quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Gvd wat een vastlopers. En mijn GPS lijkt wel afgebrand.
Net voor de AH 40 man. 'Daar is die vlinder' allenaal rennen
Ja, iemand had dat aan het einde van het vorige topic gezegd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:48 schreef Rabieluh het volgende:
Was hier al bekend hoe dat tracken van pokemon werkt? Dat voetstapjes gebeuren, de juiste kant opkijken en die groene highlight die je dan kort ziet flitsen.
Ah mooi, topic gaat wat te hard om alles bij te kunnen houdenquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, iemand had dat aan het einde van het vorige topic gezegd.
Die draken uit latere delen en die vuurvogel uit X en Y is ook wel tof.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die Raichu kloon uit XYZ vind ik anders best schattig
Snap ik.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ah mooi, topic gaat wat te hard om alles bij te kunnen houden.
perfect zygarde is ook tofquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die Raichu kloon uit XYZ vind ik anders best schattig
rondom dat rechthoekje pulsed het toch?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:50 schreef Jerro het volgende:
Die pulse om je heen word dan groen? Of moet ik naar een andere pulse kijken (als ik er vanavond nog in kom =_= fokajoe murica)
quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
rondom dat rechthoekje pulsed het toch?
de pulse rond de Pokémon die je hebt geselecteerd wordt groen. Rechtsonder in beeld dus.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:50 schreef Jerro het volgende:
Die pulse om je heen word dan groen? Of moet ik naar een andere pulse kijken (als ik er vanavond nog in kom =_= fokajoe murica)
Dat bedoelde ik jaquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rond dat balkje rechtsonderin met de voetstappen.
Ik was eigenlijk gewoon wat kopen. Maar als je dan buiten komt en er staan 40 man voor je.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat zou ik echt nooit doen. Sowieso plekken met veel mensen zou ik al mijden met Pokémon.
The first way to get Stardust is to simply keep catching Pokemon. Along with the specific Pokemon Candy you receive for catching, you get the use with anyone Stardust. However, unlike Candy, you do not get any for transferring a Pokemon back to Professor Willow.quote:
Hamsteruh! Vang gewoon meer rattata's, pidgeys en ander zooi wat je tegen komt in overgrote mate. Elke keer pak je zoveel xp en dus stardust en bovenal candyquote:
Je moet ook richting hun.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:04 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb hier al heel de tijd de app aanstaan, maar er is nog geen enkele pokemon langsgekomen.
Aha dan snap ik het. Je krijgt het dus niet met het dumpen ervan. (Alleen 1 candy)quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hamsteruh! Vang gewoon meer rattata's, pidgeys en ander zooi wat je tegen komt in overgrote mate. Elke keer pak je zoveel xp en dus stardust en bovenal candy
Ja, dat is wel raar, maar dan nog zou ik mijn telefoon er niet bij pakken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk gewoon wat kopen. Maar als je dan buiten komt en er staan 40 man voor je.
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:04 schreef agter het volgende:
Is het normaal dat als ik er een vang hij om de vijf minuten vastloopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |