Ik heb hetzelfde probleem. Er verschijnen geen Pokemons meer, geen Pokestops en geen gyms. Terwijl ik vanochtend en gister nog zonder probleem gespeeld heb.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:07 schreef NaturalScience het volgende:
Ongelofelijk dat het bij iedereen lijkt te werken en hier totaal niet. Er verschijnen gewoon geen pokemons, gyms en points op de map.....
Ik zie wel de stops en gyms maar heb ook het idee dat ik veel minder pokemons tegenkom ineens.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:07 schreef NaturalScience het volgende:
Ongelofelijk dat het bij iedereen lijkt te werken en hier totaal niet. Er verschijnen gewoon geen pokemons, gyms en points op de map.....
Ik had ook een pikachu uit een 2km ei.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Team Rood
Vandaag ook eerste ei uitgekomen. Een 2 km-versie, met een CP 86 Pikachu erin. Die kan goed van pas komen, want de gym die het dichtst bij mijn huis ligt wordt bevolkt door een Pidgey, een Pidgeotto en een Psyduck
Ook Utrecht Oost? Zit ook een gele speler genaamd FuryNL heeft heel veel hoge cps in zijn gym. 3 gyms binnen een km waar ik gewoon een poke bij kon stoppen! Had op een gegeven moment 7 gyms, helaas rewards al geclaimd iets ervoor met 2 gyms, faal.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:55 schreef Gesloten het volgende:
Team Geel hier. Utrecht.
Zag net dat mijn gym verslagen is, maar heb nu een redelijk sterke Golduck om hem te heroveren.
Top!quote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:42 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Er verschijnen geen Pokemons meer, geen Pokestops en geen gyms. Terwijl ik vanochtend en gister nog zonder probleem gespeeld heb.
Als er iemand is die een oplossing voor dit probleem heeft, hoor ik het graag. Opnieuw inloggen/installeren/rebooten helpt allemaal niet.
Woonde ik nog maar in utrechtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:21 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Ook Utrecht Oost? Zit ook een gele speler genaamd FuryNL heeft heel veel hoge cps in zijn gym. 3 gyms binnen een km waar ik gewoon een poke bij kon stoppen! Had op een gegeven moment 7 gyms, helaas rewards al geclaimd iets ervoor met 2 gyms, faal.
Moreelsepark had iemand een lure gegooid, zaten er 15-20 kids op die trap te chillen voornamelijk asians. Werd vriendelijk ontvangen.
Hier ook..quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:07 schreef NaturalScience het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |