Van Beek natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeg het maar wie moet er naast Kongolo centraal achterin ?
Karsdorp ??? Kongolo Woudenberg is de beste optie.
Vul maar in wie er op de ??? moet.
Sure ? Botteghin is defensie beter en met opkomende backs heb je al de aanvoer naar voren.quote:
Ja sure.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sure ? Botteghin is defensie beter en met opkomende backs heb je al de aanvoer naar voren.
Effe serieus....quote:Op zondag 10 juli 2016 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sure ? Botteghin is defensie beter en met opkomende backs heb je al de aanvoer naar voren.
Dan mag Van Beek zich wel weer gaan herpakken want speelde vorig seizoen een matig seizoen. Het seizoen daarvoor was hij wel baas hopelijk pakt hij dat niveau dan weer op.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Effe serieus....
Van Beek kan als hij zich doorontwikkeld de komende jaren een goede transfer maken en minimaal 8-10 miljoen opleveren.
Botteghin is geen fuk waard ...op het veld niet en kwa transferwaarde niet.
De laatste reeks vorig seizoen speelde van Beek ook gewoon prima hoor.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan mag Van Beek zich wel weer gaan herpakken want speelde vorig seizoen een matig seizoen. Het seizoen daarvoor was hij wel baas hopelijk pakt hij dat niveau dan weer op.
Assertief: Napoli kan verder kijken Karsdorp mag niet weg.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:50 schreef PIETR het volgende:
Napoli is klaar om een bod uit te brengen op Feyenoord-verdediger Rick Karsdorp. Sportief directeur Cristiano Giuntoli heeft de rechtsback nu bovenaan zijn lijstje staan.
Dat meldt de Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio althans. Eén maand geleden werd Karsdorp nog omschreven als Napoli's 'plan-B'. Karsdorp lijkt nu echter één plekje te zijn opgeschoven op het verlanglijstje van de Partenopei.
Serie A-club Sassuolo werd eerder ook al gelinkt aan de vleugelverdediger, maar het prijskaartje is volgens de verslaggever voor die club te hoog.
Technisch directeur Martin van Geel vertelde eerder deze week dat er nog geen concreet bod is uitgebracht op Karsdorp, die nog tot 2020 vastligt in De Kuip.
Goede speler, maar zeker niet onmisbaar. Wat zou een mooi bedrag zijn voor hem? 7,5 miljoen zou een prima bedrag zijn toch?
Mis je niet zo heel veel aan hoor.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Assertief: Napoli kan verder kijken Karsdorp mag niet weg.
Tja, daar heb je in feite nog bijna 2 maand voor.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moeten we wel nu nog een vervanger gaan zoeken.
contract tot 2020....quote:Op zondag 10 juli 2016 11:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou 'm ook laten gaan voor een miljoentje of 7 ja. Prima te vervangen, genoeg zwakke punten.
Je backs kunnen niet opkomen want botteghin laat een gigantisch gat vallen tussen de opkomende backs + lcv en zichzelf. Buitenspel tegenstander is niet meer te regelen/af te dwingen want botteghin kan het niet op snelheid belopen.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor dat bedrag zou ik hem wel laten gaan ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:50 schreef PIETR het volgende:
Napoli is klaar om een bod uit te brengen op Feyenoord-verdediger Rick Karsdorp. Sportief directeur Cristiano Giuntoli heeft de rechtsback nu bovenaan zijn lijstje staan.
Dat meldt de Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio althans. Eén maand geleden werd Karsdorp nog omschreven als Napoli's 'plan-B'. Karsdorp lijkt nu echter één plekje te zijn opgeschoven op het verlanglijstje van de Partenopei.
Serie A-club Sassuolo werd eerder ook al gelinkt aan de vleugelverdediger, maar het prijskaartje is volgens de verslaggever voor die club te hoog.
Technisch directeur Martin van Geel vertelde eerder deze week dat er nog geen concreet bod is uitgebracht op Karsdorp, die nog tot 2020 vastligt in De Kuip.
Goede speler, maar zeker niet onmisbaar. Wat zou een mooi bedrag zijn voor hem? 7,5 miljoen zou een prima bedrag zijn toch?
KAMPIOENENquote:Op zondag 10 juli 2016 11:32 schreef H.FR het volgende:
Hoewel het slechts tegen amateurs was, ben ik al wel gecharmeerd van die Jorgensen. Lijkt zowaar heel aardig te kunnen combineren. Dat gaat onze andere aanvallers heel erg helpen denk ik.
Nee joh, Fledderus natuurlijk. Te oud, niet goed genoeg en hoort eigenlijk op een andere positie.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je Karsdorp verkoopt ben ik bang dat Van Geel met Ter Averst ofzo komt.
Van Beek op rechtsback en dan het hele seizoen met Jan-Arie en Eric in het centrumquote:Op zondag 10 juli 2016 11:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, Fledderus natuurlijk. Te oud, niet goed genoeg en hoort eigenlijk op een andere positie.
Perfect voor MvG dus
Guidetti, Pelle, Janmaat, El Ahmadi, Gustafson, Kuyt, Elia, Vermeer. Zomaar wat spelers die veel te oud en niet goed genoeg waren. Allemaal door kkgeel gehaald.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, Fledderus natuurlijk. Te oud, niet goed genoeg en hoort eigenlijk op een andere positie.
Perfect voor MvG dus
Elia, Gustafson en El Ahmadi lol. Kuyt ook knap van hem idd.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Guidetti, Pelle, Janmaat, El Ahmadi, Gustafson, Kuyt, Elia, Vermeer. Zomaar wat spelers die veel te oud en niet goed genoeg waren. Allemaal door kkgeel gehaald.
Gewoon talentvolle verdediger? Wat is daar mis mee? Maar liever Nieuwkoop pp die plek en het geld investeren in een goede buitenspeler.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had er meer van verwacht, maar doet het zeker niet slecht. Paar belangrijke acties/doelpunten gemaakt vorig seizoen.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind Elia nou niet echt vóór van Geel pleiten tot dusver.
De Premier League heeft vanaf het seizoen 16/17 de tv-gelden zien verdrievoudigen. Elke PL club heeft nu minimaal ¤100 miljoen aan inkomsten uit de tv-rechten per seizoen. 30 miljoen voor Wijnaldum is dus heel logisch als je de tv-rechten voor zoveel geld weet te slijten.quote:Op zondag 10 juli 2016 09:37 schreef nostra het volgende:
AFC Bournemouth dat met z'n stadionnetje van 12000 man wel even 30 miljoen op tafel legt voor Wijnaldum.Maar goed.
Ik ken de redenen wel, maar het blijft gewoon absurd om te zien elke keer weer.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Premier League heeft vanaf het seizoen 16/17 de tv-gelden zien verdrievoudigen. Elke PL club heeft nu minimaal ¤100 miljoen aan inkomsten uit de tv-rechten.
Ter Avest blijft mooi in Twentequote:Op zondag 10 juli 2016 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Da's idd mooi.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ter Avest blijft mooi in Twente
Laat de dommeriken nou maar lullen.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Guidetti, Pelle, Janmaat, El Ahmadi, Gustafson, Kuyt, Elia, Vermeer. Zomaar wat spelers die veel te oud en niet goed genoeg waren. Allemaal door kkgeel gehaald.
Oké Hans.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:27 schreef klaasweetalles het volgende:
je kan gewoon stellen dat toen een paar jaar geleden Feyenoord soms met 9 spelers van Varkenoord speelde het publiek meer tevreden was dan dat bijeen gekocht rotzooitje van martin van geeld de laaste 2 jaar.
Geen talent? grote bullshit.
Gewoon de kans geven, en miljoenen binnenhalen op lange termijn.
Wie dan?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké Hans.
En nu weer voor de minder geretardeerden: we hebben maximaal drie spelers met echt talent uit de jeugd komende, waarvan één momenteel basismateriaal.
Daar heb ik monopolie opquote:Op zondag 10 juli 2016 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Missen we helaas één jeugdspeler waar ik al 3 jaar op masturbeer. Die komt er vanzelf wel.
Eens wel. Jari op 10 > Kuyt op 10. En hamert, ook een speler om in de gaten te houden.quote:
Ja alleen jammer dat hij de 100 meter in 10 minuten loopt maar kleinigheidjes hou je toch.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:00 schreef Oldground het volgende:
Kongolo en Botteghin als je het mij vraagt. Van Beek lijkt alleen maar veel harder te kunnen rennen, omdat hij steeds zijn eigen fouten moet gaan corrigeren.
Botteghin is verdedigend zó veel sterker dan Van Beek.
Met een snelle Kongolo naast hem zou dat geen probleem hoeven zijn denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat hij de 100 meter in 10 minuten loopt maar kleinigheidjes hou je toch.
Verdedigend vind ik Botteghin trouwens ook helemaal niet zo sterk.
Ik vond nda hij zich richting eind vorig seizoen wel behoorlijk herpakte. Een goede Van Beek vind ik veel beter dan Botteghin, maar Beek viel 'begin' (2/3e) van vorig seizoen wel erg tegen jaquote:Op maandag 11 juli 2016 09:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met een snelle Kongolo naast hem zou dat geen probleem hoeven zijn denk ik.
Als Van Beek zich niet herpakt kies ik ook voor Botteghin. Van Beek heeft ons vorig jaar veel punten gekost.
Al vind ik Van Beek ook geen topper in de dop, Kongolo wel.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond nda hij zich richting eind vorig seizoen wel behoorlijk herpakte. Een goede Van Beek vind ik veel beter dan Botteghin, maar Beek viel 'begin' (2/3e) van vorig seizoen wel erg tegen ja
Op een keeper na is dat wel de positie waar snelheid het minst relevant is. Een goede positionering is veel en veel belangrijker.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat hij de 100 meter in 10 minuten loopt maar kleinigheidjes hou je toch.
Verdedigend vind ik Botteghin trouwens ook helemaal niet zo sterk.
Ja erg leuk dat hij sterk in de duels is maar als je verder dan 10 meter van het doel wil verdedigen heb je geen ene vinkentering aan Bottekneus.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:29 schreef Oldground het volgende:
[..]
Op een keeper na is dat wel de positie waar snelheid het minst relevant is. Een goede positionering is veel en veel belangrijker.
1 op 1 duels wint Eric toch wel ontzettend gemakkelijk. Hele goede interceptie.
Je hebt gelijk, maar Van Beek was zo mogelijk nog kutter. Maar ik heb ook van harte dat hij zich herpakt. Mooi duo met Kongolo als ze allebei een beetje in vorm zijn.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja erg leuk dat hij sterk in de duels is maar als je verder dan 10 meter van het doel wil verdedigen heb je geen ene vinkentering aan Bottekneus.
We hebben het hier over een speler die een sprintduel verliest van Lars fucking Veldwijk.
23-07-2016 20:00 Feyenoord - Valencia CFquote:Op maandag 11 juli 2016 10:17 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is die wedstrijd tegen Valencia?
Volgende week zaterdagquote:Op maandag 11 juli 2016 10:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
23-07-2016 20:00 Feyenoord - Valencia CF
aldus fr12
Dan zit ik lekker op Mallorca. Zoek wel een tentje op om dat even te kijken.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag![]()
Nu al zin in
Ook niet verkeerd ouwe reus. Het weer zal er vast beter zijn dan hierquote:Op maandag 11 juli 2016 10:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zit ik lekker op Mallorca. Zoek wel een tentje op om dat even te kijken.
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd ouwe reus. Het weer zal er vast beter zijn dan hier
KOEKOEKquote:Steeds meer Italiaanse media melden dat Graziano Pellè deze week nog een contract tekent in China. De oud-Feyenoorder kan in tweeënhalf jaar veertig miljoen euro verdienen, zo meldt ondermeer Sky Italia.
De Chinese ploeg Shandong Luneng zou de aanvaller graag binnen willen halen. Op dit moment staat Pellè nog onder contract bij Southampton. Wat de transfersom zal zijn is nog onbekend.
Dat kan mijns inziens gewoon prima. Daarnaast staat er dan een speler naast om evt. fouten (op snelheid) te herstellen.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja erg leuk dat hij sterk in de duels is maar als je verder dan 10 meter van het doel wil verdedigen heb je geen ene vinkentering aan Bottekneus.
We hebben het hier over een speler die een sprintduel verliest van Lars fucking Veldwijk.
Ja, laten we problemen gaan verleggen. Uitstekend idee.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:53 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat kan mijns inziens gewoon prima. Daarnaast staat er dan een speler naast om evt. fouten (op snelheid) te herstellen.
Van Geel kan alleen goede aankopen doen met een heel klein budget. Ondaan zou trouwens wel leuk voor de bank zijn is ook transfervrijquote:Op maandag 11 juli 2016 15:09 schreef satecl het volgende:
Hoppa en weer 1,5 miljoen erbij voor Feyenoord. Zal mij benieuwen wie Feyenoord nog gaat halen. Buitenspeler en eventueel nog een centrale verdediger?
Ondaan is al naar Excelsior.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Van Geel kan alleen goede aankopen doen met een heel klein budget. Ondaan zou trouwens wel leuk voor de bank zijn is ook transfervrij
Mag inderdaad wel hopen dat ze iemand halen die beter dan Bilal isquote:Op maandag 11 juli 2016 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ondaan is al naar Excelsior.
Overigens hoop ik dat Feyenoord wel een categorie hoger zoekt.
Er moet natuurlijk wel een kleine hype te creëren zijn om je komst. Ik denk niet dat Lucas Woudenberg nu ineens voor miljoenen in China kan gaan voetballen.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:33 schreef Ludachrist het volgende:
Veertig miljoen euro in twee jaar. Als ik een voetballer was zou ik zo snel mogelijk een Chinees woordenboekje kopen en mijn zaakwaarnemer een mooie club daar laten regelen.
Jammer, had hem graag bij een grotere club in Europa gezien. Maar logische beslissing.quote:
Als een Pelle 15 miljoen per jaar kan toucheren kan Woudenberg daar toch wel een miljoen opstrijken zou je zeggen?quote:Op maandag 11 juli 2016 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel een kleine hype te creëren zijn om je komst. Ik denk niet dat Lucas Woudenberg nu ineens voor miljoenen in China kan gaan voetballen.
Ze mogen echter maar 5 spelers van buiten China hebben, lijkt me sterk dat ze zo'n plek op zouden willen vullen met de Witte Keniaan.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als een Pelle 15 miljoen per jaar kan toucheren kan Woudenberg daar toch wel een miljoen opstrijken zou je zeggen?
Als ze zoveel geld kunnen betalen vind ik het al opmerkelijk dat ze die plek opvullen met Pelle, eigenlijk. Vijftien miljoen salaris is wat je Ronaldo, Messi en Zlatan betaalt, voor dat geld moet je toch wel een betere speler dan Pelle (vloeken in de kerk) kunnen vinden die voor je wilt komen spelen?quote:Op maandag 11 juli 2016 16:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze mogen echter maar 5 spelers van buiten China hebben, lijkt me sterk dat ze zo'n plek op zouden willen vullen met de Witte Keniaan.
Betalen ze natuurlijk niet voor elke voetballer. Zo'n jongen als Pelle is natuurlijk wel makkelijk aan de man te brengen.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:33 schreef Ludachrist het volgende:
Veertig miljoen euro in twee jaar. Als ik een voetballer was zou ik zo snel mogelijk een Chinees woordenboekje kopen en mijn zaakwaarnemer een mooie club daar laten regelen.
Dat doe je inderdaad. Met snelheid je eigen slechte positionering herstellen.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, laten we problemen gaan verleggen. Uitstekend idee.
we hebben inmiddels de Jorg al hequote:Op maandag 11 juli 2016 16:56 schreef H.FR het volgende:
Misschien komt hij na die 2,5 jaar wel weer bij ons ballenals hij net zo lang mee gaat als Toni kan dat prima.
Over 2,5 jaar koopt hij Feyenoord gewoon.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:56 schreef H.FR het volgende:
Misschien komt hij na die 2,5 jaar wel weer bij ons ballenals hij net zo lang mee gaat als Toni kan dat prima.
En niet te vergeten dat het om dezelfde persoon gaat die 5 jaar terug in principe al gestopt was met voetbal op niveau en toevallig op een zuip vakantie iemand tegen kwam die weer een vriend was van een ander die toevallig weer een vader had die een club trainde die weer een hele slechte td had en daardoor geen spits hadden en daardoor hij daar wel kon spelen op huurbasis.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:13 schreef Scrummie het volgende:
2,5 jaar daar de koning te rijk zijn, en dan vervolgens met pensioen. Godverdetering, 40 miljoen voor die 2,5 jaar
Geen snelheid is funest voor een team dat in principe van haar doel wil afspelen.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:58 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat doe je inderdaad. Met snelheid je eigen slechte positionering herstellen.
Maar oke. Snelheid is dus nummer 1 prioriteit voor een centrale verdediger. Misschien dat het wat voor Elia is.
Die doet het hopelijk zo goed dat hij tegen die tijd verkocht is. Pelle en Vente mogen het dan uitvechten.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:03 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
we hebben inmiddels de Jorg al he
Ook prachtig dat hij jullie al die prijzen heeft bezorgd.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:30 schreef satecl het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #992: Met mooiboy Graziano?
Hoe mensen reageerde op de komst van Pelle. En nu een van de best betaalde voetballers van de wereld
Jippiequote:Op maandag 11 juli 2016 18:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ook prachtig dat hij jullie al die prijzen heeft bezorgd.
Volgens mij bieden ze gewoon op alles en iedereen en halen de spelers die 'ja' zeggen het nieuws. Het gaat ze alleen maar om het halen van namen, om de marketingwaarde van de competitie op te krikken en fans naar het stadion te lokken.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:28 schreef Tchock het volgende:
Voor Pelle is dit natuurlijk een briljante transfer, maar het bewijst wel eens en voor altijd dat Chinezen niets van voetbal begrijpen.
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zien we dus nooit meer terug bij Italie. Tof.
quote:Op maandag 11 juli 2016 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zien we dus nooit meer terug bij Italie. Tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |