abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2016 @ 10:29:29 #126
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_163684252
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, bij het tweede.
We gaan het zien.
pi_163684275
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

We gaan het zien.
Zeker met Pochettino's intensieve speelstijl en een druk schema valt het zeker niet uit te sluiten dat hij nog genoeg minuten gaat maken.
pi_163684538
quote:

[..]

Ja, bij het tweede.
In de PL/CL zullen we hem waarschijnlijk niet veel zien, af en toe een invalbeurtje. Ik zie hem (relatief) veel spelen in de andere toernooitjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 10:52:28 ]
pi_163686044
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:38 schreef Caland het volgende:
Wat ben ik blij dat die Janssen volgend seizoen de tribune in Londen gaat warmhouden zeg. Krijg je dat wekelijkse gezeik niet meer.
Hoop wel dat de mensen die hem hebben laten gaan ondertussen zijn ontslagen want die hebben niks in de voetbalwereld te zoeken, zeker omdat Te Vrede toen onze beste spits was
pi_163686057
quote:

[..]

Ja, bij het tweede.
Wat heeft die jongen jou misdaan?
pi_163686115
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 12:25 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hoop wel dat de mensen die hem hebben laten gaan ondertussen zijn ontslagen want die hebben niks in de voetbalwereld te zoeken, zeker omdat Te Vrede toen onze beste spits was
Wat een totale nonsens die stelling. :')

Maar jij was gisteren ook al degene die het wel een goed idee leek om Ondaan hierheen te halen. Sowieso al niet serieus te nemen dus.

Om er toch even op in te gaan; je kunt niet iedereen die op een bepaald moment gewoon niet het niveau voor Feyenoord heeft eindeloos bij de club houden of verhuren. Daarnaast heeft Vincent Janssen niet voor niets eerst nog 2 jaar bij Almere City gespeeld hé. Alwaar hij ook niet daadwerkelijk uitblonk, want de clubs stonden toen ook niet voor hem in de rij.

In feite heeft hij slechts 1 weergaloze seizoenshelft bij AZ achter de rug, en ik denk - net als Caland - dat hij bij Tottenham genadeloos door de mand gaat vallen (althans, ik verwacht niet dat hij dat niveau aankan, al kan hij zich prima ontwikkeld hebben tot een topspits voor Eredivisie-begrippen, maar ook dat staat voor mij nog niet vast).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 12:32:08 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163686138
Ik word een beetje moe van de Vincent Janssen discussie :Z
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_163688929
Dirkgod

http://www.fenerbahce.org/eng/detay.asp?ContentID=3891

quote:
THANK YOU DIRK KUYT

Dirk Kuyt, who currently plays for the Eredivisie side Feyenoord and who always behaved as an example to the whole football world with his football style and his character also with everything he did for our team while he was wearing our shirt, kept serving our club during the transfer process of Gregory van der Wiel.

We would like to thank our ex player Dirk Kuyt who played a big role in the transfer process of our new transfer Gregory van der Wiel to make him a new member of our family by giving positive and right references about our club.

FENERBAHCE SPORTS CLUB
BFF met GGMM
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:51:36 #134
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163689456
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 12:25 schreef Henrys het volgende:

[..]

Toen hadden we Pelle nog. Hij is in 2013 namelijk weggegaan. Pelle ging pas na het WK 2014 weg.

Verder was Janssen totaal geen opvallende speler in de jeugd van Feyenoord. Eerder een lompe gast. Dat is hij overigens nog steeds.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:53:15 #135
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163689506
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar jij was gisteren ook al degene die het wel een goed idee leek om Ondaan hierheen te halen. Sowieso al niet serieus te nemen dus.

Om er toch even op in te gaan; je kunt niet iedereen die op een bepaald moment gewoon niet het niveau voor Feyenoord heeft eindeloos bij de club houden of verhuren. Daarnaast heeft Vincent Janssen niet voor niets eerst nog 2 jaar bij Almere City gespeeld hé. Alwaar hij ook niet daadwerkelijk uitblonk, want de clubs stonden toen ook niet voor hem in de rij.

In feite heeft hij slechts 1 weergaloze seizoenshelft bij AZ achter de rug, en ik denk - net als Caland - dat hij bij Tottenham genadeloos door de mand gaat vallen (althans, ik verwacht niet dat hij dat niveau aankan, al kan hij zich prima ontwikkeld hebben tot een topspits voor Eredivisie-begrippen, maar ook dat staat voor mij nog niet vast).
Natuurlijk gaat hij niet slagen bij Spurs. Kom op zeg. Die jongen is zo overschat. Het zou me zelfs niks verbazen als hij afgelopen seizoen zelfs niet bij Feyenoord zou slagen. In Engeland hebben ze gewoon geld over.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_163689881
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:53 schreef satecl het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat hij niet slagen bij Spurs. Kom op zeg. Die jongen is zo overschat. Het zou me zelfs niks verbazen als hij afgelopen seizoen zelfs niet bij Feyenoord zou slagen. In Engeland hebben ze gewoon geld over.
Precies, het is maar de vraag of Janssen bij Feyenoord zou zijn geslaagd omdat bij een topclub andere verwachtingen en eisen gelden voor een speler. Hij zou hier waarschijnlijk minder goed uit de verf zijn gekomen en zou waarschijnlijk ook nooit die transferwaarde weten te bereiken.

Sowieso heeft hij 2 jaar bij Almere City kunnen rijpen. Maar ook bij AZ twijfelden ze in de winterstop nog over Janssen (hij had er toen pas 6 in liggen).

AZ mag de handen dus dichtknijpen met deze transfer (en Janssen kan nu even lekker cashen).

Leuk dat alles wordt aangegrepen om #wanbeleid te kunnen roepen richting ons eigen bestuur / technisch directeur, maar dat is niet in alle gevallen terecht.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_163690333
quote:

[..]

Dat laatste zeker. West ham bijvoorbeeld gaat Payet echt niet afdoen voor 60 mil. Die hebben helemaal geen geld nodig. De concurrentie is moordend en clubs als de Spurs moeten het deze dagen vooral hebben van potentiële talenten.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 16:16:15 #138
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_163691541
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

quote:

[..]

Zozo, "genadeloos door de mand vallen zelfs" en "natuurlijk gaat ie niet slagen"

Ik verwacht dat ie het prima gaat doen in Engeland en over 2 jaar gewoon bij een PL club in de basis staat. Als het niet bij Spurs is, dan wel bij een middenmoter ofzo.

Ten eerste is het gewoon een hele complete spits, op fysiek, mentaal en voetballend gebied. Hij is ook nog eens tweebenig. Daarnaast heeft ie op z'n 21e in z'n eerste seizoen in de eredivisie al 27 goals gemaakt. Ik weet dat het maar één seizoen is, maar hij heeft zich eigenlijk iedere keer snel aangepast aan een nieuw niveau. Van Almere City naar AZ, toen in het Nederlands Elftal en daarom denk ik niet dat ie moeite zal hebben met de Premier League.

Daarnaast is Tottenham sinds Pochettino daar zit juist geen club die strooit met geld, maar goed hun aankopen uitkiest en jonge spelers de kans geeft. Ze hebben naast Kane eigenlijk geen andere spits, dus als Kane rust krijgt, geschorst is of geblesseerd is zal Janssen de eerste man zijn.

Ik heb het gevoel dat sommige mensen hier een beetje hun afgunst proberen te verhullen.
pi_163693942
Ik gun die jongen alle goeds, maar 20mln voor een eredivisie speler die een half seizoen erg goed hert gedraaid lijkt me wat veel. Chapeau voor AZ dat het is gelukt, maar normaal gesproken wordt voor zo'n speler maximaal de helft betaald.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_163694055
Is er ooit een speler geweest die zoveel besproken is terwijl hij al 3 jaar niet meer onder contract bij ons staat en nooit iets heeft betekent voor ons?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:05:58 #141
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163694058
Ik heb nog steeds m'n seizoenskaart niet binnen. :(
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_163694172
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:05 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb nog steeds m'n seizoenskaart niet binnen. :(
Dan moet je ff bellen, want hij had er al lang moeten zijn.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_163694207
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:05 schreef Scrummie het volgende:
Is er ooit een speler geweest die zoveel besproken is terwijl hij al 3 jaar niet meer onder contract bij ons staat en nooit iets heeft betekent voor ons?
Kan het me niet voorstellen. Het is alsof je een oude lelijke vaas verkoopt op de rommelmarkt en je hem 3 jaar later in kunst en kitsch gewaardeerd ziet worden voor een ton.
pi_163694253
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:13 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kan het me niet voorstellen. Het is alsof je een oude lelijke vaas verkoopt op de rommelmarkt en je hem 3 jaar later in kunst en kitsch gewaardeerd ziet worden voor een ton.
Of je lidmaatschap bij de postcode loterij opzeggen en 3 jaar later valt er alsnog een aardige prijs op. Dan moet je ook niet zeiken namelijk :P.

We hadden pas boos kunnen zijn (en wanbeleid schreeuwen) als Janssen vorig jaar seizoen voor 3 ton naar AZ was vertrokken vanaf ons en nu verkocht werd voor 22 miljoen door AZ.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:19:28 #145
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_163694295
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dan moet je ff bellen, want hij had er al lang moeten zijn.
Doe ik morgen gelijk.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:20:51 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163694319
quote:
'Het klikt niet bovenin bij Feyenoord'

Dick Advocaat heeft in zijn maanden bij Feyenoord een kampensfeer waargenomen. Dat zegt hij deze week in een interview met VI. 'In de bestuurskamer voelde ik de tweestrijd. De een is voor die, de ander voor die.'

Volgens de voormalige Feyenoord-adviseur wordt de club daardoor geremd. 'Dat moeten ze toch echt een keer oplossen. Feyenoord heeft een enorme potentie, maar het klikt niet bovenin. Onbegrijpelijk in mijn ogen. Veel mensen denken daar dat ze er ook verstand van hebben.'

Advocaat doelt op de investeerders die aan de stoelpoten van de directie zagen. 'Het is alleen maar goed dat mensen geld willen geven. En dat met zulke grote bedragen, dat kan in Nederland alleen bij Feyenoord. Ze bemoeien zich alleen wel heel nadrukkelijk met het beleid.'

De kritiek op Martin van Geel noemt Advocaat 'onterecht en jammer'. 'Als je de markt kent, dan begrijp ik echt niks van alle kritiek op Van Geel.
Dat had Dickie bijzonder snel gezien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163694359
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat had Dickie bijzonder snel gezien.
Dick ziet alles.
BFF met GGMM
pi_163694366
Genoeg kritiek op Geel die terecht is, dus dat snap ik niet zo.

Maar de andere kant klopt natuurlijk ook wel.
pi_163694388
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:23 schreef Scrummie het volgende:
Genoeg kritiek op Geel die terecht is, dus dat snap ik niet zo.

Maar de andere kant klopt natuurlijk ook wel.
Scrummie snapt alles.
BFF met GGMM
pi_163694402
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Scrummie snapt alles.
Dat sowieso.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: