Waar woon jij dan? hier nog steeds veel mensen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:22 schreef RRuben het volgende:
Ik voel nu al een beetje dat de hype minder wordtIk vind het stiekem eigenlijk best wel doelloos
Ja tuurlijk maar in de ''normale'' games heb je ook elke generatie weer de nieuwe Rattata en Pidgey klonen dat hoeft voor mij echt niet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitbreiden lijkt me wel logisch. Op een gegeven moment heb je gewoon alles al gevangen.
Kan je dat filmpje van de Braboneger in de OP zettenquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van 4 naar 5 hier. #beetjelife
Toch niet met de auto?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:25 schreef BObNL het volgende:
Net een rondje gedaan tachtig keer gecrashed na het vangen van een pokemon. Maar men ei was was uitgekomen met een 248 squirtle
Hier lopen ook nog wel veel, maar merk het gewoon bij mezelf. Heb wel een internetbundel gekocht, dus moet wel blijven spelen nuquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? hier nog steeds veel mensen.
De app is trouwens nog niet officieel uitgekomen.
Welk bosquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Druk in het bos
Wel veel scyther hier.
Wel als je onder de 25 km p/u rijdtquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nee dan komen men eitjes niet uit. Pokemon laat zich niet foppen.
Max cp hangt af van je level. Ben je geleveld toen je Pidgeot weg was?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:33 schreef probeer het volgende:
Ow en geen idee of dit nieuws voor jullie is .. Maar ik stuurde vanochtend een maxed 700cp pidgeot naar de gym. Poosje leader geweest, verslagen, pidgeot terug. Maar nu is zijn cp boogje niet meer helemaal vol, en kan ik er nog bij trainen / power-up-en.
Wel op de fiets en de bus vandaag.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nee dan komen men eitjes niet uit. Pokemon laat zich niet foppen.
Farmville en candy crush zijn ook doelloos. Spelen mensen nog steeds.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:22 schreef RRuben het volgende:
Ik voel nu al een beetje dat de hype minder wordtIk vind het stiekem eigenlijk best wel doelloos
kom naar de hoofdstad danquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:42 schreef YokiKater het volgende:
Van de week ga ik gewoon keihard luren met een FOK!shirt aan, kijken of er mensen happen.
Die Raichu kloon uit XYZ vind ik anders best schattigquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar in de ''normale'' games heb je ook elke generatie weer de nieuwe Rattata en Pidgey klonen dat hoeft voor mij echt niet.
Dit soort dingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pidgey en Caterpie 2.0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |