Lucky bastardquote:Op zaterdag 9 juli 2016 09:57 schreef Droopie het volgende:
Nog nooit gedaan dit, maar ziet er grappig uit.
Mijn huis is een pokestop
Na wat zoeken op internet (zelf nl. ook benieuwd naar) tussen de 10 en 15/20 mb per uur. Vond ik meevallenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:30 schreef Syntos het volgende:
Iemand een idee hoeveel data Go ongeveer gebruikt per uur?
Denk dat ik maar eens een abonnement ga nemen.
Zet je GPS aan en zoek naar openbare wifi netwerken. Dan kom je ze vanzelf tegen terwijl je de app open hebt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:32 schreef Miniem het volgende:
Hoe kom je nou Pokémon tegen? Als je gaat lopen? Heb alleen wifi
Gemiddeld een uurtje per dag spelen per maand met een 500MB abonnement, valt mee gemiddeld een uurtje per dag dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:32 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Na wat zoeken op internet (zelf nl. ook benieuwd naar) tussen de 10 en 15/20 mb per uur. Vond ik meevallen
Zou pieterburen nu ook overal Seels spawnen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:09 schreef Unites het volgende:
Net een Seel gevangen. Hij lag ineens op de bank naast me.
Vuile inbrekert!
Nee maakt niks uit. Gaat om cp en de kracht van de aanvallen. Voor sommige medailles moet je wel pokemon van een bepaald gewicht vangen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maakt gewicht en lengte iets uit? En wat is beter? Klein of groot?
Mooi! Mijn schrale pidgeot heeft prima stats verder. Alleen xs.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:27 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Nee maakt niks uit. Gaat om cp en de kracht van de aanvallen. Voor sommige medailles moet je wel pokemon van een bepaald gewicht vangen.
#TeamGeel
Komt denk ik als je in hogere levels zit toch? Destijds op gameboy ving je in het begin ook alleen maar rotzooiquote:
Bug turned feature. Dat kan dus niet. Je moet het proces afsluiten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:37 schreef Mirel het volgende:
Hoe kan je in Android het spel afsluiten?Ik wil niet het proces afsluiten want dan vergeet hij de settings: geluid uit en spaarstand modus aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |