quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:55 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben ook om. Eigenlijk wilde ik er niet aan omdat ik inmiddels over de twintig ben, maar het is gewoon te leuk. Ik neem mijn mobiel wel mee met het hardlopen morgenochtend. Zou leuk zijn als er in het bos/ groot park bijzondere pokemon te vinden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik laat de hond nu 6 maal daags uit ipv 3 maal daags (Het liefst gaat die 2x per dag uit en moet ik em naar buiten slepen), loop ik 5km per dag en gaat mijn telefoon nog maar 3 uurtjes mee, maximaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:55 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben ook om. Eigenlijk wilde ik er niet aan omdat ik inmiddels over de twintig ben, maar het is gewoon te leuk. Ik neem mijn mobiel wel mee met het hardlopen morgenochtend. Zou leuk zijn als er in het bos/ groot park bijzondere pokemon te vinden zijn.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik word volgend jaar 30
. Leeftijd alleen hoort niet genoeg te zijn om iets te vermijden waar jij plezier uit haalt
Vanwege de mening van anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet dat je je daar niet door moet laten leiden maar zo werkt het soms.
True, dus moet je soms wachten tot er geen anderen zijn om te oordelen of dat je in een gebied bent waar je anders nooit komtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Vanwege de mening van anderenik weet dat je je daar niet door moet laten leiden maar zo werkt het soms.
Honden zijn leuk, ik woon nu alleen en dan zou de hond de hele dag alleen zitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[i
[..]
Ik laat de hond nu 6 maal daags uit ipv 3 maal daags (Het liefst gaat die 2x per dag uit en moet ik em naar buiten slepen), loop ik 5km per dag en gaat mijn telefoon nog maar 3 uurtjes mee, maximaal.
Half uur lang een Warturtle gechased. Uiteindelijk niks gevonden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Pokémon Go is eigenlijk gewoon dit:
[ afbeelding ]
Ik heb een Kingler, Pidgeot, Psyduck, Poliwhirl, Vulpix en nog wat anderen in de buurt gehad. Nooit gezien en geen idee hoe ik ze moet vangenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Half uur lang een Warturtle gechased. Uiteindelijk niks gevonden.
Vriend van me hatched een 10km egg. Lapras met 400cp.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een Kingler, Pidgeot, Psyduck, Poliwhirl, Vulpix en nog wat anderen in de buurt gehad. Nooit gezien en geen idee hoe ik ze moet vangen
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Vriend van me hatched een 10km egg. Lapras met 400cp.
Ik hatch een 10km egg, Bellsprout met 60cp.
Ik zat eerst van; Een pidgey met 50 CPquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]wel balen voor jou
Ik was eerder blij een CP48 Pidgeotto in het wild te vinden, dat scheelde met evolueren. Als je vijf Pidgeys hebt met hogere CP is het allemaal zo indrukwekkend niet meer
Ik heb allemaal Pidgeys ingeruild voor snoep en eentje met 98 CP geüpgrade naar een Pidgeot met 400+. Verder upgraden mocht niet, want mijn level was niet hoog genoegquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik zat eerst van; Een pidgey met 50 CP
Toen kwam ik een pidgeotto tegen met 140CP
Toen een pidgeot met 201CP
Kom ik vanmiddag een pidgey tegen met 160CP xD
Klopt. als je trainer level stijgt, kan je em verder uppen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb allemaal Pidgeys ingeruild voor snoep en eentje met 98 CP geüpgrade naar een Pidgeot met 400+. Verder upgraden mocht niet, want mijn level was niet hoog genoeg
Het heeft wel watquote:Op zondag 10 juli 2016 00:13 schreef Franknfurter het volgende:
Jongens ik ben afgetraind binnen een paar wekennet weer bijna een uur op pad geweest in het dorp
Ik had anders mijn tentamen voorbereidquote:Op zondag 10 juli 2016 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het heeft wel watBen vandaag twee keer een ruim uur op pad geweest alleen om te kijken of er Pokémon in de buurt waren. Anders had ik in die tijd thuis gezeten en niks bijzonders gedaan
quote:Op zondag 10 juli 2016 00:20 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik had anders mijn tentamen voorbereiddit had eigenlijk een week later uit moeten komen
Epics?quote:Op zondag 10 juli 2016 00:27 schreef skysherrif het volgende:
Haha zo grappig, kwam net die andere gast uit mijn team geel tegen.
Zat in zn auto even een rondje te doen om alle gyms weer te flippen, net als ik. Mooi man.
heb 2e epics als hoogste: mr mime en dratini
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |