abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163696290
Dick Advocaat benoemt ook concreet dat geldschieters zich erg veel met het beleid bezig houden.

Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe ver die invloed gaat. Er gingen geruchten dat Kramer moest worden gehaald van enkele investeerders terwijl Geel eigenlijk helemaal niet zo enthousiast was over Kramer. Dat zou natuurlijk zomaar kunnen kloppen. Wat dat betreft ben ik benieuwd welke aankopen we nog meer aan hun invloed te danken / wijten hebben.

Ik denk dat zeker niet alles Van Geel valt te verwijten ook.

Uiteraard is het wel van belang dat er eensgezindheid komt binnen de directie. Dus als daarvoor Van Geel en/of de VvF moeten vertrekken dan moet dat maar. Al zal het uitkopen van die investeerders nog jaren duren (als dat überhaupt ooit volledig wordt teruggekocht).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_163696771
quote:
‘’Mooi dat er nog laatbloeiers zijn. Vincent komt uit de opleiding van Feyenoord, maar daar is hij ook mij ontgaan. Leuk om te zien dat jongens via een andere keuze, een andere stap, zich dusdanig ontwikkelen, dat uiteindelijk de Spurs aankloppen.”
Aldus Mario. Wat mij betreft maken we Mario gewoon verantwoordelijk voor het mislopen van die 22 miljoen.
pi_163696812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:05 schreef Scrummie het volgende:
Is er ooit een speler geweest die zoveel besproken is terwijl hij al 3 jaar niet meer onder contract bij ons staat en nooit iets heeft betekent voor ons?
Lazovic
pi_163698356
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dick ziet alles.
Koffiedick kijken.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 21:36:08 #155
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163699145
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Dick Advocaat benoemt ook concreet dat geldschieters zich erg veel met het beleid bezig houden.

Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe ver die invloed gaat. Er gingen geruchten dat Kramer moest worden gehaald van enkele investeerders terwijl Geel eigenlijk helemaal niet zo enthousiast was over Kramer. Dat zou natuurlijk zomaar kunnen kloppen. Wat dat betreft ben ik benieuwd welke aankopen we nog meer aan hun invloed te danken / wijten hebben.

Ik denk dat zeker niet alles Van Geel valt te verwijten ook.

Uiteraard is het wel van belang dat er eensgezindheid komt binnen de directie. Dus als daarvoor Van Geel en/of de VvF moeten vertrekken dan moet dat maar. Al zal het uitkopen van die investeerders nog jaren duren (als dat überhaupt ooit volledig wordt teruggekocht).
Aangezien ze ook in de RvC zitten, gaat die invloed best ver. Je kan daar van alles van vinden, maar geld bepaalt alles, linksom of rechtsom. Dat is de prijs die je betaalt voor het verkopen van macht. Verder ben ik het niet met je eens dat eensgezindheid zo belangrijk is, soms mag je best van mening verschillen, dat houdt je ook scherp.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_163699304
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat een totale nonsens die stelling. :')

Maar jij was gisteren ook al degene die het wel een goed idee leek om Ondaan hierheen te halen. Sowieso al niet serieus te nemen dus.

Om er toch even op in te gaan; je kunt niet iedereen die op een bepaald moment gewoon niet het niveau voor Feyenoord heeft eindeloos bij de club houden of verhuren. Daarnaast heeft Vincent Janssen niet voor niets eerst nog 2 jaar bij Almere City gespeeld hé. Alwaar hij ook niet daadwerkelijk uitblonk, want de clubs stonden toen ook niet voor hem in de rij.

In feite heeft hij slechts 1 weergaloze seizoenshelft bij AZ achter de rug, en ik denk - net als Caland - dat hij bij Tottenham genadeloos door de mand gaat vallen (althans, ik verwacht niet dat hij dat niveau aankan, al kan hij zich prima ontwikkeld hebben tot een topspits voor Eredivisie-begrippen, maar ook dat staat voor mij nog niet vast).
Bij AZ heeft men niet aan Janssen getwijfeld. Hij stond de eerste wedstrijden lang droog, maar door zijn werklust stond hij ook toen niet ter discussie bij supporters of technische staf.
pi_163701110
Het meeste bizarre vind ik dat zo'n Janssen na een goed half seizoen gewoon 20 miljoen oplevert, terwijl een De Vrij daar met halve finale WK nog niet eens in de buurt kwam..
#12 is not for sale!
pi_163701274
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Aangezien ze ook in de RvC zitten, gaat die invloed best ver. Je kan daar van alles van vinden, maar geld bepaalt alles, linksom of rechtsom. Dat is de prijs die je betaalt voor het verkopen van macht. Verder ben ik het niet met je eens dat eensgezindheid zo belangrijk is, soms mag je best van mening verschillen, dat houdt je ook scherp.
Deels wel eens. Maar een RvC heeft vooral een toezichthoudende taak, de invloed op het dagelijks bestuur zou daarmee wel beperkt moeten blijven.
#12 is not for sale!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 22:43:26 #159
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_163701686
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:25 schreef Haringkop het volgende:
Het meeste bizarre vind ik dat zo'n Janssen na een goed half seizoen gewoon 20 miljoen oplevert, terwijl een De Vrij daar met halve finale WK nog niet eens in de buurt kwam..
Een aanvaller levert over het algemeen sowieso meer op dan een verdediger.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_163702097
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:43 schreef PIETR het volgende:

[..]

Een aanvaller levert over het algemeen sowieso meer op dan een verdediger.
Klopt, maar dit bedrag is haast onwerkelijk. Een half seizoen goed gespeeld in de eredivisie bij een subtopper. That's it Knap staaltje werk van AZ
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 07:55:27 #161
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163706512
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:56 schreef eight het volgende:

[..]

Klopt, maar dit bedrag is haast onwerkelijk. Een half seizoen goed gespeeld in de eredivisie bij een subtopper. That's it Knap staaltje werk van AZ
En daarbij hebben Engelsen clubs zowat infinite money. Een Lazio moet ook gewoon op de kleintjes letten terwijl de PL clubs, en met name de grote jongens, honderden miljoenen krijgen toegeschoven van Sky & BT.

Daarmee verdwijnt het realistische beeld, voor zover dat er al was, van wat zo'n speler nou daadwerkelijk waard is.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_163706623
Ja dan moet je de beste clubs uit Belgie en Nederland in de bundesliga laten meespelen o.i.d
Dan krijgen wij ook meer geld.
pi_163707360
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 07:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En daarbij hebben Engelsen clubs zowat infinite money. Een Lazio moet ook gewoon op de kleintjes letten terwijl de PL clubs, en met name de grote jongens, honderden miljoenen krijgen toegeschoven van Sky & BT.

Daarmee verdwijnt het realistische beeld, voor zover dat er al was, van wat zo'n speler nou daadwerkelijk waard is.
Plus hij heeft het gewoon echt goed gedaan in het Nederlands elftal. Maar deze transfer onderstreept inderdaad nog maar eens dat de transfermarkt echt verziekt is door die Engelse tv-contracten e.d.
  woensdag 13 juli 2016 @ 10:52:41 #164
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163708609
Heeft iemand al het hele stuk van Vilhena uit de VI in bezit? Wil het graag lezen :)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_163708806
Ik erger me weer kapot aan de praatjes van Kuyt in de media.

"We gaan hoe dan ook knallen met z'n allen."

"We zijn nu al verder dan vorig jaar."

"...We kunnen 4 prijzen pakken dit jaar, en als je er niet voor gaat weet je zeker dat je het niet gaat halen."

enz. enz.

Ik bewaar alle uitspraken alvast voor als we weer 4 keer achtereen puntverlies hebben geleden ofzo en iedereen binnen Feyenoord weer heel verbaasd is waarom het nu weer niet is gelukt. :')

Ik hunker ook naar successen hoor, maar wat ben ik die praatjes inmiddels beu zeg. We weten allemaal wat er van die grootspraak terechtkwam de afgelopen seizoenen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_163708843
Lees het dan niet :').

Verwacht je serieus andere teksten van voetballers?
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:11:07 #167
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_163708882
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik erger me weer kapot aan de praatjes van Kuyt in de media.

"We gaan hoe dan ook knallen met z'n allen."

"We zijn nu al verder dan vorig jaar."

"...We kunnen 4 prijzen pakken dit jaar, en als je er niet voor gaat weet je zeker dat je het niet gaat halen."

enz. enz.

Ik bewaar alle uitspraken alvast voor als we weer 4 keer achtereen puntverlies hebben geleden ofzo en iedereen binnen Feyenoord weer heel verbaasd is waarom het nu weer niet is gelukt. :')

Ik hunker ook naar successen hoor, maar wat ben ik die praatjes inmiddels beu zeg. We weten allemaal wat er van die grootspraak terechtkwam de afgelopen seizoenen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_163708893
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Lees het dan niet :').

Verwacht je serieus andere teksten van voetballers?
Lees het dan niet? Je wordt er toch mee geconfronteerd in de media? :')

Jij hebt net zo goed vaak zat kritiek daarop gehad hoor.

Ik wil enig realisme horen bij spelers ja, en zeker geen grootspraak. Optimisme is prima hoor, maar dat is nog wat anders dan die grootspraak waar wij iedere keer mee worden geconfronteerd.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:12:38 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163708906
'Ja, die eerste wedstrijd tegen PSV. Normaal gesproken verlies je die'

Zou je inderdaad niet heel snel horen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163708952
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:12 schreef Caland het volgende:
'Ja, die eerste wedstrijd tegen PSV. Normaal gesproken verlies je die'

Zou je inderdaad niet heel snel horen.
Nee, dat snap ik ook wel.

Ik snap echt wel dat er redelijk optimistisch wordt gecommuniceerd, maar jullie zien toch ook wel het verschil tussen 'enig optimisme' en die grootspraak die wij al jaren aanhoren van spelers over mogelijke kampioenschappen en topseizoenen die komen gaan?

Dat is hier vaak genoeg ter sprake gekomen namelijk.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:16:04 #171
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163708956
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_163708974
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Lees het dan niet? Je wordt er toch mee geconfronteerd in de media? :')

Jij hebt net zo goed vaak zat kritiek daarop gehad hoor.

Ik wil enig realisme horen bij spelers ja, en zeker geen grootspraak. Optimisme is prima hoor, maar dat is nog wat anders dan die grootspraak waar wij iedere keer mee worden geconfronteerd.
Ik lees het wel, maar stoor me er niet (meer?) aan. Neem het voor kennisgeving aan, en pik er de wat interessante dingen gewoon uit.

Ik snap best dat je als speler niet kan roepen dat het weer niets word bijvoorbeeld.
pi_163709009
quote:
Onderstreept toch wel het idee dat hij een enorme eenling is op het veld, iemand die meer met zichzelf bezig is dan met het team.
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:22:39 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_163709047
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:19 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Onderstreept toch wel het idee dat hij een enorme eenling is op het veld, iemand die meer met zichzelf bezig is dan met het team.
Wat een gelul joh, het merendeel van de profs gaat liever niet op trainingskamp. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_163709083
quote:
Dit snap ik dan weer wel van Kramer hoor.

Hij is wat dat betreft misschien weer wat te eerlijk. De meeste profs gaan niet graag op trainingskamp. Zelfs Kuyt zei na de wedstrijd tegen Rijnsburgse boys dat trainingskampen niet het leukste zijn om te doen, maar nu eenmaal noodzakelijk zijn.

Ik begrijp dat heel goed, ik zou ook liever in mijn eigen bed slapen, bij mijn eigen gezin, dan noodgedwongen een week op 'werkreís'.

In de media luistert het erg nauw hoe men zich uit blijkt wel. :P

Volgens mij zegt dat niet persé iets over zijn professionele instelling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')