gast ...? waar woon je. Dit is niet normaal mer.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:46 schreef oompaloompa het volgende:
Dit is mijn wijk, dus het gaat vrij rap
[ afbeelding ]
What the fquote:Op zondag 10 juli 2016 01:46 schreef oompaloompa het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet waar. Lees topic eens door.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:32 schreef zforces het volgende:
Ik zit in team mystic(blauw) btw. Mag dus in de op.
Ik merkte dat je team kiezen nog een andere invloed heeft. Mijn eevee zal namelijk evolueren in een vaporeon. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het teamafhankelijk is waarin je eevee evolueert.
Je kan je pokeball ook spinnenquote:Op zondag 10 juli 2016 04:49 schreef t4rt4rus het volgende:
GPS signal not found...
Zit op de laatste Android, geen enkele aangeraden oplossing is mogelijk op 6.
Ben er alleen ook achter dat het vangen alleen stom swipen is...
heb hier 4-5 gyms in de buurt en tientallen pokestops #stadquote:Op zondag 10 juli 2016 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
Een pokestop in m'n straat heeft nu een module maar is net te ver weg
misschien deze chart in de OP?quote:Op zondag 10 juli 2016 03:31 schreef Friday12 het volgende:
Als je in de op wil stuur maar een DM.. Geen zin om te zoeken wie er wel of niet in staat
Ghastly al paar keer gevonden in het centrum hier!quote:Op zondag 10 juli 2016 05:34 schreef KingRoland het volgende:
Heeft iemand Gastly gevonden of moet ik in de avond naar een begraafplaats gaan?
[..]
heb hier 4-5 gyms in de buurt en tientallen pokestops #stad
We hebben trouwens eerder vandaag met een groepje een rondje gemaakt in de stad. We gingen eigenlijk het meest voor Lapras, Snorlax, Aerodactyl en Dratini. We hebben alleen Dratini gevonden. Er was een Snorlax in de buurt, maar niet gezien.
nice, misschien was ik gewoon unlucky. Ik ga alvast slapen dan weer op pad.quote:Op zondag 10 juli 2016 05:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ghastly al paar keer gevonden in het centrum hier!
Lijer.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:46 schreef oompaloompa het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet je regio veranderen ofzo.. ff google gebruiken en je heb het zo gevondenquote:Op zondag 10 juli 2016 05:58 schreef FlyingFish het volgende:
Werkt dit ook al voor de iPhone? Of moet ik wachten op de officiële release?
Hij crasht soms op 6, force restartquote:Op zondag 10 juli 2016 04:49 schreef t4rt4rus het volgende:
GPS signal not found...
Zit op de laatste Android, geen enkele aangeraden oplossing is mogelijk op 6.
Ben er alleen ook achter dat het vangen alleen stom swipen is...
Ik heb Gastly in de avond gewoon in een woonwijk gevonden, heb hem alleen niet kunnen vangen.quote:Op zondag 10 juli 2016 05:34 schreef KingRoland het volgende:
Heeft iemand Gastly gevonden of moet ik in de avond naar een begraafplaats gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |