Van Beek natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeg het maar wie moet er naast Kongolo centraal achterin ?
Karsdorp ??? Kongolo Woudenberg is de beste optie.
Vul maar in wie er op de ??? moet.
Sure ? Botteghin is defensie beter en met opkomende backs heb je al de aanvoer naar voren.quote:
Ja sure.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sure ? Botteghin is defensie beter en met opkomende backs heb je al de aanvoer naar voren.
Effe serieus....quote:Op zondag 10 juli 2016 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sure ? Botteghin is defensie beter en met opkomende backs heb je al de aanvoer naar voren.
Dan mag Van Beek zich wel weer gaan herpakken want speelde vorig seizoen een matig seizoen. Het seizoen daarvoor was hij wel baas hopelijk pakt hij dat niveau dan weer op.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Effe serieus....
Van Beek kan als hij zich doorontwikkeld de komende jaren een goede transfer maken en minimaal 8-10 miljoen opleveren.
Botteghin is geen fuk waard ...op het veld niet en kwa transferwaarde niet.
De laatste reeks vorig seizoen speelde van Beek ook gewoon prima hoor.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan mag Van Beek zich wel weer gaan herpakken want speelde vorig seizoen een matig seizoen. Het seizoen daarvoor was hij wel baas hopelijk pakt hij dat niveau dan weer op.
Assertief: Napoli kan verder kijken Karsdorp mag niet weg.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:50 schreef PIETR het volgende:
Napoli is klaar om een bod uit te brengen op Feyenoord-verdediger Rick Karsdorp. Sportief directeur Cristiano Giuntoli heeft de rechtsback nu bovenaan zijn lijstje staan.
Dat meldt de Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio althans. Eén maand geleden werd Karsdorp nog omschreven als Napoli's 'plan-B'. Karsdorp lijkt nu echter één plekje te zijn opgeschoven op het verlanglijstje van de Partenopei.
Serie A-club Sassuolo werd eerder ook al gelinkt aan de vleugelverdediger, maar het prijskaartje is volgens de verslaggever voor die club te hoog.
Technisch directeur Martin van Geel vertelde eerder deze week dat er nog geen concreet bod is uitgebracht op Karsdorp, die nog tot 2020 vastligt in De Kuip.
Goede speler, maar zeker niet onmisbaar. Wat zou een mooi bedrag zijn voor hem? 7,5 miljoen zou een prima bedrag zijn toch?
Mis je niet zo heel veel aan hoor.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Assertief: Napoli kan verder kijken Karsdorp mag niet weg.
Tja, daar heb je in feite nog bijna 2 maand voor.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moeten we wel nu nog een vervanger gaan zoeken.
contract tot 2020....quote:Op zondag 10 juli 2016 11:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou 'm ook laten gaan voor een miljoentje of 7 ja. Prima te vervangen, genoeg zwakke punten.
Je backs kunnen niet opkomen want botteghin laat een gigantisch gat vallen tussen de opkomende backs + lcv en zichzelf. Buitenspel tegenstander is niet meer te regelen/af te dwingen want botteghin kan het niet op snelheid belopen.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor dat bedrag zou ik hem wel laten gaan ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:50 schreef PIETR het volgende:
Napoli is klaar om een bod uit te brengen op Feyenoord-verdediger Rick Karsdorp. Sportief directeur Cristiano Giuntoli heeft de rechtsback nu bovenaan zijn lijstje staan.
Dat meldt de Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio althans. Eén maand geleden werd Karsdorp nog omschreven als Napoli's 'plan-B'. Karsdorp lijkt nu echter één plekje te zijn opgeschoven op het verlanglijstje van de Partenopei.
Serie A-club Sassuolo werd eerder ook al gelinkt aan de vleugelverdediger, maar het prijskaartje is volgens de verslaggever voor die club te hoog.
Technisch directeur Martin van Geel vertelde eerder deze week dat er nog geen concreet bod is uitgebracht op Karsdorp, die nog tot 2020 vastligt in De Kuip.
Goede speler, maar zeker niet onmisbaar. Wat zou een mooi bedrag zijn voor hem? 7,5 miljoen zou een prima bedrag zijn toch?
KAMPIOENENquote:Op zondag 10 juli 2016 11:32 schreef H.FR het volgende:
Hoewel het slechts tegen amateurs was, ben ik al wel gecharmeerd van die Jorgensen. Lijkt zowaar heel aardig te kunnen combineren. Dat gaat onze andere aanvallers heel erg helpen denk ik.
Nee joh, Fledderus natuurlijk. Te oud, niet goed genoeg en hoort eigenlijk op een andere positie.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je Karsdorp verkoopt ben ik bang dat Van Geel met Ter Averst ofzo komt.
Van Beek op rechtsback en dan het hele seizoen met Jan-Arie en Eric in het centrumquote:Op zondag 10 juli 2016 11:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, Fledderus natuurlijk. Te oud, niet goed genoeg en hoort eigenlijk op een andere positie.
Perfect voor MvG dus
Guidetti, Pelle, Janmaat, El Ahmadi, Gustafson, Kuyt, Elia, Vermeer. Zomaar wat spelers die veel te oud en niet goed genoeg waren. Allemaal door kkgeel gehaald.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, Fledderus natuurlijk. Te oud, niet goed genoeg en hoort eigenlijk op een andere positie.
Perfect voor MvG dus
Elia, Gustafson en El Ahmadi lol. Kuyt ook knap van hem idd.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Guidetti, Pelle, Janmaat, El Ahmadi, Gustafson, Kuyt, Elia, Vermeer. Zomaar wat spelers die veel te oud en niet goed genoeg waren. Allemaal door kkgeel gehaald.
Gewoon talentvolle verdediger? Wat is daar mis mee? Maar liever Nieuwkoop pp die plek en het geld investeren in een goede buitenspeler.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had er meer van verwacht, maar doet het zeker niet slecht. Paar belangrijke acties/doelpunten gemaakt vorig seizoen.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind Elia nou niet echt vóór van Geel pleiten tot dusver.
De Premier League heeft vanaf het seizoen 16/17 de tv-gelden zien verdrievoudigen. Elke PL club heeft nu minimaal ¤100 miljoen aan inkomsten uit de tv-rechten per seizoen. 30 miljoen voor Wijnaldum is dus heel logisch als je de tv-rechten voor zoveel geld weet te slijten.quote:Op zondag 10 juli 2016 09:37 schreef nostra het volgende:
AFC Bournemouth dat met z'n stadionnetje van 12000 man wel even 30 miljoen op tafel legt voor Wijnaldum.Maar goed.
Ik ken de redenen wel, maar het blijft gewoon absurd om te zien elke keer weer.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Premier League heeft vanaf het seizoen 16/17 de tv-gelden zien verdrievoudigen. Elke PL club heeft nu minimaal ¤100 miljoen aan inkomsten uit de tv-rechten.
Ter Avest blijft mooi in Twentequote:Op zondag 10 juli 2016 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Da's idd mooi.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ter Avest blijft mooi in Twente
Laat de dommeriken nou maar lullen.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Guidetti, Pelle, Janmaat, El Ahmadi, Gustafson, Kuyt, Elia, Vermeer. Zomaar wat spelers die veel te oud en niet goed genoeg waren. Allemaal door kkgeel gehaald.
Oké Hans.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:27 schreef klaasweetalles het volgende:
je kan gewoon stellen dat toen een paar jaar geleden Feyenoord soms met 9 spelers van Varkenoord speelde het publiek meer tevreden was dan dat bijeen gekocht rotzooitje van martin van geeld de laaste 2 jaar.
Geen talent? grote bullshit.
Gewoon de kans geven, en miljoenen binnenhalen op lange termijn.
Wie dan?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké Hans.
En nu weer voor de minder geretardeerden: we hebben maximaal drie spelers met echt talent uit de jeugd komende, waarvan één momenteel basismateriaal.
Daar heb ik monopolie opquote:Op zondag 10 juli 2016 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Missen we helaas één jeugdspeler waar ik al 3 jaar op masturbeer. Die komt er vanzelf wel.
Eens wel. Jari op 10 > Kuyt op 10. En hamert, ook een speler om in de gaten te houden.quote:
Ja alleen jammer dat hij de 100 meter in 10 minuten loopt maar kleinigheidjes hou je toch.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:00 schreef Oldground het volgende:
Kongolo en Botteghin als je het mij vraagt. Van Beek lijkt alleen maar veel harder te kunnen rennen, omdat hij steeds zijn eigen fouten moet gaan corrigeren.
Botteghin is verdedigend zó veel sterker dan Van Beek.
Met een snelle Kongolo naast hem zou dat geen probleem hoeven zijn denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat hij de 100 meter in 10 minuten loopt maar kleinigheidjes hou je toch.
Verdedigend vind ik Botteghin trouwens ook helemaal niet zo sterk.
Ik vond nda hij zich richting eind vorig seizoen wel behoorlijk herpakte. Een goede Van Beek vind ik veel beter dan Botteghin, maar Beek viel 'begin' (2/3e) van vorig seizoen wel erg tegen jaquote:Op maandag 11 juli 2016 09:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met een snelle Kongolo naast hem zou dat geen probleem hoeven zijn denk ik.
Als Van Beek zich niet herpakt kies ik ook voor Botteghin. Van Beek heeft ons vorig jaar veel punten gekost.
Al vind ik Van Beek ook geen topper in de dop, Kongolo wel.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond nda hij zich richting eind vorig seizoen wel behoorlijk herpakte. Een goede Van Beek vind ik veel beter dan Botteghin, maar Beek viel 'begin' (2/3e) van vorig seizoen wel erg tegen ja
Op een keeper na is dat wel de positie waar snelheid het minst relevant is. Een goede positionering is veel en veel belangrijker.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat hij de 100 meter in 10 minuten loopt maar kleinigheidjes hou je toch.
Verdedigend vind ik Botteghin trouwens ook helemaal niet zo sterk.
Ja erg leuk dat hij sterk in de duels is maar als je verder dan 10 meter van het doel wil verdedigen heb je geen ene vinkentering aan Bottekneus.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:29 schreef Oldground het volgende:
[..]
Op een keeper na is dat wel de positie waar snelheid het minst relevant is. Een goede positionering is veel en veel belangrijker.
1 op 1 duels wint Eric toch wel ontzettend gemakkelijk. Hele goede interceptie.
Je hebt gelijk, maar Van Beek was zo mogelijk nog kutter. Maar ik heb ook van harte dat hij zich herpakt. Mooi duo met Kongolo als ze allebei een beetje in vorm zijn.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja erg leuk dat hij sterk in de duels is maar als je verder dan 10 meter van het doel wil verdedigen heb je geen ene vinkentering aan Bottekneus.
We hebben het hier over een speler die een sprintduel verliest van Lars fucking Veldwijk.
23-07-2016 20:00 Feyenoord - Valencia CFquote:Op maandag 11 juli 2016 10:17 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is die wedstrijd tegen Valencia?
Volgende week zaterdagquote:Op maandag 11 juli 2016 10:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
23-07-2016 20:00 Feyenoord - Valencia CF
aldus fr12
Dan zit ik lekker op Mallorca. Zoek wel een tentje op om dat even te kijken.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag![]()
Nu al zin in
Ook niet verkeerd ouwe reus. Het weer zal er vast beter zijn dan hierquote:Op maandag 11 juli 2016 10:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zit ik lekker op Mallorca. Zoek wel een tentje op om dat even te kijken.
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd ouwe reus. Het weer zal er vast beter zijn dan hier
KOEKOEKquote:Steeds meer Italiaanse media melden dat Graziano Pellè deze week nog een contract tekent in China. De oud-Feyenoorder kan in tweeënhalf jaar veertig miljoen euro verdienen, zo meldt ondermeer Sky Italia.
De Chinese ploeg Shandong Luneng zou de aanvaller graag binnen willen halen. Op dit moment staat Pellè nog onder contract bij Southampton. Wat de transfersom zal zijn is nog onbekend.
Dat kan mijns inziens gewoon prima. Daarnaast staat er dan een speler naast om evt. fouten (op snelheid) te herstellen.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja erg leuk dat hij sterk in de duels is maar als je verder dan 10 meter van het doel wil verdedigen heb je geen ene vinkentering aan Bottekneus.
We hebben het hier over een speler die een sprintduel verliest van Lars fucking Veldwijk.
Ja, laten we problemen gaan verleggen. Uitstekend idee.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:53 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat kan mijns inziens gewoon prima. Daarnaast staat er dan een speler naast om evt. fouten (op snelheid) te herstellen.
Van Geel kan alleen goede aankopen doen met een heel klein budget. Ondaan zou trouwens wel leuk voor de bank zijn is ook transfervrijquote:Op maandag 11 juli 2016 15:09 schreef satecl het volgende:
Hoppa en weer 1,5 miljoen erbij voor Feyenoord. Zal mij benieuwen wie Feyenoord nog gaat halen. Buitenspeler en eventueel nog een centrale verdediger?
Ondaan is al naar Excelsior.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Van Geel kan alleen goede aankopen doen met een heel klein budget. Ondaan zou trouwens wel leuk voor de bank zijn is ook transfervrij
Mag inderdaad wel hopen dat ze iemand halen die beter dan Bilal isquote:Op maandag 11 juli 2016 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ondaan is al naar Excelsior.
Overigens hoop ik dat Feyenoord wel een categorie hoger zoekt.
Er moet natuurlijk wel een kleine hype te creëren zijn om je komst. Ik denk niet dat Lucas Woudenberg nu ineens voor miljoenen in China kan gaan voetballen.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:33 schreef Ludachrist het volgende:
Veertig miljoen euro in twee jaar. Als ik een voetballer was zou ik zo snel mogelijk een Chinees woordenboekje kopen en mijn zaakwaarnemer een mooie club daar laten regelen.
Jammer, had hem graag bij een grotere club in Europa gezien. Maar logische beslissing.quote:
Als een Pelle 15 miljoen per jaar kan toucheren kan Woudenberg daar toch wel een miljoen opstrijken zou je zeggen?quote:Op maandag 11 juli 2016 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel een kleine hype te creëren zijn om je komst. Ik denk niet dat Lucas Woudenberg nu ineens voor miljoenen in China kan gaan voetballen.
Ze mogen echter maar 5 spelers van buiten China hebben, lijkt me sterk dat ze zo'n plek op zouden willen vullen met de Witte Keniaan.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als een Pelle 15 miljoen per jaar kan toucheren kan Woudenberg daar toch wel een miljoen opstrijken zou je zeggen?
Als ze zoveel geld kunnen betalen vind ik het al opmerkelijk dat ze die plek opvullen met Pelle, eigenlijk. Vijftien miljoen salaris is wat je Ronaldo, Messi en Zlatan betaalt, voor dat geld moet je toch wel een betere speler dan Pelle (vloeken in de kerk) kunnen vinden die voor je wilt komen spelen?quote:Op maandag 11 juli 2016 16:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze mogen echter maar 5 spelers van buiten China hebben, lijkt me sterk dat ze zo'n plek op zouden willen vullen met de Witte Keniaan.
Betalen ze natuurlijk niet voor elke voetballer. Zo'n jongen als Pelle is natuurlijk wel makkelijk aan de man te brengen.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:33 schreef Ludachrist het volgende:
Veertig miljoen euro in twee jaar. Als ik een voetballer was zou ik zo snel mogelijk een Chinees woordenboekje kopen en mijn zaakwaarnemer een mooie club daar laten regelen.
Dat doe je inderdaad. Met snelheid je eigen slechte positionering herstellen.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, laten we problemen gaan verleggen. Uitstekend idee.
we hebben inmiddels de Jorg al hequote:Op maandag 11 juli 2016 16:56 schreef H.FR het volgende:
Misschien komt hij na die 2,5 jaar wel weer bij ons ballenals hij net zo lang mee gaat als Toni kan dat prima.
Over 2,5 jaar koopt hij Feyenoord gewoon.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:56 schreef H.FR het volgende:
Misschien komt hij na die 2,5 jaar wel weer bij ons ballenals hij net zo lang mee gaat als Toni kan dat prima.
En niet te vergeten dat het om dezelfde persoon gaat die 5 jaar terug in principe al gestopt was met voetbal op niveau en toevallig op een zuip vakantie iemand tegen kwam die weer een vriend was van een ander die toevallig weer een vader had die een club trainde die weer een hele slechte td had en daardoor geen spits hadden en daardoor hij daar wel kon spelen op huurbasis.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:13 schreef Scrummie het volgende:
2,5 jaar daar de koning te rijk zijn, en dan vervolgens met pensioen. Godverdetering, 40 miljoen voor die 2,5 jaar
Geen snelheid is funest voor een team dat in principe van haar doel wil afspelen.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:58 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat doe je inderdaad. Met snelheid je eigen slechte positionering herstellen.
Maar oke. Snelheid is dus nummer 1 prioriteit voor een centrale verdediger. Misschien dat het wat voor Elia is.
Die doet het hopelijk zo goed dat hij tegen die tijd verkocht is. Pelle en Vente mogen het dan uitvechten.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:03 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
we hebben inmiddels de Jorg al he
Ook prachtig dat hij jullie al die prijzen heeft bezorgd.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:30 schreef satecl het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #992: Met mooiboy Graziano?
Hoe mensen reageerde op de komst van Pelle. En nu een van de best betaalde voetballers van de wereld
Jippiequote:Op maandag 11 juli 2016 18:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ook prachtig dat hij jullie al die prijzen heeft bezorgd.
Volgens mij bieden ze gewoon op alles en iedereen en halen de spelers die 'ja' zeggen het nieuws. Het gaat ze alleen maar om het halen van namen, om de marketingwaarde van de competitie op te krikken en fans naar het stadion te lokken.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:28 schreef Tchock het volgende:
Voor Pelle is dit natuurlijk een briljante transfer, maar het bewijst wel eens en voor altijd dat Chinezen niets van voetbal begrijpen.
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zien we dus nooit meer terug bij Italie. Tof.
quote:Op maandag 11 juli 2016 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zien we dus nooit meer terug bij Italie. Tof.
Er zal vast nog wel wat beschikbaar komen. Ik zou gewoon de komende dagen die site in de gaten houden.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:23 schreef Multiply het volgende:
Weet iemand of je 2e hands kaartjes kunt kopen voor de wedstrijd tegen Valencia? Ik wil een kaartje voor TT of RR, maar er staat niks op viagogo helaas.
Wilde toevallig net mijn kaarten erop zetten i.v.m. vakantie, maar zie dat het evenement helemaal niet aangemaakt is op Viagogo.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:23 schreef Multiply het volgende:
Weet iemand of je 2e hands kaartjes kunt kopen voor de wedstrijd tegen Valencia? Ik wil een kaartje voor TT of RR, maar er staat niks op viagogo helaas.
Fantastisch moment. Maar we zijn gewoon weer onder hunnie geëindigd uiteindelijk, dus heeft voor mij niet zoveel waarde meer achteraf.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:28 schreef PIETR het volgende:
Kan ik iemand hier blij mee maken?
[ afbeelding ]
Canvasdoekie. 40 x 60 cm. Mag weg voor ¤19,08.
twitter:tancredipalmeri twitterde op maandag 11-07-2016 om 15:44:59Top10 best paid1 CR7 21m¤2 Messi 203 Hulk 204 Neymar 195 Ibra 166 Pellé 167 TMüller 13.58 Lavezzi139 JacksonM. 12.510 TSilva 12 reageer retweet
Inderdaad, als we dat jaar kampioen waren geworden had ik er zeker 50 euro voor neer willen leggen.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fantastisch moment. Maar we zijn gewoon weer onder hunnie geëindigd uiteindelijk, dus heeft voor mij niet zoveel waarde meer achteraf.
Bel Barcelona dan even op dat ze die Pique zo snel mogelijk van de hand moeten doen. Zijn daar blijkbaar nog niet van op de hoogte.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen snelheid is funest voor een team dat in principe van haar doel wil afspelen.
Opzich wel lekker voorspeld. Soort halve omhaal dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Pelle
Omhaaltje tegen de joden dit dat zus zo
De Chinezen staan niet bekend om hun goede betalingsmoraal. Heel wat (oud)trainers rennen nog steeds achter hun geld aan.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij bieden ze gewoon op alles en iedereen en halen de spelers die 'ja' zeggen het nieuws. Het gaat ze alleen maar om het halen van namen, om de marketingwaarde van de competitie op te krikken en fans naar het stadion te lokken.
Pelle, Lavezzi, Hulk en Jackson Martinez allemaal in China.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op maandag 11-07-2016 om 15:44:59Top10 best paid1 CR7 21m¤2 Messi 203 Hulk 204 Neymar 195 Ibra 166 Pellé 167 TMüller 13.58 Lavezzi139 JacksonM. 12.510 TSilva 12 reageer retweet
~ 350.000quote:Op dinsdag 12 juli 2016 07:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Krijgt Feyenoord ook geld van de transfer van Jansen?
Je woont in China?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pelle, Lavezzi, Hulk en Jackson Martinez allemaal in China.
Overigens kijk ik hier de meeste wedstrijden in China en Hulk was al binnen het kwartier geblesseerd. De beteuterde gezichten van de fans met hun groene Hulk-outfits was best lachwekkend.
Ja inderdaad. Beetje jammer dit.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wilde toevallig net mijn kaarten erop zetten i.v.m. vakantie, maar zie dat het evenement helemaal niet aangemaakt is op Viagogo.
Wat een geld zegquote:De transfer van Graziano Pellè naar het Chinese Shandong Luneng is in kannen en kruiken. De Italiaanse spits komt over van Southampton en zette zijn krabbel onder het vette, tweeënhalfjarige contract.
De voormalig aanvalsleider van onder meer AZ en Feyenoord strijkt netto 25 miljoen euro op bij de club uit de Chinese Super League. Hij was in Engeland - waar hij in twee Premier League-seizoenen in 68 wedstrijden 23 keer het net vond - nog in het bezit van een contract tot medio 2017.
Shandon Luneng bleek bereid dat contract af te kopen. The Saints vangen vijftien miljoen euro voor de transfer van de Italiaans international, die tijdens het EK in Frankrijk twee keer doel trof namens de Squadra Azzurra. Dat betekent dat Feyenoord een anderhalf miljoen euro ontvangt.
De Rotterdammers bedongen in 2014 een doorverkooppercentage bij de overgang van Pellè naar Southampton
Nooit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:35 schreef eight het volgende:
Janssen voor 22 miljoen naar Tottenham nadat hij 1 seizoen bij AZ heeft gespeeld (gehaald voor 4 ton). Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst zo'n financiële klapper gemaakt?
Hij krijgt op z'n minst regelmatig een invalbeurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:38 schreef Caland het volgende:
Wat ben ik blij dat die Janssen volgend seizoen de tribune in Londen gaat warmhouden zeg. Krijg je dat wekelijkse gezeik niet meer.
Ja, bij het tweede.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij krijgt op z'n minst regelmatig een invalbeurt.
Zeker met Pochettino's intensieve speelstijl en een druk schema valt het zeker niet uit te sluiten dat hij nog genoeg minuten gaat maken.quote:
In de PL/CL zullen we hem waarschijnlijk niet veel zien, af en toe een invalbeurtje. Ik zie hem (relatief) veel spelen in de andere toernooitjes.quote:
Hoop wel dat de mensen die hem hebben laten gaan ondertussen zijn ontslagen want die hebben niks in de voetbalwereld te zoeken, zeker omdat Te Vrede toen onze beste spits wasquote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:38 schreef Caland het volgende:
Wat ben ik blij dat die Janssen volgend seizoen de tribune in Londen gaat warmhouden zeg. Krijg je dat wekelijkse gezeik niet meer.
Wat een totale nonsens die stelling.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoop wel dat de mensen die hem hebben laten gaan ondertussen zijn ontslagen want die hebben niks in de voetbalwereld te zoeken, zeker omdat Te Vrede toen onze beste spits was
quote:THANK YOU DIRK KUYT
Dirk Kuyt, who currently plays for the Eredivisie side Feyenoord and who always behaved as an example to the whole football world with his football style and his character also with everything he did for our team while he was wearing our shirt, kept serving our club during the transfer process of Gregory van der Wiel.
We would like to thank our ex player Dirk Kuyt who played a big role in the transfer process of our new transfer Gregory van der Wiel to make him a new member of our family by giving positive and right references about our club.
FENERBAHCE SPORTS CLUB
Toen hadden we Pelle nog. Hij is in 2013 namelijk weggegaan. Pelle ging pas na het WK 2014 weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoop wel dat de mensen die hem hebben laten gaan ondertussen zijn ontslagen want die hebben niks in de voetbalwereld te zoeken, zeker omdat Te Vrede toen onze beste spits was
Natuurlijk gaat hij niet slagen bij Spurs. Kom op zeg. Die jongen is zo overschat. Het zou me zelfs niks verbazen als hij afgelopen seizoen zelfs niet bij Feyenoord zou slagen. In Engeland hebben ze gewoon geld over.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een totale nonsens die stelling.
Maar jij was gisteren ook al degene die het wel een goed idee leek om Ondaan hierheen te halen. Sowieso al niet serieus te nemen dus.
Om er toch even op in te gaan; je kunt niet iedereen die op een bepaald moment gewoon niet het niveau voor Feyenoord heeft eindeloos bij de club houden of verhuren. Daarnaast heeft Vincent Janssen niet voor niets eerst nog 2 jaar bij Almere City gespeeld hé. Alwaar hij ook niet daadwerkelijk uitblonk, want de clubs stonden toen ook niet voor hem in de rij.
In feite heeft hij slechts 1 weergaloze seizoenshelft bij AZ achter de rug, en ik denk - net als Caland - dat hij bij Tottenham genadeloos door de mand gaat vallen (althans, ik verwacht niet dat hij dat niveau aankan, al kan hij zich prima ontwikkeld hebben tot een topspits voor Eredivisie-begrippen, maar ook dat staat voor mij nog niet vast).
Precies, het is maar de vraag of Janssen bij Feyenoord zou zijn geslaagd omdat bij een topclub andere verwachtingen en eisen gelden voor een speler. Hij zou hier waarschijnlijk minder goed uit de verf zijn gekomen en zou waarschijnlijk ook nooit die transferwaarde weten te bereiken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hij niet slagen bij Spurs. Kom op zeg. Die jongen is zo overschat. Het zou me zelfs niks verbazen als hij afgelopen seizoen zelfs niet bij Feyenoord zou slagen. In Engeland hebben ze gewoon geld over.
Dat laatste zeker. West ham bijvoorbeeld gaat Payet echt niet afdoen voor 60 mil. Die hebben helemaal geen geld nodig. De concurrentie is moordend en clubs als de Spurs moeten het deze dagen vooral hebben van potentiële talenten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hij niet slagen bij Spurs. Kom op zeg. Die jongen is zo overschat. Het zou me zelfs niks verbazen als hij afgelopen seizoen zelfs niet bij Feyenoord zou slagen. In Engeland hebben ze gewoon geld over.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar jij was gisteren ook al degene die het wel een goed idee leek om Ondaan hierheen te halen. Sowieso al niet serieus te nemen dus.
Om er toch even op in te gaan; je kunt niet iedereen die op een bepaald moment gewoon niet het niveau voor Feyenoord heeft eindeloos bij de club houden of verhuren. Daarnaast heeft Vincent Janssen niet voor niets eerst nog 2 jaar bij Almere City gespeeld hé. Alwaar hij ook niet daadwerkelijk uitblonk, want de clubs stonden toen ook niet voor hem in de rij.
In feite heeft hij slechts 1 weergaloze seizoenshelft bij AZ achter de rug, en ik denk - net als Caland - dat hij bij Tottenham genadeloos door de mand gaat vallen (althans, ik verwacht niet dat hij dat niveau aankan, al kan hij zich prima ontwikkeld hebben tot een topspits voor Eredivisie-begrippen, maar ook dat staat voor mij nog niet vast).
Zozo, "genadeloos door de mand vallen zelfs" en "natuurlijk gaat ie niet slagen"quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan moet je ff bellen, want hij had er al lang moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:05 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb nog steeds m'n seizoenskaart niet binnen.
Kan het me niet voorstellen. Het is alsof je een oude lelijke vaas verkoopt op de rommelmarkt en je hem 3 jaar later in kunst en kitsch gewaardeerd ziet worden voor een ton.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:05 schreef Scrummie het volgende:
Is er ooit een speler geweest die zoveel besproken is terwijl hij al 3 jaar niet meer onder contract bij ons staat en nooit iets heeft betekent voor ons?
Of je lidmaatschap bij de postcode loterij opzeggen en 3 jaar later valt er alsnog een aardige prijs op. Dan moet je ook niet zeiken namelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Het is alsof je een oude lelijke vaas verkoopt op de rommelmarkt en je hem 3 jaar later in kunst en kitsch gewaardeerd ziet worden voor een ton.
Doe ik morgen gelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan moet je ff bellen, want hij had er al lang moeten zijn.
Dat had Dickie bijzonder snel gezien.quote:'Het klikt niet bovenin bij Feyenoord'
Dick Advocaat heeft in zijn maanden bij Feyenoord een kampensfeer waargenomen. Dat zegt hij deze week in een interview met VI. 'In de bestuurskamer voelde ik de tweestrijd. De een is voor die, de ander voor die.'
Volgens de voormalige Feyenoord-adviseur wordt de club daardoor geremd. 'Dat moeten ze toch echt een keer oplossen. Feyenoord heeft een enorme potentie, maar het klikt niet bovenin. Onbegrijpelijk in mijn ogen. Veel mensen denken daar dat ze er ook verstand van hebben.'
Advocaat doelt op de investeerders die aan de stoelpoten van de directie zagen. 'Het is alleen maar goed dat mensen geld willen geven. En dat met zulke grote bedragen, dat kan in Nederland alleen bij Feyenoord. Ze bemoeien zich alleen wel heel nadrukkelijk met het beleid.'
De kritiek op Martin van Geel noemt Advocaat 'onterecht en jammer'. 'Als je de markt kent, dan begrijp ik echt niks van alle kritiek op Van Geel.
Scrummie snapt alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:23 schreef Scrummie het volgende:
Genoeg kritiek op Geel die terecht is, dus dat snap ik niet zo.
Maar de andere kant klopt natuurlijk ook wel.
Aldus Mario. Wat mij betreft maken we Mario gewoon verantwoordelijk voor het mislopen van die 22 miljoen.quote:‘’Mooi dat er nog laatbloeiers zijn. Vincent komt uit de opleiding van Feyenoord, maar daar is hij ook mij ontgaan. Leuk om te zien dat jongens via een andere keuze, een andere stap, zich dusdanig ontwikkelen, dat uiteindelijk de Spurs aankloppen.”
Lazovicquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:05 schreef Scrummie het volgende:
Is er ooit een speler geweest die zoveel besproken is terwijl hij al 3 jaar niet meer onder contract bij ons staat en nooit iets heeft betekent voor ons?
Aangezien ze ook in de RvC zitten, gaat die invloed best ver. Je kan daar van alles van vinden, maar geld bepaalt alles, linksom of rechtsom. Dat is de prijs die je betaalt voor het verkopen van macht. Verder ben ik het niet met je eens dat eensgezindheid zo belangrijk is, soms mag je best van mening verschillen, dat houdt je ook scherp.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Dick Advocaat benoemt ook concreet dat geldschieters zich erg veel met het beleid bezig houden.
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe ver die invloed gaat. Er gingen geruchten dat Kramer moest worden gehaald van enkele investeerders terwijl Geel eigenlijk helemaal niet zo enthousiast was over Kramer. Dat zou natuurlijk zomaar kunnen kloppen. Wat dat betreft ben ik benieuwd welke aankopen we nog meer aan hun invloed te danken / wijten hebben.
Ik denk dat zeker niet alles Van Geel valt te verwijten ook.
Uiteraard is het wel van belang dat er eensgezindheid komt binnen de directie. Dus als daarvoor Van Geel en/of de VvF moeten vertrekken dan moet dat maar. Al zal het uitkopen van die investeerders nog jaren duren (als dat überhaupt ooit volledig wordt teruggekocht).
Bij AZ heeft men niet aan Janssen getwijfeld. Hij stond de eerste wedstrijden lang droog, maar door zijn werklust stond hij ook toen niet ter discussie bij supporters of technische staf.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Deels wel eens. Maar een RvC heeft vooral een toezichthoudende taak, de invloed op het dagelijks bestuur zou daarmee wel beperkt moeten blijven.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aangezien ze ook in de RvC zitten, gaat die invloed best ver. Je kan daar van alles van vinden, maar geld bepaalt alles, linksom of rechtsom. Dat is de prijs die je betaalt voor het verkopen van macht. Verder ben ik het niet met je eens dat eensgezindheid zo belangrijk is, soms mag je best van mening verschillen, dat houdt je ook scherp.
Een aanvaller levert over het algemeen sowieso meer op dan een verdediger.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:25 schreef Haringkop het volgende:
Het meeste bizarre vind ik dat zo'n Janssen na een goed half seizoen gewoon 20 miljoen oplevert, terwijl een De Vrij daar met halve finale WK nog niet eens in de buurt kwam..
Klopt, maar dit bedrag is haast onwerkelijk. Een half seizoen goed gespeeld in de eredivisie bij een subtopper. That's it Knap staaltje werk van AZquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een aanvaller levert over het algemeen sowieso meer op dan een verdediger.
En daarbij hebben Engelsen clubs zowat infinite money. Een Lazio moet ook gewoon op de kleintjes letten terwijl de PL clubs, en met name de grote jongens, honderden miljoenen krijgen toegeschoven van Sky & BT.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:56 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt, maar dit bedrag is haast onwerkelijk. Een half seizoen goed gespeeld in de eredivisie bij een subtopper. That's it Knap staaltje werk van AZ
Plus hij heeft het gewoon echt goed gedaan in het Nederlands elftal. Maar deze transfer onderstreept inderdaad nog maar eens dat de transfermarkt echt verziekt is door die Engelse tv-contracten e.d.quote:Op woensdag 13 juli 2016 07:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En daarbij hebben Engelsen clubs zowat infinite money. Een Lazio moet ook gewoon op de kleintjes letten terwijl de PL clubs, en met name de grote jongens, honderden miljoenen krijgen toegeschoven van Sky & BT.
Daarmee verdwijnt het realistische beeld, voor zover dat er al was, van wat zo'n speler nou daadwerkelijk waard is.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik erger me weer kapot aan de praatjes van Kuyt in de media.
"We gaan hoe dan ook knallen met z'n allen."
"We zijn nu al verder dan vorig jaar."
"...We kunnen 4 prijzen pakken dit jaar, en als je er niet voor gaat weet je zeker dat je het niet gaat halen."
enz. enz.
Ik bewaar alle uitspraken alvast voor als we weer 4 keer achtereen puntverlies hebben geleden ofzo en iedereen binnen Feyenoord weer heel verbaasd is waarom het nu weer niet is gelukt.
Ik hunker ook naar successen hoor, maar wat ben ik die praatjes inmiddels beu zeg. We weten allemaal wat er van die grootspraak terechtkwam de afgelopen seizoenen.
Lees het dan niet? Je wordt er toch mee geconfronteerd in de media?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Lees het dan niet.
Verwacht je serieus andere teksten van voetballers?
Nee, dat snap ik ook wel.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:12 schreef Caland het volgende:
'Ja, die eerste wedstrijd tegen PSV. Normaal gesproken verlies je die'
Zou je inderdaad niet heel snel horen.
Ik lees het wel, maar stoor me er niet (meer?) aan. Neem het voor kennisgeving aan, en pik er de wat interessante dingen gewoon uit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lees het dan niet? Je wordt er toch mee geconfronteerd in de media?
Jij hebt net zo goed vaak zat kritiek daarop gehad hoor.
Ik wil enig realisme horen bij spelers ja, en zeker geen grootspraak. Optimisme is prima hoor, maar dat is nog wat anders dan die grootspraak waar wij iedere keer mee worden geconfronteerd.
Onderstreept toch wel het idee dat hij een enorme eenling is op het veld, iemand die meer met zichzelf bezig is dan met het team.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)-niet-echt-mijn-ding
Modelprof toch die Kramer.
Wat een gelul joh, het merendeel van de profs gaat liever niet op trainingskamp.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:19 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Onderstreept toch wel het idee dat hij een enorme eenling is op het veld, iemand die meer met zichzelf bezig is dan met het team.
Dit snap ik dan weer wel van Kramer hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)-niet-echt-mijn-ding
Modelprof toch die Kramer.
Anderen zeggen simpelweg 'het hoort erbij' en laten het daar dan ook bij. We gaan het wel zien dit seizoen met Kramer. Ik verwacht een paar Kazim-Richards taferelen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een gelul joh, het merendeel van de profs gaat liever niet op trainingskamp.
Jij leest blijkbaar liever de interviews met de dorpspastoor. Dat mag.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:02 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Anderen zeggen simpelweg 'het hoort erbij' en laten het daar dan ook bij. We gaan het wel zien dit seizoen met Kramer. Ik verwacht een paar Kazim-Richards taferelen.
Groot gelijk heeft Pelle. En hij zal er ook eerlijk over zijn dat hij het geld niet kan laten lopen.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:13 schreef Scrummie het volgende:
2,5 jaar daar de koning te rijk zijn, en dan vervolgens met pensioen. Godverdetering, 40 miljoen voor die 2,5 jaar
Wellicht zet ik mijn kaartje voor vak T erop. Ik kan dan zelf niet, ik moet alleen even vragen wat mijn maatje doet.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:23 schreef Multiply het volgende:
Het event schijnt niet aangemaakt te zijn op viagogo.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:00 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wellicht zet ik mijn kaartje voor vak T erop. Ik kan dan zelf niet, ik moet alleen even vragen wat mijn maatje doet.
Ok danquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij leest blijkbaar liever de interviews met de dorpspastoor. Dat mag.
Nee. Die met die rare naam is de vervanger van Lodewijks.quote:
Gewoon net als Opstelten toen deed. Z'n schouders ophalen en weer over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Goed verhaal. Zoals een klein beetje verwacht. Benieuwd hoe Aboutaleb dit gaat uitleggen. Gok dat ie "stel dat er een bom in de doos zat!" wel kan vergeten..
Oh. Ik ben het met dat laatste wel eens hoor maar vind het wel verfrissend als een voetballer over het algemeen gewoon zegt wat 'ie denkt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:35 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ok danmaar ja, ik zie liever een Kuyt die zich en als een professional opstelt en niet alleen met zichzelf bezig is. Het had me waarschijnlijk een stuk minder geboeid als Kramer beter presteerde en me niet wekelijks negentig minuten lang liep te irriteren met z'n kut maniertjes en gedrag.
http://www.ad.nl/dossier-(...)-feyenoord~a9915c67/quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Die met die rare naam is de vervanger van Lodewijks.
Een coördinator is weer iets anders, Hans.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/dossier-(...)-feyenoord~a9915c67/
Als Clickbait stond er op een van die facebook Feyenood pagina's dat Moens de vervanger werd van Lodewijks vandaar mijn eerste reactie.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Een coördinator is weer iets anders, Hans.
Facebook serieus nemen. Hahah.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Clickbait stond er op een van die facebook Feyenood pagina's dat Moens de vervanger werd van Lodewijks vandaar mijn eerste reactie.
Eens.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij types als Kuyt moet ik altijd een beetje overgeven in mijn mond als ze een interview geven.
Helemaal mee eens. Het motto 'geen woorden maar daden' is niet besteed aan de spelers van Feyenoord. Laat het verdomme eerst eens op het veld zien denk ik dan.. altijd maar weer hetzelfde gelul in de media. Een positieve instelling is prima, maar dat kan ook zonder dat slappe gelul van met name Kuyt. Een paar jaar terug was ook alles en iedereen zo positief, de ploeg was bij elkaar gebleven en nu ging het gebeuren! Om vervolgens 3x op rij te verliezen en meteen weer op achterstand te staan. Realisme is wat ik waardeer, niet het slijmerige kleffe gelul van de overigens zeer gewaardeerde Kuytquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel.
Ik snap echt wel dat er redelijk optimistisch wordt gecommuniceerd, maar jullie zien toch ook wel het verschil tussen 'enig optimisme' en die grootspraak die wij al jaren aanhoren van spelers over mogelijke kampioenschappen en topseizoenen die komen gaan?
Dat is hier vaak genoeg ter sprake gekomen namelijk.
Ik lees dit op Vi.nlquote:Brad Jones, de van Liverpool aangetrokken doelman, stapte wel op het vliegtuig richting Oostenrijk. Hij zal met Pär Hansson de strijd moeten aangaan voor een plek in het doel van de Rotterdammers.
Die is langdurig geblesseerd. Vandaar ook dat Hansson werd gehaald.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik lees dit op Vi.nl
Is die Hahn inmiddels te licht bevonden?
Dat was ergens in januari ook hij zal toch wel aan het terugkomen zijn inmiddels en zeker voor het begin van de competitie?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die is langdurig geblesseerd. Vandaar ook dat Hansson werd gehaald.
Nee. Is op z'n vroegst in november fit ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat was ergens in januari ook hij zal toch wel aan het terugkomen zijn inmiddels en zeker voor het begin van de competitie?
transfermarkt.com zegt 1 oktober, maar dan is ie natuurlijk nog niet opgetraind en mist ie wedstrijdritme.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Is op z'n vroegst in november fit ofzo
Neequote:Op woensdag 13 juli 2016 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat was ergens in januari ook hij zal toch wel aan het terugkomen zijn inmiddels en zeker voor het begin van de competitie?
Dat duurt 2 maanden langerquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef MPC60 het volgende:
Tegen die tijd is Vermeer toch ook weer hersteld?
Nee. Vermeer wordt na de winterstop pas weer terug verwacht.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef MPC60 het volgende:
Tegen die tijd is Vermeer toch ook weer hersteld?
2 jaar geleden wel. Nu minimaal 10.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:24 schreef PIETR het volgende:
'Feyenoord krijgt bod van zes miljoen euro op Karsdorp binnen'
Napoli heeft een bod van zes miljoen euro neergelegd bij Feyenoord voor Rick Karsdorp. Dat meldt Niccolò Ceccarini, journalist van Sport Mediaset, althans in gesprek met Radio Kiss Kiss Napoli.
De 21-jarige rechtsback werd in de afgelopen dagen al gelinkt aan de club uit Napels. Ook Sassuolo, eveneens actief in de Serie A, zou interesse hebben in de speler van Feyenoord.
Karsdorp is bij Feyenoord nog in het bezit van een contract tot medio 2020, dus Feyenoord is in staat om een flinke transfersom voor de zelfopgeleide speler te vragen.
Een miljoentje erbij en we hebben een deal. Ja toch?
Gewoon eens nee verkopen en kijken hoe hij zich komend jaar ontwikkeld. Werd ooit 'beste speler van de Eredivisie O19' als ik het me goed herinner, dus hij heeft heel veel talent. En een vierjarig contract. Als je nu weer 7 miljoen accepteert vang je nooit enorme sommen geld voor je spelers. Misschien is ie volgend jaar wel 10/12 waard, je weet het nooit met de hyperinflatie van de laatste tijdquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:24 schreef PIETR het volgende:
Napoli heeft een bod van zes miljoen euro neergelegd bij Feyenoord voor Rick Karsdorp. Dat meldt Niccolò Ceccarini, journalist van Sport Mediaset, althans in gesprek met Radio Kiss Kiss Napoli.
De 21-jarige rechtsback werd in de afgelopen dagen al gelinkt aan de club uit Napels. Ook Sassuolo, eveneens actief in de Serie A, zou interesse hebben in de speler van Feyenoord.
Karsdorp is bij Feyenoord nog in het bezit van een contract tot medio 2020, dus Feyenoord is in staat om een flinke transfersom voor de zelfopgeleide speler te vragen.
Ja, dat herinner je je goed, aldus deze pdf. Maar dat was wel toen hij nog voltallig als middenvelder speelde. Ik denk dat hij verdedigend nog altijd veel bij leert/bij moet leren, al is hij opkomend (in aanvallende ploegen een vrij belangrijke eigenschap voor een back) wel erg sterk, ook mede door zijn historie als middenvelder natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon eens nee verkopen en kijken hoe hij zich komend jaar ontwikkeld. Werd ooit 'beste speler van de Eredivisie O19' als ik het me goed herinner, dus hij heeft heel veel talent. En een vierjarig contract. Als je nu weer 7 miljoen accepteert vang je nooit enorme sommen geld voor je spelers. Misschien is ie volgend jaar wel 10/12 waard, je weet het nooit met de hyperinflatie van de laatste tijd
Als dat mislukt heb je nog altijd een back die het niveau goed aankan.
Dat bod moet alleen geaccepteerd worden als we van dat geld direct een andere back en extra buitenspeler kunnen halen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 07:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat herinner je je goed, aldus deze pdf. Maar dat was wel toen hij nog voltallig als middenvelder speelde. Ik denk dat hij verdedigend nog altijd veel bij leert/bij moet leren, al is hij opkomend (in aanvallende ploegen een vrij belangrijke eigenschap voor een back) wel erg sterk, ook mede door zijn historie als middenvelder natuurlijk.
Ik ben het wel eens met je punt hoor, maar ik denk dat Feyenoord 7-8 miljoen echt niet gaat wegwuiven. Al zou dat idd wel de volgende stap zijn die we moeten maken.
Je kunt eventueel Pele van Anholt transfervrij oppikken. Gaan we er sportief niet op vooruit, maar lijkt me wel een te verwachten vervanger. Gratis, 25 jaar, veel eredivisie-ervaring, eventueel een restwaarde.quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat bod moet alleen geaccepteerd worden als we van dat geld direct een andere back en extra buitenspeler kunnen halen.
Alstu: https://blendle.com/i/voe(...)ional-20160713-45250quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:52 schreef satecl het volgende:
Heeft iemand al het hele stuk van Vilhena uit de VI in bezit? Wil het graag lezen
Zou het lekker van de Kars af laten hangen ja. Een miljoen of 7 erbij is lekker, maar Karsdorp erbij houden ook. En die neemt echt niet veel in waarde af komend seizoen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:16 schreef Scrummie het volgende:
Even los van wat Feyenoord wil; ik geloof dat Karsdorp echt niet weg wil. Nou weet ik niet wat er gebeurd als de kassa kan rinkelen bij Karsdorp, maar ik krijg de indruk dat dat nou niet het belangrijkste is voor hem.
Mooi stuk inderdaad. Hopelijk gaat ie vlammen dit jaarquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Alstu: https://blendle.com/i/voe(...)ional-20160713-45250
Mooi verhaal wel.
Nieuwkoop? Dat vind ik niet zo'n goede speler.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou het lekker van de Kars af laten hangen ja. Een miljoen of 7 erbij is lekker, maar Karsdorp erbij houden ook. En die neemt echt niet veel in waarde af komend seizoen.
Als ie wel naar Napoli wil, lekker laten gaan en als ie nog een jaartje wil wachten hou je em toch? Met 7 mil kan je best wel een leuke vervanger oppikken en nog geld overhouden. en je kan altijd van die middenvelder die het vorig jaar ook best redelijk deed zij vervanger maken op de backpositie. Maar dan heb ik die toch liever als middenvelder. El Ahmadi zal toch ook vervangen moeten worden binnen afzienbare tijd. Zou mooi zijn als je dat door eigen jeugd dan doen.
Nieuwkoop heeft net 4 wedstrijdjes als RB gespeeld. Is gewoon een middenvelder en is nog erg jong. Laat hem 10 wedstrijden staan en er staat een prima backje.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nieuwkoop? Dat vind ik niet zo'n goede speler.
Ik vind dat ik wel kan oordelen over de (basis)techniek e.d. van een speler na een paar potjes foebbele te hebben gezien. Zag er weinig bijzonders in, bij Verdonk en Schuurman zie je de potentie bijvoorbeeld veel meer.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Nieuwkoop heeft net 4 wedstrijdjes als RB gespeeld. Is gewoon een middenvelder en is nog erg jong. Laat hem 10 wedstrijden staan en er staat een prima backje.
Maar liever nog 1 jaartje de Kars. Heeft een contract tot 2020, zit tegen Oranje aan dus die gaat niet snel minder waard worden.
Ik heb hem in de A1 een paar keer gezien. Toen vond ik hem op het middenveld te kort komen. Beetje een houten klaas. Al waren de mensen om me heen het daar niet mee eens(die vonden hem de nieuwe Clasiequote:Op donderdag 14 juli 2016 10:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel kan oordelen over de (basis)techniek e.d. van een speler na een paar potjes foebbele te hebben gezien. Zag er weinig bijzonders in, bij Verdonk en Schuurman zie je de potentie bijvoorbeeld veel meer.
Hoop dat hij het tegendeel bewijst natuurlijk.
Clasie heeft ook wel een probleempje nu Koeman weg is denk ik.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb hem in de A1 een paar keer gezien. Toen vond ik hem op het middenveld te kort komen. Beetje een houten klaas. Al waren de mensen om me heen het daar niet mee eens(die vonden hem de nieuwe Clasie). Maar in Feyenoord 1 vond ik hem als 'jonge beginnende back' wel meevallen. Ik zag er wel potentie in, vooral tijdens zijn debuut. Speelde hij foutloos.
Speelde tweede seizoenshelft in belangrijke wedstrijden prima potten geloof ik, moet toch wat waard zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clasie heeft ook wel een probleempje nu Koeman weg is denk ik.
Van Voetbal internationalquote:Feyenoord schittert in Europees talentenonderzoek
Jonge spelers zitten goed bij Feyenoord. Uit onderzoek blijkt dat vrijwel nergens in Europa talenten zoveel speelminuten krijgen als in Rotterdam-Zuid.
Het Zwitserse onderzoeksbureau CIES onderzocht hoeveel speelminuten spelers onder de 22 jaar krijgen bij clubs door heel Europa. Daarbij werd gemeten over de periode juli 2009-december 2015. Clubs die niet al die jaargangen actief waren op het hoogste niveau, zijn niet meegeteld. In totaal werd daardoor bij 247 clubs gemeten.
Van alle competitiewedstrijden die in die periode werden gespeeld, werd bij Feyenoord liefst 39,8 procent van de speelminuten toebedeeld aan spelers van onder de 22 jaar. Daarmee staat Feyenoord (op de foto Terence Kongolo, Bilal Basaçikoglu en Tonny Vilhena) derde op de lijst met 247 clubs. Alleen Lokomotiv Zagreb en OFK Beograd doen het nog beter dan de Rotterdammers. Met Ajax (31,2 procent), FC Groningen (29,2 procent), Vitesse (29 procent) en SC Heerenveen (28,8 procent) zijn nog vier andere Nederlandse clubs in de toptwintig van het klassement. AEL Limassol (0,2 procent) is daarentegen de absolute veteranenclub van Europa. Ook bij Stoke City en Juventus (allebei 0,4 procent) kun je als jonge speler beter wegblijven.
Europese clubs met meeste speelminuten voor spelers onder 22
Club Percentage speeltijd voor Spelers onder 22
Lokomotiva Zagreb (Kro) 54,2
OFK Beograd (Ser) 43
Feyenoord 39,8
Vojvodina Novi Sad (Ser) 34,2
Hajduk Split (Kro) 33,9
Als naar de gemiddelden per competitie wordt gekeken, blijkt dat spelers onder de 22 alleen in Kroatië (28,7 procent) en Slovenië (27,8 procent) meer speelminuten krijgen dan in de Eredivisie (24,1 procent). Cyprus (6,2 procent) komt uit het onderzoek naar voren als de ultieme uitbuikcompetitie. Ook Turkije, Rusland, Engeland en Italië staan in de staart van het jongerenklassement.
Vitesse
In het onderzoek komt de innige samenwerking tussen Vitesse en Chelsea op een sprekende manier naar voren. Nergens in Europa krijgen namelijk zoveel buitenlandse spelers onder de 22 zoveel speeltijd als in Arnhem. Daar werd de afgelopen vijf jaar 14,9 procent van de speeltijd gereserveerd voor niet-Nederlandse talenten. Ook Ajax (11,9 procent), AZ (8,5 procent), FC Twente (7,9 procent) en FC Utrecht (7,8) staan in deze toptwintig.
Europese clubs met meeste speelminuten voor spelers onder 22
Club Percentage speeltijd voor buitenlandse spelers onder 22
Vitesse 14,9
Rio Ave (Por) 13,1
Motherwell (Sch) 12,9
Udinese (Ita) 11,9
Ajax 11,9
die speelde de tweede helft van het seizoen gewoon erg goed.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clasie heeft ook wel een probleempje nu Koeman weg is denk ik.
Wat moet je met een speler die te licht wordt bevonden door Heerenveen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je kunt eventueel Pele van Anholt transfervrij oppikken. Gaan we er sportief niet op vooruit, maar lijkt me wel een te verwachten vervanger. Gratis, 25 jaar, veel eredivisie-ervaring, eventueel een restwaarde.
En dan hou je de volledige 6-7-8 miljoen over om een goede buitenspeler aan de selectie toe te voegen (bovenop het huidige beschikbare budget, wat er volgens mij ook nog is)...
Ik zou niks meer aan de Serie A clubs verkopen, alleen nog maar PL.quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:24 schreef PIETR het volgende:
Snap ook niet dat hij elk jaar weer in de lijstjes staat. Niets bijzonders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:24 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wat moet je met een speler die te licht wordt bevonden door Heerenveen.
Hoeveel zou dat afgelopem seizoen geweest zijn?quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van Voetbal international
Mag ook weleens gezegd.
Vind Kramer wel een oprechte kerel. Hoor hem liever spreken dan Kuyt bijvoorbeeld hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:32 schreef H.FR het volgende:
Kramer heeft een grafhekel aan voetbal zegt hij in een interviewen dat voetbalt dan bij ons.. leuk dat hij er eerlijk over is, maar een speler die er al geen lol in heeft...
Afgelopen seizoen is er niet veel nieuw talent doorgebroken (maar wel bij de selectie gehaald).quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat afgelopem seizoen geweest zijn?
Ik vind 100x per dag roepen dat je jezelf wilt blijven niet 'oprecht' maar gewoon populistisch geneuzel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind Kramer wel een oprechte kerel. Hoor hem liever spreken dan Kuyt bijvoorbeeld hoor.
De goede verstaander begreep uit dat interview overigens ook dat hij het voetbalwereldje verafschuwt, niet zo zeer het voetballen zelf.
Ik denk overigens dat hij daarin volkomen gelijk heeft. Wat ik ervan meekrijg is die voetbalwereld een slangenkuil vol achterbakse mensen, mensen die iets van je willen, vol egoïsten en patsertjes. Dus dan kan ik begrijpen dat niet iedereen zich daarin thuis voelt.
Hij belt echt niet naar de media om dat te mogen zeggen hoorquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind 100x per dag roepen dat je jezelf wilt blijven niet 'oprecht' maar gewoon populistisch geneuzel.
KRAMERGODquote:De quote van Michiel Kramer, spits van Feyenoord, over het Nederlandse voetbal is er ook een die niet veel journalisten bij hem loskrijgen. "Ik vind het voetbal helemaal niks. Als ik op mijn 30e financieel onafhankelijk ben, stop ik ermee", is niet een van de minste.
Ik geef 'm geen ongelijkquote:
Maar die had toch een mysterieuze ziekte?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geef 'm geen ongelijk.
Al lijkt het me dat je ondanks 'het wereldje' je er toch voor kan afsluiten.
Was het niet ooit die Lensky die 'het wereldje' ook zat was en maar besluit per direct te stoppen?
Net ff gelezen:quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die had toch een mysterieuze ziekte?
Zou toch zweren dat het om het 'wereldje' ging, maar dat heb ik er denk ik zelf bij bedacht ofzo. Oeps.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 werd door Feyenoord bekendgemaakt dat Lensky om privéredenen wilde stoppen met voetballen en zou terugkeren naar zijn vaderland. Later bleken de problemen van psychosomatische aard.
6 miljoen voor een blind paard die niet kan verdedigenquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:24 schreef PIETR het volgende:
Het is dan ook eigenlijk geen verdediger. Zou hem graag een keer op 10 zien spelen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:45 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
6 miljoen voor een blind paard die niet kan verdedigen
Een beetje zoals Willems, maar dan met meer voorzetten en assists.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:45 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Klopt wel. Kon destijds niet overweg met zijn teamgenoten bij Feyenoord omdat hij totaal andere interesses had: wandelingen maken en filosoferen over het leven. En dat veroorzaakte zijn psychische klachten, waardoor hij naar de drank greep. Meen ook gelezen dat zijn woonkamer bestond uit een matrasje op de grond met een aantal flessen Whisky ernaast.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net ff gelezen:
[..]
Zou toch zweren dat het om het 'wereldje' ging, maar dat heb ik er denk ik zelf bij bedacht ofzo. Oeps.
Gewoon lekker basketballen dan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:32 schreef H.FR het volgende:
Kramer heeft een grafhekel aan voetbal zegt hij in een interviewen dat voetbalt dan bij ons.. leuk dat hij er eerlijk over is, maar een speler die er al geen lol in heeft...
Ah thanks voor de info. Zat ik er toch niet naastquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt wel. Kon destijds niet overweg met zijn teamgenoten bij Feyenoord omdat hij totaal andere interesses had: wandelingen maken en filosoferen over het leven. En dat veroorzaakte zijn psychische klachten, waardoor hij naar de drank greep. Meen ook gelezen dat zijn woonkamer bestond uit een matrasje op de grond met een aantal flessen Whisky ernaast.
Eigenaardig persoon wel.
Probleem met die o zo oprechte Kramer is dat hij zich afzet tegen het wereldje dat hem wel stinkend rijk maakt (voor onze begrippen dan). Ik vind het van weinig karakter getuigen om te schijten in de ruif waaruit je een dikke boterham haalt. Die gozer had vorig jaar naar de zandbak moeten gaan, daar past hij beter met die kut mentaliteit van hemquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind Kramer wel een oprechte kerel. Hoor hem liever spreken dan Kuyt bijvoorbeeld hoor.
De goede verstaander begreep uit dat interview overigens ook dat hij het voetbalwereldje verafschuwt, niet zo zeer het voetballen zelf.
Zelden zoveel onzin gelezen. Maar bedankt voor je meningquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probleem met die o zo oprechte Kramer is dat hij zich afzet tegen het wereldje dat hem wel stinkend rijk maakt (voor onze begrippen dan). Ik vind het van weinig karakter getuigen om te schijten in de ruif waaruit je een dikke boterham haalt. Die gozer had vorig jaar naar de zandbak moeten gaan, daar past hij beter met die kut mentaliteit van hem
In het begin vond ik interviews met Kramer nog wel verfrissend, maar inmiddels ken ik het riedeltje van die gozer wel en ben ik tot de conclusie gekomen dat hij niet te mentaliteit van een profvoetballer heeft. Onbegrijpelijk dat zo'n speler bij een club mag spelen waar een bepaalde werkethiek altijd hoog in het vaandel heeft gestaanquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zelden zoveel onzin gelezen. Maar bedankt voor je mening.
Vooral geinig dat hij zich zo denigrerend uitsprak over dat gala van vorige week. Nota bene een gala voor de foundation van Van Bronckhorst.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:35 schreef Pascalus het volgende:
KramerWat een dwaas. Ik ben benieuwd wat de Dirkteur van die uitspraak vindt.
*datquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:45 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Jezus nog eerder terug komt op aarde dan dat Feyenoord weer kampioen wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:07 schreef BadderHaring het volgende:
Elia gelooft in het kampioenschap.
Ik ben niet religieus ingesteld, maar denk dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Jezus nog eerder terug komt op aarde dan dat Feyenoord weer kampioen wordt.
Klaas denkt dat hij onze lieve heer is, dus dat kan niet meer misgaan dit seizoenquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Jezus nog eerder terug komt op aarde dan dat Feyenoord weer kampioen wordt.
Kijk het filmpje anders eerst.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probleem met die o zo oprechte Kramer is dat hij zich afzet tegen het wereldje dat hem wel stinkend rijk maakt (voor onze begrippen dan). Ik vind het van weinig karakter getuigen om te schijten in de ruif waaruit je een dikke boterham haalt. Die gozer had vorig jaar naar de zandbak moeten gaan, daar past hij beter met die kut mentaliteit van hem
4-4-2.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Even iets voetbalinhoudelijks.. welk systeem past het beste bij de huidige spelersgroep denken jullie? Vorig seizoen leek het nergens op, kon er geen soep van maken. Zelf denk ik dat je met de huidige spelers het beste reactievoetbal kan spelen, het spel maken is niet echt aan Feyenoord besteed. Wat dat betreft is het goed dat Kramer gaat banken, voorin moeten we snelheid hebben. Kuyt en Botteghin zijn met hun traagheid zwakke schakels
Goed interview ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 i09:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Alstu: https://blendle.com/i/voe(...)ional-20160713-45250
Mooi verhaal wel.
Mooi, kan hij meteen banken. Zal hij zelf ook geen moeite mee hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral geinig dat hij zich zo denigrerend uitsprak over dat gala van vorige week. Nota bene een gala voor de foundation van Van Bronckhorst.
Al snapte ik de kritiek helemaal
klinkt in theorie fantastischquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Heb je Toornstra die direct met de Staaf kan concurreren, Elia die de spitsen in de nek hijgt en met zijn snelheid een goed breekijzer is. Tapia/niewkoop nog achter de hand als iemand helemaal door de mand valt komend seizoen.
Klinkt als een kampioenselftal.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Heb je Toornstra die direct met de Staaf kan concurreren, Elia die de spitsen in de nek hijgt en met zijn snelheid een goed breekijzer is. Tapia/niewkoop nog achter de hand als iemand helemaal door de mand valt komend seizoen.
Je moet er voor betalen, hoe is dat interessant?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:11 schreef eight het volgende:
[..]
Goed interview ja.
Blendle is trouwens ook interessant.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet er voor betalen, hoe is dat interessant?
Het schijnt dat je moeder er ook in zit, vandaar dat ze dit jaar voor een chinook gekozen hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Hoe ziet de inhoud van de helikopter er eigenlijk uit dit jaar? Bijzonder karig geloof ik hé.
Onze vriend Jørgensen, Woudenberg en Bradje Jones.
Daarmee hebben we het wel gehad of niet?
Ooooooooooohhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat je moeder er ook in zit, vandaar dat ze dit jaar voor een chinook gekozen hebben.
Godverdomme Callyquote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat je moeder er ook in zit, vandaar dat ze dit jaar voor een chinook gekozen hebben.
Nieuwe keeperstrainer!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Hoe ziet de inhoud van de helikopter er eigenlijk uit dit jaar? Bijzonder karig geloof ik hé.
Hamer, R. Fernandes, Hannson en misschien Robertha.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Bedoel je Emil Hansson of Pår? Want die Emil zit volgens transfermarkt.com ook al bij de selectie, net als El Hankouri.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Hamer, R. Fernandes, Hannson en misschien Robertha.
Bij jongere spelers schijnt een doorverkoop % meestal om de winst te gaan ten opzichte van de transfersom. Zou me niet rijk rekenen in elk geval.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:09 schreef ace_eleven het volgende:
Was het doorvsrlooppsrcentage van BMI toentertijd nog uitgelekt? Er zijn geruchten dat Dynamo Kiev een bod van 12mln wilt uitbrengen, waarschijnlijk tot minstens weer 1-2mln voor ons
We krijgen daarnaast ook nog de volledige opleidingsvergoeding volgens mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij jongere spelers schijnt een doorverkoop % meestal om de winst te gaan ten opzichte van de transfersom. Zou me niet rijk rekenen in elk geval.
Emil. De jeugd mag er altijd een keertje in en deze zaten vorig jaar niet bij de selectie.quote:
Ja, ik rekende de opleidingsvergoeding wel mee in mijn globale schatting, maar als het inderdaad om het verschil zou gaan, scheelt dat wel weer..quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij jongere spelers schijnt een doorverkoop % meestal om de winst te gaan ten opzichte van de transfersom. Zou me niet rijk rekenen in elk geval.
Met wat geluk genoeg om tot de onvermijdelijke vormdip van 5-10 wedstrijden om het kampioenschap mee te doen ja. Maar uiteindelijk verpesten ze het toch altijd natuurlijk.quote:
Interessant, Aboutaleb krijgt het nog zwaar dankzij een paar verhuisdoosjes..quote:Ahmed Aboutaleb ligt onder vuur in de gemeenteraad van Rotterdam. De burgemeester heeft na een kritisch rapport van de Nationale Ombudsman over de aanhouding van meer dan 300 Feyenoordsupporters een demonstratieverbod ingesteld op wedstrijddagen van Feyenoord. Binnen de raad zijn CDA en zijn eigen PvdA het met Aboutaleb eens, de overige partijen zijn kritisch.
“Er zijn dingen gebeurd die niet kunnen, afhankelijk van het vervolg van de burgemeester kijken we of er stappen nodig zijn”, zo zegt de grootste partij Leefbaar Rotterdam bij monde van raadslid Lars Sörensen. Maar leefbaar Rotterdam is niet de enige die er zo voerdenkt. Coalitiegenoot D66 gaat zelfs een stap verder. “We begeven ons op een hellend vlak als demonstraties verboden worden. In Rotterdam wordt vaak geopereerd op de rand van de wet maar nu zijn we er overheen gegaan. De burgemeester moet hier niet te makkelijk over denken.”
Het is voor veel partijen vooral tegen het zere been dat er geen enkele inhoudelijke reactie komt op het rapport ‘Geen Winnaars’ van de Nationale Ombudsman, de enige reactie is het demonstratieverbod. “En dat staat haaks op alle aanbevelingen in het rapport,” zegt Arno Bonte van GroenLinks tegen De Telegraaf. “Met het verbod ondermijn je de grondrechten nog verder, wij eisen dan ook dat de burgemeester dit van tafel haalt en dat hij de rechtstaat respecteert.” De VVD staat achter de uitspraak van de Groenlinks. “Zo’n reactie na dit rapport is vreemd, we moeten nadenken of we zo met vrijheden om moeten gaan.”
Vooral de reactie van Aboutaleb vinden meerdere raadsleden vreemd. Een demontstratieverbod en geen excuses. “Ook de burgemeester maakt fouten en ook hij moet daarvan leren. Geef dus je fouten toe en bied je excuses aan.’’ Aboutaleb stelt een grondrect ter discussie. Het lijkt erop dat als hij het doorzet hij in zwaar weer komt. “Het is ongepast en onacceptabel om weer een grondrecht ter discussie te stellen”, zegt Nourdin El Ouali van NIDA. “Niemand staat boven de wet, ook de burgemeester niet.’’ Leo de Kleijn van de gaat zelfs verder. Als Aboutaleb geen excuses maakt, moet hij opstappen. “Het gaat niet alleen om macht in zijn functie maar ook om gezag. Als hij niet bereid is om zijn fout toe te geven, dan is hij niet de juiste man voor deze plek.”
Ja oke, het is zeker lekkerquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik rekende de opleidingsvergoeding wel mee in mijn globale schatting, maar als het inderdaad om het verschil zou gaan, scheelt dat wel weer..
Als ik dan conservatief reken met 4% opl-vergoeding (hij vertrok op zijn 22e, en die opl-vergoeding telt door t/m 23, dus levert dat ons 4,0-4,5% op) +10% over het verschil is dan inderdaad ≈9 ton (Opl-vergoeding +10% over alles zou ongeveer 1.6 mln opleveren)
Blijft toch nog wel een leuk bedrag, al die transfers bij elkaar tellen dan toch wel aardig door
Ja, niet meer dan terecht mijn inziens.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Interessant, Aboutaleb krijgt het nog zwaar dankzij een paar verhuisdoosjes..
Ken ik verder niet, maar kan wel een goedkope manier voor een versterking zijn, al klinken zijn statistieken nou ook niet zo indrukwekkendquote:'Feyenoord wil kersverse aankoop van Manchester City huren'
14 juli 2016 19:01, Bron: SPORT
Feyenoord zou zich graag op huurbasis willen versterken met Oleksandr Zinchenko. Dat meldt althans het Spaanse SPORT. De krant meent dat ook PSV in de markt is voor de 19-jarige aanvallende middenvelder, die begin deze maand de overstap maakte naar Manchester City.
De zesvoudig international van Oekraïne maakte in de zomer van 2009 de overstap van Monolit Ilichivsk naar Shakhtar Donetsk, maar tot een debuut in het eerste elftal kwam het niet. Zinchenko koos vervolgens voor FK Ufa en in dienst van die Russische club kwam hij tot twee doelpunten en vier assists in 33 wedstrijden. Hij werd begin juni door de fans van Ufa verkozen tot Speler van het Jaar.
Txiki Begiristain, technisch directeur van Manchester City, zou de aankoop graag elders willen stallen, maar heeft nog geen besluit genomen waar dat zal zijn.
Wat een idioot die abou. Dictatorgedragquote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Interessant, Aboutaleb krijgt het nog zwaar dankzij een paar verhuisdoosjes..
Zou eerst op Fox komen, maar is geannuleerd omdat ze geen beelden kregen, ofzoiets.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:33 schreef heiden6 het volgende:
Weet iemand van jullie of die oefenwedstrijd straks nog ergens te zien is?
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, niet meer dan terecht mijn inziens.
Beide ja, hij lijkt de weg kwijt te zijn. Ongelofelijk slechte PR dit.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:20 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een idioot die abou. Dictatorgedrag
Jezus Christus, wat moeten we nou weer met nog een (aanvallende) middenvelder?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 05:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ken ik verder niet, maar kan wel een goedkope manier voor een versterking zijn, al klinken zijn statistieken nou ook niet zo indrukwekkend
Wat bewegende plaatjes:
Zo te zien is het een (naar binnen trekkende) buitenspeler hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat moeten we nou weer met nog een (aanvallende) middenvelder?
Ja, daarom vraag ik het juist.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou eerst op Fox komen, maar is geannuleerd omdat ze geen beelden kregen, ofzoiets.
Schijnt hier te komen: http://www.dailymotion.co(...)rsc-anderlecht_sportquote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:33 schreef heiden6 het volgende:
Weet iemand van jullie of die oefenwedstrijd straks nog ergens te zien is?
En we zijn (al 15 min) live. Gaat elk moment beginnen, beeld is redelijk goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Schijnt hier te komen: http://www.dailymotion.co(...)rsc-anderlecht_sport
Thnx!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Schijnt hier te komen: http://www.dailymotion.co(...)rsc-anderlecht_sport
Zouden ze echt flinke straftraining voor moeten ontvangen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:35 schreef satecl het volgende:
Wat een fucking saaie wedstrijd. Tikkie breed; tikkie terug. Nog geen goeie aanval gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |