jij mag vinden wat je wil.....gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet van toeten noch blazen dus
[..]
cilessen kwam van NEC. Uiterst debiel argument.
[..]
ook

Die hype begon ook pas nadat ze een aantal wedstrijden hadden gespeeld hé.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:13 schreef Henrys het volgende:
Valt me trouwens op hoe weinig hype er rond die nieuwe Deense spits was, was wel anders met Guidetti,Kazim en Pelle

Hehe schijnbaar lag ik onder een steen kende SJW nog niet, leuke Google hits daarmeequote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:02 schreef Divje het volgende:
God, krijgen we de SJWers ook al in dit topic. Gadverdamme.

Zoveel aids in één post.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:13 schreef Henrys het volgende:
Valt me trouwens op hoe weinig hype er rond die nieuwe Deense spits was, was wel anders met Guidetti,Kazim en Pelle

Met hype bedoel ik niet perse dat positief over gepraat werd maar dat iedereen het er over had positief of negatief toen ze werden aangekondigd, Die deen praat vrijwel niemand overquote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die hype begon ook pas nadat ze een aantal wedstrijden hadden gespeeld hé.
Vooraf had vrijwel iedereen bedenkingen bij de komst van Pellè en wisten de meesten ook niet wat te verwachten van Guidetti.
Hopelijk wordt Jorgensen inderdaad net zo'n hype.
Kazim is nooit een hype geweest trouwens.

Echt voetballen kan hij niet nee, maar om dan gelijk zo een gruwelijke ziekte er bij te betrekken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat ik van die deen heb gezien heb is dat hij best een goede techniek en trap heeft....
Ik geef nog geen oordeel over deze goser.
Ik denk dat hij wel een 2e tomasson kan worden.
Duidelijk beter ALS kazim, en denen zijn nooit egotrippers, die denken altijd mee in het collectief.
Zou mongool vN geel dan toch nog een keer een goede aankoop hebben gedaan.......
alleen dat vijf jarige contract is natuurlijk grote bullshit, typische gestoorde martin van geel actie.....

Hij heeft wel een beetje gelijk over Cillessen ik zou ook liever Krul Zoet of Vermeer (mits fit duh) bij oranje zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:33 schreef timmmmm het volgende:
Wat denken jullie, hoe vaak zou klaas Cillessen hebben zien spelen? 0, 1, misschien 2 keer? Voetbal kijken is immers niet zo zijn ding. Dat hoeft niet om te weten of iemand goed is of niet

die sul van psv vind ik echt helemaal niks. Hahn is even goed, vermeer beter. Cilessen is een mongooltje met de persoonlijkheid van een scholiertje met compensatiedrang maar hij kn wel goed keepen, zelfde niveau als Vermeer.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk over Cillessen ik zou ook liever Krul Zoet of Vermeer (mits fit duh) bij oranje zien.
Cillessen ziet er altijd uit alsof hij gaat huilen en kan geen penalty's stoppen.

Die 2-2 tegen Ajax veranderde alles. Niet gauw de meningen over een speler zo snel om zien slaanquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:27 schreef Pokkelmans het volgende:
Pellè was de eerste weken ook niet om aan te zien. Kan me nog herinneren dat we daar smakelijk om hebben staan lachen. "En die moet ons Guidetti doen vergeten?". En toen had 'ie ineens z'n draai gevonden...

Herinner me vlak na die beauty ook nog een kopbal van Pelle in (dacht ik) blessuretijd die Vermeer er uit ranselde. Als die er ook nog was ingegaan, o men...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 2-2 tegen Ajax veranderde alles. Niet gauw de meningen over een speler zo snel om zien slaan

Ja, die bal hadden maar weinig andere keepers gepakt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Herinner me vlak na die beauty ook nog een kopbal van Pelle in (dacht ik) blessuretijd die Vermeer er uit ranselde. Als die er ook nog was ingegaan, o men...

Als je er niks over gehoord hebt, is ie nog niet verkocht. Doe je dat vaker, een vraag stellen en dan zelf antwoord geven?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Heeft van geel tapia al verkocht
ik hoor niets van deze gast die zogenaamd als de grote opvolger van Vilhenna was gekocht...

Maar het is zo leukquote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:54 schreef Scrummie het volgende:
En we zeiden nog zo, ga niet in discussie met klaas. De manager nieuws frontpage kan niet luisteren...

Goed zoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar het is zo leuk
Maar vooruit, ik zal het niet meer doen

Gozer ik maakte die opmerking om even duidelijk te maken wat EEN VERSCHRIKKELIJKE IDIOOT WE ALs TD HEBBEN....quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je er niks over gehoord hebt, is ie nog niet verkocht. Doe je dat vaker, een vraag stellen en dan zelf antwoord geven?
Maakt het voor ons wel makkelijk natuurlijk, hoeven we niet alles op elke domme vraag uit te leggen

Reageer nou eens normaal johquote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je er niks over gehoord hebt, is ie nog niet verkocht. Doe je dat vaker, een vraag stellen en dan zelf antwoord geven?
Maakt het voor ons wel makkelijk natuurlijk, hoeven we niet alles op elke domme vraag uit te leggen

Kwestie van tijd voordat hij met hangende pootjes terugkomt, bedelen om een baantje.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:30 schreef Scrummie het volgende:
http://www.npo.nl/nieuwsuur/08-07-2016/VPWON_1248521
Vanaf 23:30 stuk over de Stellar Group en hun werkwijze. O.a. Chong komt ook voorbij. Schijnt dat (maar dat komt niet naar voren toe van wat ik tot nu heb gezien) voor zijn moeder ook een BV is opgericht in Engeland waar dus grof geld aan verdiend word.
Chong zei laatst nog "Ik ben geen geldwolf". Klopt, maar zijn ouders..

Wat is dat trouwens voor term? Alsof er hier ook maar iemand in het topic zit die voor een loonsverhoging (met een contract van vijf jaar waar je minstens 3 of 4 keer zoveel gaat verdienen als bij ons) niet naar Engeland zou gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:30 schreef Scrummie het volgende:
http://www.npo.nl/nieuwsuur/08-07-2016/VPWON_1248521
Vanaf 23:30 stuk over de Stellar Group en hun werkwijze. O.a. Chong komt ook voorbij. Schijnt dat (maar dat komt niet naar voren toe van wat ik tot nu heb gezien) voor zijn moeder ook een BV is opgericht in Engeland waar dus grof geld aan verdiend word.
Chong zei laatst nog "Ik ben geen geldwolf". Klopt, maar zijn ouders..

Maar het 'Feyenoord had geen plan met me' komt wel even in een ander daglicht te staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens voor term? Alsof er hier ook maar iemand in het topic zit die voor een loonsverhoging (met een contract van vijf jaar waar je minstens 3 of 4 keer zoveel gaat verdienen als bij ons) niet naar Engeland zou gaan.
Makkelijk geschreeuw. Die mensen kunnen hun familie uit de shit halen. Hoeven ze niet meer in een flatje op Zuid te wonen maar kunnen ze lekker royaal gaan wonen. Je zou wel gek zijn als je dat niet doet.

Ik heb er wel begrip voor hoor, dat je voor de centen kiest. Maar zeg dan ook gewoon dat het een kans is die je niet kon laten lopen want familie blablabla.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens voor term? Alsof er hier ook maar iemand in het topic zit die voor een loonsverhoging (met een contract van vijf jaar waar je minstens 3 of 4 keer zoveel gaat verdienen als bij ons) niet naar Engeland zou gaan.
Makkelijk geschreeuw. Die mensen kunnen hun familie uit de shit halen. Hoeven ze niet meer in een flatje op Zuid te wonen maar kunnen ze lekker royaal gaan wonen. Je zou wel gek zijn als je dat niet doet.

Volgens mij was alleen Beenhakker als grote uitzondering daadwerkelijk zo incompetent. Dat er bij Feyenoord het een en ander mankeert wat betreft topsportmentaliteit oké, maar ik kan me niet voorstellen dat van Geel een speler als Chong geen plan voorlegt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar het 'Feyenoord had geen plan met me' komt wel even in een ander daglicht te staan.

kampioentwitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 09-07-2016 om 15:39:59Feyenoord komt op achterstand tegen Rijnsburgse Boys. Magan kopt raak, het is na 38 minuten spelen 1-0. #rijfey reageer retweet

Kkgeelquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:40 schreef Bolasie het volgende:
kampioentwitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 09-07-2016 om 15:39:59Feyenoord komt op achterstand tegen Rijnsburgse Boys. Magan kopt raak, het is na 38 minuten spelen 1-0. #rijfey reageer retweet

Er is alleen radioverslag toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:44 schreef Tomatenboer het volgende:
1-0 achter inderdaad. Feyenoord speelt ook absoluut niet goed.
Nu is zo'n 3de divisionist ook best lastig in zo'n 2e week van de voorbereiding.
PSV won vorige week ook met pijn en moeite van een 3e divisionist (Dongen) met 1-3.

Inderdaad, Rijnmond en de lokale omroep van Katwijk volgt de wedstrijd, en FR12 plaatst zo nu en dan wat commentaar.quote:

Als Jorgensen in de tweede helft weer goaltjes prikt begint hij wel met een aardige voorsprong op Kramer in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, Rijnmond en de lokale omroep van Katwijk volgt de wedstrijd, en FR12 plaatst zo nu en dan wat commentaar.
Gelukkig dat we uit de opstelling van de eerste helft waarschijnlijk zo'n 6 spelers niet in de uiteindelijke basis zullen gaan zien.

Ben heel benieuwd hoe Jorgensen het gaat doen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Jorgensen in de tweede helft weer goaltjes prikt begint hij wel met een aardige voorsprong op Kramer in ieder geval

jezus hebben ze achter gestaan tegen een amateurclubjequote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
1-1 Elia.
Feyenoord speelt in de 2e helft veel beter dan in de 1e helft trouwens (nu al meer kansen gehad dan in de hele 1e helft).
Bij Rijnsburgse boys keept trouwens Wesley de Ruiter, en nog een aantal oud-profvoetballers.

Nou nee, de enige reden om geen salaris te verkiezen wat 3-4x zo hoog is, is als Feyenoord een duidelijk plan met je heeft waardoor er veel perspectief is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar het 'Feyenoord had geen plan met me' komt wel even in een ander daglicht te staan.

quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
1-3 Jorgensen, schijnt een schitterend doelpunt te zijn.
twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 09-07-2016 om 16:19:07Een schitterend doelpunt van Jørgensen. De spits scoort met een hakbal achter zijn standbeen en brengt de stand op 1-3. #rijfey reageer retweet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |