dus chips.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Chips.Al ben ik met een puntpaprika ook blij.
ik mocht jouw ei toch hebben?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan het trouwens zijn dat ik een ei kwijt ben? Had er twee in een incubator en de tweede was net leeg. In het dagboek staat niets vermeld en ik zie geen nieuwe Pokémon. Of het was een simpele Weedle ofzo.
Ik wil je wel een ei gevenquote:
Lopen ja of fietsenquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:18 schreef BobW het volgende:
Zijn er nog trucjes om dat ei sneller uit te laten komen of lopen jullie echt 2/5/10 km?
Rustig fietsen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:18 schreef BobW het volgende:
Zijn er nog trucjes om dat ei sneller uit te laten komen of lopen jullie echt 2/5/10 km?
Wat?! Heb ik voor Jan Lul de hele middag rondjes gelopen! Nouja, goed om te weten. Gaat een hoop kilometers schelen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, iemand had dat aan het einde van het vorige topic gezegd.
Lopen als een baas natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:18 schreef BobW het volgende:
http://www.iflscience.com(...)-cheat-at-pokmon-go/quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:18 schreef BobW het volgende:
had ik ook. een ei van 2km kwijtquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan het trouwens zijn dat ik een ei kwijt ben? Had er twee in een incubator en de tweede was net leeg. In het dagboek staat niets vermeld en ik zie geen nieuwe Pokémon. Of het was een simpele Weedle ofzo.
Er zijn maar een paar slots per gym.. per lvl gaat dit omhoog.. Als je ze aanvalt train je de gymquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik kwam langs een gym van hetzelfde team als dat ik zelf ben, valor ftw, maar ik kon alleen aanvallen en niet er een pokemon bij zetten ter verdediging. Waarom is dit zo?
Bij een bepaald prestigeniveau wat je kan opkrikken door te trainen (toch?) kan je een pokemon bijplaatsen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik kwam langs een gym van hetzelfde team als dat ik zelf ben, valor ftw, maar ik kon alleen aanvallen en niet er een pokemon bij zetten ter verdediging. Waarom is dit zo?
Beetje extra beweging is goed voor je. Bekijk het positief.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:18 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Wat?! Heb ik voor Jan Lul de hele middag rondjes gelopen! Nouja, goed om te weten. Gaat een hoop kilometers schelen.
Klopt, elke 2000 prestige kan er een Pokemon bij.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij een bepaald prestigeniveau wat je kan opkrikken door te trainen (toch?) kan je een pokemon bijplaatsen.
Nog meer? Loop 3x per week minstens 5 km.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beetje extra beweging is goed voor je. Bekijk het positief.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:20 schreef BObNL het volgende:
net 0.29.2 geďnstalleerd voelt wel een stuk vlotter
Bij mij is er een 2km ei verdwenen. Stond ook geen nieuwe pokemon bij recent.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat wist ik niet, maar had je dat dan niet kunnen combineren?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:20 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Nog meer? Loop 3x per week minstens 5 km.
Toewijdingquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:23 schreef Furdinand het volgende:
Vandaag heel luxemburgstad doorgerend om een aerodactyl te vangen. Duizend trappen op en af maar het was het waard.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon transferen en dan 1 rattata evolven.
Ooh chillquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij crashed op het moment om de paar min
Doe mij 30 zubats. Ik heb er nog maar 2quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ratjes, pidgeys en vandaag 30 zubats
Niet meer, heb ze allemaal naar de professor gestuurd.quote:
Het zijn nachtdieren he, dus snachts op padquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe mij 30 zubats. Ik heb er nog maar 2
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:23 schreef Narcotical het volgende:
Ik heb ook al behoorlijk wat Rattata smoothies gemaakt
Precies, opeens krijg je er een snoepje voor terug, jajaquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:26 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Wat denk je dat die prof. er meer doet? In de blender die handel
Wat doen ze er anders mee? Ze gaan niet naar een boerderij waar ze vrij kunnen zijn hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |