abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163623771
Wat ik zo hoor de laatste minuten zitten Woudenberg en Elia lekker te combineren.
pi_163623784
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ajax staat overigens 2-0 achter tegen een amateurclub. (FC Liefering)
2e divisie Oostenrijk, geen amateurs toch?
pi_163623798
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

2e divisie Oostenrijk, geen amateurs toch?
Ja klopt, my bad.

Maar dan nog, blijft leuk. :P

Al zegt het helaas niet zoveel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_163623837
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja klopt, my bad.

Maar dan nog, blijft leuk. :P

Al zegt het helaas niet zoveel.
Hehe uiteraard is het leuk :P.

Maar ja, hun eerste wedstrijd, een belachelijk slechte verdediging met Bosz als trainer die vol op de aanval wil spelen. Geen idee of ie dat ook doet hoor nu, maar toch ;).
pi_163623906
1-4 Toornstra.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_163623939
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hehe uiteraard is het leuk :P.

Maar ja, hun eerste wedstrijd, een belachelijk slechte verdediging met Bosz als trainer die vol op de aanval wil spelen. Geen idee of ie dat ook doet hoor nu, maar toch ;).
Dat is ook mijn hoop voor komend seizoen.

Dat hij met Ajax net zo naïef gaat spelen als destijds met Heracles.

Wie weet kunnen we dan nog 2e eindigen boven Ajax. :P
pi_163623947
1-4 Toornstra.
pi_163623979
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is ook mijn hoop voor komend seizoen.

Dat hij met Ajax net zo naïef gaat spelen als destijds met Heracles.

Wie weet kunnen we dan nog 2e eindigen boven Ajax. :P
Hoop het ook. PSV gaat ook tegenvallen denk (hoop) ik, teveel nieuwe spelers inpassen, dat kan Cocu niet.

Komend jaar word gewoon ons jaar, ik voel het aan de sinaasappel die naast me ligt en over datum is.
pi_163623997
Heeft iedereen hier onlogisch al gefeliciteerd?

VBL / Feliciteer hier onlogisch!
  zaterdag 9 juli 2016 @ 16:36:03 #260
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163624015
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:25 schreef Scrummie het volgende:
Wat ik zo hoor de laatste minuten zitten Woudenberg en Elia lekker te combineren.
Woudenberg en Jørgensen lijken me wel aardige aanwinsten dit jaar. Een verdediging met Woudenberg, Kongolo, Van Beek en Karsdorp leent zich uitstekend om veel druk te zetten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_163624024
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoop het ook. PSV gaat ook tegenvallen denk (hoop) ik, teveel nieuwe spelers inpassen, dat kan Cocu niet.

Komend jaar word gewoon ons jaar, ik voel het aan de sinaasappel die naast me ligt en over datum is.
welke nieuwe spelers ?
pi_163624036
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:36 schreef PSVCL het volgende:

[..]

welke nieuwe spelers ?
Die nog gaan komen.
pi_163624112
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Woudenberg en Jørgensen lijken me wel aardige aanwinsten dit jaar. Een verdediging met Woudenberg, Kongolo, Van Beek en Karsdorp leent zich uitstekend om veel druk te zetten.
Die verdediging zou mooi zijn ja, hopelijk ziet Gio dat ook zo (denk het wel). Botteghin erin als je het dicht moet gooien achterin, prima prima.
En dan op het middenveld een ontketende Vilhena, die eindelijk laat zien dat hij wél creatief is en de aanval kan bedienen (en zelf ook goals kan maken), een dolle El Ahmadi en nouja, dan toch maar Dirk die toch weer goed gaat zijn voor 15 goals, een Elia die zijn vorm van het laatste van vorig seizoen doortrekt, Jørgensen die na 2 vette, 2 magere jaren, het eerste van weer een vet jaar aftrapt. En dan op rechts ga ik toch maar voor Toornstra, speelde prima op het laatst vorig jaar.

Kampioenen _O_

Oh en dan vergeet ik nog Jones, die laat zien dat Vermeer toch niet zo goed was als leek.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2016 16:40:41 ]
pi_163624162
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die nog gaan komen.
max 3 spelers ,die kan je makkelijk inpassen.
Komend seizoen gewoon weer kampioen dus , geen valse hoop hebben ;)
pi_163624179
2e doelpunt van Vilhena; 1-5. ^O^

Toch netjes. PSV wist maar met 1-3 te winnen van Dongen, een heel wat mindere 3e divisionist.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 16:45:03 #266
53267 TC03
pi_163624216
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:43 schreef Tomatenboer het volgende:

Toch netjes. PSV wist maar met 1-3 te winnen van Dongen, een heel wat mindere 3e divisionist.
Aardige start van de oefencampagne zo. Wordt een ouderwets heerlijke teleurstelling als we straks vier punten hebben na drie speelrondes.
pi_163624239
Dat vergelijken van oefenwedstrijden :') doe normaal

Cristiano Jorgensen _O_
pi_163624285
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Aardige start van de oefencampagne zo. Wordt een ouderwets heerlijke teleurstelling als we straks vier punten hebben na drie speelrondes.
Klopt, zo'n oefencampagne zegt niet zo heel erg veel (wel als je verliest overigens, dat mag tegen amateurs gewoon echt nooit gebeuren).

Ik heb ook geen hoge verwachtingen van komend seizoen, ik schat dat Feyenoord net iets meer punten gaat pakken dan het afgelopen seizoen, maar ik hoop wel op wat meer overtuigende overwinningen en beter voetbal.

Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn. :')
  zaterdag 9 juli 2016 @ 16:49:56 #269
53267 TC03
pi_163624316
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, zo'n oefencampagne zegt niet zo heel erg veel (wel als je verliest overigens, dat mag tegen amateurs gewoon echt nooit gebeuren).

Ik heb ook geen hoge verwachtingen van komend seizoen, schat dat Feyenoord ongeveer net zoveel of net iets meer punten gaat pakken dan afgelopen seizoen, maar ik hoop wel op wat meer overtuigende overwinningen en beter voetbal.

Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn. :')
Feyenoord kennende helaas wel.
pi_163624859
quote:

Feyenoord kampioen dus!!
pi_163625082
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

wedstrijdjes tegen amauteurclubjes en de conclusies worden alweer getrokken...hahahaha

Het gat met pisvee en 020 is nog steeds levensgroot.

020 gaat binnenkort gewoon weer spelers halen bij nog een paar kutwedstrijdjes...

3e plek is het meest realistische voor Feyenoord want ik heb geen vertrouwen in van geel
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 9 juli 2016 @ 17:36:42 #272
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_163625355
quote:

Heel netjes hoor, ga de Coolsingel maar alvast afzetten.
Hoeveel spelers bij PSV stonden er in de basis die er gedurende de competitie ook in de basis stonden? 4? Niet echt een realistisch beeld van wat PSV kan, en wellicht komen er nog versterkingen.
Maar netjes van Feijenoord hoor ^O^
  zaterdag 9 juli 2016 @ 17:38:51 #273
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163625402
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

wedstrijdjes tegen amauteurclubjes en de conclusies worden alweer getrokken...hahahaha

Het gat met pisvee en 020 is nog steeds levensgroot.

020 gaat binnenkort gewoon weer spelers halen bij nog een paar kutwedstrijdjes...

3e plek is het meest realistische voor Feyenoord want ik heb geen vertrouwen in van geel
Mag niet he van Budget Overmars.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 17:43:58 #274
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163625495
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je bedoelt die Overmars die deze zomer al 10 miljoen heeft uitgegeven aan twee Colombiaanse talentjes?
Oh.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 17:48:44 #275
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_163625572
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik denk dat we weer eens goed beginnen. Dan een klein dipje in oktober met die moeilijke wedstrijden achter elkaar en dan in februari/maart de volledige instorting.
pi_163625628
Als jullie na deze weergaloze voorstelling niet met gemak kampioen worden is het seizoen gefaald.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163626164
Gio was niet zo blij met de instelling van sommige spelers. Ben benieuwd wie er verzaakten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:23:41 #278
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163628050
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:28 schreef H.FR het volgende:
Gio was niet zo blij met de instelling van sommige spelers. Ben benieuwd wie er verzaakten.
Raar dat je niet zo gemotiveerd bent tegen FC bal op het dak
Laffe huichelaar
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:43:36 #279
268260 Dr.Mikey
pi_163628395
Van wat ik ervan begreep speelde Feyenoord de tweede helft meer met een ervaren opstelling ik hoop niet dat Gio deze wedstrijd gebruikt om zijn gelijk te halen wat betreft talenten opstellen.
R.I.P DTS.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:51:15 #280
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_163628538
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Inderdaad vreemd dat je niet je best doet in de voorbereiding als je aan het begin van het seizoen in de basis wil staan.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:54:13 #281
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_163628588
quote:

[..]

Wat is dit nu voor kutexcuus? Je wilt toch een basisplaats afdwingen? Tis niet zo dat Feyenoord de laatste jaren grossiert in prijzen. Werken voor je geld, als is het tegen een team amateurs.
pi_163629520
quote:

[..]

Raar als de trainer je er dan voortaan maar naast zet.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_163631065
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Van mij mag overmars nog lang bij 020 blijven zitten

net als van der sar trouwens....
:P
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:41:58 #284
268260 Dr.Mikey
pi_163631118
Wat was de opstelling van voor en na de rust vandaag? Nu wel benieuwd naar.
R.I.P DTS.
pi_163631267
die opstellingen die nu gemaakt worden zeggen helemaal geen kloten....

Meestal is het zo dat tegen al die amateurclubjes vaak spelers gebruikt worden in de voorbereiding die juist geen basisplaats gaan krijgen als het straks begint.....Die mogen zich in de voorbereiding laten zien.

Als de spelersgroep zo blijft zie ik weinig wijzigen in het basiselftal ten opzichte van vorig seizoen met uitzondering dat kramer op de bank terecht gaat komen en als pinchinter gebruikt gaat worden.

Ik verwacht dit seizoen de eerste aftakelingsverschijnselen van dirk Kuijt. Hij zal vaker op de bank moeten gaan zitten,

Na 4 wedstrijden zal zo als gewoonkijk paniek uit breken en zal martin van geel weer paniekaankopen gaan doen voor het sluiten van de deadline om zijn eigen positie veilig te stellen.

Het zal allemaal niet veel anders zijn als de afgelopen jaren voorspel ik.
pi_163631700
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat wordt weer zo'n verdediging waar iedereen blind naar voren rent.

De enige echt geschikte verdediging in dit rijtje is Kongolo.
pi_163631849
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat wordt weer zo'n verdediging waar iedereen blind naar voren rent.

De enige echt geschikte verdediging in dit rijtje is Kongolo.
Als El Ahmadi dat een beetje in de gaten houdt, komt dat wel goed.
pi_163633000
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Als El Ahmadi dat een beetje in de gaten houdt, komt dat wel goed.
Die rent zelf ook graag blind naar voren
  zondag 10 juli 2016 @ 00:15:20 #289
268260 Dr.Mikey
pi_163633048
Lekker rouleren met Botteghin en Van Beek beide zijn eigenlijk net niet constant genoeg.
R.I.P DTS.
pi_163633079
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
die opstellingen die nu gemaakt worden zeggen helemaal geen kloten....

Meestal is het zo dat tegen al die amateurclubjes vaak spelers gebruikt worden in de voorbereiding die juist geen basisplaats gaan krijgen als het straks begint.....Die mogen zich in de voorbereiding laten zien.

Als de spelersgroep zo blijft zie ik weinig wijzigen in het basiselftal ten opzichte van vorig seizoen met uitzondering dat kramer op de bank terecht gaat komen en als pinchinter gebruikt gaat worden.

Ik verwacht dit seizoen de eerste aftakelingsverschijnselen van dirk Kuijt. Hij zal vaker op de bank moeten gaan zitten,

Na 4 wedstrijden zal zo als gewoonkijk paniek uit breken en zal martin van geel weer paniekaankopen gaan doen voor het sluiten van de deadline om zijn eigen positie veilig te stellen.

Het zal allemaal niet veel anders zijn als de afgelopen jaren voorspel ik.
Ik verwacht ook niet veel veranderingen, de enige vraagtekens zijn denk ik:

-Links achterin (Woudenberg of Nelom als back met Kongolo in het centrum, of toch Kongolo op links en Botteghin in het centrum?),
-Aanvallende middenvelder? Kuijt/Gustafson/Toornstra
-Rechtsbuiten? Kuijt/Toornstra/Bilal
-Wie wordt voorlopig de eerste keeper, Jones of Hansson?

Vrijwel zeker in de basis: Karsdorp, Van Beek, Vilhena, El Ahmadi, Elia, Jorgensen, Kuijt (waarbij dan alleen nog de vraag is op welke positie Kuijt wordt gezet).

Het kan zijn dat er nog een buitenspeler bij komt, dat zou een welkome versterking zijn mits het iemand is die echt iets toevoegt. Liefst dan een speler die aan beide kanten kan spelen.

Wel erg fijn om nu de selectie al (zo goed als) rond te hebben, dat is de afgelopen jaren wel eens anders geweest. Ook goed dat er weinig veranderingen zijn. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 10 juli 2016 @ 01:07:43 #291
269692 Divje
brr brr patapim
pi_163633961
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die verdediging zou mooi zijn ja, hopelijk ziet Gio dat ook zo (denk het wel). Botteghin erin als je het dicht moet gooien achterin, prima prima.
En dan op het middenveld een ontketende Vilhena, die eindelijk laat zien dat hij wél creatief is en de aanval kan bedienen (en zelf ook goals kan maken), een dolle El Ahmadi en nouja, dan toch maar Dirk die toch weer goed gaat zijn voor 15 goals, een Elia die zijn vorm van het laatste van vorig seizoen doortrekt, Jørgensen die na 2 vette, 2 magere jaren, het eerste van weer een vet jaar aftrapt. En dan op rechts ga ik toch maar voor Toornstra, speelde prima op het laatst vorig jaar.

Kampioenen _O_

Oh en dan vergeet ik nog Jones, die laat zien dat Vermeer toch niet zo goed was als leek.
Geil _O_
Met zulks een enthousiasme worden worden we høkend kampioen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_163635481
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik verwacht ook niet veel veranderingen, de enige vraagtekens zijn denk ik:

-Links achterin (Woudenberg of Nelom als back met Kongolo in het centrum, of toch Kongolo op links en Botteghin in het centrum?),
-Aanvallende middenvelder? Kuijt/Gustafson/Toornstra
-Rechtsbuiten? Kuijt/Toornstra/Bilal
-Wie wordt voorlopig de eerste keeper, Jones of Hansson?

Vrijwel zeker in de basis: Karsdorp, Van Beek, Vilhena, El Ahmadi, Elia, Jorgensen, Kuijt (waarbij dan alleen nog de vraag is op welke positie Kuijt wordt gezet).

Het kan zijn dat er nog een buitenspeler bij komt, dat zou een welkome versterking zijn mits het iemand is die echt iets toevoegt. Liefst dan een speler die aan beide kanten kan spelen.

Wel erg fijn om nu de selectie al (zo goed als) rond te hebben, dat is de afgelopen jaren wel eens anders geweest. Ook goed dat er weinig veranderingen zijn. :)
De enige die spelers die het verschil kunnen maken zijn Vilhenna, Kongolo, Karsdorp Elia en van Beek. En dan bedoel ik het verschil maken op posities ten opzichte van de tegenstander.

En dit select groepje is natuurlijk veel te weinig. Al die anders spelers hebben laten zien dat ze Feyenoord onwaardig \zijn. Ze hebben vorig seizoen lafen zien dat ze gewoon niet bij deze club horen. Er is helaas geen andere keus dan nog 2/3 jaar met het overgrote deel van dit soort spelers te doen.

Wie zijn schuld is dit ?Martin van Geel.

Met deze selectie zou je nog kampioen kunnen worden door keihard te werken en maar hopen dat je zoveel mogelijk wedstrijden kan winnen op ingevingen van spelers en veel geluk.

Ik geloof er niet in, PSV heeft gewoon echt klasse spelers die het verschil maken iedere week.
pi_163635506
quote:
Spurs gaan voor Wijnaldum
Georginio Wijnaldum zit vooralsnog vast bij het gedegradeerde Newcastle United, maar volgens de Mirror is dat nog van korte duur. Rafael Benitez, coach van Newcastle, wil 29 miljoen euro voor de international en Tottenham Hotspur, Liverpool én Everton lijken bereid om aan die vraagprijs te voldoen. Voor Tottenham lijkt een ruildeal met Jordan Ibe plus tien miljoen pond de beste deal. Om het nog ingewikkelder te maken heeft Bournemouth wel de 29 miljoen euro op tafel gelegd voor de zeer gewilde middenvelder.
Kassa *O*

Is volgens mij het hoogste bedrag wat ooit voor een speler van Varkenoord betaalt gaat worden.
pi_163635555
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Kassa *O*

Is volgens mij het hoogste bedrag wat ooit voor een speler van Varkenoord betaalt gaat worden.
Vnl. voor PSV ja.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_163635562
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 08:57 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Vnl. voor PSV ja.
Nee voornamelijk voor Wijnaldum zelf :Y
pi_163635689
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Kassa *O*

Van Persie staat op 1 denk ik (volgens de site transfermarkt ging hij voor 30,7 miljoen van Arsenal naar United)
  zondag 10 juli 2016 @ 09:37:22 #297
13309 nostra
ask why
pi_163635810
AFC Bournemouth dat met z'n stadionnetje van 12000 man wel even 30 miljoen op tafel legt voor Wijnaldum. :') Maar goed.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_163635902
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 09:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Van Persie staat op 1 denk ik (volgens de site transfermarkt ging hij voor 30,7 miljoen van Arsenal naar United)
oke

Maar misschien gaat iemand toch nog over dat bod heen nu...ben benieuwd.
Ik denk dat wijnaldum nu wel gaat kiezen voor een club met potentie
pi_163635910
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 09:37 schreef nostra het volgende:
AFC Bournemouth dat met z'n stadionnetje van 12000 man wel even 30 miljoen op tafel legt voor Wijnaldum. :') Maar goed.
Oliesjeik aan het roer en tvgelden denk ik zo, het is wel ongelofelijk inderdaad.
pi_163635912
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 00:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die rent zelf ook graag blind naar voren
Daar moet Gio dan maar een stokje voor steken. Hij kan toch niet fatsoenlijk schieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')