Ja alleen jammer dat hij de 100 meter in 10 minuten loopt maar kleinigheidjes hou je toch.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:00 schreef Oldground het volgende:
Kongolo en Botteghin als je het mij vraagt. Van Beek lijkt alleen maar veel harder te kunnen rennen, omdat hij steeds zijn eigen fouten moet gaan corrigeren.
Botteghin is verdedigend zó veel sterker dan Van Beek.
Met een snelle Kongolo naast hem zou dat geen probleem hoeven zijn denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat hij de 100 meter in 10 minuten loopt maar kleinigheidjes hou je toch.
Verdedigend vind ik Botteghin trouwens ook helemaal niet zo sterk.
Ik vond nda hij zich richting eind vorig seizoen wel behoorlijk herpakte. Een goede Van Beek vind ik veel beter dan Botteghin, maar Beek viel 'begin' (2/3e) van vorig seizoen wel erg tegen jaquote:Op maandag 11 juli 2016 09:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met een snelle Kongolo naast hem zou dat geen probleem hoeven zijn denk ik.
Als Van Beek zich niet herpakt kies ik ook voor Botteghin. Van Beek heeft ons vorig jaar veel punten gekost.
Al vind ik Van Beek ook geen topper in de dop, Kongolo wel.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond nda hij zich richting eind vorig seizoen wel behoorlijk herpakte. Een goede Van Beek vind ik veel beter dan Botteghin, maar Beek viel 'begin' (2/3e) van vorig seizoen wel erg tegen ja
Op een keeper na is dat wel de positie waar snelheid het minst relevant is. Een goede positionering is veel en veel belangrijker.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat hij de 100 meter in 10 minuten loopt maar kleinigheidjes hou je toch.
Verdedigend vind ik Botteghin trouwens ook helemaal niet zo sterk.
Ja erg leuk dat hij sterk in de duels is maar als je verder dan 10 meter van het doel wil verdedigen heb je geen ene vinkentering aan Bottekneus.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:29 schreef Oldground het volgende:
[..]
Op een keeper na is dat wel de positie waar snelheid het minst relevant is. Een goede positionering is veel en veel belangrijker.
1 op 1 duels wint Eric toch wel ontzettend gemakkelijk. Hele goede interceptie.
Je hebt gelijk, maar Van Beek was zo mogelijk nog kutter. Maar ik heb ook van harte dat hij zich herpakt. Mooi duo met Kongolo als ze allebei een beetje in vorm zijn.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja erg leuk dat hij sterk in de duels is maar als je verder dan 10 meter van het doel wil verdedigen heb je geen ene vinkentering aan Bottekneus.
We hebben het hier over een speler die een sprintduel verliest van Lars fucking Veldwijk.
23-07-2016 20:00 Feyenoord - Valencia CFquote:Op maandag 11 juli 2016 10:17 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is die wedstrijd tegen Valencia?
Volgende week zaterdagquote:Op maandag 11 juli 2016 10:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
23-07-2016 20:00 Feyenoord - Valencia CF
aldus fr12
Dan zit ik lekker op Mallorca. Zoek wel een tentje op om dat even te kijken.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag![]()
Nu al zin in
Ook niet verkeerd ouwe reus. Het weer zal er vast beter zijn dan hierquote:Op maandag 11 juli 2016 10:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zit ik lekker op Mallorca. Zoek wel een tentje op om dat even te kijken.
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd ouwe reus. Het weer zal er vast beter zijn dan hier
KOEKOEKquote:Steeds meer Italiaanse media melden dat Graziano Pellè deze week nog een contract tekent in China. De oud-Feyenoorder kan in tweeënhalf jaar veertig miljoen euro verdienen, zo meldt ondermeer Sky Italia.
De Chinese ploeg Shandong Luneng zou de aanvaller graag binnen willen halen. Op dit moment staat Pellè nog onder contract bij Southampton. Wat de transfersom zal zijn is nog onbekend.
Dat kan mijns inziens gewoon prima. Daarnaast staat er dan een speler naast om evt. fouten (op snelheid) te herstellen.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja erg leuk dat hij sterk in de duels is maar als je verder dan 10 meter van het doel wil verdedigen heb je geen ene vinkentering aan Bottekneus.
We hebben het hier over een speler die een sprintduel verliest van Lars fucking Veldwijk.
Ja, laten we problemen gaan verleggen. Uitstekend idee.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:53 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat kan mijns inziens gewoon prima. Daarnaast staat er dan een speler naast om evt. fouten (op snelheid) te herstellen.
Van Geel kan alleen goede aankopen doen met een heel klein budget. Ondaan zou trouwens wel leuk voor de bank zijn is ook transfervrijquote:Op maandag 11 juli 2016 15:09 schreef satecl het volgende:
Hoppa en weer 1,5 miljoen erbij voor Feyenoord. Zal mij benieuwen wie Feyenoord nog gaat halen. Buitenspeler en eventueel nog een centrale verdediger?
Ondaan is al naar Excelsior.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Van Geel kan alleen goede aankopen doen met een heel klein budget. Ondaan zou trouwens wel leuk voor de bank zijn is ook transfervrij
Mag inderdaad wel hopen dat ze iemand halen die beter dan Bilal isquote:Op maandag 11 juli 2016 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ondaan is al naar Excelsior.
Overigens hoop ik dat Feyenoord wel een categorie hoger zoekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |