Anderen zeggen simpelweg 'het hoort erbij' en laten het daar dan ook bij. We gaan het wel zien dit seizoen met Kramer. Ik verwacht een paar Kazim-Richards taferelen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een gelul joh, het merendeel van de profs gaat liever niet op trainingskamp.
Jij leest blijkbaar liever de interviews met de dorpspastoor. Dat mag.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:02 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Anderen zeggen simpelweg 'het hoort erbij' en laten het daar dan ook bij. We gaan het wel zien dit seizoen met Kramer. Ik verwacht een paar Kazim-Richards taferelen.
Groot gelijk heeft Pelle. En hij zal er ook eerlijk over zijn dat hij het geld niet kan laten lopen.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:13 schreef Scrummie het volgende:
2,5 jaar daar de koning te rijk zijn, en dan vervolgens met pensioen. Godverdetering, 40 miljoen voor die 2,5 jaar
Wellicht zet ik mijn kaartje voor vak T erop. Ik kan dan zelf niet, ik moet alleen even vragen wat mijn maatje doet.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:23 schreef Multiply het volgende:
Weet iemand of je 2e hands kaartjes kunt kopen voor de wedstrijd tegen Valencia? Ik wil een kaartje voor TT of RR, maar er staat niks op viagogo helaas.
Het event schijnt niet aangemaakt te zijn op viagogo.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:00 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wellicht zet ik mijn kaartje voor vak T erop. Ik kan dan zelf niet, ik moet alleen even vragen wat mijn maatje doet.
Ok danquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij leest blijkbaar liever de interviews met de dorpspastoor. Dat mag.
Nee. Die met die rare naam is de vervanger van Lodewijks.quote:
Gewoon net als Opstelten toen deed. Z'n schouders ophalen en weer over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Goed verhaal. Zoals een klein beetje verwacht. Benieuwd hoe Aboutaleb dit gaat uitleggen. Gok dat ie "stel dat er een bom in de doos zat!" wel kan vergeten..
Oh. Ik ben het met dat laatste wel eens hoor maar vind het wel verfrissend als een voetballer over het algemeen gewoon zegt wat 'ie denkt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:35 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ok danmaar ja, ik zie liever een Kuyt die zich en als een professional opstelt en niet alleen met zichzelf bezig is. Het had me waarschijnlijk een stuk minder geboeid als Kramer beter presteerde en me niet wekelijks negentig minuten lang liep te irriteren met z'n kut maniertjes en gedrag.
http://www.ad.nl/dossier-(...)-feyenoord~a9915c67/quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Die met die rare naam is de vervanger van Lodewijks.
Een coördinator is weer iets anders, Hans.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/dossier-(...)-feyenoord~a9915c67/
Als Clickbait stond er op een van die facebook Feyenood pagina's dat Moens de vervanger werd van Lodewijks vandaar mijn eerste reactie.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Een coördinator is weer iets anders, Hans.
Facebook serieus nemen. Hahah.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Clickbait stond er op een van die facebook Feyenood pagina's dat Moens de vervanger werd van Lodewijks vandaar mijn eerste reactie.
Eens.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij types als Kuyt moet ik altijd een beetje overgeven in mijn mond als ze een interview geven.
Helemaal mee eens. Het motto 'geen woorden maar daden' is niet besteed aan de spelers van Feyenoord. Laat het verdomme eerst eens op het veld zien denk ik dan.. altijd maar weer hetzelfde gelul in de media. Een positieve instelling is prima, maar dat kan ook zonder dat slappe gelul van met name Kuyt. Een paar jaar terug was ook alles en iedereen zo positief, de ploeg was bij elkaar gebleven en nu ging het gebeuren! Om vervolgens 3x op rij te verliezen en meteen weer op achterstand te staan. Realisme is wat ik waardeer, niet het slijmerige kleffe gelul van de overigens zeer gewaardeerde Kuytquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel.
Ik snap echt wel dat er redelijk optimistisch wordt gecommuniceerd, maar jullie zien toch ook wel het verschil tussen 'enig optimisme' en die grootspraak die wij al jaren aanhoren van spelers over mogelijke kampioenschappen en topseizoenen die komen gaan?
Dat is hier vaak genoeg ter sprake gekomen namelijk.
Ik lees dit op Vi.nlquote:Brad Jones, de van Liverpool aangetrokken doelman, stapte wel op het vliegtuig richting Oostenrijk. Hij zal met Pär Hansson de strijd moeten aangaan voor een plek in het doel van de Rotterdammers.
Die is langdurig geblesseerd. Vandaar ook dat Hansson werd gehaald.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik lees dit op Vi.nl
Is die Hahn inmiddels te licht bevonden?
Dat was ergens in januari ook hij zal toch wel aan het terugkomen zijn inmiddels en zeker voor het begin van de competitie?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die is langdurig geblesseerd. Vandaar ook dat Hansson werd gehaald.
Nee. Is op z'n vroegst in november fit ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2016 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat was ergens in januari ook hij zal toch wel aan het terugkomen zijn inmiddels en zeker voor het begin van de competitie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |