2e divisie Oostenrijk, geen amateurs toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ajax staat overigens 2-0 achter tegen een amateurclub. (FC Liefering)

Ja klopt, my bad.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2e divisie Oostenrijk, geen amateurs toch?

Hehe uiteraard is het leukquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja klopt, my bad.
Maar dan nog, blijft leuk.
Al zegt het helaas niet zoveel.
 .
. .
.

Dat is ook mijn hoop voor komend seizoen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe uiteraard is het leuk.
Maar ja, hun eerste wedstrijd, een belachelijk slechte verdediging met Bosz als trainer die vol op de aanval wil spelen. Geen idee of ie dat ook doet hoor nu, maar toch.

Hoop het ook. PSV gaat ook tegenvallen denk (hoop) ik, teveel nieuwe spelers inpassen, dat kan Cocu niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is ook mijn hoop voor komend seizoen.
Dat hij met Ajax net zo naïef gaat spelen als destijds met Heracles.
Wie weet kunnen we dan nog 2e eindigen boven Ajax.

Woudenberg en Jørgensen lijken me wel aardige aanwinsten dit jaar. Een verdediging met Woudenberg, Kongolo, Van Beek en Karsdorp leent zich uitstekend om veel druk te zetten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:25 schreef Scrummie het volgende:
Wat ik zo hoor de laatste minuten zitten Woudenberg en Elia lekker te combineren.

welke nieuwe spelers ?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoop het ook. PSV gaat ook tegenvallen denk (hoop) ik, teveel nieuwe spelers inpassen, dat kan Cocu niet.
Komend jaar word gewoon ons jaar, ik voel het aan de sinaasappel die naast me ligt en over datum is.

Die verdediging zou mooi zijn ja, hopelijk ziet Gio dat ook zo (denk het wel). Botteghin erin als je het dicht moet gooien achterin, prima prima.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Woudenberg en Jørgensen lijken me wel aardige aanwinsten dit jaar. Een verdediging met Woudenberg, Kongolo, Van Beek en Karsdorp leent zich uitstekend om veel druk te zetten.

max 3 spelers ,die kan je makkelijk inpassen.quote:

Aardige start van de oefencampagne zo. Wordt een ouderwets heerlijke teleurstelling als we straks vier punten hebben na drie speelrondes.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:43 schreef Tomatenboer het volgende:
2e doelpunt van Vilhena; 1-5.
Toch netjes. PSV wist maar met 1-3 te winnen van Dongen, een heel wat mindere 3e divisionist.

Klopt, zo'n oefencampagne zegt niet zo heel erg veel (wel als je verliest overigens, dat mag tegen amateurs gewoon echt nooit gebeuren).quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aardige start van de oefencampagne zo. Wordt een ouderwets heerlijke teleurstelling als we straks vier punten hebben na drie speelrondes.

Feyenoord kennende helaas wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, zo'n oefencampagne zegt niet zo heel erg veel (wel als je verliest overigens, dat mag tegen amateurs gewoon echt nooit gebeuren).
Ik heb ook geen hoge verwachtingen van komend seizoen, schat dat Feyenoord ongeveer net zoveel of net iets meer punten gaat pakken dan afgelopen seizoen, maar ik hoop wel op wat meer overtuigende overwinningen en beter voetbal.
Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn.

Feyenoord kampioen dus!!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch netjes. PSV wist maar met 1-3 te winnen van Dongen, een heel wat mindere 3e divisionist.

Heel netjes hoor, ga de Coolsingel maar alvast afzetten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:43 schreef Tomatenboer het volgende:
2e doelpunt van Vilhena; 1-5.

Mag niet he van Budget Overmars.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:

wedstrijdjes tegen amauteurclubjes en de conclusies worden alweer getrokken...hahahaha
Het gat met pisvee en 020 is nog steeds levensgroot.
020 gaat binnenkort gewoon weer spelers halen bij nog een paar kutwedstrijdjes...
3e plek is het meest realistische voor Feyenoord want ik heb geen vertrouwen in van geel

Je bedoelt die Overmars die deze zomer al 10 miljoen heeft uitgegeven aan twee Colombiaanse talentjes?quote:

Ik denk dat we weer eens goed beginnen. Dan een klein dipje in oktober met die moeilijke wedstrijden achter elkaar en dan in februari/maart de volledige instorting.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aardige start van de oefencampagne zo. Wordt een ouderwets heerlijke teleurstelling als we straks vier punten hebben na drie speelrondes.

Raar dat je niet zo gemotiveerd bent tegen FC bal op het dakquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:28 schreef H.FR het volgende:
Gio was niet zo blij met de instelling van sommige spelers. Ben benieuwd wie er verzaakten.

Inderdaad vreemd dat je niet je best doet in de voorbereiding als je aan het begin van het seizoen in de basis wil staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Raar dat je niet zo gemotiveerd bent tegen FC bal op het dak

Wat is dit nu voor kutexcuus? Je wilt toch een basisplaats afdwingen? Tis niet zo dat Feyenoord de laatste jaren grossiert in prijzen. Werken voor je geld, als is het tegen een team amateurs.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]

Raar als de trainer je er dan voortaan maar naast zet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]

Van mij mag overmars nog lang bij 020 blijven zittenquote:

Dat wordt weer zo'n verdediging waar iedereen blind naar voren rent.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Woudenberg en Jørgensen lijken me wel aardige aanwinsten dit jaar. Een verdediging met Woudenberg, Kongolo, Van Beek en Karsdorp leent zich uitstekend om veel druk te zetten.

Als El Ahmadi dat een beetje in de gaten houdt, komt dat wel goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat wordt weer zo'n verdediging waar iedereen blind naar voren rent.
De enige echt geschikte verdediging in dit rijtje is Kongolo.

Die rent zelf ook graag blind naar vorenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als El Ahmadi dat een beetje in de gaten houdt, komt dat wel goed.

Ik verwacht ook niet veel veranderingen, de enige vraagtekens zijn denk ik:quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
die opstellingen die nu gemaakt worden zeggen helemaal geen kloten....
Meestal is het zo dat tegen al die amateurclubjes vaak spelers gebruikt worden in de voorbereiding die juist geen basisplaats gaan krijgen als het straks begint.....Die mogen zich in de voorbereiding laten zien.
Als de spelersgroep zo blijft zie ik weinig wijzigen in het basiselftal ten opzichte van vorig seizoen met uitzondering dat kramer op de bank terecht gaat komen en als pinchinter gebruikt gaat worden.
Ik verwacht dit seizoen de eerste aftakelingsverschijnselen van dirk Kuijt. Hij zal vaker op de bank moeten gaan zitten,
Na 4 wedstrijden zal zo als gewoonkijk paniek uit breken en zal martin van geel weer paniekaankopen gaan doen voor het sluiten van de deadline om zijn eigen positie veilig te stellen.
Het zal allemaal niet veel anders zijn als de afgelopen jaren voorspel ik.

Geilquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die verdediging zou mooi zijn ja, hopelijk ziet Gio dat ook zo (denk het wel). Botteghin erin als je het dicht moet gooien achterin, prima prima.
En dan op het middenveld een ontketende Vilhena, die eindelijk laat zien dat hij wél creatief is en de aanval kan bedienen (en zelf ook goals kan maken), een dolle El Ahmadi en nouja, dan toch maar Dirk die toch weer goed gaat zijn voor 15 goals, een Elia die zijn vorm van het laatste van vorig seizoen doortrekt, Jørgensen die na 2 vette, 2 magere jaren, het eerste van weer een vet jaar aftrapt. En dan op rechts ga ik toch maar voor Toornstra, speelde prima op het laatst vorig jaar.
Kampioenen
Oh en dan vergeet ik nog Jones, die laat zien dat Vermeer toch niet zo goed was als leek.

De enige die spelers die het verschil kunnen maken zijn Vilhenna, Kongolo, Karsdorp Elia en van Beek. En dan bedoel ik het verschil maken op posities ten opzichte van de tegenstander.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet veel veranderingen, de enige vraagtekens zijn denk ik:
-Links achterin (Woudenberg of Nelom als back met Kongolo in het centrum, of toch Kongolo op links en Botteghin in het centrum?),
-Aanvallende middenvelder? Kuijt/Gustafson/Toornstra
-Rechtsbuiten? Kuijt/Toornstra/Bilal
-Wie wordt voorlopig de eerste keeper, Jones of Hansson?
Vrijwel zeker in de basis: Karsdorp, Van Beek, Vilhena, El Ahmadi, Elia, Jorgensen, Kuijt (waarbij dan alleen nog de vraag is op welke positie Kuijt wordt gezet).
Het kan zijn dat er nog een buitenspeler bij komt, dat zou een welkome versterking zijn mits het iemand is die echt iets toevoegt. Liefst dan een speler die aan beide kanten kan spelen.
Wel erg fijn om nu de selectie al (zo goed als) rond te hebben, dat is de afgelopen jaren wel eens anders geweest. Ook goed dat er weinig veranderingen zijn.

Kassaquote:Spurs gaan voor Wijnaldum
Georginio Wijnaldum zit vooralsnog vast bij het gedegradeerde Newcastle United, maar volgens de Mirror is dat nog van korte duur. Rafael Benitez, coach van Newcastle, wil 29 miljoen euro voor de international en Tottenham Hotspur, Liverpool én Everton lijken bereid om aan die vraagprijs te voldoen. Voor Tottenham lijkt een ruildeal met Jordan Ibe plus tien miljoen pond de beste deal. Om het nog ingewikkelder te maken heeft Bournemouth wel de 29 miljoen euro op tafel gelegd voor de zeer gewilde middenvelder.

Vnl. voor PSV ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kassa
Is volgens mij het hoogste bedrag wat ooit voor een speler van Varkenoord betaalt gaat worden.

Nee voornamelijk voor Wijnaldum zelfquote:

Van Persie staat op 1 denk ik (volgens de site transfermarkt ging hij voor 30,7 miljoen van Arsenal naar United)quote:Op zondag 10 juli 2016 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kassa
Is volgens mij het hoogste bedrag wat ooit voor een speler van Varkenoord betaalt gaat worden.

Maar goed.
 Maar goed.

okequote:Op zondag 10 juli 2016 09:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Persie staat op 1 denk ik (volgens de site transfermarkt ging hij voor 30,7 miljoen van Arsenal naar United)

Oliesjeik aan het roer en tvgelden denk ik zo, het is wel ongelofelijk inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2016 09:37 schreef nostra het volgende:
AFC Bournemouth dat met z'n stadionnetje van 12000 man wel even 30 miljoen op tafel legt voor Wijnaldum.Maar goed.

Daar moet Gio dan maar een stokje voor steken. Hij kan toch niet fatsoenlijk schieten.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die rent zelf ook graag blind naar voren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |