Is geblesseerd. Niet verhuurd.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:00 schreef arjan1112 het volgende:
die hahn was toch verhuurd ofzo
hm zal wel
Ja, die opstelling zie ik ook wel zitten, maar ik verwacht niet dat ie Elia op de bank gaat zetten en dan inderdaad gewoon terugvalt op 4-3-3. In dat geval hoop ik dat Botteghin dan naar de bank gaat en Kuyt naar rechtsbuiten, verder dezelfde opstellingquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze overstappen naar deze opstelling:
[ afbeelding ]
Met de snelheid van R. Fernandes en Elia achter de hand. Maar inderdaad: Ze blijven wel weer hangen op dat kut 4-3-3 met buitenspelers zonder rendement en voorzet.
Jij bent niet echt op de hoogte, he?quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:00 schreef arjan1112 het volgende:
die hahn was toch verhuurd ofzo
hm zal wel
In dat geval moet je ook investeren in bijvoorbeeld St. Juste, zodat Bottegod op de bank kan. Dat scheelt weer een huuruitgave als Ola John of Berghuis.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, die opstelling zie ik ook wel zitten, maar ik verwacht niet dat ie Elia op de bank gaat zetten en dan inderdaad gewoon terugvalt op 4-3-3. In dat geval hoop ik dat Botteghin dan naar de bank gaat en Kuyt naar rechtsbuiten, verder dezelfde opstelling
Het enige 'risico' met de 3-5-2 is dat je je bij het uitvallen van 1 van je CVs eigenlijk niets achter de hand hebt wat voldoet. Ik zou iig geen Dammers of v/d Heijden in het elftal willen zien, dus in dat geval zou ik sowieso terugvallen op 4-3-3.
Ja, eensquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:17 schreef satecl het volgende:
[..]
In dat geval moet je ook investeren in bijvoorbeeld St. Juste, zodat Bottegod op de bank kan. Dat scheelt weer een huuruitgave als Ola John of Berghuis.
Dit had ik niet verwachtquote:Slechts 3900 verkocht. Alle seizoenkaarthouders kunnen inmiddels kopen. Leuk wedstrijdje in de voorbereiding die ook nog eens ergens om gaat!!
Ik heb totaal niet de behoefte om naar die wedstrijd te gaan, geen idee waarom maar het trekt me gewoon niet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit had ik niet verwacht![]()
Mijn kaart is inmiddels binnen, zonder combiEerst lekker zuipen in 020 met een mooie groep
neppert.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet de behoefte om naar die wedstrijd te gaan, geen idee waarom maar het trekt me gewoon niet.
Hoe was hij voor NEC?quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:45 schreef heiden6 het volgende:
Brad Jones wordt de vervanger van de dinsdag geblesseerd geraakte Kenneth Vermeer, zo meldt de NOS. De 34-jarige doelman komt voor één seizoen naar Feyenoord.
Vorig seizoen keepte de Australische doelman voor NEC.
http://www.fr-fans.nl/nie(...)izoen-naar-feyenoord
Prima keeper, maar bij NEC speelde Faber natuurlijk met een defensief compact team waardoor hij minder 1-op-1 komt. Dat zal afwachten zijn hoe hij houdt bij Feyenoordquote:
https://www.reddit.com/r/(...)ns_for_nec_nijmegen/quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima keeper, maar bij NEC speelde Faber natuurlijk met een defensief compact team waardoor hij minder 1-op-1 komt. Dat zal afwachten zijn hoe hij houdt bij Feyenoord
De Eredivisie komt sowieso goede keepers te kort. Veel clubs, vanaf AZ naar beneden hebben allemaal een keeper die gewoon veel te vaak blunderen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ns_for_nec_nijmegen/
Het zijn maar een paar reacties, maar deze Liverpool fans zijn nogal negatief. Feyenoord is natuurlijk geen Liverpool, maar ook geen NEC.
quote:The worst keeper I have ever seen play for Derby.
quote:He was not good at Middlesborough. Think Liverpool had him as a worst case scenario.
quote:Absolutely shit, we only kept him on our books so long as his son passed away. He was shit, positioning is wank, distribution is god awful. After us he went to some lower league club and was released as he was that shit.
quote:He is terrible, after leaving Liverpool, he signed for a lower league side and was released (they paid out his contract)
quote:He isn't very good unfortunately
hmmm... Dat klinkt niet echt positief nee, en niet alleen de Engelsen:quote:
Maar volgens mij deed hij het bij NEC wel naar behoren?quote:Most Australians are scared of him going near the NT. My condolences.
Valt reuze mee. Ongeveer 30% op r/soccer.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:40 schreef Anoonumos het volgende:
![]()
teletekstsupporters uit Amerika voor 90%
Volgens mij zijn er hier wel mensen die verwachten dat ie lachend 1e keeper wordt. Ik ben benieuwd wie die strijd wint.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:46 schreef Caland het volgende:
Je moet ook niet echt verwachten dat je een topper kan aantrekken die onder de lat wil staan totdat Vermeer fit is.
Buiten dat vond ik hem bij NEC prima keepen.
Ja, ben ook wel benieuwd. Als ie echt zo tegen zou vallen dan zit ie bij ons ook gewoon op de bank.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier wel mensen die verwachten dat ie lachend 1e keeper wordt. Ik ben benieuwd wie die strijd wint.
Bedankt Brammess!quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:35 schreef Brammess het volgende:
BREEK: Keeper Jones definitief 1 jaar naar @Feyenoord bevestigt zijn zaakwaarnemer Dean Gorre desgevraagd
quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:35 schreef Brammess het volgende:
BREEK: Keeper Jones definitief 1 jaar naar @Feyenoord bevestigt zijn zaakwaarnemer Dean Gorre desgevraagd
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:16 schreef KingRadler het volgende:
ik zie liever Vermeer in het doel dan Jones
Ok, dank je.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:16 schreef KingRadler het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:16 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:16 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:20 schreef KingRadler het volgende:
ik loop een beetje achter op het nieuws Vermeer is blijkbaar geblesseerd.
Ik zie jou ook liever ver weg van hier, maar dat zie je mij toch ook niet overal posten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
Vermeer mag lekker in Polen of Israël gaan keepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |