JAquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
You lucky fuck, gewoon "in het wild"?
zeg tegen je mammie dat ze je hand vasthoudquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:52 schreef Fylax het volgende:
Wil pokemon vangen... maar het is donker en dat wil ik niet alleen doen dus
nehquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
zeg tegen je mammie dat ze je hand vasthoud
Nee, die pulse komt enkel als je uit je overzicht van dichtbijzijnde pokemon er eentje kies..quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:50 schreef houdjemond het volgende:
Eh, die pulse komt alleen als er een nieuwe pokemon in je grid komt, heeft niks met dichterbij komen te maken.
Holy shit.quote:
Make-up / Medicatie testen. Flinke dierproeven iig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat doen ze er anders mee? Ze gaan niet naar een boerderij waar ze vrij kunnen zijn hoor
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij mag nu niet meer meedoen.
Hahaha, its a trapquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:56 schreef Fera het volgende:
Net weer een ronde gedaan.
- Dratini van 236 CP tegengekomen, maar is helaas gevlucht.![]()
- 5km ei is wel uitgekomen. Zat een Oddish in en die was voor mij nieuw.
Verder liep ik met mijn hond nog naar een wat afgelegen Pokéstop. Daar had iemand een lure geplaatst. Stond ook echt iemand met een auto bij. Op een gegeven moment kwam ik wat dichterbij, roept er zo'n kerel: "Hey, heb je al wat gevangen?!" Ik zo: "Nee, helaas". Roept hij vervolgens. "Oh, wij wel. Er zit hier een Pikachu onder de auto!" Ik zei: "Mooi man" en ben omgedraaid. Ik vond het allemaal een beetje creepy.![]()
Zag trouwens ook geen Pikachu op de tracker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |