SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn tekstenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:32 schreef Scrummie het volgende:
HIJ IS JARIG STELLETJE ONWETENDEN.
Man man, dit niet weten.
GGMM, je bent zelf een kut topic.
Jammer dat je hiermee insinueert dat ik niet wist dat onlogisch jarig is. Het moge duidelijk zijn dat de enige reden dat ik om uitleg vroeg is voor mensen die onlogisch nog niet zo goed kennen. En ik vind dat iedereen het plezier moet hebben om onlogisch goed te kennen. Jammer dat jij dit de mensen onthoudt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:32 schreef Scrummie het volgende:
HIJ IS JARIG STELLETJE ONWETENDEN.
Man man, dit niet weten.
GGMM, je bent zelf een kut topic.
Oké GGMM.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je hiermee insinueert dat ik niet wist dat onlogisch jarig is. Het moge duidelijk zijn dat de enige reden dat ik om uitleg vroeg is voor mensen die onlogisch nog niet zo goed kennen. En ik vind dat iedereen het plezier moet hebben om onlogisch goed te kennen. Jammer dat jij dit de mensen onthoudt.
Je verpest dit vrolijke topic met je zure gelul. Kappen hiermee anders schakel ik een mod inquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:21 schreef GGMM het volgende:
Persoonlijk zou ik overigens al de vriendschapbanden met scrummie verbreken als hij zoiets bij mij zou flikken. Vrienden gunnen elkaar ook andere vrienden. Dit komt heel claimerig over.
Oei, dat zou ik niet willen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je verpest dit vrolijke topic met je zure gelul. Kappen hiermee anders schakel ik een mod in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |