan buiten komt en er staan 40 man voor je.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:04 schreef agter het volgende:
Is het normaal dat als ik er een vang hij om de vijf minuten vastloopt?
Dumpen is handig om die bonus +1 specifieke candy voor het soort te pakken. Komt van pas bij het hamsteren van candy om ze te laten evoluerenquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:04 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Aha dan snap ik het. Je krijgt het dus niet met het dumpen ervan. (Alleen 1 candy)
mag het weten![]()
Ziet iedereen eigenlijk dezelfde Pokemon? Dus als er hier op straat eentje is, kan iemand anders die dan ook vangen en ik dus niet meer?![]()
Je kan ze beide pakken. Ook als iemand eerder is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:06 schreef BobW het volgende:
Ziet iedereen eigenlijk dezelfde Pokemon? Dus als er hier op straat eentje is, kan iemand anders die dan ook vangen en ik dus niet meer?![]()
Nicequote:Op woensdag 13 juli 2016 22:05 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze stond me op te wachten onderweg naar huis
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Nee, iedereen kan em vangen en verschijnt op ieders eigen telefoon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:06 schreef BobW het volgende:
Ziet iedereen eigenlijk dezelfde Pokemon? Dus als er hier op straat eentje is, kan iemand anders die dan ook vangen en ik dus niet meer?How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Bij mij komen ze allemaal naar mij toe.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb heel de dag m'n best gedaan om ze te vangen, dus nu mogen ze wel naar mij toe komen.
Fuck the EBU.![]()
Succesvolle ronde gehad, o.a. een Nidoran gevonden. Veel spelers tegengekomen. De een heel stiekem op z'n fiets met de telefoon tussen z'n benen en de ander in een groep van wel tien man.
Leukste grap van de avond.
"He, ik zag vanochtend een Snorlax"
"Waar?"
"Bij jou thuis, het was je moeder"![]()
Anyway, er is nu een Lure module aangezet redelijk in de buurt maar ik heb geen zin meer om nu nog naar buiten te gaan. Slechte timing is slecht.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Nice, kom ik naast je zitten. Mijn campingspot is ellendig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij komen ze allemaal naar mij toe.Kan ook niets doen vanaf hier/m'n huis.
![]()
Is goed, je bent welkom.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nice, kom ik naast je zitten. Mijn campingspot is ellendig.Kan ook niets doen vanaf hier/m'n huis.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kan ze beide pakken. Ook als iemand eerder is.Thanksquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, iedereen kan em vangen en verschijnt op ieders eigen telefoon.![]()
![]()
Die wil ik ookquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:05 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze stond me op te wachten onderweg naar huis![]()
![]()
Wel een goeiequote:Op woensdag 13 juli 2016 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Succesvolle ronde gehad, o.a. een Nidoran gevonden. Veel spelers tegengekomen. De een heel stiekem op z'n fiets met de telefoon tussen z'n benen en de ander in een groep van wel tien man.
"Waar?"
Anyway, er is nu een Lure module aangezet redelijk in de buurt maar ik heb geen zin meer om nu nog naar buiten te gaan. Slechte timing is slecht.
leef de leven![]()
Whehehequote:Op woensdag 13 juli 2016 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
"Waar?"
Anyway, er is nu een Lure module aangezet redelijk in de buurt maar ik heb geen zin meer om nu nog naar buiten te gaan. Slechte timing is slecht.
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Is de richting waar je heen loopt, de kant waar je 'view' heen kijkt of de kant waar je poppetje heen kijkt?leef de leven![]()
Moet ik nog wel even wat chips en drank inslaan, denk ik.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
naturel of paprika chips + cola ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik nog wel even wat chips en drank inslaan, denk ik.graag op anoniem![]()
Naturel Wokkels en whiskey cocktailsaus.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik nog wel even wat chips en drank inslaan, denk ik.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ja precies.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naturel of paprika chips + cola ofzoAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Chips.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik nog wel even wat chips en drank inslaan, denk ik.Al ben ik met een puntpaprika ook blij.
![]()
![]()
de richting waar het poppetje heen kijkt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:12 schreef RRuben het volgende:
Is de richting waar je heen loopt, de kant waar je 'view' heen kijkt of de kant waar je poppetje heen kijkt?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
De view kan je draaien. Antwoord is dus waar je poppetje heen kijkt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:12 schreef RRuben het volgende:
Is de richting waar je heen loopt, de kant waar je 'view' heen kijkt of de kant waar je poppetje heen kijkt?![]()
dus chips.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Chips.Al ben ik met een puntpaprika ook blij.
Fuck the EBU.![]()
kut lvl 26 weedle moest bijdehand doen en uit de bal springen
owja ben net lvl 12 geworden en toen kreeg ik 20 Great Ball
kan ze nu ook oppikken van de pokestop
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 22:16:51 ]![]()
Kan het trouwens zijn dat ik een ei kwijt ben? Had er twee in een incubator en de tweede was net leeg. In het dagboek staat niets vermeld en ik zie geen nieuwe Pokémon. Of het was een simpele Weedle ofzo.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
ik mocht jouw ei toch hebben?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan het trouwens zijn dat ik een ei kwijt ben? Had er twee in een incubator en de tweede was net leeg. In het dagboek staat niets vermeld en ik zie geen nieuwe Pokémon. Of het was een simpele Weedle ofzo.graag op anoniem![]()
Ik wil je wel een ei gevenquote:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Lopen ja of fietsenquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:18 schreef BobW het volgende:
Zijn er nog trucjes om dat ei sneller uit te laten komen of lopen jullie echt 2/5/10 km?![]()
Rustig fietsen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:18 schreef BobW het volgende:
Zijn er nog trucjes om dat ei sneller uit te laten komen of lopen jullie echt 2/5/10 km?![]()
Wat?! Heb ik voor Jan Lul de hele middag rondjes gelopen! Nouja, goed om te weten. Gaat een hoop kilometers schelen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, iemand had dat aan het einde van het vorige topic gezegd.
Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Lopen als een baas natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:18 schreef BobW het volgende:
Zijn er nog trucjes om dat ei sneller uit te laten komen of lopen jullie echt 2/5/10 km?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik kwam langs een gym van hetzelfde team als dat ik zelf ben, valor ftw, maar ik kon alleen aanvallen en niet er een pokemon bij zetten ter verdediging. Waarom is dit zo?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
http://www.iflscience.com(...)-cheat-at-pokmon-go/quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:18 schreef BobW het volgende:
Zijn er nog trucjes om dat ei sneller uit te laten komen of lopen jullie echt 2/5/10 km?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
had ik ook. een ei van 2km kwijtquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan het trouwens zijn dat ik een ei kwijt ben? Had er twee in een incubator en de tweede was net leeg. In het dagboek staat niets vermeld en ik zie geen nieuwe Pokémon. Of het was een simpele Weedle ofzo.![]()
Er zijn maar een paar slots per gym.. per lvl gaat dit omhoog.. Als je ze aanvalt train je de gymquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik kwam langs een gym van hetzelfde team als dat ik zelf ben, valor ftw, maar ik kon alleen aanvallen en niet er een pokemon bij zetten ter verdediging. Waarom is dit zo?![]()
Bij een bepaald prestigeniveau wat je kan opkrikken door te trainen (toch?) kan je een pokemon bijplaatsen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik kwam langs een gym van hetzelfde team als dat ik zelf ben, valor ftw, maar ik kon alleen aanvallen en niet er een pokemon bij zetten ter verdediging. Waarom is dit zo?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Beetje extra beweging is goed voor je. Bekijk het positief.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:18 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Wat?! Heb ik voor Jan Lul de hele middag rondjes gelopen! Nouja, goed om te weten. Gaat een hoop kilometers schelen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Klopt, elke 2000 prestige kan er een Pokemon bij.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij een bepaald prestigeniveau wat je kan opkrikken door te trainen (toch?) kan je een pokemon bijplaatsen.![]()
Nog meer? Loop 3x per week minstens 5 km.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beetje extra beweging is goed voor je. Bekijk het positief.
Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:20 schreef BObNL het volgende:
net 0.29.2 geďnstalleerd voelt wel een stuk vlotter![]()
![]()
Bij mij is er een 2km ei verdwenen. Stond ook geen nieuwe pokemon bij recent.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan het trouwens zijn dat ik een ei kwijt ben? Had er twee in een incubator en de tweede was net leeg. In het dagboek staat niets vermeld en ik zie geen nieuwe Pokémon. Of het was een simpele Weedle ofzo.![]()
![]()
Voordeel van PokemonGO, dat hangjongerentuig vraagt niet meer of je problemen zoekt, maar of je Pokemon zoekt.(she/her)![]()
Vandaag heel luxemburgstad doorgerend om een aerodactyl te vangen. Duizend trappen op en af maar het was het waard.![]()
![]()
Dat wist ik niet, maar had je dat dan niet kunnen combineren?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:20 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Nog meer? Loop 3x per week minstens 5 km.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Toewijdingquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:23 schreef Furdinand het volgende:
Vandaag heel luxemburgstad doorgerend om een aerodactyl te vangen. Duizend trappen op en af maar het was het waard.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon transferen en dan 1 rattata evolven.
Ooh chillquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij crashed op het moment om de paar minzover was ik nog niet
Leuter mee!!![]()
Doe mij 30 zubats. Ik heb er nog maar 2quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ratjes, pidgeys en vandaag 30 zubats❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Niet meer, heb ze allemaal naar de professor gestuurd.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
40 min gewandeld, stuk of 8 pokestops en 2 pokemons (die ik al had). Twee!! wtf"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Het zijn nachtdieren he, dus snachts op padquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe mij 30 zubats. Ik heb er nog maar 2.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:23 schreef Narcotical het volgende:
Ik heb ook al behoorlijk wat Rattata smoothies gemaakt
Alsof ze vermoord worden.![]()
![]()
Ik zit er aan te denken een oude platenspeler aan te gaan schaffen, om mijn eieren snel uit te broeden.٩๏̯͡๏)۶![]()
Precies, opeens krijg je er een snoepje voor terug, jajaquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:26 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Wat denk je dat die prof. er meer doet? In de blender die handel
Wat doen ze er anders mee? Ze gaan niet naar een boerderij waar ze vrij kunnen zijn hoorquote:
Dit had ik eerder willen weten trouwens.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef picodealion het volgende:
Wow dat rondkijken tot je de groene pulse ziet werkt echt. Dat gaat me veel zoekwerk schelen
Misschien morgen na werk nog even lopen.![]()
Dat akelige Niantic, hun games de wereld inslingeren zonder handleiding, veranderingen doorvoeren zonder er iets over te zeggen of een cryptische omschrijving erover posten op hun site.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef picodealion het volgende:
Wow dat rondkijken tot je de groene pulse ziet werkt echt. Dat gaat me veel zoekwerk schelenRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Heh, wat?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef picodealion het volgende:
Wow dat rondkijken tot je de groene pulse ziet werkt echt. Dat gaat me veel zoekwerk schelen
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ik las hier eerst dat dat iets randoms was en nu is het ineens wel een plek waar een pokemon zit?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef picodealion het volgende:
Wow dat rondkijken tot je de groene pulse ziet werkt echt. Dat gaat me veel zoekwerk schelen"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Wat bedoel je hier mee?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef picodealion het volgende:
Wow dat rondkijken tot je de groene pulse ziet werkt echt. Dat gaat me veel zoekwerk schelen![]()
Weer een Jigglypuff in de buurt om hetzelfde tijdstip. Komend weekend toch ook maar eens een keer een latere wandeling gaan maken!The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Selecteer een pokemon die in de buurt is, zodat 'ie in dat kleine ding rechts ondering zichtbaar is. Kijk nu langzaam rond op de kaart tot dat menu'tje een groene puls afgeeft. Loop die kant op.quote:![]()
Is dat nieuw ofzo?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Selecteer een pokemon die in de buurt is, zodat 'ie in dat kleine ding rechts ondering zichtbaar is. Kijk nu langzaam rond op de kaart tot dat menu'tje een groene puls afgeeft. Loop die kant op."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
quote:quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las hier eerst dat dat iets randoms was en nu is het ineens wel een plek waar een pokemon zit?
Godver, weer een Porygon in de buurt net als gisteravond maar nu ben ik al met de hond buiten geweest"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ah, dank je, dacht dat die blaadjes bedoeld werden.quote:"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
hij mag niet te verwend worden hequote:Op woensdag 13 juli 2016 22:32 schreef Narcotical het volgende:
Godver, weer een Porygon in de buurt net als gisteravond maar nu ben ik al met de hond buiten geweest![]()
Mijn GPS is compleet ruk overigensSoms sta ik OP een bepaald punt, maar komt mijn poppetje + cirkel daar nooit. Loop ik maar een stuk door, hopt de cirkel een heel stuk verder
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:.
Eigenlijk heb ik zelf gewoon geen zin om weer naar buiten te gaan
edit: Al weer weg ook"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Dus even voor de record de pokemon die je zoekt kleurt geel als je de juiste kant oploopt ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een iPhone 6 en die app snapt niet eens waar mijn huis staatquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Mijn GPS is compleet ruk overigensSoms sta ik OP een bepaald punt, maar komt mijn poppetje + cirkel daar nooit. Loop ik maar een stuk door, hopt de cirkel een heel stuk verder
![]()
Zeg maar Aan de voorkant woon ik blijkbaar bij de overburen en achterkant bij de achterburen.
Ze staan niet bepaald hutje mutje op elkaar![]()
![]()
Er komt een groene pulse omheenquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus even voor de record de pokemon die je zoekt kleurt geel als je de juiste kant oploopt ?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Zeg, mijn GPS werkt niet lekker mee. Poppetje loopt telkens vast lijkt het wel, of staat stil en springt dan ineens weer een stuk. Met andere apps heb ik dat probleem niet. Maakt het een stuk minder leuk, want dan zou ik elke keer stil moeten staan tot de app me bijgebeend heeft, en zo snel loop ik echt niet![]()
![]()
Mijne klopt ook niet helemaal als ik thuis op Wifi zit, verder wel aardigquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:39 schreef isax het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 6 en die app snapt niet eens waar mijn huis staat![]()
Zeg maar Aan de voorkant woon ik blijkbaar bij de overburen en achterkant bij de achterburen.
Ze staan niet bepaald hutje mutje op elkaar"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Mijn poppetje loopt soms ook het huis van de buren in, terwijl ik zelf gewoon op de stoel blijf zitten.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat heb ik ook met mijn LG G2 Mini, schiet voor geen meter op. Gelukkig had ik nog een reserve telefoon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, mijn GPS werkt niet lekker mee. Poppetje loopt telkens vast lijkt het wel, of staat stil en springt dan ineens weer een stuk. Met andere apps heb ik dat probleem niet. Maakt het een stuk minder leuk, want dan zou ik elke keer stil moeten staan tot de app me bijgebeend heeft, en zo snel loop ik echt niet![]()
Snap niet waarom GPS nodig is. Je wifi en 4G verbinding geven ook gewoon je locatie door.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:43 schreef Zelfscanner het volgende:
Snap niet waarom GPS nodig is. Je wifi en 4G verbinding geven ook gewoon je locatie door.GPS is nauwkeuriger dan wifi en 4G.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:43 schreef Zelfscanner het volgende:
Snap niet waarom GPS nodig is. Je wifi en 4G verbinding geven ook gewoon je locatie door.![]()
Vertel dat mijn telefoon maar eens. En vaak genoeg dat GPS niet werkt. (Alleen al een dak boven je hoofd en het is weer zover)quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
GPS is nauwkeuriger dan wifi en 4G.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Net 2x gehad dat ie n pokemon vond.. ik er op klikken maar wou m niet pakken.. loop ik er naar toe en blijf ik klikken.. na 20 sec verdween de pokemon van de map zonder dat ik t gevecht ben aan gegaan.
Server issues? Of is iemand me dan voor ofzo?![]()
jeuh.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zag het net ook, een complete groene puls om het hele vakje heen rechtsonder.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik was van plan vandaag op tijd naar bed te gaan. Is het alsnog kwart voor elf.
Fuck the EBU.![]()
Die Pulse is er sinds de update?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja server issues zeker weten want ik probeer al de afgelopen 4 pokemons te vangen en het spel loopt iedere keer vast nadat ik hem in een bal stop en hij telde nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:45 schreef Jerro het volgende:
Net 2x gehad dat ie n pokemon vond.. ik er op klikken maar wou m niet pakken.. loop ik er naar toe en blijf ik klikken.. na 20 sec verdween de pokemon van de map zonder dat ik t gevecht ben aan gegaan.
Server issues? Of is iemand me dan voor ofzo?![]()
Hoorde in het Pokemon Go journaal op 538 dat ie vannacht of morgen in Nederland uit gaat komen?₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ![]()
Ik vermoed server issues. Had ik vandaag soms ook, alleen ik kon de Pokemon wel te pakken krijgen uiteindelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:45 schreef Jerro het volgende:
Server issues? Of is iemand me dan voor ofzo?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Mijn GPS werkt best goed, als ik op de plee zit gaat ie soms driften, das mooi want dan kan ik soms bij een pokemon of de pokestop om de hoek, net als met ingress.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik denk het niet. Ik heb i.i.g. nog geen enkele update geďnstalleerd en daarnaast is me die pulse al eerder opgevallen.quote:![]()
![]()
Lab testsquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat doen ze er anders mee? Ze gaan niet naar een boerderij waar ze vrij kunnen zijn hoor![]()
![]()
oeh, spannend.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:47 schreef 24Fan het volgende:
Hoorde in het Pokemon Go journaal op 538 dat ie vannacht of morgen in Nederland uit gaat komen?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:48 schreef t4rt4rus het volgende:
Hoe weet je welke kant je moet oplopen als iets 3 pootjes heeft?quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Jup. Dan zal dat het zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:36 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Max cp hangt af van je level. Ben je geleveld toen je Pidgeot weg was?"Pools are perfect for holding water"![]()
Eh, die pulse komt alleen als er een nieuwe pokemon in je grid komt, heeft niks met dichterbij komen te maken.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
JAquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
You lucky fuck, gewoon "in het wild"?![]()
![]()
![]()
oh, ik zie net dat er zo'n wesp-achtige pokemon op drie voetstappen afstand van mij is, maar ik lig al in bed.
Fuck the EBU.![]()
zeg tegen je mammie dat ze je hand vasthoudquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:52 schreef Fylax het volgende:
Wil pokemon vangen... maar het is donker en dat wil ik niet alleen doen dus![]()
nehquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
zeg tegen je mammie dat ze je hand vasthoud(she/her)![]()
Nee, die pulse komt enkel als je uit je overzicht van dichtbijzijnde pokemon er eentje kies..quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:50 schreef houdjemond het volgende:
Eh, die pulse komt alleen als er een nieuwe pokemon in je grid komt, heeft niks met dichterbij komen te maken.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Net weer een ronde gedaan.
- Dratini van 236 CP tegengekomen, maar is helaas gevlucht.![]()
- 5km ei is wel uitgekomen. Zat een Oddish in en die was voor mij nieuw.
Verder liep ik met mijn hond nog naar een wat afgelegen Pokéstop. Daar had iemand een lure geplaatst. Stond ook echt iemand met een auto bij. Op een gegeven moment kwam ik wat dichterbij, roept er zo'n kerel: "Hey, heb je al wat gevangen?!" Ik zo: "Nee, helaas". Roept hij vervolgens. "Oh, wij wel. Er zit hier een Pikachu onder de auto!" Ik zei: "Mooi man" en ben omgedraaid. Ik vond het allemaal een beetje creepy.![]()
Zag trouwens ook geen Pikachu op de tracker.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Holy shit.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Make-up / Medicatie testen. Flinke dierproeven iig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat doen ze er anders mee? Ze gaan niet naar een boerderij waar ze vrij kunnen zijn hoor
Los daarvan .. Had zojuist een pidgeotto van 0 kg.
"Pools are perfect for holding water"![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij mag nu niet meer meedoen.
Hoogste hiervoor was een 489 2 dagen geleden![]()
Hahaha, its a trapquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:56 schreef Fera het volgende:
Net weer een ronde gedaan.
- Dratini van 236 CP tegengekomen, maar is helaas gevlucht.![]()
- 5km ei is wel uitgekomen. Zat een Oddish in en die was voor mij nieuw.
Verder liep ik met mijn hond nog naar een wat afgelegen Pokéstop. Daar had iemand een lure geplaatst. Stond ook echt iemand met een auto bij. Op een gegeven moment kwam ik wat dichterbij, roept er zo'n kerel: "Hey, heb je al wat gevangen?!" Ik zo: "Nee, helaas". Roept hij vervolgens. "Oh, wij wel. Er zit hier een Pikachu onder de auto!" Ik zei: "Mooi man" en ben omgedraaid. Ik vond het allemaal een beetje creepy.![]()
Zag trouwens ook geen Pikachu op de tracker.
. Hij probeert ook mensen te vangen
.
Zo'n gevoel kreeg ik er wel bij.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hahaha, its a trap. Hij probeert ook mensen te vangen
.
Toen was het nog wel licht, anders was ik daar sowieso niet naartoe gelopen.
Je bed staat gevaarlijk dicht langs de weg.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:07 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil deze vangen maar lig in bed.![]()
[ afbeelding ]Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je bed staat gevaarlijk dicht langs de weg.![]()
![]()
Werkt dat een beetje? Vlak bij mijn werk is er een punt met drie pokestops achter elkaar. Zou het ook eens kunnen proberen. Is het de moeite waard tegenover 1 pokestop?quote:![]()
Godverdomme verschijnt er een Golbat in m'n huis, zijn m'n Pokéballs op
Heb wel een Squirtle gevangen vandaag![]()
![]()
Bijna nonstop wel pokemonquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Vlak bij mijn werk is er een punt met drie pokestops achter elkaar. Zou het ook eens kunnen proberen. Is het de moeite waard tegenover 1 pokestop?![]()
ja dan kan je aan die dingen draaien. en elk zo'n ding is 50xp elke 5minquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Vlak bij mijn werk is er een punt met drie pokestops achter elkaar. Zou het ook eens kunnen proberen. Is het de moeite waard tegenover 1 pokestop?
en genoeg items voor een tijdje
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 23:15:33 ]![]()
Ik kom om in de pokeballs. Als ik er tig vergooi aan een pokemon die blijft ontsnappen loop ik direct richting een pokestop om de voorraad weer aan te vullenquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
mag het weten![]()
Als ik geen pokeballs meer heb start ik de app niet meer op, veel te frustrerend iedere keer.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Heb wel een Squirtle gevangen vandaag
heb ook eentje gevangen vandaag een squirtle was echt happy.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Heb wel een Squirtle gevangen vandaag![]()
![]()
Net weer zo'n kleine twee uur rondgelopen
Had die tips over die pulse hier wel eerder kunnen / moeten lezen![]()
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Mijn vriend heeft op z'n werk iets van 6 stops in de buurt dus die kan mooi z'n voorraad aanvullen in de pauze.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik kom om in de pokeballs. Als ik er tig vergooi aan een pokemon die blijft ontsnappen loop ik direct richting een pokestop om de voorraad weer aan te vullen![]()
![]()
Gaat me dan meer om de Pokemon :p De vestiging waar ik werk zit heel dichtbij een pokestop dus ik kan vanaf mijn bureau al de hele dag door draaienquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja dan kan je aan die dingen draaien. en elk zo'n ding is 50xp elke 5min
en genoeg items voor een tijdje
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 23:18:57 ]![]()
Woon jij echt in een flat Hans?quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:21 schreef Narcotical het volgende:
Ik woon net aan het verkeerde eind van m'n flat voor een pokestop![]()
Ik heb inderdaad ook maar besloten dat niet meer te doen voordat ik langs een paar stops ben geweest. Anders zou je net zien dat ik Pikachu of Scyther of zoiets op de radar ziequote:Op woensdag 13 juli 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als ik geen pokeballs meer heb start ik de app niet meer op, veel te frustrerend iedere keer.![]()
![]()
![]()
Het hele centrum van Gouda hebben ze volgepropt met pokestops en het stadhuis is een Gym
Een van de stops hier om de hoek is een basisschool, zullen ze na de vakantie blij mee zijn...So we just called him Fred![]()
Mag hopen dat de hype dan wel weer voorbij is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:25 schreef FredvZ het volgende:
Het hele centrum van Gouda hebben ze volgepropt met pokestops en het stadhuis is een Gym
Een van de stops hier om de hoek is een basisschool, zullen ze na de vakantie blij mee zijn...![]()
En dat terwijl portals op het terrein van een basisschool niet mogenquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:25 schreef FredvZ het volgende:
Een van de stops hier om de hoek is een basisschool, zullen ze na de vakantie blij mee zijn....
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:29 schreef YokiKater het volgende:
2 lures in het bos nu, dat vertrouw ik dus niet heh.![]()
![]()
(she/her)![]()
Waarom uitgerekend daar en niet 150 meter verderop... Als het morgen ook zo is op dit tijdstip dan ga ik eens op onderzoek uit.quote:![]()
Ik heb nogal m'n twijfels over de pulsen van dat voestapjeshok als je de goeie kant op zou kijken, is totaal niet consistent.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Lolwhut.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:29 schreef YokiKater het volgende:
2 lures in het bos nu, dat vertrouw ik dus niet heh.
Zou wel gaan denk ik.
![]()
Ik heb nu geen zin, ben moe. Maar als het morgen weer is dan ga ik ze flanken en kijken wat er loos is. Misschien is er wel een heel feest gaandequote:.
![]()
Naughty.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Het zal toch niet he? Begint de plaats met een i....quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:29 schreef YokiKater het volgende:
2 lures in het bos nu, dat vertrouw ik dus niet heh.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:38 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Het zal toch niet he? Begint de plaats met een i....![]()
Ierland??>????quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:38 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Het zal toch niet he? Begint de plaats met een i....Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Toffe UI.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hahaha! Juffrouw er zit een Pokémon op uw bureau!quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:25 schreef FredvZ het volgende:
Een van de stops hier om de hoek is een basisschool, zullen ze na de vakantie blij mee zijn...![]()
Er zullen wel heel wat aanvragen voor pokestopverwijdering naar Niantic gaan door allerlei bedrijven en instanties die geen zin hebben in hordes mensen op hun terrein.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Die outline shit werkt echt net even getest en een koffing gevonden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op het moment niet, de portalsubmission voor ingress waar al deze pokestops/gyms vandaan komen zijn stopgezet sinds september 2015.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Kun je een eigen pokestop aanmaken?
Misschien in de toekomst weer.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Zou mooi zijn als dat kon even snel dat ingress downloaden overal rondom mijn huis pokestops neerzetten.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op het moment niet, de portalsubmission voor ingress waar al deze pokestops/gyms vandaan komen zijn stopgezet sinds september 2015.
Misschien in de toekomst weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben er nog niet zeker van, ik heb net een pokemon geselecteerd en die groene outline zou moeten verschijnen als je de goeie kant op staat gemikt, na 18 tests in totaal verdeeld over 3 pogingen in 1,5 uur tijd gebeurde er niks, je zou verwachten dat als je een pokemon selecteert en je draait 6 keer een rondje dan zou 6 keer die outline moeten verschijnen, er gebeurde niks.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die outline shit werkt echt net even getest en een koffing gevonden.
Ik heb van iemand anders gehoord dat de outline verschijnt als er een verandering optreedt in de pokemon die in de buurt zijn, dus als er een ratata in de buurt komt of er een pikachu verdwijnt en een pidgey in bereik komt, dan komt die groene outline rond de voetstappenbalk.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hopelijk komen ze nog met een upgrade die dat allemaal wat duidelijker maakt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet zeker van, ik heb net een pokemon geselecteerd en die groene outline zou moeten verschijnen als je de goeie kant op staat gemikt, na 18 tests in totaal verdeeld over 3 pogingen in 1,5 uur tijd gebeurde er niks, je zou verwachten dat als je een pokemon selecteert en je draait 6 keer een rondje dan zou 6 keer die outline moeten verschijnen, er gebeurde niks.
Ik heb van iemand anders gehoord dat de outline verschijnt als er een verandering optreedt in de pokemon die in de buurt zijn, dus als er een ratata in de buurt komt of er een pikachu verdwijnt en een pidgey in bereik komt, dan komt die groene outline rond de voetstappenbalk.
een echte dikke groene lijn eromheen als je de juiste kan oploopt want nu is het nog wel een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was dus de reden dat de portalsubmissions werden stopgezet, het waren er te veel en het waren te veel shitportals, een lelijke prullebak onder de grafiti of een gedownloade afbeelding van een beeld wat dan zogenaamd in iemands tuin stond terwijl dat helemaal niet zo is. Dit is veel gedaan zodat mensen vanuit hun huis bij een portal konden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat kon even snel dat ingress downloaden overal rondom mijn huis pokestops neerzetten.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Zoals het nu werkt lijkt het een "kouder/warmer" principe, meer voetstappen als je verder weg loopt, minder als je op de pokemon af loopt, dat maakt het heul lastig zoeken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze nog met een upgrade die dat allemaal wat duidelijker maakt.
een echte dikke groene lijn eromheen als je de juiste kan oploopt want nu is het nog wel een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik heb ook mijn bedenkingen bij die groene outline. Het lijkt wel te werken, maar aan de andere kant heb ik bijna altijd een groene outline als ik een Pokemon selecteer. Ook nadat ik 180 graden gedraaid ben en totaal de andere kant op loop. Dan blijft het groen.
Verder heb ik trouwens totaal geen richtingsgevoel of zo.
Heb tot nu 13 verschillende pokemons gevangen vanuit mijn huis en ben lvl 5 zonder maar 1x naar buiten te gaan![]()
![]()
![]()
In hartje Amsterdam komen de pokemons naar jouw![]()
Ik ben geil![]()
Ik heb vandaag wel tussen de 100 en 200 pokemon gevangen zonder naar buiten te gaanquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb tot nu 13 verschillende pokemons gevangen vanuit mijn huis en ben lvl 5 zonder maar 1x naar buiten te gaan![]()
![]()
![]()
In hartje Amsterdam komen de pokemons naar jouw![]()
![]()
![]()
http://www.4gamers.be/nie(...)estraft-in-Pokmon-GOquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel tussen de 100 en 200 pokemon gevangen zonder naar buiten te gaan
Maar volgens mij doe je dit niet want je moet er wel enige basiskennis qua rooting of androidemulatie op de pc voor hebben,.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ja, nu weten we het wel. Game-breaking idiot. Hoop dat je snel gebanned wordt in de game.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel tussen de 100 en 200 pokemon gevangen zonder naar buiten te gaan(she/her)![]()
Vanmiddag dit heletijd gespeeld, met een groepje gingen we het bos ontdekken omdat er dartini en een dragonairs zou zijn. Niet gevonden maar het was wel super gezellig en voelde als een echt avontuur.
Ik merk nu wel dat het ook veel tokkies spelen, ze schreeuwen en maken kut grappen.![]()
Pokemon Go met een eigen subforum
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
Volgens mij is het een fabeltje dat sommige Pokemon op bepaalde plekken zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
Vanmiddag dit heletijd gespeeld, met een groepje gingen we het bos ontdekken omdat er dartini en een dragonairs zou zijn. Niet gevonden maar het was wel super gezellig en voelde als een echt avontuur.
Ik merk nu wel dat het ook veel tokkies spelen, ze schreeuwen en maken kut grappen.![]()
Netjes.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:04 schreef Sjemmert het volgende:
Mijn sterkste pokemon op dit moment.
[ afbeelding ]![]()
#Madquote:Op donderdag 14 juli 2016 00:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel. Game-breaking idiot. Hoop dat je snel gebanned wordt in de game.![]()
Dat je er daar 4 van in een Gym hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:04 schreef Sjemmert het volgende:
Mijn sterkste pokemon op dit moment.
[ afbeelding ]![]()
Hier zijn inmiddels bijna alle Gyms bezet met CP 1000+![]()
Doe het al 2 dagen nog niks aan de hand. Nintendo schijnt wel te bannen maar slecht voor een paar uur.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel. Game-breaking idiot. Hoop dat je snel gebanned wordt in de game.![]()
Wij gingen met elkaar, en we kwamen tegelijk op de zelfde plek pokemons tegen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:12 schreef Mishu het volgende:
[..]
Volgens mij is het een fabeltje dat sommige Pokemon op bepaalde plekken zitten.
Als er op mijn scherm rechts boven in een Pikachu staat, dan kreeg mijn vriend op zijn mobiel precies hetzelfde.![]()
Zullen er ook wel gauw uit zijn denk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat je er daar 4 van in een Gym hebt.![]()
Hier zijn inmiddels bijna alle Gyms bezet met CP 1000+![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
http://www.4gamers.be/nie(...)estraft-in-Pokmon-GO
Maar volgens mij doe je dit niet want je moet er wel enige basiskennis qua rooting of androidemulatie op de pc voor hebben,.zo moelijk is het niet hoor een telefoon rooten.
![]()
We vinden je allemaal heel stoer.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]zo moelijk is het niet hoor een telefoon rooten.
![]()
Ik bedoelde dat Pokemon plaatsgebonden zijn. Dus elke dag op die plaats een Pokemon te vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wij gingen met elkaar, en we kwamen tegelijk op de zelfde plek pokemons tegen.
Als er op mijn scherm rechts boven in een Pikachu staat, dan kreeg mijn vriend op zijn mobiel precies hetzelfde.
Ik woon op een plek en daar verschijnen echt willekeurig allerlei Pokemon.
Mensen die elkaar tips geven waar een bepaalde Pokemon is![]()
![]()
Maak je je druk om man.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We vinden je allemaal heel stoer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: