Dit had ik eerder willen weten trouwens.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef picodealion het volgende:
Wow dat rondkijken tot je de groene pulse ziet werkt echt. Dat gaat me veel zoekwerk schelen
Dat akelige Niantic, hun games de wereld inslingeren zonder handleiding, veranderingen doorvoeren zonder er iets over te zeggen of een cryptische omschrijving erover posten op hun site.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef picodealion het volgende:
Wow dat rondkijken tot je de groene pulse ziet werkt echt. Dat gaat me veel zoekwerk schelen
Heh, wat?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef picodealion het volgende:
Ik las hier eerst dat dat iets randoms was en nu is het ineens wel een plek waar een pokemon zit?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef picodealion het volgende:
Wat bedoel je hier mee?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef picodealion het volgende:
Selecteer een pokemon die in de buurt is, zodat 'ie in dat kleine ding rechts ondering zichtbaar is. Kijk nu langzaam rond op de kaart tot dat menu'tje een groene puls afgeeft. Loop die kant op.quote:
Is dat nieuw ofzo?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Selecteer een pokemon die in de buurt is, zodat 'ie in dat kleine ding rechts ondering zichtbaar is. Kijk nu langzaam rond op de kaart tot dat menu'tje een groene puls afgeeft. Loop die kant op.
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las hier eerst dat dat iets randoms was en nu is het ineens wel een plek waar een pokemon zit?
Ah, dank je, dacht dat die blaadjes bedoeld werden.quote:
hij mag niet te verwend worden hequote:Op woensdag 13 juli 2016 22:32 schreef Narcotical het volgende:
Godver, weer een Porygon in de buurt net als gisteravond maar nu ben ik al met de hond buiten geweest
quote:
Ik heb een iPhone 6 en die app snapt niet eens waar mijn huis staatquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Mijn GPS is compleet ruk overigensSoms sta ik OP een bepaald punt, maar komt mijn poppetje + cirkel daar nooit. Loop ik maar een stuk door, hopt de cirkel een heel stuk verder
Er komt een groene pulse omheenquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus even voor de record de pokemon die je zoekt kleurt geel als je de juiste kant oploopt ?
Mijne klopt ook niet helemaal als ik thuis op Wifi zit, verder wel aardigquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:39 schreef isax het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 6 en die app snapt niet eens waar mijn huis staat![]()
Zeg maar Aan de voorkant woon ik blijkbaar bij de overburen en achterkant bij de achterburen.
Ze staan niet bepaald hutje mutje op elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |