Oké dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:34 schreef Roland010 het volgende:
Hoe krijgt PSV het voor elkaar om 30 miljoen binnen te slepen terwijl Feyenoord (met veel meer potentie) blij is met wat wisselgeld van een doorverkooppercentage?
Blijkt wel weer dat de Feyenoord-directie volledig incapabel is en dat als die enigzins functioneerden Feyenoord ook gewoon kon investeren in fatsoenlijke spelers

Gejank altijd dat Feyenoord 'nou eenmaal minder geld heeft dan PSV en Ajax'.quote:

Oké Roland, jij ook een fijn weekend he.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:36 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Gejank altijd dat Feyenoord 'nou eenmaal minder geld heeft dan PSV en Ajax'.
Dat is niet 'nou eenmaal'... gewoon volledig aan het eigen beleid te danken en dat had niet zo hoeven te zijn.

125.000 pondquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:50 schreef PIETR het volgende:
Rare keuze, als je leest dat Everton en Chelsea interesse hebben. Tenzij hij in China drie keer zoveel als in Engeland gaat verdienen ..

Ja, want jij zou voor de sportieve uitdaging gaan in Italië voor 1,5 miljoen schoon als je in China 7,5 miljoen schoon per jaar pakt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:22 schreef Henrys het volgende:
Pelle naar China voor 15 miljoen, krijgen wij dus 1,5 miljoen.
Speel je eindelijk bij een topclub en haal je een hoog niveau en dan kies je toch voor het geld

Je vergeet Jetro.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:39 schreef Divje het volgende:
Je hebt kortzichtig, dom, dommer, Roland010, achterlijke, nog een paar termen en dan komt klaas.

Die heeft een bril, dus lijkt al slimmer dan dat rijtje.quote:

Waar staat cofox in dit rijtje?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:39 schreef Divje het volgende:
Je hebt kortzichtig, dom, dommer, Roland010, achterlijke, nog een paar termen en dan komt klaas.

Hmmm...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is zeg maar de 'bijzondere' versie van klaas.

Zie, je kent 'm welquote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmm...
Oh wacht. is dat die stoere hooligan uit dat EK randverschijnselen topic?
 .
. 

Die naam kwam me zo even niet bekend voor. Na lang nadenken, toch wel.quote:

we gaan het volgende rampjaar inquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:34 schreef Roland010 het volgende:
Hoe krijgt PSV het voor elkaar om 30 miljoen binnen te slepen terwijl ze bij Feyenoord (met veel meer potentie) de champagne open trekken voor wat wisselgeld van een doorverkooppercentage?
Blijkt wel weer dat de Feyenoord-directie volledig incapabel is en dat als die enigzins functioneerden Feyenoord ook gewoon kon investeren in fatsoenlijke spelers

Kijk jij wel eens voetbal? Jones is toch redelijk vaak in actie gezien in de Eredivisie afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
jezus
van geel heeft weer een bejaarde binnengehaald, hopelijk heeft deze man nog wat sprongkracht over met zijn leeftijd......

ik hoef niet te kijken om een oordeel te hebben.....quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens voetbal? Jones is toch redelijk vaak in actie gezien in de Eredivisie afgelopen jaar.

Nou, je stelde iets te hopen wat je gewoon kan weten als je afgelopen seizoen een beetje gevolgd hebtquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik hoef niet te kijken om een oordeel te hebben.....
Een keeper van Feyenoord heeft andere kwaliteiten nodig dan een keeper van NEC....
Als je een keeper gaat kopen koop dan iemand die de strijd van Staley Menzo kan winnen.....dan sla je 2 vliegen in 1 klap. Ik vond STANley wisselvallig vorig seizoen. Hij heeft fouten gemaakt die een club als Feyenoord onwaardig waren. Dat deed hij bij Ajax ook.
Hoeveel geld heeft Feyenoord voor deze goser betaald.....wat mij betreft is elke euro teveel. Je kan deze man na een half seizoen als Stanley fit is gewoon afschrijven.

Conclusie dit is een domme paniekaankoop.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, je stelde iets te hopen wat je gewoon kan weten als je afgelopen seizoen een beetje gevolgd hebt

Vind je jezelf nou grappig door het steeds over stanley menzo te hebben?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Conclusie dit is een domme paniekaankoop.
Stanley is geen uur geblesseerd en flapdrol belt een bejaarde van 34 jaar....

quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind je jezelf nou grappig door het steeds over stanley menzo te hebben?

Het enige wat die twee gemeen hebben is dat ze negers zijn en keeper. Vermeer daarom maar Stanley Menzo noemen vind ik rieken naar racismequote:

Krijg altijd flashbacks naar van die kringverjaardagen bij oma thuis. Zat dan ook altijd zo'n oom tussen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:18 schreef timmmmm het volgende:
Vind je jezelf nou grappig door het steeds over stanley menzo te hebben?

quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het enige wat die twee gemeen hebben is dat ze negers zijn en keeper. Vermeer daarom maar Stanley Menzo noemen vind ik rieken naar racisme

Zo hoef je niet achter je computer te zitten als iemand je op je tekortkomingen wijst hoorquote:

quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het enige wat die twee gemeen hebben is dat ze negers zijn en keeper. Vermeer daarom maar Stanley Menzo noemen vind ik rieken naar racisme

Dat is gewoon een soort VVF constructie hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:34 schreef Roland010 het volgende:
Hoe krijgt PSV het voor elkaar om 30 miljoen binnen te slepen terwijl ze bij Feyenoord (met veel meer potentie) de champagne open trekken voor wat wisselgeld van een doorverkooppercentage?

Dan weet jij kennelijk niet wat racisme is.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]

Het anders behandelen van mensen om noem alle redenen maar op. Omdat je een neger ziet, hem dan maar noemen naar de enige andere zwarte keeper die je toevallig kent, valt daar wel onder. Laten we het rassendiscriminatie noemen, als je dat liever hebt. Als je anders in de war raakt met de leer dat het eigen ras superieur is aan anderenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan weet jij kennelijk niet wat racisme is.

Ik hoop voor je close relatives dat dit een act van je is.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het anders behandelen van mensen om noem alle redenen maar op. Omdat je een neger ziet, hem dan maar noemen naar de enige andere zwarte keeper die je toevallig kent, valt daar wel onder. Laten we het rassendiscriminatie noemen, als je dat liever hebt. Als je anders in de war raakt met de leer dat het eigen ras superieur is aan anderen

Dat hoop ik bij klaas ook altijdquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je close relatives dat dit een act van je is.

We geven Belgen, friezen, limburgers enzovoort toch ook bijnamen. Waar maak je je druk om.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, blijkbaar is er dus helemaal niks mis mee mensen bijnamen te geven enkel op basis van huidskleur. Bedankt Gert

Ik vind dit rieken naar zwakzinnigheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, blijkbaar is er dus helemaal niks mis mee mensen bijnamen te geven enkel op basis van huidskleur. Bedankt Gert

dat is de new normaal joh, ik ga wat anders doen toedelsquote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:02 schreef Divje het volgende:
God, krijgen we de SJWers ook al in dit topic. Gadverdamme.

Welke hype was er rondom Kazim en Pelle dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:13 schreef Henrys het volgende:
Valt me trouwens op hoe weinig hype er rond die nieuwe Deense spits was, was wel anders met Guidetti,Kazim en Pelle

quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik hoef niet te kijken om een oordeel te hebben.....

cilessen kwam van NEC. Uiterst debiel argument.quote:Een keeper van Feyenoord heeft andere kwaliteiten nodig dan een keeper van NEC....
o kquote:Als je een keeper gaat kopen koop dan iemand die de strijd van Staley Menzo kan winnen.....dan sla je 2 vliegen in 1 klap. Ik vond STANley wisselvallig vorig seizoen. Hij heeft fouten gemaakt die een club als Feyenoord onwaardig waren. Dat deed hij bij Ajax ook.
Hoeveel geld heeft Feyenoord voor deze goser betaald.....wat mij betreft is elke euro teveel. Je kan deze man na een half seizoen als Stanley fit is gewoon afschrijven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |