Lekker belangrijk of iets unfair is. Je gaat bij Feyenoord niet met twee keepers het seizoen in die je beide niet het vereiste basisniveau vindt hebben om weken onder de lat te staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij begint als tweede keeper niet nee. Maar neem aan dat je het zelf ook erg unfair vind als Hanson niet aan het seizoen begint als eerste keus?

En dan gewoon geen keeper op de bank?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet. Bij het wegvallen van Hansson kan Bijlow de kans krijgen. Toptalent.

A1 keepertje pakken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En dan gewoon geen keeper op de bank?

Dat zeg ik dan ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je gaat bij Feyenoord niet met twee keepers het seizoen in

Bijlow kun je in de winter mooi verhuren als Hahn en Vermeerder terug zijn. Krijgt hij daar de kans.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet. Bij het wegvallen van Hansson kan Bijlow de kans krijgen. Toptalent.
En zeg nou eerlijk, het is nog nooit voorgekomen dat er 5 keepers geblesseerd raken.

Oh. Hoezo is dat unfair als je iemand die haalt die beter is? Hij is sowieso gehaald als reserve.quote:

Dan zit je met 4 keepers. Ik zou als ik Hahn was lekker gezegd hebben: krijg het lazerus lekker, ik wil per direct verhuurd worden. Veel te goed om op de bank te zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijlow kun je in de winter mooi verhuren als Hahn en Vermeerder terug zijn. Krijgt hij daar de kans.

Hagn heeft weinig te zeggen, heeft een contract en is zelf ook lang geblesseerd.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan zit je met 4 keepers. Ik zou als ik Hahn was lekker gezegd hebben: krijg het lazerus lekker, ik wil per direct verhuurd worden. Veel te goed om op de bank te zitten.

Wat iemand eerder al opperde, waar denk je dat hij, als 18 jarig jochie zonder eredivisie-ervaring, dan in 1x de 1e keeper wordt, als ie in de winter verhuurd wordt?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijlow kun je in de winter mooi verhuren als Hahn en Vermeerder terug zijn. Krijgt hij daar de kans.

Achilles.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wat iemand eerder al opperde, waar denk je dat hij, als 18 jarig jochie zonder eredivisie-ervaring, dan in 1x de 1e keeper wordt, als ie in de winter verhuurd wordt?

Als jd iemand het hele seizoen als tweede keus gebruikt en de eerste keus wegvalt dan hoor je door te schuiven. Nu komt er een nieuwe keeper waarvan je donder kan zeggen dat Hanson alsnog achter hem aan sluit. Kan je wel zeggen lekker belangrijk, maar vind dat niet kunnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of iets unfair is. Je gaat bij Feyenoord niet met twee keepers het seizoen in die je beide niet het vereiste basisniveau vindt hebben om weken onder de lat te staan.

Heerenveen heeft Mulder.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wat iemand eerder al opperde, waar denk je dat hij, als 18 jarig jochie zonder eredivisie-ervaring, dan in 1x de 1e keeper wordt, als ie in de winter verhuurd wordt?

Er is dan ook niemand die beweert heeft dat hij 'erin hoort'.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:26 schreef timmmmm het volgende:
Bijlow moet gewoon verhuurd worden. Lekker minuten maken bij een degradant. Als hij zo goed is als iedereen hier beweert, willen ze hem daar vast hebben als ze zich even in em verdiepen. Als 18-jarige keeper zonder enige ervaring op niveau hoor je er bij Feyenoord gewoon niet in.

quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jd iemand het hele seizoen als tweede keus gebruikt en de eerste keus wegvalt dan hoor je door te schuiven. Nu komt er een nieuwe keeper waarvan je donder kan zeggen dat Hanson alsnog achter hem aan sluit. Kan je wel zeggen lekker belangrijk, maar vind dat niet kunnen.
 Dat is misschien zo bij het plaatselijke bierteam, maar ik ben blij dat Feyenoord in staat is een betere keeper te halen als onze enige echte nummer 1 weg valt. Als Hahn fit was geweest hadden we geen nieuwe eerste keeper moeten halen, dat is namelijk eigenlijk onze tweede keeper. Topsport heet dat. Als je het team kunt versterken moet je dat doen.
 Dat is misschien zo bij het plaatselijke bierteam, maar ik ben blij dat Feyenoord in staat is een betere keeper te halen als onze enige echte nummer 1 weg valt. Als Hahn fit was geweest hadden we geen nieuwe eerste keeper moeten halen, dat is namelijk eigenlijk onze tweede keeper. Topsport heet dat. Als je het team kunt versterken moet je dat doen. 

Ik vind het argument dat het niet eerlijk is nogal matig als we het hebben over de selectie van een profclub.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:04 schreef Scrummie het volgende:
Wel fijn dat een verschil van mening word doorgetrokken naar of je het beleid van een bierteam steunt of niet.

Dat inderdaad. 'ja maar dat is niet eerlijk' moet nooit een argument zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het argument dat het niet eerlijk is nogal matig als we het hebben over de selectie van een profclub.

Oh eens, niet eerlijk is niet het juiste argumentquote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het argument dat het niet eerlijk is nogal matig als we het hebben over de selectie van een profclub.
 .
.

En het schaden van vertrouwen van een keeper die je nog niet op het hoogste niveau aan het werk hebt gezien?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]

Ik denk dat alle fitte keepers die we nu hebben niet beter zijn dan Mulder.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan heerlijk na 2 of 3 potjes er achter komen dat hij er ongeveer net zoveel van kan als Mulder. Erg sterk inderdaad.
Prima gehandeld van Geelgod.

Kan mij ook geen bal schelen. Ik wil de beste selectie voor Feyenoord. Als Brad Jones beter is dan Hansson vind ik het prima.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het schaden van vertrouwen van een keeper die je nog niet op het hoogste niveau aan het werk hebt gezien?

Maar dan kan je het halen van Hansson toch wel bestempelen (of in elk geval zijn contract tot eind dit seizoen) als foutje?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan mij ook geen bal schelen. Ik wil de beste selectie voor Feyenoord. Als Brad Jones beter is dan Hansson vind ik het prima.

Had je dit ook gezegd als Vermeer voor de zomer iets afscheurde? Hansson wilde niet voor zo een korte periode tekenen blijkbaar, dan kun je hem of helemaal niet halen of het extra jaartje (voor die paar ton die hij pakt ook geen gigantische gok natuurlijk) geven. En ik vind het ook niet vervelend dat we nu weer een tweetal ervaren fitte keepers hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dan kan je het halen van Hansson toch wel bestempelen (of in elk geval zijn contract tot eind dit seizoen) als foutje?

Dat weten we dus niet, dus waarop baseer jij dat het een goede aankoop is?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan mij ook geen bal schelen. Ik wil de beste selectie voor Feyenoord. Als Brad Jones beter is dan Hansson vind ik het prima.

En mensen die aan het zeuren zijn snappen niet dat jij *niet* aan het zeuren bentquote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je dit ook gezegd als Vermeer voor de zomer iets afscheurde? Hansson wilde niet voor zo een korte periode tekenen blijkbaar, dan kun je hem of helemaal niet halen of het extra jaartje (voor die paar ton die hij pakt ook geen gigantische gok natuurlijk) geven. En ik vind het ook niet vervelend dat we nu weer een tweetal ervaren fitte keepers hebben.
Ik snap oprecht niet waar mensen nu over aan het zeuren zijn.
 .
. 

Nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:47 schreef nostra het volgende:
Ben niet zo van de medische kennis. Zo'n afgescheurde achillespees: is er ook een (aanzienlijke) kans dat dat helemaal niet meer herstelt (voor topsportniveau)?

Dat is dan een verkeerde aanname. Ik vind het zelf erg fair als de beste keeper die we in huis hebben op doel staat. Of dat nu Hansson of Elia is.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij begint als tweede keeper niet nee. Maar neem aan dat je het zelf ook erg unfair vind als Hanson niet aan het seizoen begint als eerste keus?
 Als je een keeper haalt omdat 2, logisch wmb, te weinig is, en die keeper is de beste keeper die je hebt dan is dat je eerste keeper.
 Als je een keeper haalt omdat 2, logisch wmb, te weinig is, en die keeper is de beste keeper die je hebt dan is dat je eerste keeper.  

Bedankt voor deze waardevolle toevoeging.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:57 schreef BadderHaring het volgende:
Waarbij het in de discussie Hanssen of Jones wel hilarisch is om uberhaupt over 'beste' te spreken.

Wat genant dit.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:57 schreef BadderHaring het volgende:
Waarbij het in de discussie Hanssen of Jones wel hilarisch is om uberhaupt over 'beste' te spreken.

We kunnen niet allemaal een topvoetballer als BadderHaring zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:57 schreef BadderHaring het volgende:

Au.quote:

Daar hebben we weer de grootste miskraam van Fok: BadderHaringquote:

Hihihihi!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar hebben we weer de grootste miskraam van Fok: BadderHaring

Hij is 31 en in China valt bizar veel geld te verdienen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:22 schreef Henrys het volgende:
Pelle naar China voor 15 miljoen, krijgen wij dus 1,5 miljoen.
Speel je eindelijk bij een topclub en haal je een hoog niveau en dan kies je toch voor het geld

Kan die op zijn 34e ook nog naar toe, moet het toch niet hebben van zijn snelheid of explosiviteit dus gaat wel nog even meequote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is 31 en in China valt bizar veel geld te verdienen.
Can't blame him.

Echt?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:22 schreef Henrys het volgende:
Pelle naar China voor 15 miljoen, krijgen wij dus 1,5 miljoen.
Speel je eindelijk bij een topclub en haal je een hoog niveau en dan kies je toch voor het geld

China betaalt 10 miljoen aan de grootste nobuddies, dus het zou best wel eens het dubbele kunnen zijn van wat ze in de PL bodenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:50 schreef PIETR het volgende:
Rare keuze, als je leest dat Everton en Chelsea interesse hebben. Tenzij hij in China drie keer zoveel als in Engeland gaat verdienen ..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |