Mag hopen dat de hype dan wel weer voorbij is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:25 schreef FredvZ het volgende:
Het hele centrum van Gouda hebben ze volgepropt met pokestops en het stadhuis is een Gym
Een van de stops hier om de hoek is een basisschool, zullen ze na de vakantie blij mee zijn...
En dat terwijl portals op het terrein van een basisschool niet mogenquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:25 schreef FredvZ het volgende:
Het hele centrum van Gouda hebben ze volgepropt met pokestops en het stadhuis is een Gym
Een van de stops hier om de hoek is een basisschool, zullen ze na de vakantie blij mee zijn...
quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:29 schreef YokiKater het volgende:
2 lures in het bos nu, dat vertrouw ik dus niet heh.
Waarom uitgerekend daar en niet 150 meter verderop... Als het morgen ook zo is op dit tijdstip dan ga ik eens op onderzoek uit.quote:
Lolwhut.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:29 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nu geen zin, ben moe. Maar als het morgen weer is dan ga ik ze flanken en kijken wat er loos is. Misschien is er wel een heel feest gaandequote:
Naughty.quote:
Het zal toch niet he? Begint de plaats met een i....quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:29 schreef YokiKater het volgende:
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:38 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Het zal toch niet he? Begint de plaats met een i....
Ierland??>????quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:38 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Het zal toch niet he? Begint de plaats met een i....
Toffe UI.quote:
Hahaha! Juffrouw er zit een Pokémon op uw bureau!quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:25 schreef FredvZ het volgende:
Op het moment niet, de portalsubmission voor ingress waar al deze pokestops/gyms vandaan komen zijn stopgezet sinds september 2015.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Kun je een eigen pokestop aanmaken?
Zou mooi zijn als dat kon even snel dat ingress downloaden overal rondom mijn huis pokestops neerzetten.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op het moment niet, de portalsubmission voor ingress waar al deze pokestops/gyms vandaan komen zijn stopgezet sinds september 2015.
Misschien in de toekomst weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |