20Km/u meen ik, daarboven registreert het niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat laatste registreert hij niet. Er is een maximum snelheid toegestaan. Geen idee hoe hoog. Iemand die dat weet?
quote:Op zondag 10 juli 2016 10:51 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Als je je scherm aan laat, gaat je telefoon trillen als er een pokemon in de buurt is
Duidelijkquote:Op zondag 10 juli 2016 10:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zonder Pokemon GO Plus moet de App open blijven. Is er een Pokémon in de buurt, dan trilt je telefoon. Met Pokemon Go plus trilt de armband en druk je op een knopje, allemaal met de app uit.
Spijkenisse, waar zit jij?quote:Op zondag 10 juli 2016 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Ik wil ook executes
Zie wisselende dingen, bij mij registreerde hij al niet alles wat ik gewandeld had omdat ik vaak sneller ging dan 5 Km/uquote:Op zondag 10 juli 2016 11:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
De app registreert officieel een snelheid van 15km/pu, de gemiddelde fiets snelheid. Alhoewel hij mij op 20km ook gewoon registreert. Zit een foutmarge in verwerkt.
Blijkbaarquote:Op zondag 10 juli 2016 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tilburg. Verschilt het dan per stad wat er veel voorkomt?
Stikt hier van de Rattata's en Pidgeons... heb er echt al tientallen gevangen zonder m'n stoel uit te komen.quote:
In de buurt van Valkenburg hieroquote:Op zondag 10 juli 2016 11:11 schreef o43blondiee het volgende:
Waar zitten jullie allemaal? Ik zoek stiekem nog maatjes in Maastricht
In het centrum is genoeg leuks, ook op de Westermarkt. Voor de rest vooral simpele Pokemon.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tilburg. Verschilt het dan per stad wat er veel voorkomt?
Permissie gingen goed bij het starten. Ik draai alleen een gerootte zonder GApps.quote:Op zondag 10 juli 2016 07:27 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Hij crasht soms op 6, force restart
Hij hing bij mij bij permissies zetten; die kan je handmatig bij instellingen zetten, daarna werkte hij wel goed
Vanmiddag maar stukje lopen met de kleine in de kinderwagen, valt die telefoon niet zo op
Nou, dat hadden ze van te voren toch wel kunnen raden lijkt me.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Pokémon Go is zelfs uitgesteld voor onbepaalde tijd, aldus Niantic. Oorzaak is de overbelaste servers.
Mystic!quote:Op zondag 10 juli 2016 11:26 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
In de buurt van Valkenburg hieroWelk team ben je?
Ik ben team instinctquote:
Nee randstadquote:Op zondag 10 juli 2016 12:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoppa, zapdos inderdaad
toevallig niet in zeeland ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |