Nee, want dan heb je nog steeds maar 2 keepers.quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bedankt, probleem dus opgelost.
dan halen nog een keeper uit de jeugd naar de selectiequote:Op donderdag 7 juli 2016 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, want dan heb je nog steeds maar 2 keepers.
Hahn en Bijlow lekker verhuren na de winterstop en met Vermeer/Hansson/Jones het seizoen afmaken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor Hahn is dit wel slecht nieuws denk ik. Je gaat niet Hahn brengen voor Jones om vervolgens een maand of twee daarna weer Vermeer te brengen.
Jij wilt toch ook geen Menzo in de goal?quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:09 schreef Helpmefok het volgende:
Die Klaas is het gevolg van 50 jaar excessief blowen mag ik hopen toch?
Je praat wartaal voor me.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij wilt toch ook geen Menzo in de goal?
Is mentaal gezien zeker sterk. Gaat denk ik goed uitpakken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:44 schreef PIETR het volgende:
Zie filmpje over Jones:
https://www.fr12.nl/dump/homepage.html
Pfoe, heftig wat hij heeft gemaakt. Sympathieke gast wel. Heeft het vorig seizoen goed gedaan bij NEC dus ik denk dat Van Geel de blessure van Vermeer prima heeft opgevangen.
Om als reserve keeper training te fungeren, niet om maanden lang onder de lat te staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:40 schreef HulkHeld het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom ze die Jones gehaald hebben.. waarom heb je dan in godsnaam Hansson op de bank zitten.. Transferbeleid van 0, zoals al heel wat jaren.
Zet die Hansson toch gewoon in de goal man.. Bijlow als tweede keeper erachter. Jaar in jaar uit wordt er lekker met kapitaal gesmeten waar niks voor wordt teruggekregen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om als reserve keeper training te fungeren, niet om maanden lang onder de lat te staan.
Zelfde concept met Tapia zeker, voor als El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Gustafson en Vejinovic geblesseerd raken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om als reserve keeper training te fungeren, niet om maanden lang onder de lat te staan.
Is dat nou zo'n moeilijk concept om te bevatten?
Omdat je niet met maar 2 keepers het seizoen in kan. Lijkt me niet heel gekquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:40 schreef HulkHeld het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom ze die Jones gehaald hebben.. waarom heb je dan in godsnaam Hansson op de bank zitten.. Transferbeleid van 0, zoals al heel wat jaren.
Wat lul je gek De Taap maakt ons kampioen!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zelfde concept met Tapia zeker, voor als El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Gustafson en Vejinovic geblesseerd raken.
Uh, nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zelfde concept met Tapia zeker, voor als El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Gustafson en Vejinovic geblesseerd raken.
En dan heerlijk na 2 of 3 potjes er achter komen dat hij er ongeveer net zoveel van kan als Mulder. Erg sterk inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zet die Hansson toch gewoon in de goal man.. Bijlow als tweede keeper erachter. Jaar in jaar uit wordt er lekker met kapitaal gesmeten waar niks voor wordt teruggekregen.
Wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Mag je de gedachtengang ook wel snappen, maar zelf van mening zijn dat het niet nodig was geweest, of snap je er dan ook geen kanker van en ben je een tyfus idioot die er niets van snapt?
Als hij begint als tweede keeper niet nee. Maar neem aan dat je het zelf ook erg unfair vind als Hanson niet aan het seizoen begint als eerste keus?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat je niet met maar 2 keepers het seizoen in kan. Lijkt me niet heel gek
Zou niet weten waarom niet. Bij het wegvallen van Hansson kan Bijlow de kans krijgen. Toptalent.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat je niet met maar 2 keepers het seizoen in kan. Lijkt me niet heel gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |