SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor
Friday12
Lenny_Leonard
Syntos
Sarasi
Funzel
Xummon
Hawaii_Tim
PeeJie_
LastPost
Team Mystic
Poekie1993
Franknfurter
Ceased2Be
Badr_Harry
Team Instinct
Gutanoth
rubensanti
Gesloten
Skysherrif
Pokéballs
Pokéballs! Is hier echt uitleg over nodig?
Incense
Gedurende 30 minuten meer kans dat er Pokémon naar de jou komen.
Lucky Eggs
Dubbel xp gedurende 30 minuten.
Lure Module
Werkt bijna hetzelfde als Incense alleen activeer je dit op een Pokéstop in plaats van op jezelf. Andere spelers kunnen hier ook gebruik van maken.
Egg Incubator
Om je Pokémon eggs uit te laten komen het je een Incubator nodig. Aan het begin krijg je er eentje met oneindig aantal uses. Je kan ook nog incubators krijgen/kopen met een beperkt aantal uses.
Razz Berry
Verhoog de kans om je volgende Pokémon te vangen. Gebruik deze dus alleen bij Pokémon met een oranje of rode cirkel.
Potion
Heal je Pokémon voor 20 hp.
Revive
Revive een Pokémon die het loodje heeft gelegd
Experience
[ Bericht 53% gewijzigd door Friday12 op 10-07-2016 05:45:04 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:12 schreef Rabieluh het volgende:
FAQ van Reddit.In de op gegooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand nog meer zooi heeft link het maar dan gooi ik het erin
Beter krijg ik eens wat anders dan een caterpie, rattata of weedle vandaag.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 06:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb nog niks kunnen doen. Alleen een charmander gevangen. Beter werken de servers vandaag mee
Net mijn eerste pokemon gevangen. Maar allemaal minder spannend dan wat jij opnoemt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Beter krijg ik eens wat anders dan een caterpie, rattata of weedle vandaag.
Iedereen heeft vette Rhyhorns en shit, en 't coolste wat ik heb is een Seel, Eevee en parasect
Ja, dus je postcode ofzo erachterquote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:15 schreef Miniem het volgende:
Steeds als ik een naam wil invoeren voor de trainer zegt hij dat de naam niet available is.Heb er al 10 geprobeerd. Moet het iets unieks zijn ofzo?
Yes, en die incubators gaan na drie keer gebruiken stuk. Degene die je krijgt bij het begij blijft het doenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net mijn eerste pokemon gevangen. Maar allemaal minder spannend dan wat jij opnoemt.
Hoe kom je trouwens aan meer egg incubators? Kan je die alleen kopen? Heb er nu maar eentje
Lucky bastardquote:Op zaterdag 9 juli 2016 09:57 schreef Droopie het volgende:
Nog nooit gedaan dit, maar ziet er grappig uit.
Mijn huis is een pokestop
Na wat zoeken op internet (zelf nl. ook benieuwd naar) tussen de 10 en 15/20 mb per uur. Vond ik meevallenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:30 schreef Syntos het volgende:
Iemand een idee hoeveel data Go ongeveer gebruikt per uur?
Denk dat ik maar eens een abonnement ga nemen.
Zet je GPS aan en zoek naar openbare wifi netwerken. Dan kom je ze vanzelf tegen terwijl je de app open hebt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:32 schreef Miniem het volgende:
Hoe kom je nou Pokémon tegen? Als je gaat lopen? Heb alleen wifi
Gemiddeld een uurtje per dag spelen per maand met een 500MB abonnement, valt mee gemiddeld een uurtje per dag dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:32 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Na wat zoeken op internet (zelf nl. ook benieuwd naar) tussen de 10 en 15/20 mb per uur. Vond ik meevallen
Zou pieterburen nu ook overal Seels spawnen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:09 schreef Unites het volgende:
Net een Seel gevangen. Hij lag ineens op de bank naast me.
Vuile inbrekert!
Nee maakt niks uit. Gaat om cp en de kracht van de aanvallen. Voor sommige medailles moet je wel pokemon van een bepaald gewicht vangen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maakt gewicht en lengte iets uit? En wat is beter? Klein of groot?
Mooi! Mijn schrale pidgeot heeft prima stats verder. Alleen xs.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:27 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Nee maakt niks uit. Gaat om cp en de kracht van de aanvallen. Voor sommige medailles moet je wel pokemon van een bepaald gewicht vangen.
#TeamGeel
Komt denk ik als je in hogere levels zit toch? Destijds op gameboy ving je in het begin ook alleen maar rotzooiquote:
Bug turned feature. Dat kan dus niet. Je moet het proces afsluiten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:37 schreef Mirel het volgende:
Hoe kan je in Android het spel afsluiten?Ik wil niet het proces afsluiten want dan vergeet hij de settings: geluid uit en spaarstand modus aan.
Ik heb hetzelfde probleem. Er verschijnen geen Pokemons meer, geen Pokestops en geen gyms. Terwijl ik vanochtend en gister nog zonder probleem gespeeld heb.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:07 schreef NaturalScience het volgende:
Ongelofelijk dat het bij iedereen lijkt te werken en hier totaal niet. Er verschijnen gewoon geen pokemons, gyms en points op de map.....
Ik zie wel de stops en gyms maar heb ook het idee dat ik veel minder pokemons tegenkom ineens.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:07 schreef NaturalScience het volgende:
Ongelofelijk dat het bij iedereen lijkt te werken en hier totaal niet. Er verschijnen gewoon geen pokemons, gyms en points op de map.....
Ik had ook een pikachu uit een 2km ei.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Team Rood
Vandaag ook eerste ei uitgekomen. Een 2 km-versie, met een CP 86 Pikachu erin. Die kan goed van pas komen, want de gym die het dichtst bij mijn huis ligt wordt bevolkt door een Pidgey, een Pidgeotto en een Psyduck
Ook Utrecht Oost? Zit ook een gele speler genaamd FuryNL heeft heel veel hoge cps in zijn gym. 3 gyms binnen een km waar ik gewoon een poke bij kon stoppen! Had op een gegeven moment 7 gyms, helaas rewards al geclaimd iets ervoor met 2 gyms, faal.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:55 schreef Gesloten het volgende:
Team Geel hier. Utrecht.
Zag net dat mijn gym verslagen is, maar heb nu een redelijk sterke Golduck om hem te heroveren.
Top!quote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:42 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Er verschijnen geen Pokemons meer, geen Pokestops en geen gyms. Terwijl ik vanochtend en gister nog zonder probleem gespeeld heb.
Als er iemand is die een oplossing voor dit probleem heeft, hoor ik het graag. Opnieuw inloggen/installeren/rebooten helpt allemaal niet.
Woonde ik nog maar in utrechtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:21 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Ook Utrecht Oost? Zit ook een gele speler genaamd FuryNL heeft heel veel hoge cps in zijn gym. 3 gyms binnen een km waar ik gewoon een poke bij kon stoppen! Had op een gegeven moment 7 gyms, helaas rewards al geclaimd iets ervoor met 2 gyms, faal.
Moreelsepark had iemand een lure gegooid, zaten er 15-20 kids op die trap te chillen voornamelijk asians. Werd vriendelijk ontvangen.
Hier ook..quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:07 schreef NaturalScience het volgende:
quote:
Lure gooi je op een pokestop waardoor er een half uur lang pokemon naartoe komen. Incubator stop je je ei in. Eentje met oneindig aantal uses krijg je maar je krijgt er ook een paar met een beperkt aantal uses op bepaalde levels.quote:
Een lure kan je op een Pokestop plakken, en dan komen er een half uur lang Pokémon die kant op. Andere spelers kunnen meeprofiteren van je lure, dus als je spelers in de buurt kent is het handig om een groep te verzamelen.quote:
quote:Pokéballs
Pokéballs! Is hier echt uitleg over nodig?
Incense
Gedurende 30 minuten meer kans dat er Pokémon naar de speler komen
Lucky Eggs
Dubbel xp gedurende 30 minuten
Lure Module
Werkt bijna hetzelfde als Incense alleen activeer je dit op een Pokéstop in plaats van op jezelf. Andere spelers kunnen hier ook gebruik van maken.
Egg Incubator
Om je Pokémon eggs uit te laten komen het je een Incubator nodig. Aan het begin krijg je er eentje met oneindig aantal uses. Je kan ook nog incubators krijgen/kopen met een beperkt aantal uses.
Revives en Potions moeten dus nog even wachten begrijp ikquote:
Omgeving Vogelenbuurt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:21 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Ook Utrecht Oost? Zit ook een gele speler genaamd FuryNL heeft heel veel hoge cps in zijn gym. 3 gyms binnen een km waar ik gewoon een poke bij kon stoppen! Had op een gegeven moment 7 gyms, helaas rewards al geclaimd iets ervoor met 2 gyms, faal.
Moreelsepark had iemand een lure gegooid, zaten er 15-20 kids op die trap te chillen voornamelijk asians. Werd vriendelijk ontvangen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Revives en Potions moeten dus nog even wachten begrijp ik
Is ook zoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:28 schreef Syntos het volgende:
Ik wou iemand er op aanspreken dat ie een gym had gejat voor ik het kon doen omdat ik het spel opnieuw op moest starten, wist alleen niet welk groepje van de vier.![]()
Waar ik ook in het centrum kom, lijkt wel alsof er overal iemand aan het spelen is.
De cirkels zoals ze hier om Doduo staan bedoelde ikquote:
Af en toe. Als ik pokemon dan afsluit en weer opnieuw opstart, heb ik die gevangen pokemon wel in mijn bezit.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:00 schreef Syntos het volgende:
Anderen er ook last van dat na het vangen van een Pokémon het spel blijft hangen bij de Pokéball?
Ik heb ook ondertussen al een Porygon, en zit te wachten tot de Dratini die ik voor mijn deur heb een keertje tevoorschijn komt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb een epic
Ook al 3x een squirtle in de buurt gezien![]()
Klopt niet helemaal, het namelijk is per locatie afhankelijk. Het wemelt bij mij van de Spearows, pidgeys, Rattata's en Zubats, maar ik ben nog geen enkele Eevee tegengekomen oid. Waterpokemon vind ik veel bij beekjes, vijvertjes, dat soort dingen.quote:
Zolang ik maar een charizard krijg... de rest boeit nietquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:17 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik heb ook ondertussen al een Porygon, en zit te wachten tot de Dratini die ik voor mijn deur heb een keertje tevoorschijn komt.
Gister in de trein had ik een scyther, maar omdat ik te hard ging kon ik hem niet vangen. De eerste van epic heb ik ook al eens gezien.quote:
Ik heb gisteren ook een Scyther gezien, maar was druk met levenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:18 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Gister in de trein had ik een scyther, maar omdat ik te hard ging kon ik hem niet vangen. De eerste van epic heb ik ook al eens gezien.
In welk team zit je vriendin? M'n vriend is benieuwd of de evolutie ook te maken heeft met het team waar je in zitquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:21 schreef Typisch het volgende:
Mijn vriendin heeft ondertussen een Flareon van ~800 cp. Mijn sterkste is nog steeds Pidgeot.
Nope, wij zijn ook blauw.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:32 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
In welk team zit je vriendin? M'n vriend is benieuwd of de evolutie ook te maken heeft met het team waar je in zit
Hij zit in blauw en kreeg Vaporeon, zit je vriendin in team rood?
Ah oke, ik moet nog 3 Eevee's vinden voor genoeg candies om te evolueren.. Spannendquote:
Bij mij blijft voor de tweede keer een gym fight hangenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:00 schreef Syntos het volgende:
Anderen er ook last van dat na het vangen van een Pokémon het spel blijft hangen bij de Pokéball?
Vanmiddag naar een gele gym gelopen die 3 Pokemon had van rond de 200, makkelijk te verslaan dus. Daar kon ik het gevecht niet starten, schoot steeds terug naar het menu waar je je team kunt kiezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij blijft voor de tweede keer een gym fight hangen
Dan moet je hem nog een paar keer verslaan. Per keer dat je wint gaat de prestige omlaag tot die 0 is of zo iets.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:47 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst een Gym verslagen, maar de kleur bleef Geel (en ik ben rood).
Of ik snap er niets van of er zitten wat bugs in.
Blauwquote:
Je moet de gym een paar keer verslaan. Als er drie Pokemon in zaten moet je dat drie keer doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:47 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst een Gym verslagen, maar de kleur bleef Geel (en ik ben rood).
Of ik snap er niets van of er zitten wat bugs in.
Hoe bedoel je?quote:
Vanavond laat maar even een rondje makenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet de gym een paar keer verslaan. Als er drie Pokemon in zaten moet je dat drie keer doen.
Dan is hij leeg en kun je er een Pokemon in zetten.
Ah, dat probleem heeft dus een naam. Hoe dan ook: eerste gym is binnenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vanmiddag naar een gele gym gelopen die 3 Pokemon had van rond de 200, makkelijk te verslaan dus. Daar kon ik het gevecht niet starten, schoot steeds terug naar het menu waar je je team kunt kiezen.
En bij een rode gym had ik de 1 hp bug.
Ik kwam net voorbij Utrecht met de trein. Zag een gym van hem met een hitmonchan met een aardig cp. Die gast is ook al level 15.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:21 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
De apk zwerft al rond. Google is je beste vriend.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
geen pokemon go in the google play store
Ik heb hem uit de OPquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
Mag er hier geen link gegeven worden naar de APK?
bron?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat Pokémon GO NIET eind juli in NL zal uitkomen. De huidige indicatie voor Pokémon GO is eind Augustus, aldus Game Mania. Daarnaast zal Pokémon GO Plus ook pas eind Augustus verschijnen.
Ik heb mijn Gym terug. Vond een pidgey met 156 CP
[ afbeelding ]
Gamemania. Staat er in. Stond in een interne mail volgens de verkoper. Er was veel vraag naar de Pokémon Go Plus, vandaar.quote:
duidelijk. Ik bedoelde met de bron meer iets in de zin van: link naar een website oid. Pokemon Plus accessoire kwam sowieso al wat later. Zou wel raar zijn als ze Pokemon GO zelf een maand opschorten, aangezien het al in 3/5e van de wereld uit is...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gamemania. Staat er in. Stond in een interne mail volgens de verkoper. Er was veel vraag naar de Pokémon Go Plus, vandaar.
Dat is wat mij verteld is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:51 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
duidelijk. Ik bedoelde met de bron meer iets in de zin van: link naar een website oid. Pokemon Plus accessoire kwam sowieso al wat later. Zou wel raar zijn als ze Pokemon GO zelf een maand opschorten, aangezien het al in 3/5e van de wereld uit is...
Als ik het nu via de APK zou downloaden, kan ik het dan later overzetten naar m'n google play en eigen account? of moet ik dan overnieuw beginnen? zou je daar wat over kunnen vertellen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is wat mij verteld is.
- Pokémon GO later
- Pokémon Go Plus later
Je logt in via een google account e-mail adres. Je kan ook een Pokemon Trainer club account maken. Data zit dus niet op je apparaat als het om je account gaat als ik het goed begrijp.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:54 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Als ik het nu via de APK zou downloaden, kan ik het dan later overzetten naar m'n google play en eigen account? of moet ik dan overnieuw beginnen? zou je daar wat over kunnen vertellen?
oke cool, dus het hoeft niet per se over je google play store account te gaan? Dan zou ik bijvoorbeeld ook een Pokemon Trainer Club account kunnen aanmaken en gebruiken..quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je logt in via een google account e-mail adres. Je kan ook een Pokemon Trainer club account maken. Data zit dus niet op je apparaat als het om je account gaat als ik het goed begrijp.
Precies.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:56 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
oke cool, dus het hoeft niet per se over je google play store account te gaan? Dan zou ik bijvoorbeeld ook een Pokemon Trainer Club account kunnen aanmaken en gebruiken..
thanks man! Ga ik straks eens even opzoeken en kijken...als het echt tot eind augustus duurt, dan download ik het wel eerder... een week of wat langer wachten vind ik geen problemen, niet 2 maanden later..quote:
Ik een belsprout uit een 10 km eiquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:02 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb net een Charmander gehatched uit een 2 km ei
Logische verdeling weerquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik een belsprout uit een 10 km ei
Mn HTC One M7 is binnen 2 uur leegquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:13 schreef Franknfurter het volgende:
Weet iemand trouwens waar ziekenhuizen hun noodgeneratoren kopen? Mijn iphone vindt dit niet zo'n leuk spel blijkbaar![]()
Action heeft powerbanks voor een euro of vier, maar weet niet hoe goed die zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:13 schreef Franknfurter het volgende:
Weet iemand trouwens waar ziekenhuizen hun noodgeneratoren kopen? Mijn iphone vindt dit niet zo'n leuk spel blijkbaar![]()
Zal er na mijn laatste tentamen eens een gaan aanschaffen, voor dat geld valt het altijd te proberen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Action heeft powerbanks voor een euro of vier, maar weet niet hoe goed die zijn
Mwah, je weet niet van tevoren hoe goed ze het doen. Begin met een, en koop er meer als ze bevallenquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
"bless me father for I have sinned, it's been 18 years since my last confession"
"what brings you before God today my child? "
"Charizard"
is uitgesteld klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zijn er nou 2 topics van? Lekker overzichtelijk zo.
Anyway: jammer dat ie niet te downloaden is in de Appstore.
16,5km. Zoveel heb ik in tijden niet gelopen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De blaren op je voeten gelopen denk.
Hoeveel trainers er in en gym kunnen hangt af van het gym level.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:29 schreef Sjemmert het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap he. Als er maar 1 iemand van je eigen kleur in de gym zit kan je zo een pokemon bij plaatsen. Maar als er twee inzitten moet je eerst battlen. Terwijl er toch plek is voor 3 :S . En voor je team gyms kan je dan maar 1 pokemon kiezen.
Kan ook, ik heb net mn gym herroverd.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:35 schreef Narcotical het volgende:
Je krijgt niet alleen gold voor het holden van de gym als leader, iedereen die een pokemon erin heeft krijgt gold (of pokecoins)
Thats like saying ''I bought a macbook to play games''.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Gewoon ios spelen
Ah zo. Maar als er dus al 2 van je team in een level 2 gym zitten kan je er nooit meer bij ? Of kan je er een uit kicken door ze te verslaan ?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoeveel trainers er in en gym kunnen hangt af van het gym level.
Level 1 - 1 trainer
level 2 - 2 trainers
etc etc.
De eerste trainer is de gym leader, die krijgt gold voor het holden van de gym. De rest is back up.
veel meer mogelijkheden als hij ooit dat wil streamen. Bij iOS kan dat niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Gewoon ios spelen
Je kan de gym trainen door er mee te vechten en zo kan je hem omhoog krijgen in levelquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ah zo. Maar als er dus al 2 van je team in een level 2 gym zitten kan je er nooit meer bij ? Of kan je er een uit kicken door ze te verslaan ?
Streamen? Watte?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
veel meer mogelijkheden als hij ooit dat wil streamen. Bij iOS kan dat niet.
Tegengekomen. Zat onder de Botlekbrugquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
No way!
Zo tegengekomen of laten evolueren?
Ik was level 3, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:35 schreef Feyenoord035 het volgende:
Hoe hoger je level, des te specialere Pokemon je vangt?
Quality bondingquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:
Samen met mijn zoontje op de fiets pokemons vangen
Ik ook. Meteen 5 ook. Allemaal boven de 20quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond ook mijn eerste wilde mede-trainers gespotEerder had ik wel vermoedens, maar deze waren overduidelijk
Paar minuten geleden nog niet, heb nog een Machop voor de deur gevangen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. Meteen 5 ook. Allemaal boven de 20
Servers weer down trouwens toch?
Voor Android: sta toe apps te installeren buiten de app store om. Open de app, log in (Pokemon-account kan als je die al hebt, anders is Google makkelijker) en maak je klaar om te spelen. Je krijgt de keus om Charmander, Bulbasaur of Squirtle te kiezen aan het begin, maar je kan ze ook alledrie negeren en dan verschijnt er een Pikachu.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Even voor mij als leek. De link voor download is veilig?
En dan hoe verder?
Als je level 5 wordt gaat de professor een verhaal houden en mag je kiezen, daarvoor kan het niet.quote:
De wandeling die ik vandaag door het centrum van mijn dorp maakte leverde veel meer 'Mon op dan de wandeling door bos en over heide die ik de dag ervoor maakte. Het lijkt er dus wel opquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:24 schreef esv7 het volgende:
Eerder vanavond stond ik in de rij bij de mcdonalds, toen even pokemon go geopend en had gelijk 3 pokemon om mij heen, daarna nog 2 gevangen. Is het zo dat er op drukkere plaatsten meer pokemon spawnen ofzo? Zat nog een 203 vanonat bij ofzo.
Ja ik had nu ook meer pokemon dan dat ik vang met een wandeling met de hond met een lure item.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De wandeling die ik vandaag door het centrum van mijn dorp maakte leverde veel meer 'Mon op dan de wandeling door bos en over heide die ik de dag ervoor maakte. Het lijkt er dus wel op
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:25 schreef PaarseStabilo het volgende:
Hoe kies je bij welk team je hoort?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je level 5 wordt gaat de professor een verhaal houden en mag je kiezen, daarvoor kan het niet.
dank!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je level 5 wordt gaat de professor een verhaal houden en mag je kiezen, daarvoor kan het niet.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:55 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben ook om. Eigenlijk wilde ik er niet aan omdat ik inmiddels over de twintig ben, maar het is gewoon te leuk. Ik neem mijn mobiel wel mee met het hardlopen morgenochtend. Zou leuk zijn als er in het bos/ groot park bijzondere pokemon te vinden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik laat de hond nu 6 maal daags uit ipv 3 maal daags (Het liefst gaat die 2x per dag uit en moet ik em naar buiten slepen), loop ik 5km per dag en gaat mijn telefoon nog maar 3 uurtjes mee, maximaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:55 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben ook om. Eigenlijk wilde ik er niet aan omdat ik inmiddels over de twintig ben, maar het is gewoon te leuk. Ik neem mijn mobiel wel mee met het hardlopen morgenochtend. Zou leuk zijn als er in het bos/ groot park bijzondere pokemon te vinden zijn.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik word volgend jaar 30
. Leeftijd alleen hoort niet genoeg te zijn om iets te vermijden waar jij plezier uit haalt
Vanwege de mening van anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet dat je je daar niet door moet laten leiden maar zo werkt het soms.
True, dus moet je soms wachten tot er geen anderen zijn om te oordelen of dat je in een gebied bent waar je anders nooit komtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Vanwege de mening van anderenik weet dat je je daar niet door moet laten leiden maar zo werkt het soms.
Honden zijn leuk, ik woon nu alleen en dan zou de hond de hele dag alleen zitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[i
[..]
Ik laat de hond nu 6 maal daags uit ipv 3 maal daags (Het liefst gaat die 2x per dag uit en moet ik em naar buiten slepen), loop ik 5km per dag en gaat mijn telefoon nog maar 3 uurtjes mee, maximaal.
Half uur lang een Warturtle gechased. Uiteindelijk niks gevonden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Pokémon Go is eigenlijk gewoon dit:
[ afbeelding ]
Ik heb een Kingler, Pidgeot, Psyduck, Poliwhirl, Vulpix en nog wat anderen in de buurt gehad. Nooit gezien en geen idee hoe ik ze moet vangenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Half uur lang een Warturtle gechased. Uiteindelijk niks gevonden.
Vriend van me hatched een 10km egg. Lapras met 400cp.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een Kingler, Pidgeot, Psyduck, Poliwhirl, Vulpix en nog wat anderen in de buurt gehad. Nooit gezien en geen idee hoe ik ze moet vangen
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Vriend van me hatched een 10km egg. Lapras met 400cp.
Ik hatch een 10km egg, Bellsprout met 60cp.
Ik zat eerst van; Een pidgey met 50 CPquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]wel balen voor jou
Ik was eerder blij een CP48 Pidgeotto in het wild te vinden, dat scheelde met evolueren. Als je vijf Pidgeys hebt met hogere CP is het allemaal zo indrukwekkend niet meer
Ik heb allemaal Pidgeys ingeruild voor snoep en eentje met 98 CP geüpgrade naar een Pidgeot met 400+. Verder upgraden mocht niet, want mijn level was niet hoog genoegquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik zat eerst van; Een pidgey met 50 CP
Toen kwam ik een pidgeotto tegen met 140CP
Toen een pidgeot met 201CP
Kom ik vanmiddag een pidgey tegen met 160CP xD
Klopt. als je trainer level stijgt, kan je em verder uppen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb allemaal Pidgeys ingeruild voor snoep en eentje met 98 CP geüpgrade naar een Pidgeot met 400+. Verder upgraden mocht niet, want mijn level was niet hoog genoeg
Het heeft wel watquote:Op zondag 10 juli 2016 00:13 schreef Franknfurter het volgende:
Jongens ik ben afgetraind binnen een paar wekennet weer bijna een uur op pad geweest in het dorp
Ik had anders mijn tentamen voorbereidquote:Op zondag 10 juli 2016 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het heeft wel watBen vandaag twee keer een ruim uur op pad geweest alleen om te kijken of er Pokémon in de buurt waren. Anders had ik in die tijd thuis gezeten en niks bijzonders gedaan
quote:Op zondag 10 juli 2016 00:20 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik had anders mijn tentamen voorbereiddit had eigenlijk een week later uit moeten komen
Epics?quote:Op zondag 10 juli 2016 00:27 schreef skysherrif het volgende:
Haha zo grappig, kwam net die andere gast uit mijn team geel tegen.
Zat in zn auto even een rondje te doen om alle gyms weer te flippen, net als ik. Mooi man.
heb 2e epics als hoogste: mr mime en dratini
gast ...? waar woon je. Dit is niet normaal mer.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:46 schreef oompaloompa het volgende:
Dit is mijn wijk, dus het gaat vrij rap
[ afbeelding ]
What the fquote:Op zondag 10 juli 2016 01:46 schreef oompaloompa het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet waar. Lees topic eens door.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:32 schreef zforces het volgende:
Ik zit in team mystic(blauw) btw. Mag dus in de op.
Ik merkte dat je team kiezen nog een andere invloed heeft. Mijn eevee zal namelijk evolueren in een vaporeon. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het teamafhankelijk is waarin je eevee evolueert.
Je kan je pokeball ook spinnenquote:Op zondag 10 juli 2016 04:49 schreef t4rt4rus het volgende:
GPS signal not found...
Zit op de laatste Android, geen enkele aangeraden oplossing is mogelijk op 6.
Ben er alleen ook achter dat het vangen alleen stom swipen is...
heb hier 4-5 gyms in de buurt en tientallen pokestops #stadquote:Op zondag 10 juli 2016 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
Een pokestop in m'n straat heeft nu een module maar is net te ver weg
misschien deze chart in de OP?quote:Op zondag 10 juli 2016 03:31 schreef Friday12 het volgende:
Als je in de op wil stuur maar een DM.. Geen zin om te zoeken wie er wel of niet in staat
Ghastly al paar keer gevonden in het centrum hier!quote:Op zondag 10 juli 2016 05:34 schreef KingRoland het volgende:
Heeft iemand Gastly gevonden of moet ik in de avond naar een begraafplaats gaan?
[..]
heb hier 4-5 gyms in de buurt en tientallen pokestops #stad
We hebben trouwens eerder vandaag met een groepje een rondje gemaakt in de stad. We gingen eigenlijk het meest voor Lapras, Snorlax, Aerodactyl en Dratini. We hebben alleen Dratini gevonden. Er was een Snorlax in de buurt, maar niet gezien.
nice, misschien was ik gewoon unlucky. Ik ga alvast slapen dan weer op pad.quote:Op zondag 10 juli 2016 05:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ghastly al paar keer gevonden in het centrum hier!
Lijer.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:46 schreef oompaloompa het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet je regio veranderen ofzo.. ff google gebruiken en je heb het zo gevondenquote:Op zondag 10 juli 2016 05:58 schreef FlyingFish het volgende:
Werkt dit ook al voor de iPhone? Of moet ik wachten op de officiële release?
Hij crasht soms op 6, force restartquote:Op zondag 10 juli 2016 04:49 schreef t4rt4rus het volgende:
GPS signal not found...
Zit op de laatste Android, geen enkele aangeraden oplossing is mogelijk op 6.
Ben er alleen ook achter dat het vangen alleen stom swipen is...
Ik heb Gastly in de avond gewoon in een woonwijk gevonden, heb hem alleen niet kunnen vangen.quote:Op zondag 10 juli 2016 05:34 schreef KingRoland het volgende:
Heeft iemand Gastly gevonden of moet ik in de avond naar een begraafplaats gaan?
Geen pokeballs? Hoe dan? Ik gooi ze steeds per 50 weg omdat mn tas vol zitquote:Op zondag 10 juli 2016 10:16 schreef Xummon het volgende:
Staat er een cp325 Machop voor je neus heb je geen pokeballs meer
#fuckmylife
Die heb ik nog nooit gezien. Vooral weedles en pidgeys hier.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:30 schreef 44rdbei het volgende:
Komen jullie ook zoveel exeggcutes tegen? Ik heb nu 41 exeggcutes Candy En nog 3 exeggcutes bewaard...
Ik ben nog geen level 5 maar hoe zit met het vechtsysteem? Maakt het nog uit wat voor type je inzet (water tegen vuur etc) of gaat het alleen om cp en hp?
Op je pokemon klikken en dan swipen naar volgend tabbladquote:Op zondag 10 juli 2016 10:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Gisteren trouwens een ei gevonden bij een stop, en die kan ik nu nergens meer zien in inventory oid ?
Als je je scherm aan laat, gaat je telefoon trillen als er een pokemon in de buurt isquote:Op zondag 10 juli 2016 10:50 schreef Maraca het volgende:
Krijg je trouwens een melding als er een pokemon in de buurt is of moet je als een zombie naar je telefoon kijken?
Ah ok, ik ben hier nog geen weedles tegen gekomen.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien. Vooral weedles en pidgeys hier.
En ja dat maakt uit.
Zonder Pokemon GO Plus moet de App open blijven. Is er een Pokémon in de buurt, dan trilt je telefoon. Met Pokemon Go plus trilt de armband en druk je op een knopje, allemaal met de app uit.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:50 schreef Maraca het volgende:
Krijg je trouwens een melding als er een pokemon in de buurt is of moet je als een zombie naar je telefoon kijken?
Ah logisch ...quote:Op zondag 10 juli 2016 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op je pokemon klikken en dan swipen naar volgend tabblad
Dat laatste registreert hij niet. Er is een maximum snelheid toegestaan. Geen idee hoe hoog. Iemand die dat weet?quote:Op zondag 10 juli 2016 10:51 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Ah logisch ...
5km ! Das een uur lopen ... of 5 min met de auto
Waar zit je dan? Ik wil ook executesquote:Op zondag 10 juli 2016 10:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ah ok, ik ben hier nog weedles tegen gekomen.
20Km/u meen ik, daarboven registreert het niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat laatste registreert hij niet. Er is een maximum snelheid toegestaan. Geen idee hoe hoog. Iemand die dat weet?
quote:Op zondag 10 juli 2016 10:51 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Als je je scherm aan laat, gaat je telefoon trillen als er een pokemon in de buurt is
Duidelijkquote:Op zondag 10 juli 2016 10:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zonder Pokemon GO Plus moet de App open blijven. Is er een Pokémon in de buurt, dan trilt je telefoon. Met Pokemon Go plus trilt de armband en druk je op een knopje, allemaal met de app uit.
Spijkenisse, waar zit jij?quote:Op zondag 10 juli 2016 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Ik wil ook executes
Zie wisselende dingen, bij mij registreerde hij al niet alles wat ik gewandeld had omdat ik vaak sneller ging dan 5 Km/uquote:Op zondag 10 juli 2016 11:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
De app registreert officieel een snelheid van 15km/pu, de gemiddelde fiets snelheid. Alhoewel hij mij op 20km ook gewoon registreert. Zit een foutmarge in verwerkt.
Blijkbaarquote:Op zondag 10 juli 2016 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tilburg. Verschilt het dan per stad wat er veel voorkomt?
Stikt hier van de Rattata's en Pidgeons... heb er echt al tientallen gevangen zonder m'n stoel uit te komen.quote:
In de buurt van Valkenburg hieroquote:Op zondag 10 juli 2016 11:11 schreef o43blondiee het volgende:
Waar zitten jullie allemaal? Ik zoek stiekem nog maatjes in Maastricht
In het centrum is genoeg leuks, ook op de Westermarkt. Voor de rest vooral simpele Pokemon.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tilburg. Verschilt het dan per stad wat er veel voorkomt?
Permissie gingen goed bij het starten. Ik draai alleen een gerootte zonder GApps.quote:Op zondag 10 juli 2016 07:27 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Hij crasht soms op 6, force restart
Hij hing bij mij bij permissies zetten; die kan je handmatig bij instellingen zetten, daarna werkte hij wel goed
Vanmiddag maar stukje lopen met de kleine in de kinderwagen, valt die telefoon niet zo op
Nou, dat hadden ze van te voren toch wel kunnen raden lijkt me.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Pokémon Go is zelfs uitgesteld voor onbepaalde tijd, aldus Niantic. Oorzaak is de overbelaste servers.
Mystic!quote:Op zondag 10 juli 2016 11:26 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
In de buurt van Valkenburg hieroWelk team ben je?
Ik ben team instinctquote:
Nee randstadquote:Op zondag 10 juli 2016 12:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoppa, zapdos inderdaad
toevallig niet in zeeland ?
Ik ben nog niet eens 1 exeggcute tegengekomenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:09 schreef 44rdbei het volgende:
Exeggcutes geëvalueerd naar exeggutorvroeger vond ik dat een lelijke pokemon, nu ben ik er blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |