Dumpen is handig om die bonus +1 specifieke candy voor het soort te pakken. Komt van pas bij het hamsteren van candy om ze te laten evoluerenquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:04 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Aha dan snap ik het. Je krijgt het dus niet met het dumpen ervan. (Alleen 1 candy)
Je kan ze beide pakken. Ook als iemand eerder is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:06 schreef BobW het volgende:
Ziet iedereen eigenlijk dezelfde Pokemon? Dus als er hier op straat eentje is, kan iemand anders die dan ook vangen en ik dus niet meer?
Nicequote:Op woensdag 13 juli 2016 22:05 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze stond me op te wachten onderweg naar huis
Nee, iedereen kan em vangen en verschijnt op ieders eigen telefoon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:06 schreef BobW het volgende:
Ziet iedereen eigenlijk dezelfde Pokemon? Dus als er hier op straat eentje is, kan iemand anders die dan ook vangen en ik dus niet meer?
Bij mij komen ze allemaal naar mij toe.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb heel de dag m'n best gedaan om ze te vangen, dus nu mogen ze wel naar mij toe komen.
Nice, kom ik naast je zitten. Mijn campingspot is ellendig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij komen ze allemaal naar mij toe.
Is goed, je bent welkom.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nice, kom ik naast je zitten. Mijn campingspot is ellendig.Kan ook niets doen vanaf hier/m'n huis.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kan ze beide pakken. Ook als iemand eerder is.
Thanksquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, iedereen kan em vangen en verschijnt op ieders eigen telefoon.
Die wil ik ookquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:05 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze stond me op te wachten onderweg naar huis
Wel een goeiequote:Op woensdag 13 juli 2016 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Succesvolle ronde gehad, o.a. een Nidoran gevonden. Veel spelers tegengekomen. De een heel stiekem op z'n fiets met de telefoon tussen z'n benen en de ander in een groep van wel tien man.
Leukste grap van de avond.
"He, ik zag vanochtend een Snorlax"
"Waar?"
"Bij jou thuis, het was je moeder"![]()
Anyway, er is nu een Lure module aangezet redelijk in de buurt maar ik heb geen zin meer om nu nog naar buiten te gaan. Slechte timing is slecht.
Whehehequote:Op woensdag 13 juli 2016 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Succesvolle ronde gehad, o.a. een Nidoran gevonden. Veel spelers tegengekomen. De een heel stiekem op z'n fiets met de telefoon tussen z'n benen en de ander in een groep van wel tien man.
Leukste grap van de avond.
"He, ik zag vanochtend een Snorlax"
"Waar?"
"Bij jou thuis, het was je moeder"![]()
Anyway, er is nu een Lure module aangezet redelijk in de buurt maar ik heb geen zin meer om nu nog naar buiten te gaan. Slechte timing is slecht.
Moet ik nog wel even wat chips en drank inslaan, denk ik.quote:
naturel of paprika chips + cola ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik nog wel even wat chips en drank inslaan, denk ik.
Naturel Wokkels en whiskey cocktailsaus.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja precies.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naturel of paprika chips + cola ofzo
Chips.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de richting waar het poppetje heen kijkt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:12 schreef RRuben het volgende:
Is de richting waar je heen loopt, de kant waar je 'view' heen kijkt of de kant waar je poppetje heen kijkt?
De view kan je draaien. Antwoord is dus waar je poppetje heen kijkt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:12 schreef RRuben het volgende:
Is de richting waar je heen loopt, de kant waar je 'view' heen kijkt of de kant waar je poppetje heen kijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |