quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
"bless me father for I have sinned, it's been 18 years since my last confession"
"what brings you before God today my child? "
"Charizard"
is uitgesteld klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zijn er nou 2 topics van? Lekker overzichtelijk zo.
Anyway: jammer dat ie niet te downloaden is in de Appstore.
16,5km. Zoveel heb ik in tijden niet gelopen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De blaren op je voeten gelopen denk.
Hoeveel trainers er in en gym kunnen hangt af van het gym level.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:29 schreef Sjemmert het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap he. Als er maar 1 iemand van je eigen kleur in de gym zit kan je zo een pokemon bij plaatsen. Maar als er twee inzitten moet je eerst battlen. Terwijl er toch plek is voor 3 :S . En voor je team gyms kan je dan maar 1 pokemon kiezen.
Kan ook, ik heb net mn gym herroverd.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:35 schreef Narcotical het volgende:
Je krijgt niet alleen gold voor het holden van de gym als leader, iedereen die een pokemon erin heeft krijgt gold (of pokecoins)
Thats like saying ''I bought a macbook to play games''.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Gewoon ios spelen
Ah zo. Maar als er dus al 2 van je team in een level 2 gym zitten kan je er nooit meer bij ? Of kan je er een uit kicken door ze te verslaan ?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoeveel trainers er in en gym kunnen hangt af van het gym level.
Level 1 - 1 trainer
level 2 - 2 trainers
etc etc.
De eerste trainer is de gym leader, die krijgt gold voor het holden van de gym. De rest is back up.
veel meer mogelijkheden als hij ooit dat wil streamen. Bij iOS kan dat niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Gewoon ios spelen
Je kan de gym trainen door er mee te vechten en zo kan je hem omhoog krijgen in levelquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ah zo. Maar als er dus al 2 van je team in een level 2 gym zitten kan je er nooit meer bij ? Of kan je er een uit kicken door ze te verslaan ?
Streamen? Watte?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
veel meer mogelijkheden als hij ooit dat wil streamen. Bij iOS kan dat niet.
Tegengekomen. Zat onder de Botlekbrugquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
No way!
Zo tegengekomen of laten evolueren?
Ik was level 3, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:35 schreef Feyenoord035 het volgende:
Hoe hoger je level, des te specialere Pokemon je vangt?
Quality bondingquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:
Samen met mijn zoontje op de fiets pokemons vangen
Ik ook. Meteen 5 ook. Allemaal boven de 20quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond ook mijn eerste wilde mede-trainers gespotEerder had ik wel vermoedens, maar deze waren overduidelijk
Paar minuten geleden nog niet, heb nog een Machop voor de deur gevangen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. Meteen 5 ook. Allemaal boven de 20
Servers weer down trouwens toch?
Voor Android: sta toe apps te installeren buiten de app store om. Open de app, log in (Pokemon-account kan als je die al hebt, anders is Google makkelijker) en maak je klaar om te spelen. Je krijgt de keus om Charmander, Bulbasaur of Squirtle te kiezen aan het begin, maar je kan ze ook alledrie negeren en dan verschijnt er een Pikachu.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Even voor mij als leek. De link voor download is veilig?
En dan hoe verder?
Als je level 5 wordt gaat de professor een verhaal houden en mag je kiezen, daarvoor kan het niet.quote:
De wandeling die ik vandaag door het centrum van mijn dorp maakte leverde veel meer 'Mon op dan de wandeling door bos en over heide die ik de dag ervoor maakte. Het lijkt er dus wel opquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:24 schreef esv7 het volgende:
Eerder vanavond stond ik in de rij bij de mcdonalds, toen even pokemon go geopend en had gelijk 3 pokemon om mij heen, daarna nog 2 gevangen. Is het zo dat er op drukkere plaatsten meer pokemon spawnen ofzo? Zat nog een 203 vanonat bij ofzo.
Ja ik had nu ook meer pokemon dan dat ik vang met een wandeling met de hond met een lure item.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De wandeling die ik vandaag door het centrum van mijn dorp maakte leverde veel meer 'Mon op dan de wandeling door bos en over heide die ik de dag ervoor maakte. Het lijkt er dus wel op
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:25 schreef PaarseStabilo het volgende:
Hoe kies je bij welk team je hoort?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je level 5 wordt gaat de professor een verhaal houden en mag je kiezen, daarvoor kan het niet.
dank!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je level 5 wordt gaat de professor een verhaal houden en mag je kiezen, daarvoor kan het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |