Valt reuze mee. Ongeveer 30% op r/soccer.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:40 schreef Anoonumos het volgende:
![]()
teletekstsupporters uit Amerika voor 90%
Volgens mij zijn er hier wel mensen die verwachten dat ie lachend 1e keeper wordt. Ik ben benieuwd wie die strijd wint.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:46 schreef Caland het volgende:
Je moet ook niet echt verwachten dat je een topper kan aantrekken die onder de lat wil staan totdat Vermeer fit is.
Buiten dat vond ik hem bij NEC prima keepen.
Ja, ben ook wel benieuwd. Als ie echt zo tegen zou vallen dan zit ie bij ons ook gewoon op de bank.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier wel mensen die verwachten dat ie lachend 1e keeper wordt. Ik ben benieuwd wie die strijd wint.
Bedankt Brammess!quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:35 schreef Brammess het volgende:
BREEK: Keeper Jones definitief 1 jaar naar @Feyenoord bevestigt zijn zaakwaarnemer Dean Gorre desgevraagd
quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:35 schreef Brammess het volgende:
BREEK: Keeper Jones definitief 1 jaar naar @Feyenoord bevestigt zijn zaakwaarnemer Dean Gorre desgevraagd
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:16 schreef KingRadler het volgende:
ik zie liever Vermeer in het doel dan Jones
Ok, dank je.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:16 schreef KingRadler het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:16 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:16 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:20 schreef KingRadler het volgende:
ik loop een beetje achter op het nieuws Vermeer is blijkbaar geblesseerd.
Ik zie jou ook liever ver weg van hier, maar dat zie je mij toch ook niet overal posten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
Vermeer mag lekker in Polen of Israël gaan keepen.
Hoezo doe ik niet normaal als ik die jood liever zie verdwijnen? Had je zo ook gereageerd als Happel het gezegd had?quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie jou ook liever ver weg van hier, maar dat zie je mij toch ook niet overal posten.
Doe lekker normaal joh
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie jou ook liever ver weg van hier, maar dat zie je mij toch ook niet overal posten.
Doe lekker normaal joh
Fascinerend overigens dat ik het overal zou posten. Ben erg benieuwd waar die manisch depressieve idioot dat vandaan haalt.quote:
Zit jij ook achter het account van FRFC1908?quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
Vermeer mag lekker in Polen of Israël gaan keepen.
Nee, ik associeer me niet met Mongolenquote:Op donderdag 7 juli 2016 15:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zit jij ook achter het account van FRFC1908?
quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe lekker normaal joh
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 07-07-2016 om 16:03:04NIEUWS | Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met keeper Brad Jones, over een contract van een jaar. https://t.co/CdLEQPuilY reageer retweet
YESquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 07-07-2016 om 16:03:04NIEUWS | Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met keeper Brad Jones, over een contract van een jaar. https://t.co/CdLEQPuilY reageer retweet
Nog geen tweet van FREEK, hoaxquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |