quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:55 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben ook om. Eigenlijk wilde ik er niet aan omdat ik inmiddels over de twintig ben, maar het is gewoon te leuk. Ik neem mijn mobiel wel mee met het hardlopen morgenochtend. Zou leuk zijn als er in het bos/ groot park bijzondere pokemon te vinden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik laat de hond nu 6 maal daags uit ipv 3 maal daags (Het liefst gaat die 2x per dag uit en moet ik em naar buiten slepen), loop ik 5km per dag en gaat mijn telefoon nog maar 3 uurtjes mee, maximaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:55 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben ook om. Eigenlijk wilde ik er niet aan omdat ik inmiddels over de twintig ben, maar het is gewoon te leuk. Ik neem mijn mobiel wel mee met het hardlopen morgenochtend. Zou leuk zijn als er in het bos/ groot park bijzondere pokemon te vinden zijn.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik word volgend jaar 30
. Leeftijd alleen hoort niet genoeg te zijn om iets te vermijden waar jij plezier uit haalt
Vanwege de mening van anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet dat je je daar niet door moet laten leiden maar zo werkt het soms.
True, dus moet je soms wachten tot er geen anderen zijn om te oordelen of dat je in een gebied bent waar je anders nooit komtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Vanwege de mening van anderenik weet dat je je daar niet door moet laten leiden maar zo werkt het soms.
Honden zijn leuk, ik woon nu alleen en dan zou de hond de hele dag alleen zitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[i
[..]
Ik laat de hond nu 6 maal daags uit ipv 3 maal daags (Het liefst gaat die 2x per dag uit en moet ik em naar buiten slepen), loop ik 5km per dag en gaat mijn telefoon nog maar 3 uurtjes mee, maximaal.
Half uur lang een Warturtle gechased. Uiteindelijk niks gevonden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Pokémon Go is eigenlijk gewoon dit:
[ afbeelding ]
Ik heb een Kingler, Pidgeot, Psyduck, Poliwhirl, Vulpix en nog wat anderen in de buurt gehad. Nooit gezien en geen idee hoe ik ze moet vangenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Half uur lang een Warturtle gechased. Uiteindelijk niks gevonden.
Vriend van me hatched een 10km egg. Lapras met 400cp.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een Kingler, Pidgeot, Psyduck, Poliwhirl, Vulpix en nog wat anderen in de buurt gehad. Nooit gezien en geen idee hoe ik ze moet vangen
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Vriend van me hatched een 10km egg. Lapras met 400cp.
Ik hatch een 10km egg, Bellsprout met 60cp.
Ik zat eerst van; Een pidgey met 50 CPquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]wel balen voor jou
Ik was eerder blij een CP48 Pidgeotto in het wild te vinden, dat scheelde met evolueren. Als je vijf Pidgeys hebt met hogere CP is het allemaal zo indrukwekkend niet meer
Ik heb allemaal Pidgeys ingeruild voor snoep en eentje met 98 CP geüpgrade naar een Pidgeot met 400+. Verder upgraden mocht niet, want mijn level was niet hoog genoegquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik zat eerst van; Een pidgey met 50 CP
Toen kwam ik een pidgeotto tegen met 140CP
Toen een pidgeot met 201CP
Kom ik vanmiddag een pidgey tegen met 160CP xD
Klopt. als je trainer level stijgt, kan je em verder uppen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb allemaal Pidgeys ingeruild voor snoep en eentje met 98 CP geüpgrade naar een Pidgeot met 400+. Verder upgraden mocht niet, want mijn level was niet hoog genoeg
Het heeft wel watquote:Op zondag 10 juli 2016 00:13 schreef Franknfurter het volgende:
Jongens ik ben afgetraind binnen een paar wekennet weer bijna een uur op pad geweest in het dorp
Ik had anders mijn tentamen voorbereidquote:Op zondag 10 juli 2016 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het heeft wel watBen vandaag twee keer een ruim uur op pad geweest alleen om te kijken of er Pokémon in de buurt waren. Anders had ik in die tijd thuis gezeten en niks bijzonders gedaan
quote:Op zondag 10 juli 2016 00:20 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik had anders mijn tentamen voorbereiddit had eigenlijk een week later uit moeten komen
Epics?quote:Op zondag 10 juli 2016 00:27 schreef skysherrif het volgende:
Haha zo grappig, kwam net die andere gast uit mijn team geel tegen.
Zat in zn auto even een rondje te doen om alle gyms weer te flippen, net als ik. Mooi man.
heb 2e epics als hoogste: mr mime en dratini
gast ...? waar woon je. Dit is niet normaal mer.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:46 schreef oompaloompa het volgende:
Dit is mijn wijk, dus het gaat vrij rap
[ afbeelding ]
What the fquote:Op zondag 10 juli 2016 01:46 schreef oompaloompa het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet waar. Lees topic eens door.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:32 schreef zforces het volgende:
Ik zit in team mystic(blauw) btw. Mag dus in de op.
Ik merkte dat je team kiezen nog een andere invloed heeft. Mijn eevee zal namelijk evolueren in een vaporeon. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het teamafhankelijk is waarin je eevee evolueert.
Je kan je pokeball ook spinnenquote:Op zondag 10 juli 2016 04:49 schreef t4rt4rus het volgende:
GPS signal not found...
Zit op de laatste Android, geen enkele aangeraden oplossing is mogelijk op 6.
Ben er alleen ook achter dat het vangen alleen stom swipen is...
heb hier 4-5 gyms in de buurt en tientallen pokestops #stadquote:Op zondag 10 juli 2016 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
Een pokestop in m'n straat heeft nu een module maar is net te ver weg
misschien deze chart in de OP?quote:Op zondag 10 juli 2016 03:31 schreef Friday12 het volgende:
Als je in de op wil stuur maar een DM.. Geen zin om te zoeken wie er wel of niet in staat
Ghastly al paar keer gevonden in het centrum hier!quote:Op zondag 10 juli 2016 05:34 schreef KingRoland het volgende:
Heeft iemand Gastly gevonden of moet ik in de avond naar een begraafplaats gaan?
[..]
heb hier 4-5 gyms in de buurt en tientallen pokestops #stad
We hebben trouwens eerder vandaag met een groepje een rondje gemaakt in de stad. We gingen eigenlijk het meest voor Lapras, Snorlax, Aerodactyl en Dratini. We hebben alleen Dratini gevonden. Er was een Snorlax in de buurt, maar niet gezien.
nice, misschien was ik gewoon unlucky. Ik ga alvast slapen dan weer op pad.quote:Op zondag 10 juli 2016 05:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ghastly al paar keer gevonden in het centrum hier!
Lijer.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:46 schreef oompaloompa het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet je regio veranderen ofzo.. ff google gebruiken en je heb het zo gevondenquote:Op zondag 10 juli 2016 05:58 schreef FlyingFish het volgende:
Werkt dit ook al voor de iPhone? Of moet ik wachten op de officiële release?
Hij crasht soms op 6, force restartquote:Op zondag 10 juli 2016 04:49 schreef t4rt4rus het volgende:
GPS signal not found...
Zit op de laatste Android, geen enkele aangeraden oplossing is mogelijk op 6.
Ben er alleen ook achter dat het vangen alleen stom swipen is...
Ik heb Gastly in de avond gewoon in een woonwijk gevonden, heb hem alleen niet kunnen vangen.quote:Op zondag 10 juli 2016 05:34 schreef KingRoland het volgende:
Heeft iemand Gastly gevonden of moet ik in de avond naar een begraafplaats gaan?
Geen pokeballs? Hoe dan? Ik gooi ze steeds per 50 weg omdat mn tas vol zitquote:Op zondag 10 juli 2016 10:16 schreef Xummon het volgende:
Staat er een cp325 Machop voor je neus heb je geen pokeballs meer
#fuckmylife
Die heb ik nog nooit gezien. Vooral weedles en pidgeys hier.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:30 schreef 44rdbei het volgende:
Komen jullie ook zoveel exeggcutes tegen? Ik heb nu 41 exeggcutes Candy En nog 3 exeggcutes bewaard...
Ik ben nog geen level 5 maar hoe zit met het vechtsysteem? Maakt het nog uit wat voor type je inzet (water tegen vuur etc) of gaat het alleen om cp en hp?
Op je pokemon klikken en dan swipen naar volgend tabbladquote:Op zondag 10 juli 2016 10:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Gisteren trouwens een ei gevonden bij een stop, en die kan ik nu nergens meer zien in inventory oid ?
Als je je scherm aan laat, gaat je telefoon trillen als er een pokemon in de buurt isquote:Op zondag 10 juli 2016 10:50 schreef Maraca het volgende:
Krijg je trouwens een melding als er een pokemon in de buurt is of moet je als een zombie naar je telefoon kijken?
Ah ok, ik ben hier nog geen weedles tegen gekomen.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien. Vooral weedles en pidgeys hier.
En ja dat maakt uit.
Zonder Pokemon GO Plus moet de App open blijven. Is er een Pokémon in de buurt, dan trilt je telefoon. Met Pokemon Go plus trilt de armband en druk je op een knopje, allemaal met de app uit.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:50 schreef Maraca het volgende:
Krijg je trouwens een melding als er een pokemon in de buurt is of moet je als een zombie naar je telefoon kijken?
Ah logisch ...quote:Op zondag 10 juli 2016 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op je pokemon klikken en dan swipen naar volgend tabblad
Dat laatste registreert hij niet. Er is een maximum snelheid toegestaan. Geen idee hoe hoog. Iemand die dat weet?quote:Op zondag 10 juli 2016 10:51 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Ah logisch ...
5km ! Das een uur lopen ... of 5 min met de auto
Waar zit je dan? Ik wil ook executesquote:Op zondag 10 juli 2016 10:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ah ok, ik ben hier nog weedles tegen gekomen.
20Km/u meen ik, daarboven registreert het niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat laatste registreert hij niet. Er is een maximum snelheid toegestaan. Geen idee hoe hoog. Iemand die dat weet?
quote:Op zondag 10 juli 2016 10:51 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Als je je scherm aan laat, gaat je telefoon trillen als er een pokemon in de buurt is
Duidelijkquote:Op zondag 10 juli 2016 10:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zonder Pokemon GO Plus moet de App open blijven. Is er een Pokémon in de buurt, dan trilt je telefoon. Met Pokemon Go plus trilt de armband en druk je op een knopje, allemaal met de app uit.
Spijkenisse, waar zit jij?quote:Op zondag 10 juli 2016 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Ik wil ook executes
Zie wisselende dingen, bij mij registreerde hij al niet alles wat ik gewandeld had omdat ik vaak sneller ging dan 5 Km/uquote:Op zondag 10 juli 2016 11:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
De app registreert officieel een snelheid van 15km/pu, de gemiddelde fiets snelheid. Alhoewel hij mij op 20km ook gewoon registreert. Zit een foutmarge in verwerkt.
Blijkbaarquote:Op zondag 10 juli 2016 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tilburg. Verschilt het dan per stad wat er veel voorkomt?
Stikt hier van de Rattata's en Pidgeons... heb er echt al tientallen gevangen zonder m'n stoel uit te komen.quote:
In de buurt van Valkenburg hieroquote:Op zondag 10 juli 2016 11:11 schreef o43blondiee het volgende:
Waar zitten jullie allemaal? Ik zoek stiekem nog maatjes in Maastricht
In het centrum is genoeg leuks, ook op de Westermarkt. Voor de rest vooral simpele Pokemon.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tilburg. Verschilt het dan per stad wat er veel voorkomt?
Permissie gingen goed bij het starten. Ik draai alleen een gerootte zonder GApps.quote:Op zondag 10 juli 2016 07:27 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Hij crasht soms op 6, force restart
Hij hing bij mij bij permissies zetten; die kan je handmatig bij instellingen zetten, daarna werkte hij wel goed
Vanmiddag maar stukje lopen met de kleine in de kinderwagen, valt die telefoon niet zo op
Nou, dat hadden ze van te voren toch wel kunnen raden lijkt me.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Pokémon Go is zelfs uitgesteld voor onbepaalde tijd, aldus Niantic. Oorzaak is de overbelaste servers.
Mystic!quote:Op zondag 10 juli 2016 11:26 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
In de buurt van Valkenburg hieroWelk team ben je?
Ik ben team instinctquote:
Nee randstadquote:Op zondag 10 juli 2016 12:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoppa, zapdos inderdaad
toevallig niet in zeeland ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |