Is geblesseerd. Niet verhuurd.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:00 schreef arjan1112 het volgende:
die hahn was toch verhuurd ofzo
hm zal wel
Ja, die opstelling zie ik ook wel zitten, maar ik verwacht niet dat ie Elia op de bank gaat zetten en dan inderdaad gewoon terugvalt op 4-3-3. In dat geval hoop ik dat Botteghin dan naar de bank gaat en Kuyt naar rechtsbuiten, verder dezelfde opstellingquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze overstappen naar deze opstelling:
[ afbeelding ]
Met de snelheid van R. Fernandes en Elia achter de hand. Maar inderdaad: Ze blijven wel weer hangen op dat kut 4-3-3 met buitenspelers zonder rendement en voorzet.
Jij bent niet echt op de hoogte, he?quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:00 schreef arjan1112 het volgende:
die hahn was toch verhuurd ofzo
hm zal wel
In dat geval moet je ook investeren in bijvoorbeeld St. Juste, zodat Bottegod op de bank kan. Dat scheelt weer een huuruitgave als Ola John of Berghuis.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, die opstelling zie ik ook wel zitten, maar ik verwacht niet dat ie Elia op de bank gaat zetten en dan inderdaad gewoon terugvalt op 4-3-3. In dat geval hoop ik dat Botteghin dan naar de bank gaat en Kuyt naar rechtsbuiten, verder dezelfde opstelling
Het enige 'risico' met de 3-5-2 is dat je je bij het uitvallen van 1 van je CVs eigenlijk niets achter de hand hebt wat voldoet. Ik zou iig geen Dammers of v/d Heijden in het elftal willen zien, dus in dat geval zou ik sowieso terugvallen op 4-3-3.
Ja, eensquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:17 schreef satecl het volgende:
[..]
In dat geval moet je ook investeren in bijvoorbeeld St. Juste, zodat Bottegod op de bank kan. Dat scheelt weer een huuruitgave als Ola John of Berghuis.
Dit had ik niet verwachtquote:Slechts 3900 verkocht. Alle seizoenkaarthouders kunnen inmiddels kopen. Leuk wedstrijdje in de voorbereiding die ook nog eens ergens om gaat!!
Ik heb totaal niet de behoefte om naar die wedstrijd te gaan, geen idee waarom maar het trekt me gewoon niet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit had ik niet verwacht![]()
Mijn kaart is inmiddels binnen, zonder combiEerst lekker zuipen in 020 met een mooie groep
neppert.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet de behoefte om naar die wedstrijd te gaan, geen idee waarom maar het trekt me gewoon niet.
Hoe was hij voor NEC?quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:45 schreef heiden6 het volgende:
Brad Jones wordt de vervanger van de dinsdag geblesseerd geraakte Kenneth Vermeer, zo meldt de NOS. De 34-jarige doelman komt voor één seizoen naar Feyenoord.
Vorig seizoen keepte de Australische doelman voor NEC.
http://www.fr-fans.nl/nie(...)izoen-naar-feyenoord
Prima keeper, maar bij NEC speelde Faber natuurlijk met een defensief compact team waardoor hij minder 1-op-1 komt. Dat zal afwachten zijn hoe hij houdt bij Feyenoordquote:
https://www.reddit.com/r/(...)ns_for_nec_nijmegen/quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima keeper, maar bij NEC speelde Faber natuurlijk met een defensief compact team waardoor hij minder 1-op-1 komt. Dat zal afwachten zijn hoe hij houdt bij Feyenoord
De Eredivisie komt sowieso goede keepers te kort. Veel clubs, vanaf AZ naar beneden hebben allemaal een keeper die gewoon veel te vaak blunderen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ns_for_nec_nijmegen/
Het zijn maar een paar reacties, maar deze Liverpool fans zijn nogal negatief. Feyenoord is natuurlijk geen Liverpool, maar ook geen NEC.
quote:The worst keeper I have ever seen play for Derby.
quote:He was not good at Middlesborough. Think Liverpool had him as a worst case scenario.
quote:Absolutely shit, we only kept him on our books so long as his son passed away. He was shit, positioning is wank, distribution is god awful. After us he went to some lower league club and was released as he was that shit.
quote:He is terrible, after leaving Liverpool, he signed for a lower league side and was released (they paid out his contract)
quote:He isn't very good unfortunately
hmmm... Dat klinkt niet echt positief nee, en niet alleen de Engelsen:quote:
Maar volgens mij deed hij het bij NEC wel naar behoren?quote:Most Australians are scared of him going near the NT. My condolences.
Valt reuze mee. Ongeveer 30% op r/soccer.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:40 schreef Anoonumos het volgende:
![]()
teletekstsupporters uit Amerika voor 90%
Volgens mij zijn er hier wel mensen die verwachten dat ie lachend 1e keeper wordt. Ik ben benieuwd wie die strijd wint.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:46 schreef Caland het volgende:
Je moet ook niet echt verwachten dat je een topper kan aantrekken die onder de lat wil staan totdat Vermeer fit is.
Buiten dat vond ik hem bij NEC prima keepen.
Ja, ben ook wel benieuwd. Als ie echt zo tegen zou vallen dan zit ie bij ons ook gewoon op de bank.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier wel mensen die verwachten dat ie lachend 1e keeper wordt. Ik ben benieuwd wie die strijd wint.
Bedankt Brammess!quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:35 schreef Brammess het volgende:
BREEK: Keeper Jones definitief 1 jaar naar @Feyenoord bevestigt zijn zaakwaarnemer Dean Gorre desgevraagd
quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:35 schreef Brammess het volgende:
BREEK: Keeper Jones definitief 1 jaar naar @Feyenoord bevestigt zijn zaakwaarnemer Dean Gorre desgevraagd
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:16 schreef KingRadler het volgende:
ik zie liever Vermeer in het doel dan Jones
Ok, dank je.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:16 schreef KingRadler het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:16 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:16 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:20 schreef KingRadler het volgende:
ik loop een beetje achter op het nieuws Vermeer is blijkbaar geblesseerd.
Ik zie jou ook liever ver weg van hier, maar dat zie je mij toch ook niet overal posten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
Vermeer mag lekker in Polen of Israël gaan keepen.
Hoezo doe ik niet normaal als ik die jood liever zie verdwijnen? Had je zo ook gereageerd als Happel het gezegd had?quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie jou ook liever ver weg van hier, maar dat zie je mij toch ook niet overal posten.
Doe lekker normaal joh
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie jou ook liever ver weg van hier, maar dat zie je mij toch ook niet overal posten.
Doe lekker normaal joh
Fascinerend overigens dat ik het overal zou posten. Ben erg benieuwd waar die manisch depressieve idioot dat vandaan haalt.quote:
Zit jij ook achter het account van FRFC1908?quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
Vermeer mag lekker in Polen of Israël gaan keepen.
Nee, ik associeer me niet met Mongolenquote:Op donderdag 7 juli 2016 15:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zit jij ook achter het account van FRFC1908?
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe lekker normaal joh
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 07-07-2016 om 16:03:04NIEUWS | Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met keeper Brad Jones, over een contract van een jaar. https://t.co/CdLEQPuilY reageer retweet
YESquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 07-07-2016 om 16:03:04NIEUWS | Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met keeper Brad Jones, over een contract van een jaar. https://t.co/CdLEQPuilY reageer retweet
Nog geen tweet van FREEK, hoaxquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Een achttienjarige keeper is geen talent maar een ukkie. Die moeten nog wel wat langer rijpen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jonens en Hansson ga de strijd maar aan.
Toch blijft het kut dat Gio talenten geen kans geeft.
Miazek staat niet meer onder contract. 5 is nog steeds veel natuurlijk, vooral omdat Hahn in oktober/november weer kan spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Hoeveel keepers staan er nu onder contract? Vermeer, Hahn, Jones, Hansson, Miazek, Bijlow. Wie vergeet ik?
Ah. Nouja, ik heb geen idee hoe goed die Hansson is. Heb hem wel eens in FM gehaald, maar dat wil ook niet altijd alles zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Miazek staat niet meer onder contract. 5 is nog steeds veel natuurlijk, vooral omdat Hahn in oktober/november weer kan spelen.
Ja, maar ja, het is dan ook eigenaardig 2 geblesseerde keepers te hebben. Je kunt moeilijk met 2 fitte keepers (waarvan 1 jeugdkeeper) het seizoen in gaan...quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Miazek staat niet meer onder contract. 5 is nog steeds veel natuurlijk, vooral omdat Hahn in oktober/november weer kan spelen.
Dat ligt eraan hoe Jones het doet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor Hahn is dit wel slecht nieuws denk ik. Je gaat niet Hahn brengen voor Jones om vervolgens een maand of twee daarna weer Vermeer te brengen.
Of Hahn.quote:
Zowel Hansson als Jones zijn eind dit seizoen gewoon weer weg hè. En Bijlow is 18, die komt toch nergens als 1e keeper aan de bak.quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hansson en Bijlow zijn gelukkig wel relaxte gasten.
Ik had het wel begrepen als de eerste een transfer verzoek had ingediend nu.
Niet bepaald. Timmmm zet zichzelf weer behoorlijk voor lulquote:Op donderdag 7 juli 2016 15:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhhhh HMF burnnnnnn
Doetie elke post zo'n beetje, niets nieuws.quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet bepaald. Timmmm zet zichzelf weer behoorlijk voor lul
En als we de keeper van de A1 opgesteld hadden en hij had 3 blunders gemaakt was Martin ook weer een flapdrol omdat hij niemand gehaald heeft.quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
De Keeper van de A1 zal het net goed doen als een aankoop van martin flapdrol van geel
Er zal vast wel een capabele jeugdkeeper rondlopen bij de jeugd met super veel talent...quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En als we de keeper van de A1 opgesteld hadden en hij had 3 blunders gemaakt was Martin ook weer een flapdrol omdat hij niemand gehaald heeft.
Die zit al bij de selectie, Hans.quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er zal vast wel een capabele jeugdkeeper rondlopen bij de jeugd met super veel talent...
bedankt, probleem dus opgelost.quote:
Nee, want dan heb je nog steeds maar 2 keepers.quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bedankt, probleem dus opgelost.
dan halen nog een keeper uit de jeugd naar de selectiequote:Op donderdag 7 juli 2016 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, want dan heb je nog steeds maar 2 keepers.
Hahn en Bijlow lekker verhuren na de winterstop en met Vermeer/Hansson/Jones het seizoen afmaken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor Hahn is dit wel slecht nieuws denk ik. Je gaat niet Hahn brengen voor Jones om vervolgens een maand of twee daarna weer Vermeer te brengen.
Jij wilt toch ook geen Menzo in de goal?quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:09 schreef Helpmefok het volgende:
Die Klaas is het gevolg van 50 jaar excessief blowen mag ik hopen toch?
Je praat wartaal voor me.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij wilt toch ook geen Menzo in de goal?
Is mentaal gezien zeker sterk. Gaat denk ik goed uitpakken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:44 schreef PIETR het volgende:
Zie filmpje over Jones:
https://www.fr12.nl/dump/homepage.html
Pfoe, heftig wat hij heeft gemaakt. Sympathieke gast wel. Heeft het vorig seizoen goed gedaan bij NEC dus ik denk dat Van Geel de blessure van Vermeer prima heeft opgevangen.
Om als reserve keeper training te fungeren, niet om maanden lang onder de lat te staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:40 schreef HulkHeld het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom ze die Jones gehaald hebben.. waarom heb je dan in godsnaam Hansson op de bank zitten.. Transferbeleid van 0, zoals al heel wat jaren.
Zet die Hansson toch gewoon in de goal man.. Bijlow als tweede keeper erachter. Jaar in jaar uit wordt er lekker met kapitaal gesmeten waar niks voor wordt teruggekregen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om als reserve keeper training te fungeren, niet om maanden lang onder de lat te staan.
Zelfde concept met Tapia zeker, voor als El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Gustafson en Vejinovic geblesseerd raken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om als reserve keeper training te fungeren, niet om maanden lang onder de lat te staan.
Is dat nou zo'n moeilijk concept om te bevatten?
Omdat je niet met maar 2 keepers het seizoen in kan. Lijkt me niet heel gekquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:40 schreef HulkHeld het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom ze die Jones gehaald hebben.. waarom heb je dan in godsnaam Hansson op de bank zitten.. Transferbeleid van 0, zoals al heel wat jaren.
Wat lul je gek De Taap maakt ons kampioen!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zelfde concept met Tapia zeker, voor als El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Gustafson en Vejinovic geblesseerd raken.
Uh, nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zelfde concept met Tapia zeker, voor als El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Gustafson en Vejinovic geblesseerd raken.
En dan heerlijk na 2 of 3 potjes er achter komen dat hij er ongeveer net zoveel van kan als Mulder. Erg sterk inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zet die Hansson toch gewoon in de goal man.. Bijlow als tweede keeper erachter. Jaar in jaar uit wordt er lekker met kapitaal gesmeten waar niks voor wordt teruggekregen.
Wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Mag je de gedachtengang ook wel snappen, maar zelf van mening zijn dat het niet nodig was geweest, of snap je er dan ook geen kanker van en ben je een tyfus idioot die er niets van snapt?
Als hij begint als tweede keeper niet nee. Maar neem aan dat je het zelf ook erg unfair vind als Hanson niet aan het seizoen begint als eerste keus?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat je niet met maar 2 keepers het seizoen in kan. Lijkt me niet heel gek
Zou niet weten waarom niet. Bij het wegvallen van Hansson kan Bijlow de kans krijgen. Toptalent.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat je niet met maar 2 keepers het seizoen in kan. Lijkt me niet heel gek
Lekker belangrijk of iets unfair is. Je gaat bij Feyenoord niet met twee keepers het seizoen in die je beide niet het vereiste basisniveau vindt hebben om weken onder de lat te staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij begint als tweede keeper niet nee. Maar neem aan dat je het zelf ook erg unfair vind als Hanson niet aan het seizoen begint als eerste keus?
En dan gewoon geen keeper op de bank?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet. Bij het wegvallen van Hansson kan Bijlow de kans krijgen. Toptalent.
A1 keepertje pakken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En dan gewoon geen keeper op de bank?
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je gaat bij Feyenoord niet met twee keepers het seizoen in
Bijlow kun je in de winter mooi verhuren als Hahn en Vermeerder terug zijn. Krijgt hij daar de kans.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet. Bij het wegvallen van Hansson kan Bijlow de kans krijgen. Toptalent.
En zeg nou eerlijk, het is nog nooit voorgekomen dat er 5 keepers geblesseerd raken.
Oh. Hoezo is dat unfair als je iemand die haalt die beter is? Hij is sowieso gehaald als reserve.quote:
Dan zit je met 4 keepers. Ik zou als ik Hahn was lekker gezegd hebben: krijg het lazerus lekker, ik wil per direct verhuurd worden. Veel te goed om op de bank te zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijlow kun je in de winter mooi verhuren als Hahn en Vermeerder terug zijn. Krijgt hij daar de kans.
Hagn heeft weinig te zeggen, heeft een contract en is zelf ook lang geblesseerd.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan zit je met 4 keepers. Ik zou als ik Hahn was lekker gezegd hebben: krijg het lazerus lekker, ik wil per direct verhuurd worden. Veel te goed om op de bank te zitten.
Wat iemand eerder al opperde, waar denk je dat hij, als 18 jarig jochie zonder eredivisie-ervaring, dan in 1x de 1e keeper wordt, als ie in de winter verhuurd wordt?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijlow kun je in de winter mooi verhuren als Hahn en Vermeerder terug zijn. Krijgt hij daar de kans.
Achilles.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wat iemand eerder al opperde, waar denk je dat hij, als 18 jarig jochie zonder eredivisie-ervaring, dan in 1x de 1e keeper wordt, als ie in de winter verhuurd wordt?
Als jd iemand het hele seizoen als tweede keus gebruikt en de eerste keus wegvalt dan hoor je door te schuiven. Nu komt er een nieuwe keeper waarvan je donder kan zeggen dat Hanson alsnog achter hem aan sluit. Kan je wel zeggen lekker belangrijk, maar vind dat niet kunnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of iets unfair is. Je gaat bij Feyenoord niet met twee keepers het seizoen in die je beide niet het vereiste basisniveau vindt hebben om weken onder de lat te staan.
Heerenveen heeft Mulder.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wat iemand eerder al opperde, waar denk je dat hij, als 18 jarig jochie zonder eredivisie-ervaring, dan in 1x de 1e keeper wordt, als ie in de winter verhuurd wordt?
Er is dan ook niemand die beweert heeft dat hij 'erin hoort'.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:26 schreef timmmmm het volgende:
Bijlow moet gewoon verhuurd worden. Lekker minuten maken bij een degradant. Als hij zo goed is als iedereen hier beweert, willen ze hem daar vast hebben als ze zich even in em verdiepen. Als 18-jarige keeper zonder enige ervaring op niveau hoor je er bij Feyenoord gewoon niet in.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jd iemand het hele seizoen als tweede keus gebruikt en de eerste keus wegvalt dan hoor je door te schuiven. Nu komt er een nieuwe keeper waarvan je donder kan zeggen dat Hanson alsnog achter hem aan sluit. Kan je wel zeggen lekker belangrijk, maar vind dat niet kunnen.
Ik vind het argument dat het niet eerlijk is nogal matig als we het hebben over de selectie van een profclub.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:04 schreef Scrummie het volgende:
Wel fijn dat een verschil van mening word doorgetrokken naar of je het beleid van een bierteam steunt of niet.
Dat inderdaad. 'ja maar dat is niet eerlijk' moet nooit een argument zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het argument dat het niet eerlijk is nogal matig als we het hebben over de selectie van een profclub.
Oh eens, niet eerlijk is niet het juiste argumentquote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het argument dat het niet eerlijk is nogal matig als we het hebben over de selectie van een profclub.
En het schaden van vertrouwen van een keeper die je nog niet op het hoogste niveau aan het werk hebt gezien?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat alle fitte keepers die we nu hebben niet beter zijn dan Mulder.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan heerlijk na 2 of 3 potjes er achter komen dat hij er ongeveer net zoveel van kan als Mulder. Erg sterk inderdaad.
Prima gehandeld van Geelgod.
Kan mij ook geen bal schelen. Ik wil de beste selectie voor Feyenoord. Als Brad Jones beter is dan Hansson vind ik het prima.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het schaden van vertrouwen van een keeper die je nog niet op het hoogste niveau aan het werk hebt gezien?
Maar dan kan je het halen van Hansson toch wel bestempelen (of in elk geval zijn contract tot eind dit seizoen) als foutje?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan mij ook geen bal schelen. Ik wil de beste selectie voor Feyenoord. Als Brad Jones beter is dan Hansson vind ik het prima.
Had je dit ook gezegd als Vermeer voor de zomer iets afscheurde? Hansson wilde niet voor zo een korte periode tekenen blijkbaar, dan kun je hem of helemaal niet halen of het extra jaartje (voor die paar ton die hij pakt ook geen gigantische gok natuurlijk) geven. En ik vind het ook niet vervelend dat we nu weer een tweetal ervaren fitte keepers hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dan kan je het halen van Hansson toch wel bestempelen (of in elk geval zijn contract tot eind dit seizoen) als foutje?
Dat weten we dus niet, dus waarop baseer jij dat het een goede aankoop is?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan mij ook geen bal schelen. Ik wil de beste selectie voor Feyenoord. Als Brad Jones beter is dan Hansson vind ik het prima.
En mensen die aan het zeuren zijn snappen niet dat jij *niet* aan het zeuren bentquote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je dit ook gezegd als Vermeer voor de zomer iets afscheurde? Hansson wilde niet voor zo een korte periode tekenen blijkbaar, dan kun je hem of helemaal niet halen of het extra jaartje (voor die paar ton die hij pakt ook geen gigantische gok natuurlijk) geven. En ik vind het ook niet vervelend dat we nu weer een tweetal ervaren fitte keepers hebben.
Ik snap oprecht niet waar mensen nu over aan het zeuren zijn.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:47 schreef nostra het volgende:
Ben niet zo van de medische kennis. Zo'n afgescheurde achillespees: is er ook een (aanzienlijke) kans dat dat helemaal niet meer herstelt (voor topsportniveau)?
Dat is dan een verkeerde aanname. Ik vind het zelf erg fair als de beste keeper die we in huis hebben op doel staat. Of dat nu Hansson of Elia is.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij begint als tweede keeper niet nee. Maar neem aan dat je het zelf ook erg unfair vind als Hanson niet aan het seizoen begint als eerste keus?
Bedankt voor deze waardevolle toevoeging.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:57 schreef BadderHaring het volgende:
Waarbij het in de discussie Hanssen of Jones wel hilarisch is om uberhaupt over 'beste' te spreken.
Wat genant dit.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:57 schreef BadderHaring het volgende:
Waarbij het in de discussie Hanssen of Jones wel hilarisch is om uberhaupt over 'beste' te spreken.
We kunnen niet allemaal een topvoetballer als BadderHaring zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:57 schreef BadderHaring het volgende:
Au.quote:
Daar hebben we weer de grootste miskraam van Fok: BadderHaringquote:
Hihihihi!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar hebben we weer de grootste miskraam van Fok: BadderHaring
Hij is 31 en in China valt bizar veel geld te verdienen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:22 schreef Henrys het volgende:
Pelle naar China voor 15 miljoen, krijgen wij dus 1,5 miljoen.
Speel je eindelijk bij een topclub en haal je een hoog niveau en dan kies je toch voor het geld![]()
Kan die op zijn 34e ook nog naar toe, moet het toch niet hebben van zijn snelheid of explosiviteit dus gaat wel nog even meequote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is 31 en in China valt bizar veel geld te verdienen.
Can't blame him.
Echt?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:22 schreef Henrys het volgende:
Speel je eindelijk bij een topclub en haal je een hoog niveau en dan kies je toch voor het geld![]()
China betaalt 10 miljoen aan de grootste nobuddies, dus het zou best wel eens het dubbele kunnen zijn van wat ze in de PL bodenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:50 schreef PIETR het volgende:
Rare keuze, als je leest dat Everton en Chelsea interesse hebben. Tenzij hij in China drie keer zoveel als in Engeland gaat verdienen ..
Oké dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:34 schreef Roland010 het volgende:
Hoe krijgt PSV het voor elkaar om 30 miljoen binnen te slepen terwijl Feyenoord (met veel meer potentie) blij is met wat wisselgeld van een doorverkooppercentage?![]()
Blijkt wel weer dat de Feyenoord-directie volledig incapabel is en dat als die enigzins functioneerden Feyenoord ook gewoon kon investeren in fatsoenlijke spelers
Gejank altijd dat Feyenoord 'nou eenmaal minder geld heeft dan PSV en Ajax'.quote:
Oké Roland, jij ook een fijn weekend he.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:36 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Gejank altijd dat Feyenoord 'nou eenmaal minder geld heeft dan PSV en Ajax'.
Dat is niet 'nou eenmaal'... gewoon volledig aan het eigen beleid te danken en dat had niet zo hoeven te zijn.
125.000 pondquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:50 schreef PIETR het volgende:
Rare keuze, als je leest dat Everton en Chelsea interesse hebben. Tenzij hij in China drie keer zoveel als in Engeland gaat verdienen ..
Ja, want jij zou voor de sportieve uitdaging gaan in Italië voor 1,5 miljoen schoon als je in China 7,5 miljoen schoon per jaar pakt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:22 schreef Henrys het volgende:
Je vergeet Jetro.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:39 schreef Divje het volgende:
Je hebt kortzichtig, dom, dommer, Roland010, achterlijke, nog een paar termen en dan komt klaas.
Die heeft een bril, dus lijkt al slimmer dan dat rijtje.quote:
Waar staat cofox in dit rijtje?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:39 schreef Divje het volgende:
Je hebt kortzichtig, dom, dommer, Roland010, achterlijke, nog een paar termen en dan komt klaas.
Hmmm...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is zeg maar de 'bijzondere' versie van klaas.
Zie, je kent 'm welquote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmm...
Oh wacht. is dat die stoere hooligan uit dat EK randverschijnselen topic?
Die naam kwam me zo even niet bekend voor. Na lang nadenken, toch wel.quote:
we gaan het volgende rampjaar inquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:34 schreef Roland010 het volgende:
Hoe krijgt PSV het voor elkaar om 30 miljoen binnen te slepen terwijl ze bij Feyenoord (met veel meer potentie) de champagne open trekken voor wat wisselgeld van een doorverkooppercentage?![]()
Blijkt wel weer dat de Feyenoord-directie volledig incapabel is en dat als die enigzins functioneerden Feyenoord ook gewoon kon investeren in fatsoenlijke spelers
Kijk jij wel eens voetbal? Jones is toch redelijk vaak in actie gezien in de Eredivisie afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
jezus
van geel heeft weer een bejaarde binnengehaald, hopelijk heeft deze man nog wat sprongkracht over met zijn leeftijd......
ik hoef niet te kijken om een oordeel te hebben.....quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens voetbal? Jones is toch redelijk vaak in actie gezien in de Eredivisie afgelopen jaar.
Nou, je stelde iets te hopen wat je gewoon kan weten als je afgelopen seizoen een beetje gevolgd hebtquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik hoef niet te kijken om een oordeel te hebben.....
Een keeper van Feyenoord heeft andere kwaliteiten nodig dan een keeper van NEC....
Als je een keeper gaat kopen koop dan iemand die de strijd van Staley Menzo kan winnen.....dan sla je 2 vliegen in 1 klap. Ik vond STANley wisselvallig vorig seizoen. Hij heeft fouten gemaakt die een club als Feyenoord onwaardig waren. Dat deed hij bij Ajax ook.
Hoeveel geld heeft Feyenoord voor deze goser betaald.....wat mij betreft is elke euro teveel. Je kan deze man na een half seizoen als Stanley fit is gewoon afschrijven.
Conclusie dit is een domme paniekaankoop.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, je stelde iets te hopen wat je gewoon kan weten als je afgelopen seizoen een beetje gevolgd hebt
Vind je jezelf nou grappig door het steeds over stanley menzo te hebben?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Conclusie dit is een domme paniekaankoop.
Stanley is geen uur geblesseerd en flapdrol belt een bejaarde van 34 jaar....
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind je jezelf nou grappig door het steeds over stanley menzo te hebben?
Het enige wat die twee gemeen hebben is dat ze negers zijn en keeper. Vermeer daarom maar Stanley Menzo noemen vind ik rieken naar racismequote:
Krijg altijd flashbacks naar van die kringverjaardagen bij oma thuis. Zat dan ook altijd zo'n oom tussen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:18 schreef timmmmm het volgende:
Vind je jezelf nou grappig door het steeds over stanley menzo te hebben?
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het enige wat die twee gemeen hebben is dat ze negers zijn en keeper. Vermeer daarom maar Stanley Menzo noemen vind ik rieken naar racisme
Zo hoef je niet achter je computer te zitten als iemand je op je tekortkomingen wijst hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het enige wat die twee gemeen hebben is dat ze negers zijn en keeper. Vermeer daarom maar Stanley Menzo noemen vind ik rieken naar racisme
Dat is gewoon een soort VVF constructie hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:34 schreef Roland010 het volgende:
Hoe krijgt PSV het voor elkaar om 30 miljoen binnen te slepen terwijl ze bij Feyenoord (met veel meer potentie) de champagne open trekken voor wat wisselgeld van een doorverkooppercentage?![]()
Dan weet jij kennelijk niet wat racisme is.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het anders behandelen van mensen om noem alle redenen maar op. Omdat je een neger ziet, hem dan maar noemen naar de enige andere zwarte keeper die je toevallig kent, valt daar wel onder. Laten we het rassendiscriminatie noemen, als je dat liever hebt. Als je anders in de war raakt met de leer dat het eigen ras superieur is aan anderenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan weet jij kennelijk niet wat racisme is.
Ik hoop voor je close relatives dat dit een act van je is.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het anders behandelen van mensen om noem alle redenen maar op. Omdat je een neger ziet, hem dan maar noemen naar de enige andere zwarte keeper die je toevallig kent, valt daar wel onder. Laten we het rassendiscriminatie noemen, als je dat liever hebt. Als je anders in de war raakt met de leer dat het eigen ras superieur is aan anderen
Dat hoop ik bij klaas ook altijdquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je close relatives dat dit een act van je is.
We geven Belgen, friezen, limburgers enzovoort toch ook bijnamen. Waar maak je je druk om.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, blijkbaar is er dus helemaal niks mis mee mensen bijnamen te geven enkel op basis van huidskleur. Bedankt Gert
Ik vind dit rieken naar zwakzinnigheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, blijkbaar is er dus helemaal niks mis mee mensen bijnamen te geven enkel op basis van huidskleur. Bedankt Gert
dat is de new normaal joh, ik ga wat anders doen toedelsquote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:02 schreef Divje het volgende:
God, krijgen we de SJWers ook al in dit topic. Gadverdamme.
Welke hype was er rondom Kazim en Pelle dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:13 schreef Henrys het volgende:
Valt me trouwens op hoe weinig hype er rond die nieuwe Deense spits was, was wel anders met Guidetti,Kazim en Pelle
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik hoef niet te kijken om een oordeel te hebben.....
cilessen kwam van NEC. Uiterst debiel argument.quote:Een keeper van Feyenoord heeft andere kwaliteiten nodig dan een keeper van NEC....
o kquote:Als je een keeper gaat kopen koop dan iemand die de strijd van Staley Menzo kan winnen.....dan sla je 2 vliegen in 1 klap. Ik vond STANley wisselvallig vorig seizoen. Hij heeft fouten gemaakt die een club als Feyenoord onwaardig waren. Dat deed hij bij Ajax ook.
Hoeveel geld heeft Feyenoord voor deze goser betaald.....wat mij betreft is elke euro teveel. Je kan deze man na een half seizoen als Stanley fit is gewoon afschrijven.
jij mag vinden wat je wil.....gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet van toeten noch blazen dus
[..]
cilessen kwam van NEC. Uiterst debiel argument.
[..]
ook
Die hype begon ook pas nadat ze een aantal wedstrijden hadden gespeeld hé.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:13 schreef Henrys het volgende:
Valt me trouwens op hoe weinig hype er rond die nieuwe Deense spits was, was wel anders met Guidetti,Kazim en Pelle
Hehe schijnbaar lag ik onder een steen kende SJW nog niet, leuke Google hits daarmeequote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:02 schreef Divje het volgende:
God, krijgen we de SJWers ook al in dit topic. Gadverdamme.
Zoveel aids in één post.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:13 schreef Henrys het volgende:
Met hype bedoel ik niet perse dat positief over gepraat werd maar dat iedereen het er over had positief of negatief toen ze werden aangekondigd, Die deen praat vrijwel niemand overquote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die hype begon ook pas nadat ze een aantal wedstrijden hadden gespeeld hé.
Vooraf had vrijwel iedereen bedenkingen bij de komst van Pellè en wisten de meesten ook niet wat te verwachten van Guidetti.
Hopelijk wordt Jorgensen inderdaad net zo'n hype.
Kazim is nooit een hype geweest trouwens.
Echt voetballen kan hij niet nee, maar om dan gelijk zo een gruwelijke ziekte er bij te betrekken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat ik van die deen heb gezien heb is dat hij best een goede techniek en trap heeft....
Ik geef nog geen oordeel over deze goser.
Ik denk dat hij wel een 2e tomasson kan worden.
Duidelijk beter ALS kazim, en denen zijn nooit egotrippers, die denken altijd mee in het collectief.
Zou mongool vN geel dan toch nog een keer een goede aankoop hebben gedaan.......
alleen dat vijf jarige contract is natuurlijk grote bullshit, typische gestoorde martin van geel actie.....
Hij heeft wel een beetje gelijk over Cillessen ik zou ook liever Krul Zoet of Vermeer (mits fit duh) bij oranje zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:33 schreef timmmmm het volgende:
Wat denken jullie, hoe vaak zou klaas Cillessen hebben zien spelen? 0, 1, misschien 2 keer? Voetbal kijken is immers niet zo zijn ding. Dat hoeft niet om te weten of iemand goed is of niet
die sul van psv vind ik echt helemaal niks. Hahn is even goed, vermeer beter. Cilessen is een mongooltje met de persoonlijkheid van een scholiertje met compensatiedrang maar hij kn wel goed keepen, zelfde niveau als Vermeer.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk over Cillessen ik zou ook liever Krul Zoet of Vermeer (mits fit duh) bij oranje zien.
Cillessen ziet er altijd uit alsof hij gaat huilen en kan geen penalty's stoppen.
Die 2-2 tegen Ajax veranderde alles. Niet gauw de meningen over een speler zo snel om zien slaanquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:27 schreef Pokkelmans het volgende:
Pellè was de eerste weken ook niet om aan te zien. Kan me nog herinneren dat we daar smakelijk om hebben staan lachen. "En die moet ons Guidetti doen vergeten?". En toen had 'ie ineens z'n draai gevonden...
Herinner me vlak na die beauty ook nog een kopbal van Pelle in (dacht ik) blessuretijd die Vermeer er uit ranselde. Als die er ook nog was ingegaan, o men...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 2-2 tegen Ajax veranderde alles. Niet gauw de meningen over een speler zo snel om zien slaan
Ja, die bal hadden maar weinig andere keepers gepakt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Herinner me vlak na die beauty ook nog een kopbal van Pelle in (dacht ik) blessuretijd die Vermeer er uit ranselde. Als die er ook nog was ingegaan, o men...
Als je er niks over gehoord hebt, is ie nog niet verkocht. Doe je dat vaker, een vraag stellen en dan zelf antwoord geven?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Heeft van geel tapia al verkocht
ik hoor niets van deze gast die zogenaamd als de grote opvolger van Vilhenna was gekocht...
Maar het is zo leukquote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:54 schreef Scrummie het volgende:
En we zeiden nog zo, ga niet in discussie met klaas. De manager nieuws frontpage kan niet luisteren...
Goed zoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar het is zo leuk
Maar vooruit, ik zal het niet meer doen
Gozer ik maakte die opmerking om even duidelijk te maken wat EEN VERSCHRIKKELIJKE IDIOOT WE ALs TD HEBBEN....quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je er niks over gehoord hebt, is ie nog niet verkocht. Doe je dat vaker, een vraag stellen en dan zelf antwoord geven?
Maakt het voor ons wel makkelijk natuurlijk, hoeven we niet alles op elke domme vraag uit te leggen
Reageer nou eens normaal johquote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je er niks over gehoord hebt, is ie nog niet verkocht. Doe je dat vaker, een vraag stellen en dan zelf antwoord geven?
Maakt het voor ons wel makkelijk natuurlijk, hoeven we niet alles op elke domme vraag uit te leggen
Kwestie van tijd voordat hij met hangende pootjes terugkomt, bedelen om een baantje.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:30 schreef Scrummie het volgende:
http://www.npo.nl/nieuwsuur/08-07-2016/VPWON_1248521
Vanaf 23:30 stuk over de Stellar Group en hun werkwijze. O.a. Chong komt ook voorbij. Schijnt dat (maar dat komt niet naar voren toe van wat ik tot nu heb gezien) voor zijn moeder ook een BV is opgericht in Engeland waar dus grof geld aan verdiend word.
Chong zei laatst nog "Ik ben geen geldwolf". Klopt, maar zijn ouders..
Wat is dat trouwens voor term? Alsof er hier ook maar iemand in het topic zit die voor een loonsverhoging (met een contract van vijf jaar waar je minstens 3 of 4 keer zoveel gaat verdienen als bij ons) niet naar Engeland zou gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:30 schreef Scrummie het volgende:
http://www.npo.nl/nieuwsuur/08-07-2016/VPWON_1248521
Vanaf 23:30 stuk over de Stellar Group en hun werkwijze. O.a. Chong komt ook voorbij. Schijnt dat (maar dat komt niet naar voren toe van wat ik tot nu heb gezien) voor zijn moeder ook een BV is opgericht in Engeland waar dus grof geld aan verdiend word.
Chong zei laatst nog "Ik ben geen geldwolf". Klopt, maar zijn ouders..
Maar het 'Feyenoord had geen plan met me' komt wel even in een ander daglicht te staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens voor term? Alsof er hier ook maar iemand in het topic zit die voor een loonsverhoging (met een contract van vijf jaar waar je minstens 3 of 4 keer zoveel gaat verdienen als bij ons) niet naar Engeland zou gaan.
Makkelijk geschreeuw. Die mensen kunnen hun familie uit de shit halen. Hoeven ze niet meer in een flatje op Zuid te wonen maar kunnen ze lekker royaal gaan wonen. Je zou wel gek zijn als je dat niet doet.
Ik heb er wel begrip voor hoor, dat je voor de centen kiest. Maar zeg dan ook gewoon dat het een kans is die je niet kon laten lopen want familie blablabla.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens voor term? Alsof er hier ook maar iemand in het topic zit die voor een loonsverhoging (met een contract van vijf jaar waar je minstens 3 of 4 keer zoveel gaat verdienen als bij ons) niet naar Engeland zou gaan.
Makkelijk geschreeuw. Die mensen kunnen hun familie uit de shit halen. Hoeven ze niet meer in een flatje op Zuid te wonen maar kunnen ze lekker royaal gaan wonen. Je zou wel gek zijn als je dat niet doet.
Volgens mij was alleen Beenhakker als grote uitzondering daadwerkelijk zo incompetent. Dat er bij Feyenoord het een en ander mankeert wat betreft topsportmentaliteit oké, maar ik kan me niet voorstellen dat van Geel een speler als Chong geen plan voorlegt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar het 'Feyenoord had geen plan met me' komt wel even in een ander daglicht te staan.
kampioentwitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 09-07-2016 om 15:39:59Feyenoord komt op achterstand tegen Rijnsburgse Boys. Magan kopt raak, het is na 38 minuten spelen 1-0. #rijfey reageer retweet
Kkgeelquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:40 schreef Bolasie het volgende:
kampioentwitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 09-07-2016 om 15:39:59Feyenoord komt op achterstand tegen Rijnsburgse Boys. Magan kopt raak, het is na 38 minuten spelen 1-0. #rijfey reageer retweet
Er is alleen radioverslag toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:44 schreef Tomatenboer het volgende:
1-0 achter inderdaad. Feyenoord speelt ook absoluut niet goed.
Nu is zo'n 3de divisionist ook best lastig in zo'n 2e week van de voorbereiding.
PSV won vorige week ook met pijn en moeite van een 3e divisionist (Dongen) met 1-3.
Inderdaad, Rijnmond en de lokale omroep van Katwijk volgt de wedstrijd, en FR12 plaatst zo nu en dan wat commentaar.quote:
Als Jorgensen in de tweede helft weer goaltjes prikt begint hij wel met een aardige voorsprong op Kramer in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, Rijnmond en de lokale omroep van Katwijk volgt de wedstrijd, en FR12 plaatst zo nu en dan wat commentaar.
Gelukkig dat we uit de opstelling van de eerste helft waarschijnlijk zo'n 6 spelers niet in de uiteindelijke basis zullen gaan zien.
Ben heel benieuwd hoe Jorgensen het gaat doen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Jorgensen in de tweede helft weer goaltjes prikt begint hij wel met een aardige voorsprong op Kramer in ieder geval
jezus hebben ze achter gestaan tegen een amateurclubjequote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
1-1 Elia.
Feyenoord speelt in de 2e helft veel beter dan in de 1e helft trouwens (nu al meer kansen gehad dan in de hele 1e helft).
Bij Rijnsburgse boys keept trouwens Wesley de Ruiter, en nog een aantal oud-profvoetballers.
Nou nee, de enige reden om geen salaris te verkiezen wat 3-4x zo hoog is, is als Feyenoord een duidelijk plan met je heeft waardoor er veel perspectief is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar het 'Feyenoord had geen plan met me' komt wel even in een ander daglicht te staan.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
1-3 Jorgensen, schijnt een schitterend doelpunt te zijn.
twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 09-07-2016 om 16:19:07Een schitterend doelpunt van Jørgensen. De spits scoort met een hakbal achter zijn standbeen en brengt de stand op 1-3. #rijfey reageer retweet
2e divisie Oostenrijk, geen amateurs toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ajax staat overigens 2-0 achter tegen een amateurclub. (FC Liefering)
Ja klopt, my bad.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2e divisie Oostenrijk, geen amateurs toch?
Hehe uiteraard is het leukquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja klopt, my bad.
Maar dan nog, blijft leuk.
Al zegt het helaas niet zoveel.
Dat is ook mijn hoop voor komend seizoen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe uiteraard is het leuk.
Maar ja, hun eerste wedstrijd, een belachelijk slechte verdediging met Bosz als trainer die vol op de aanval wil spelen. Geen idee of ie dat ook doet hoor nu, maar toch.
Hoop het ook. PSV gaat ook tegenvallen denk (hoop) ik, teveel nieuwe spelers inpassen, dat kan Cocu niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is ook mijn hoop voor komend seizoen.
Dat hij met Ajax net zo naïef gaat spelen als destijds met Heracles.
Wie weet kunnen we dan nog 2e eindigen boven Ajax.
Woudenberg en Jørgensen lijken me wel aardige aanwinsten dit jaar. Een verdediging met Woudenberg, Kongolo, Van Beek en Karsdorp leent zich uitstekend om veel druk te zetten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:25 schreef Scrummie het volgende:
Wat ik zo hoor de laatste minuten zitten Woudenberg en Elia lekker te combineren.
welke nieuwe spelers ?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoop het ook. PSV gaat ook tegenvallen denk (hoop) ik, teveel nieuwe spelers inpassen, dat kan Cocu niet.
Komend jaar word gewoon ons jaar, ik voel het aan de sinaasappel die naast me ligt en over datum is.
Die verdediging zou mooi zijn ja, hopelijk ziet Gio dat ook zo (denk het wel). Botteghin erin als je het dicht moet gooien achterin, prima prima.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Woudenberg en Jørgensen lijken me wel aardige aanwinsten dit jaar. Een verdediging met Woudenberg, Kongolo, Van Beek en Karsdorp leent zich uitstekend om veel druk te zetten.
max 3 spelers ,die kan je makkelijk inpassen.quote:
Aardige start van de oefencampagne zo. Wordt een ouderwets heerlijke teleurstelling als we straks vier punten hebben na drie speelrondes.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:43 schreef Tomatenboer het volgende:
2e doelpunt van Vilhena; 1-5.
Toch netjes. PSV wist maar met 1-3 te winnen van Dongen, een heel wat mindere 3e divisionist.
Klopt, zo'n oefencampagne zegt niet zo heel erg veel (wel als je verliest overigens, dat mag tegen amateurs gewoon echt nooit gebeuren).quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aardige start van de oefencampagne zo. Wordt een ouderwets heerlijke teleurstelling als we straks vier punten hebben na drie speelrondes.
Feyenoord kennende helaas wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, zo'n oefencampagne zegt niet zo heel erg veel (wel als je verliest overigens, dat mag tegen amateurs gewoon echt nooit gebeuren).
Ik heb ook geen hoge verwachtingen van komend seizoen, schat dat Feyenoord ongeveer net zoveel of net iets meer punten gaat pakken dan afgelopen seizoen, maar ik hoop wel op wat meer overtuigende overwinningen en beter voetbal.
Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn.
Feyenoord kampioen dus!!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch netjes. PSV wist maar met 1-3 te winnen van Dongen, een heel wat mindere 3e divisionist.
Heel netjes hoor, ga de Coolsingel maar alvast afzetten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:43 schreef Tomatenboer het volgende:
2e doelpunt van Vilhena; 1-5.
Mag niet he van Budget Overmars.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wedstrijdjes tegen amauteurclubjes en de conclusies worden alweer getrokken...hahahaha
Het gat met pisvee en 020 is nog steeds levensgroot.
020 gaat binnenkort gewoon weer spelers halen bij nog een paar kutwedstrijdjes...
3e plek is het meest realistische voor Feyenoord want ik heb geen vertrouwen in van geel
Je bedoelt die Overmars die deze zomer al 10 miljoen heeft uitgegeven aan twee Colombiaanse talentjes?quote:
Ik denk dat we weer eens goed beginnen. Dan een klein dipje in oktober met die moeilijke wedstrijden achter elkaar en dan in februari/maart de volledige instorting.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aardige start van de oefencampagne zo. Wordt een ouderwets heerlijke teleurstelling als we straks vier punten hebben na drie speelrondes.
Raar dat je niet zo gemotiveerd bent tegen FC bal op het dakquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:28 schreef H.FR het volgende:
Gio was niet zo blij met de instelling van sommige spelers. Ben benieuwd wie er verzaakten.
Inderdaad vreemd dat je niet je best doet in de voorbereiding als je aan het begin van het seizoen in de basis wil staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Raar dat je niet zo gemotiveerd bent tegen FC bal op het dak
Wat is dit nu voor kutexcuus? Je wilt toch een basisplaats afdwingen? Tis niet zo dat Feyenoord de laatste jaren grossiert in prijzen. Werken voor je geld, als is het tegen een team amateurs.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Raar als de trainer je er dan voortaan maar naast zet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van mij mag overmars nog lang bij 020 blijven zittenquote:
Dat wordt weer zo'n verdediging waar iedereen blind naar voren rent.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Woudenberg en Jørgensen lijken me wel aardige aanwinsten dit jaar. Een verdediging met Woudenberg, Kongolo, Van Beek en Karsdorp leent zich uitstekend om veel druk te zetten.
Als El Ahmadi dat een beetje in de gaten houdt, komt dat wel goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat wordt weer zo'n verdediging waar iedereen blind naar voren rent.
De enige echt geschikte verdediging in dit rijtje is Kongolo.
Die rent zelf ook graag blind naar vorenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als El Ahmadi dat een beetje in de gaten houdt, komt dat wel goed.
Ik verwacht ook niet veel veranderingen, de enige vraagtekens zijn denk ik:quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
die opstellingen die nu gemaakt worden zeggen helemaal geen kloten....
Meestal is het zo dat tegen al die amateurclubjes vaak spelers gebruikt worden in de voorbereiding die juist geen basisplaats gaan krijgen als het straks begint.....Die mogen zich in de voorbereiding laten zien.
Als de spelersgroep zo blijft zie ik weinig wijzigen in het basiselftal ten opzichte van vorig seizoen met uitzondering dat kramer op de bank terecht gaat komen en als pinchinter gebruikt gaat worden.
Ik verwacht dit seizoen de eerste aftakelingsverschijnselen van dirk Kuijt. Hij zal vaker op de bank moeten gaan zitten,
Na 4 wedstrijden zal zo als gewoonkijk paniek uit breken en zal martin van geel weer paniekaankopen gaan doen voor het sluiten van de deadline om zijn eigen positie veilig te stellen.
Het zal allemaal niet veel anders zijn als de afgelopen jaren voorspel ik.
Geilquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die verdediging zou mooi zijn ja, hopelijk ziet Gio dat ook zo (denk het wel). Botteghin erin als je het dicht moet gooien achterin, prima prima.
En dan op het middenveld een ontketende Vilhena, die eindelijk laat zien dat hij wél creatief is en de aanval kan bedienen (en zelf ook goals kan maken), een dolle El Ahmadi en nouja, dan toch maar Dirk die toch weer goed gaat zijn voor 15 goals, een Elia die zijn vorm van het laatste van vorig seizoen doortrekt, Jørgensen die na 2 vette, 2 magere jaren, het eerste van weer een vet jaar aftrapt. En dan op rechts ga ik toch maar voor Toornstra, speelde prima op het laatst vorig jaar.
Kampioenen
Oh en dan vergeet ik nog Jones, die laat zien dat Vermeer toch niet zo goed was als leek.
De enige die spelers die het verschil kunnen maken zijn Vilhenna, Kongolo, Karsdorp Elia en van Beek. En dan bedoel ik het verschil maken op posities ten opzichte van de tegenstander.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet veel veranderingen, de enige vraagtekens zijn denk ik:
-Links achterin (Woudenberg of Nelom als back met Kongolo in het centrum, of toch Kongolo op links en Botteghin in het centrum?),
-Aanvallende middenvelder? Kuijt/Gustafson/Toornstra
-Rechtsbuiten? Kuijt/Toornstra/Bilal
-Wie wordt voorlopig de eerste keeper, Jones of Hansson?
Vrijwel zeker in de basis: Karsdorp, Van Beek, Vilhena, El Ahmadi, Elia, Jorgensen, Kuijt (waarbij dan alleen nog de vraag is op welke positie Kuijt wordt gezet).
Het kan zijn dat er nog een buitenspeler bij komt, dat zou een welkome versterking zijn mits het iemand is die echt iets toevoegt. Liefst dan een speler die aan beide kanten kan spelen.
Wel erg fijn om nu de selectie al (zo goed als) rond te hebben, dat is de afgelopen jaren wel eens anders geweest. Ook goed dat er weinig veranderingen zijn.
Kassaquote:Spurs gaan voor Wijnaldum
Georginio Wijnaldum zit vooralsnog vast bij het gedegradeerde Newcastle United, maar volgens de Mirror is dat nog van korte duur. Rafael Benitez, coach van Newcastle, wil 29 miljoen euro voor de international en Tottenham Hotspur, Liverpool én Everton lijken bereid om aan die vraagprijs te voldoen. Voor Tottenham lijkt een ruildeal met Jordan Ibe plus tien miljoen pond de beste deal. Om het nog ingewikkelder te maken heeft Bournemouth wel de 29 miljoen euro op tafel gelegd voor de zeer gewilde middenvelder.
Vnl. voor PSV ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kassa
Is volgens mij het hoogste bedrag wat ooit voor een speler van Varkenoord betaalt gaat worden.
Nee voornamelijk voor Wijnaldum zelfquote:
Van Persie staat op 1 denk ik (volgens de site transfermarkt ging hij voor 30,7 miljoen van Arsenal naar United)quote:Op zondag 10 juli 2016 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kassa
Is volgens mij het hoogste bedrag wat ooit voor een speler van Varkenoord betaalt gaat worden.
okequote:Op zondag 10 juli 2016 09:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Persie staat op 1 denk ik (volgens de site transfermarkt ging hij voor 30,7 miljoen van Arsenal naar United)
Oliesjeik aan het roer en tvgelden denk ik zo, het is wel ongelofelijk inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2016 09:37 schreef nostra het volgende:
AFC Bournemouth dat met z'n stadionnetje van 12000 man wel even 30 miljoen op tafel legt voor Wijnaldum.Maar goed.
Daar moet Gio dan maar een stokje voor steken. Hij kan toch niet fatsoenlijk schieten.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die rent zelf ook graag blind naar voren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |