Geen pokeballs? Hoe dan? Ik gooi ze steeds per 50 weg omdat mn tas vol zitquote:Op zondag 10 juli 2016 10:16 schreef Xummon het volgende:
Staat er een cp325 Machop voor je neus heb je geen pokeballs meer
#fuckmylife
Die heb ik nog nooit gezien. Vooral weedles en pidgeys hier.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:30 schreef 44rdbei het volgende:
Komen jullie ook zoveel exeggcutes tegen? Ik heb nu 41 exeggcutes Candy En nog 3 exeggcutes bewaard...
Ik ben nog geen level 5 maar hoe zit met het vechtsysteem? Maakt het nog uit wat voor type je inzet (water tegen vuur etc) of gaat het alleen om cp en hp?
Op je pokemon klikken en dan swipen naar volgend tabbladquote:Op zondag 10 juli 2016 10:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Gisteren trouwens een ei gevonden bij een stop, en die kan ik nu nergens meer zien in inventory oid ?
Als je je scherm aan laat, gaat je telefoon trillen als er een pokemon in de buurt isquote:Op zondag 10 juli 2016 10:50 schreef Maraca het volgende:
Krijg je trouwens een melding als er een pokemon in de buurt is of moet je als een zombie naar je telefoon kijken?
Ah ok, ik ben hier nog geen weedles tegen gekomen.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien. Vooral weedles en pidgeys hier.
En ja dat maakt uit.
Zonder Pokemon GO Plus moet de App open blijven. Is er een Pokémon in de buurt, dan trilt je telefoon. Met Pokemon Go plus trilt de armband en druk je op een knopje, allemaal met de app uit.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:50 schreef Maraca het volgende:
Krijg je trouwens een melding als er een pokemon in de buurt is of moet je als een zombie naar je telefoon kijken?
Ah logisch ...quote:Op zondag 10 juli 2016 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op je pokemon klikken en dan swipen naar volgend tabblad
Dat laatste registreert hij niet. Er is een maximum snelheid toegestaan. Geen idee hoe hoog. Iemand die dat weet?quote:Op zondag 10 juli 2016 10:51 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Ah logisch ...
5km ! Das een uur lopen ... of 5 min met de auto
Waar zit je dan? Ik wil ook executesquote:Op zondag 10 juli 2016 10:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ah ok, ik ben hier nog weedles tegen gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |