quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
"bless me father for I have sinned, it's been 18 years since my last confession"
"what brings you before God today my child? "
"Charizard"
is uitgesteld klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zijn er nou 2 topics van? Lekker overzichtelijk zo.
Anyway: jammer dat ie niet te downloaden is in de Appstore.
16,5km. Zoveel heb ik in tijden niet gelopen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De blaren op je voeten gelopen denk.
Hoeveel trainers er in en gym kunnen hangt af van het gym level.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:29 schreef Sjemmert het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap he. Als er maar 1 iemand van je eigen kleur in de gym zit kan je zo een pokemon bij plaatsen. Maar als er twee inzitten moet je eerst battlen. Terwijl er toch plek is voor 3 :S . En voor je team gyms kan je dan maar 1 pokemon kiezen.
Kan ook, ik heb net mn gym herroverd.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:35 schreef Narcotical het volgende:
Je krijgt niet alleen gold voor het holden van de gym als leader, iedereen die een pokemon erin heeft krijgt gold (of pokecoins)
Thats like saying ''I bought a macbook to play games''.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Gewoon ios spelen
Ah zo. Maar als er dus al 2 van je team in een level 2 gym zitten kan je er nooit meer bij ? Of kan je er een uit kicken door ze te verslaan ?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoeveel trainers er in en gym kunnen hangt af van het gym level.
Level 1 - 1 trainer
level 2 - 2 trainers
etc etc.
De eerste trainer is de gym leader, die krijgt gold voor het holden van de gym. De rest is back up.
veel meer mogelijkheden als hij ooit dat wil streamen. Bij iOS kan dat niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Gewoon ios spelen
Je kan de gym trainen door er mee te vechten en zo kan je hem omhoog krijgen in levelquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ah zo. Maar als er dus al 2 van je team in een level 2 gym zitten kan je er nooit meer bij ? Of kan je er een uit kicken door ze te verslaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |