JAquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
You lucky fuck, gewoon "in het wild"?
zeg tegen je mammie dat ze je hand vasthoudquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:52 schreef Fylax het volgende:
Wil pokemon vangen... maar het is donker en dat wil ik niet alleen doen dus
nehquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
zeg tegen je mammie dat ze je hand vasthoud
Nee, die pulse komt enkel als je uit je overzicht van dichtbijzijnde pokemon er eentje kies..quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:50 schreef houdjemond het volgende:
Eh, die pulse komt alleen als er een nieuwe pokemon in je grid komt, heeft niks met dichterbij komen te maken.
Holy shit.quote:
Make-up / Medicatie testen. Flinke dierproeven iig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat doen ze er anders mee? Ze gaan niet naar een boerderij waar ze vrij kunnen zijn hoor
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij mag nu niet meer meedoen.
Hahaha, its a trapquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:56 schreef Fera het volgende:
Net weer een ronde gedaan.
- Dratini van 236 CP tegengekomen, maar is helaas gevlucht.![]()
- 5km ei is wel uitgekomen. Zat een Oddish in en die was voor mij nieuw.
Verder liep ik met mijn hond nog naar een wat afgelegen Pokéstop. Daar had iemand een lure geplaatst. Stond ook echt iemand met een auto bij. Op een gegeven moment kwam ik wat dichterbij, roept er zo'n kerel: "Hey, heb je al wat gevangen?!" Ik zo: "Nee, helaas". Roept hij vervolgens. "Oh, wij wel. Er zit hier een Pikachu onder de auto!" Ik zei: "Mooi man" en ben omgedraaid. Ik vond het allemaal een beetje creepy.![]()
Zag trouwens ook geen Pikachu op de tracker.
Zo'n gevoel kreeg ik er wel bij.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hahaha, its a trap. Hij probeert ook mensen te vangen
.
Je bed staat gevaarlijk dicht langs de weg.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:07 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil deze vangen maar lig in bed.![]()
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je bed staat gevaarlijk dicht langs de weg.
Werkt dat een beetje? Vlak bij mijn werk is er een punt met drie pokestops achter elkaar. Zou het ook eens kunnen proberen. Is het de moeite waard tegenover 1 pokestop?quote:
Bijna nonstop wel pokemonquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Vlak bij mijn werk is er een punt met drie pokestops achter elkaar. Zou het ook eens kunnen proberen. Is het de moeite waard tegenover 1 pokestop?
ja dan kan je aan die dingen draaien. en elk zo'n ding is 50xp elke 5minquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Vlak bij mijn werk is er een punt met drie pokestops achter elkaar. Zou het ook eens kunnen proberen. Is het de moeite waard tegenover 1 pokestop?
Ik kom om in de pokeballs. Als ik er tig vergooi aan een pokemon die blijft ontsnappen loop ik direct richting een pokestop om de voorraad weer aan te vullenquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Godverdomme verschijnt er een Golbat in m'n huis, zijn m'n Pokéballs op
Als ik geen pokeballs meer heb start ik de app niet meer op, veel te frustrerend iedere keer.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Heb wel een Squirtle gevangen vandaag![]()
heb ook eentje gevangen vandaag een squirtle was echt happy.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Heb wel een Squirtle gevangen vandaag![]()
Mijn vriend heeft op z'n werk iets van 6 stops in de buurt dus die kan mooi z'n voorraad aanvullen in de pauze.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik kom om in de pokeballs. Als ik er tig vergooi aan een pokemon die blijft ontsnappen loop ik direct richting een pokestop om de voorraad weer aan te vullen
Gaat me dan meer om de Pokemon :p De vestiging waar ik werk zit heel dichtbij een pokestop dus ik kan vanaf mijn bureau al de hele dag door draaienquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja dan kan je aan die dingen draaien. en elk zo'n ding is 50xp elke 5min
en genoeg items voor een tijdje
Woon jij echt in een flat Hans?quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:21 schreef Narcotical het volgende:
Ik woon net aan het verkeerde eind van m'n flat voor een pokestop
Ik heb inderdaad ook maar besloten dat niet meer te doen voordat ik langs een paar stops ben geweest. Anders zou je net zien dat ik Pikachu of Scyther of zoiets op de radar ziequote:Op woensdag 13 juli 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als ik geen pokeballs meer heb start ik de app niet meer op, veel te frustrerend iedere keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |