quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind de grap van madmaster leuk.
Sue me
Dank Sue!quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
Sue me
quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
Sue me
quote:
Johnny Cashquote:
Ik ga wel een rondje fietsen en alle borden langsquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:38 schreef wolfrolf het volgende:
Volgens mij ligt de stok in Delft, madmatser zit ons te foppen
Best wel, heb me een ongeluk zitten Photoshoppen op al die plaatsnaamborden van Delft binnen de korte tijd die ik er voor had...quote:
Wel respect, het is niet van echt te onderscheiden allemaal!quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Best wel, heb me een ongeluk zitten Photoshoppen op al die plaatsnaamborden van Delft binnen de tijd die ik had...
Er is maar 1 ding zeker in het leven.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Nou wil ik nog steeds weten... waarom zou ie echt in Zunderdorp liggen? Ik weiger om te gaan zo lang ik geen zekerheid heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel handig om de plaatjes erbij te hebben in het topic
Nattekat doet niet meer mee jongensquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Nou wil ik nog steeds weten... waarom zou ie echt in Zunderdorp liggen? Ik weiger om te gaan zo lang ik geen zekerheid heb.
Ik mag niet dus helaasquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nattekat doet niet meer mee jongens
Nee, het is een hele kleine moeite om gewoon normaal mee te doen en de foto's van het juiste bord te posten zonder er zo'n achterlijk geintje van te maken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nattekat doet niet meer mee jongens
1 bord heeft groene palenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het is een hele kleine moeite om gewoon normaal mee te doen en de foto's van het juiste bord te posten zonder er zo'n achterlijk geintje van te maken.
Heb je de stok nu?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
1 bord heeft groene palen
1 bord heeft ronde palen
Blijven 2 plaatsen over.
1 van die plaatsen heeft een foto zonder stok... want die ligt in het gras
dat ik nu adem?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding zeker in het leven.
Ja vast wel... Zul je zien dat er dan eentje te laat komtquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...jammer....
nah... ooit zal er wel eens iemand gaan
Gelukkig is het vandaag de 24e juni, dat biedt weer perspectief vanaf morgen...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:01 schreef Nattekat het volgende:
Prachtig weer om te gaan rijden, maar tja... niemand heeft zin om te zoeken.
Ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:58 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben even de weg kwijt.. mag ik al weer?
Hij ligt nog steeds waar ik 'm achtergelaten heb...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:04 schreef Barreltje het volgende:
En ligt ie waar ie ligt? Of toch weer ergens anders?
Check it out en succes...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:04 schreef Barreltje het volgende:
Moet je zelf uitzoeken, waar ie ligtquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:04 schreef Barreltje het volgende:
Heb je na 3 dagen puzzelen de locatie nou nog niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je zelf uitzoeken, waar ie ligt
Het is gokken of Spezza gelijk heeft. Als het niet zo is, mag je alle borden langs.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je na 3 dagen puzzelen de locatie nou nog niet?
Prachtig nu daar, ondergaande zon, IJsselmeer om de hoek en heerlijke terrasjes...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gokken of Spezza gelijk heeft. Als het niet zo is, mag je alle borden langs.
Jezus... gastquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gokken of Spezza gelijk heeft. Als het niet zo is, mag je alle borden langs.
Niet iedereen is even slim.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je na 3 dagen puzzelen de locatie nou nog niet?
GPS beacon... voor deze niet avontuurlijke helden op sokken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Volgende keer lever ik er een geleidehond + blindenstok bij...
Je hebt gelijk, dit gaat nergens over.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
GPS beacon... voor deze niet avontuurlijke helden op sokken.
Ik heb wel eens meer dan 4km omgereden omdat ik bij een ander bord stond.
Dit gaat echt nergens over.
Ik heb je net de coördinaten gefaxt...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit gaat nergens over.
Ach. Wedden dat ie je toch niet geloofd.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb je net de coördinaten gefaxt...
Ik heb nog niks ontvangen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb je net de coördinaten gefaxt...
Maar dan leuker.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:45 schreef Stokslag12 het volgende:
Hallo, is dit waar die soort van geocache gedaan word?
Als je het over terrasjes hebt, die kan ik zo snel niet ontdekken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er komt niet veel bij je binnen, hè?
LoL.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je er toch echt een keer langs gaan...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het over terrasjes hebt, die kan ik zo snel niet ontdekken.
En zo lang ik geen plaatsnaam heb, ga ik er niet naartoe.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je er toch echt een keer langs gaan...
Ik ga je nog geloven ook...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En zo lang ik geen plaatsnaam heb, ga ik er niet naartoe.
Mooi. Tijd dat je gewoon een oplossing geeft zodat het spel verder kan. Prima dat er een raadseltje is, maar een oplossing moet wel verifieerbaar zijn.quote:
Raadsels zijn er om opgelost te worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi. Tijd dat je gewoon een oplossing geeft zodat het spel verder kan. Prima dat er een raadseltje is, maar een oplossing moet wel verifieerbaar zijn.
Jezus gast. Het antwoord is er al een paar dagen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi. Tijd dat je gewoon een oplossing geeft zodat het spel verder kan. Prima dat er een raadseltje is, maar een oplossing moet wel verifieerbaar zijn.
Kunnen de Stok ook al vermist opgeven en een.nieuwe ronde starten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw oplossing.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jezus gast. Het antwoord is er al een paar dagen._________!!!!!
Goed plan.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kunnen de Stok ook al vermist opgeven en een.nieuwe ronde starten.
Dit is geen raadsel maar een gok. Een gok die niemand wil nemen omdat je gewoon gemakkelijk een half uur op zoek kan zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Raadsels zijn er om opgelost te worden.
Voor mijn part blijft die stok daar tot in de eeuwigheid liggen, ik heb mijn aandeel geleverd...
Als ik in de buurt zou zijn zou ik de gok nemenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geen raadsel maar een gok. Een gok die niemand wil nemen omdat je gewoon gemakkelijk een half uur op zoek kan zijn.
Ga je gang, verlos ons van dit kinderachtige gedoe.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik in de buurt zou zijn zou ik de gok nemen
Dat je kennelijk niet het vermogen hebt om het raadsel op te lossen, daar kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geen raadsel maar een gok. Een gok die niemand wil nemen omdat je gewoon gemakkelijk een half uur op zoek kan zijn.
Ik weet überhaupt niet wat het raadsel is, hoe moet ik hem dan oplossen?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je kennelijk niet het vermogen hebt om het raadsel op te lossen, daar kan ik niks aan doen.
We wachten wel op een ander die dat wel kan...
Ken je de termen 'logica' en 'deductie'?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet überhaupt niet wat het raadsel is, hoe moet ik hem dan oplossen?
Ik kan gokken op de manier waarop het gras gemaaid is, maar dat is niet erg betrouwbaar gebleken in het verleden.
Leuk dat het voor jou logisch is, maar sommige dingen zijn op tig verschillende manieren op te lossen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je de termen 'logica' en 'deductie'?
Zo ja, pas die dan toe als je niet wel een heel half uur wil zoeken...
Ik ben benieuwd naar je redenen...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk dat het voor jou logisch is, maar sommige dingen zijn op tig verschillende manieren op te lossen.
Ik kan op basis van die foto's en jouw terrasjes wel voor elke plaats een reden bedenken waarom ie daar ligt.
Durgerdam en Schellingwoude liggen aan het IJsselmeer ... Ja en nu ?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk dat het voor jou logisch is, maar sommige dingen zijn op tig verschillende manieren op te lossen.
Ik kan op basis van die foto's en jouw terrasjes wel voor elke plaats een reden bedenken waarom ie daar ligt.
Zunderdorp door de vierkante paal.quote:Op zondag 26 juni 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Durgerdam en Schellingwoude liggen aan het IJsselmeer ... Ja en nu ?
Van Zunderdorp, via Rans naar Durgerdam tot Schellingwoude is nog geen 10 km op de fiets...quote:Op zondag 26 juni 2016 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zunderdorp door de vierkante paal.
Alvast 20km omrijden indien de gok verkeerd uitpakt.
Niemand houdt je tegen om te gaan kijken.quote:Op zondag 26 juni 2016 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Van Zunderdorp, via Rans naar Durgerdam tot Schellingwoude is nog geen 10 km op de fiets...
Jawel, chufi moet nog een verplaatsing wachten.quote:Op zondag 26 juni 2016 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen om te gaan kijken.
Ik denk dat niemand het nu nog een probleem vindt als chufi een verplaatsing doet. Zijn we eindelijk van dat spelletje verlost.quote:Op zondag 26 juni 2016 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, chufi moet nog een verplaatsing wachten.
Ik heb momenteel andere zaken aan mn hoofd en ga de stok even niet verplaatsenquote:Op zondag 26 juni 2016 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het nu nog een probleem vindt als chufi een verplaatsing doet. Zijn we eindelijk van dat spelletje verlost.
Ach, hoeft ook niet.quote:Op zondag 26 juni 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb momenteel andere zaken aan mn hoofd en ga de stok even niet verplaatsen
Zucht. Zucht. Zucht. Ben je nou echt zo dom of zit je nu gewoon te trollen?quote:Op zondag 26 juni 2016 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, hoeft ook niet.
Het is gewoon afwachten tot iemand toevallig in de buurt is of tot MM eindelijk doorheeft dat hij het spel om zeep aan het helpen is.
En voor dat gezeur over 'de oplossing is er al' weer opgerakeld wordt: MM heeft nu al twee keer laten blijken dat dat mogelijk fout is.
quote:Op zondag 26 juni 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan die stok nog even blijven liggen? Heerlijk vermaak dit.
Ik vind het anders een stuk vervelender dat MM niet gewoon kan doen en alleen foto's post van het bord waar ie aan hangt óf het antwoord op het raadseltje geeft. En nog vervelender vind ik jouw gefit op alles en iedereen die het er maar iets over zegt.quote:Op zondag 26 juni 2016 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zucht. Zucht. Zucht. Ben je nou echt zo dom of zit je nu gewoon te trollen?
Sorry hoor. Maar als er iemand hier de laatste paar dagen "het spel" vergalt dan ben jij het wel.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh de regels kunnen dus wel weer eens gebogen worden als het in jouw 'voordeel' is? Hoe voorspelbaar.quote:Op zondag 26 juni 2016 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het nu nog een probleem vindt als chufi een verplaatsing doet. Zijn we eindelijk van dat spelletje verlost.
"Gewoon kan doen."quote:Op zondag 26 juni 2016 04:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vind het anders een stuk vervelender dat MM niet gewoon kan doen en alleen foto's post van het bord waar ie aan hangt óf het antwoord op het raadseltje geeft. En nog vervelender vind ik jouw gefit op alles en iedereen die het er maar iets over zegt.
Regels zijn duidelijk. 1 verplaatsing met een paar foto's van het bord en de omgeving. Dat MM niet capabel genoeg is om dat te begrijpen is al erg. Maar dat jij dat nog gaat verdedigen is te triest voor woorden.
Voorbeeld graag, en het liefst recent. Als iemand hier zijn gedrag in deze reeks ten goede heeft verbeterd in de laatste weken, dan is het Nattekat wel.quote:Op zondag 26 juni 2016 07:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh de regels kunnen dus wel weer eens gebogen worden als het in jouw 'voordeel' is? Hoe voorspelbaar.
De afstanden tussen de locaties op de foto's zijn minimaal, als je niet al weet waar 'ie ligt en er dus gewoon rechtstreeks naar toe rijdt.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben het in deze helemaal eens met Maringo. Het tempo is er opeens uit, dat is wel duidelijk. Er wordt alleen vaag gedaan, zelfs als iemand adn het deduceren slaat.
Iedereen is het er over eens dat het geintje bij Oude Meer wel grappig was voor een keertje, maar dat dit buiten de regels valt en hoe dan ook voor onrust zorgt.
En sommigen gooien inderdaad onnodig kolen op het vuur. Als jullie zo graag een puzzelstok willen, begin er dan eentje, los van dit spelletje!
Je hebt inderdaad netjes de regels opgevolgd. Echter heb je er een paar toegevoegd wat nu mensen afschrikt. Wat Tara zei, als je zo nodig een.puzzelstok wil, start er eentje los van deze. Maar laat deze zijn zoals het was.quote:Op zondag 26 juni 2016 08:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
"Gewoon kan doen."
Hmmm, interessant...
Ja, het is een wat andere aanduiding van de locatie dan wellicht gebruikelijk is.
Als tijd en afstand al een probleem zijn bij het traceren van de huidige locatie, dan kan je beter helemaal niet deelnemen aan dit spel.
Ik verneem daarnaast graag op welke punten ik niet aan de regels heb voldaan, aangezien ik eerder al puntsgewijs heb aangegeven dat dat wel het geval is. Als dat op zich al geen aanwijzing is...
Ook hoor ik daarom nog steeds de redenen van NtKt waaruit blijkt dat logica en deduceren niet mogelijk zijn bij het duiden van de exacte locatie...
Let the game begin...
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe mogelijkheden!
Ondanks dat ik hier qua praktische deelname een relatieve newbie ben, heb ik voorgaande verplaatsingen wel gevolgd. Ook daar waren niet standaard situaties soms het geval, in de OP staan er zelfs een paar genoemd, en toch gaat die stok nog steeds Nederland in de rondte. En dat zal 'ie vroeg of laat ook na deze verplaatsing wel weer gaan.quote:Op zondag 26 juni 2016 10:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad netjes de regels opgevolgd. Echter heb je er een paar toegevoegd wat nu mensen afschrikt. Wat Tara zei, als je zo nodig een.puzzelstok wil, start er eentje los van deze. Maar laat deze zijn zoals het was.
Je weet dat niemand dit leuk vindt? Beetje jammer dat je door één persoon er maar helemaal mee ophoudtquote:Op zondag 26 juni 2016 13:50 schreef Tecumseh het volgende:
Ik heb vorig topic en dit topic met verbazing gelezen. Tot nu toe echter niets gezegd maar ik ben er wel klaar mee. Als het spelletje keer op keer vergalt word door mensen die denken eigen regels toe te moeten voegen dan hoeft het niet meer. Je mag me uit de DM lijst met de code halen, ik haal dit topic uit mijn active topic lijst. Succes voor de mensen die een nieuw spelletje wilden doen en dit spel daarmee verkloot hebben.
dit soort insinuaties zijn nergens voor nodigquote:Op zondag 26 juni 2016 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een gezeik weer.
Anyway. Iemand heeft zonder het te melden de stok al opgehaald. Vast en zeker om MadMaster te beschuldigen van iets.
Groeten uit
[ afbeelding ]
Dat ie daar niet zou liggen, kon ik je van tevoren al vertellen. Nu is het spelletje zeker plots een stuk minder leuk geworden?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een gezeik weer.
Anyway. Iemand heeft zonder het te melden de stok al opgehaald. Vast en zeker om MadMaster te beschuldigen van iets.
Groeten uit
[ afbeelding ]
Tja. De stok ligt er niet. En niemand heeft zich gemeld. Gezien het gezeik van meerdere pagina's zal het mij niet verbazen.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dit soort insinuaties zijn nergens voor nodig
Nee hoor. Leuke omgeving. Ik vermaak me wel. Betekent nu gewoon dat de grapjurk nu wel 24 uur heeft om te melden dat ie de stok heeft. Weten we gelijk wie het was.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ie daar niet zou liggen, kon ik je van tevoren al vertellen. Nu is het spelletje zeker plots een stuk minder leuk geworden?
Kijk ook gelijk even bij die andere borden voor je met achterlijke conclusies gaat gooien.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor. Leuke omgeving. Ik vermaak me wel. Betekent nu gewoon dat de grapjurk nu wel 24 uur heeft om te melden dat ie de stok heeft. Weten we gelijk wie het was.
Nee hoor. Want 4 minuten later sta je bij het andere bord. En daar ligt ie ook niet.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk ook gelijk even bij die andere borden voor je met achterlijke conclusies gaat gooien.
Je weigert gewoon om toe te geven dat je ernaast zat.
Er staan ook 3 andere plaatsen op de foto, succes met daar zoekenquote:Op zondag 26 juni 2016 14:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want 4 minuten later sta je bij het andere bord. En daar ligt ie ook niet.
Spezza en eerder ook ErkendFokker zaten/zitten wel degelijk goed. Ik heb fotobewijs genoeg om aan te tonen dat de stok daar bij Zunderdorp door mij is neergelegd.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk ook gelijk even bij die andere borden voor je met achterlijke conclusies gaat gooien.
Je weigert gewoon om toe te geven dat je ernaast zat.
Klopt. Maar die hebben andere palen.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er staan ook 3 andere plaatsen op de foto, succes met daar zoeken
En dat kon je niet gewoon eerder zeggen ipv heel vaag 'komt in de buurt' roepen?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spezza en eerder ook ErkendFokker zaten/zitten wel degelijk goed. Ik heb fotobewijs genoeg om aan te tonen dat de stok daar bij Zunderdorp door mij is neergelegd.
We wachten rustig af waar 'ie weer opduikt...
Disney tip; Frozen.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat kon je niet gewoon eerder zeggen ipv heel vaag 'komt in de buurt' roepen?
Even kijken;quote:Op zondag 26 juni 2016 14:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Disney tip; Frozen.
Let it go... let it go.....
Opduiken in combinatie met Nattekatquote:Op zondag 26 juni 2016 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We wachten rustig af waar 'ie weer opduikt...
B is onzin. En A. Had elk moment kunnen gebeuren.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even kijken;
a) We zijn de stok kwijt
b) Het spel is weer eens helemaal om zeep geholpen
Was geen van beiden nodig geweest als de locatie gewoon direct gegegeven werd.
Wat laat jij je weer eens kennen zegquote:Op zondag 26 juni 2016 14:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
B is onzin. En A. Had elk moment kunnen gebeuren.
Kinderachtige zeik kleuter ben je gewoon.
Spezza laat zich kennen?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat laat jij je weer eens kennen zeg
Jij bent mede verantwoordelijk voor B.
Dat er iemand helemaal klaar mee is, zegt niet genoeg voor je? Dit spel loopt al 12 jaar, als je dan zo'n kutstreek uithaalt waar niemand het mee eens is, dan haken er mensen af. Echt, hartstikke bedankt jij. Waardevolle toevoeging voor dit overleden spel
Ontvolg, jullie zoeken het maar uit.
Juist. Ik ben verantwoordelijk voor B.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat laat jij je weer eens kennen zeg
Jij bent mede verantwoordelijk voor B.
Dat er iemand helemaal klaar mee is, zegt niet genoeg voor je? Dit spel loopt al 12 jaar, als je dan zo'n kutstreek uithaalt waar niemand het mee eens is, dan haken er mensen af. Echt, hartstikke bedankt jij. Waardevolle toevoeging voor dit overleden spel
Ontvolg, jullie zoeken het maar uit.
Tuurlijk kon dat, maar dat was net niet de bedoeling.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat kon je niet gewoon eerder zeggen ipv heel vaag 'komt in de buurt' roepen?
Mja stok is nog niet officieel vermist hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:27 schreef Maanvis het volgende:
Blijkbaar is er een behoefte aan een stok zonder puzzels. Ik stel voor dat Maringo of Tara deze stok dan zelf maakt en er een eigen spel van maakt en deze laat zoals ie is.
Leuk bedacht, maar, nee.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk kon dat, maar dat was net niet de bedoeling.
Het gras rond die paal staat drie turven hoog. Dus nee, een wildvreemde lijkt mij qua kans nihil.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:54 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar, nee.
Doe maar niet weer.
Ik denk dat gewoon een wildvreemde de stok heeft gepakt nu omdat hij er zo lang lag door dit onduidelijke gedoe.
Of Spezza is blind, dat kan ook
Dat moet dan wel iemand zijn die de nieuwe code inmiddels ook al heeft...quote:Op zondag 26 juni 2016 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het gras rond die paal staat drie turven hoog. Dus nee, een wildvreemde lijkt mij qua kans nihil.
En nee. Mijn ogen zijn nog prima.
Dus ik verwacht nig steeds dat iemand hem gewoon gepakt heeft om de rel te vergroten.
Klopt. Dus de dader is te vinden in een klein groepje.quote:Op zondag 26 juni 2016 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet dan wel iemand zijn die de nieuwe code inmiddels ook al heeft...
Dit inderdaad. Om nu gelijk met dergelijke beschuldigingen te komen.quote:Op zondag 26 juni 2016 16:17 schreef ErkendFokker het volgende:
Of iemand met een goede blikschaar/betonschaar.
Omdat hij daar genoeg fotos van heeft.quote:Op zondag 26 juni 2016 16:18 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Om nu gelijk met dergelijke beschuldigingen te komen.![]()
Hoe weten we dat MM de stok überhaupt daar wel heeft achtergelaten?
Ja of hij heeft hem geplaatst, foto gemaakt en toen weer meegenomen voor de open haard thuis. Of een ambtenaar heeft 'm afgeknipt en meegenomen. Of ik heb 'm thuis (nee).quote:Op zondag 26 juni 2016 16:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat hij daar genoeg fotos van heeft.
En nogmaals, dat ding op die plek zien liggen als buitenstaander is niet mogelijk.
Je moet echt weten dat ie daar ligt.
Dus nee, de dader zit gewoon hier in het topic. En die zit keihard te lachen om dit geneuzel.
Sorry. Maar men gaat er hier gelijk van uit dat MadMaster de boel loopt te verkloten.quote:Op zondag 26 juni 2016 16:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja of hij heeft hem geplaatst, foto gemaakt en toen weer meegenomen voor de open haard thuis. Of een ambtenaar heeft 'm afgeknipt en meegenomen. Of ik heb 'm thuis (nee).
Zoveel opties. En aangezien ook niet bekend is wie uit de OP de code nog aan andere users hebben doorgegeven, zal er nooit een beperkte groep met "verdachten" zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na deze foto kapte mijn ziggo simkaartje met normaal functioneren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als dan het topic dicht zit vanwege opruimwerkzaamheden heb ik pas nu kans om het minuscule mysterie voor vandaag op te lossen
Hooray for boobies!
je had iemand een pm kunnen sturenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
En als dan het topic dicht zit vanwege opruimwerkzaamheden heb ik pas nu kans om het minuscule mysterie voor vandaag op te lossen
en dan? dan had het nog steeds niet hier in het topic gestaan. Kano gaf aan pas vanavond tijd te hebbenquote:
ach het feedbak topic zou een mogelijkheid geweest zijnquote:Op zondag 26 juni 2016 22:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
en dan? dan had het nog steeds niet hier in het topic gestaan. Kano gaf aan pas vanavond tijd te hebben
Godverdomme. Was net mijn schoenen aan het aantrekkenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
ach ja, het was een leuk dagje amsterdam en omgeving, waarvoor dankStukje waar de stok lag nog niet geweest maar wat een mooie omgeving om een half uurtje rond te kachelen!
daarna bollo blij gemaakt met ritjes in de tram, metro en NS trein in en door Amsterdam![]()
Stok gaat morgen richting een nieuwe plek, we nemen krijt mee voor het stukje spoorzoeken naderhand
Hey hey. En mijn naam dan? Daar waar Nattekat mij valselijk beschuldigde.quote:Op zondag 26 juni 2016 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
ach het feedbak topic zou een mogelijkheid geweest zijn
maar goed de naam van MadMaster is gezuiverd
![]()
Dan had je gelijk even langs kunnen komen, dat bord staat letterlijk op 100 meter van mijn huisquote:Op zondag 26 juni 2016 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Godverdomme. Was net mijn schoenen aan het aantrekken
Of in het feedback topic even kunnen zeggenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
en dan? dan had het nog steeds niet hier in het topic gestaan. Kano gaf aan pas vanavond tijd te hebben
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Dan had je gelijk even langs kunnen komen, dat bord staat letterlijk op 100 meter van mijn huis
ow dan zal ik daar ook even voor juichenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hey hey. En mijn naam dan? Daar waar Nattekat mij valselijk beschuldigde.
zolang er hier mensen rondlopen met alpha gevoelens, korte teentjes, lontjes en paranoia ideeën zo op z'n tijd blijft je dit houden. Ongeacht de userquote:Op zondag 26 juni 2016 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
ach het feedbak topic zou een mogelijkheid geweest zijn
maar goed de naam van MadMaster is gezuiverd
![]()
neeeuh, als iedereen normaal doet had het hier ook gekund enkele uren geleden. Kon niet dus dan maar even wachten. Stok gaat daarnaast ook pas morgen weer op pad richting een plaats waar de zon op komtquote:Op zondag 26 juni 2016 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of in het feedback topic even kunnen zeggen
Jij kwam anders direct aan dat iemand het ding zou hebben ontvreemd om de boel te verzieken, waar ik nog iets had van 'let 's just wait and see'. Blij dat we gewoon verder kunnenquote:Op zondag 26 juni 2016 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hey hey. En mijn naam dan? Daar waar Nattekat mij valselijk beschuldigde.
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
Mooie verhalen hier vandaag en leuke complot theorieën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na deze foto kapte mijn ziggo simkaartje met normaal functioneren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als dan het topic dicht zit vanwege opruimwerkzaamheden heb ik pas nu kans om het minuscule mysterie voor vandaag op te lossenMaar goed:quote:
Eind goed, al goed...![]()
Mochten er mensen zich geroepen voelen om excuus aan te bieden wegens een zogenaamd onvindbare stok, valse beschuldigingen over het helemaal niet plaatsen van de stok, het na het maken van de foto's weer mee naar huis nemen van de stok enzovoort enzovoort, dan graag hier in het topic...
Hoewel ik het er niet mee eens was hoe je de voorgaande plaatsing deed heb ik geen beschuldigingen van bovenstaande aard gedaan en zie ik je daar ook niet voor aan.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Maar goed:
Mochten er mensen zich geroepen voelen om excuus aan te bieden wegens een zogenaamd onvindbare stok, valse beschuldigingen over het helemaal niet plaatsen van de stok, het na het maken van de foto's weer mee naar huis nemen van de stok enzovoort enzovoort, dan graag hier in het topic...
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Maar goed:
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
ach ja, het was een leuk dagje amsterdam en omgeving, waarvoor dankStukje waar de stok lag nog niet geweest maar wat een mooie omgeving om een half uurtje rond te kachelen!
daarna bollo blij gemaakt met ritjes in de tram, metro en NS trein in en door Amsterdam![]()
Stok gaat morgen richting een nieuwe plek, we nemen krijt mee voor het stukje spoorzoeken naderhand
Uhm, dat kwam pas nadat anderen hier MM gingen lopen beschuldigen.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jij kwam anders direct aan dat iemand het ding zou hebben ontvreemd om de boel te verzieken, waar ik nog iets had van 'let 's just wait and see'. Blij dat we gewoon verder kunnen
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Maar goed:
Dat mag natuurlijk ook, maar het door jou ophalen van de stok en het melden er van bewijst dat ik de boel niet heb lopen verkloten, zoals door velen is gesuggereerd.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
Denk dat iedereen z´n poot stijf gaat houden
Ik heb mij prima vermaaktquote:Op zondag 26 juni 2016 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zei nog er komt er vast 1 te laat... Maar ook SPezza heeft verder een leuke dag gehad![]()
Je had het ook kunnen melden zonder de foto's te verplaatsen.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]probeer eens met gprs 2 foto´s van 5 mb per stuk te uploaden op de momenten dat het kon
ergens tussen half twaalf en half een gok ik. Zou er de gps logging op na moeten slaan om het precies te weten. Moest ook stukje omrijden, weg onder de a10 door was afgesloten dus 10 minuten zoeken naar alternatiefquote:Op zondag 26 juni 2016 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk ook, maar het door jou ophalen van de stok en het melden er van bewijst dat ik de boel niet heb lopen verkloten, zoals door velen is gesuggereerd.
Nu is het jammer maar helaas voor Spezza geweest, dat kan gebeuren.
Gelukkig hebben jullie allebei van het mooie Amsterdam Noord kunnen genieten, zij het ieder op hun eigen manier.
Hoe laat was je bij Zunderdorp, als ik vragen mag?
HAD gekundquote:Op zondag 26 juni 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had het ook kunnen melden zonder de foto's te verplaatsen.
Had wat heisa gescheeld, denk ik...
Jij hebt keurig je mening verwoord, dus chapeau wat dat betreft...quote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hoewel ik het er niet mee eens was hoe je de voorgaande plaatsing deed heb ik geen beschuldigingen van bovenstaande aard gedaan en zie ik je daar ook niet voor aan.
10 minuten zoeken? Stond gewoon aangegeven met een grote Bquote:Op zondag 26 juni 2016 23:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ergens tussen half twaalf en half een gok ik. Zou er de gps logging op na moeten slaan om het precies te weten. Moest ook stukje omrijden, weg onder de a10 door was afgesloten dus 10 minuten zoeken naar alternatief
bord verwees bij ons naar rechts een wijk in langs een woonwagenkamp....... op de weg terug van de andere kant gezien stond alles wel goed aangegevenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
10 minuten zoeken? Stond gewoon aangegeven met een grote B
1 straatje verder kon je er langs.
Ah, die enkele baan wegens werkzaamheden onder de A10.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ergens tussen half twaalf en half een gok ik. Zou er de gps logging op na moeten slaan om het precies te weten. Moest ook stukje omrijden, weg onder de a10 door was afgesloten dus 10 minuten zoeken naar alternatief
Waneer heb je dat waar gezegd?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zei nog er komt er vast 1 te laat... Maar ook SPezza heeft verder een leuke dag gehad![]()
Ik moest wel lachen. Stond politie achter mij en er reed nog iemand vanaf de andere kant door rood.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
bord verwees bij ons naar rechts een wijk in langs een woonwagenkamp....... op de weg terug van de andere kant gezien stond alles wel goed aangegeven
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen. Stond politie achter mij en er reed nog iemand vanaf de andere kant door rood.
Die kreeg dus een prentje.
Check!quote:Op zondag 26 juni 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier of in het topic ervoor ergens tussen het gezeik door ... als dat er nog staat ...
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vast wel... Zul je zien dat er dan eentje te laat komt
Sorry, maar het gras stond er inderdaad dusdanig hoog dat het de perfecte plek was.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:25 schreef Goitske het volgende:
Was erg mooi inderdaad die omgeving! Vond het minder dat ik eerst een paar insecten families weg moest jagen voordat ik hem kon pakken voor spock...
Helaas lag mijn telefoon thuis wat een probleem had kunnen zijn aangezien ons schoonzusje al een paar dagen over tijd is. Hadden we behoorlijk wat gezeik gehad van schoonzusjes en spocks ouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na deze foto kapte mijn ziggo simkaartje met normaal functioneren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als dan het topic dicht zit vanwege opruimwerkzaamheden heb ik pas nu kans om het minuscule mysterie voor vandaag op te lossen![]()
Ik zag idd nog wel wat leuke borden daar ja.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar het gras stond er inderdaad dusdanig hoog dat het de perfecte plek was.
Ben blij dat er in ieder geval bij jullie nog iets bevallen is dit weekend...
Om eerlijk te zijn had ik aanvankelijk nog een plek elders op het oog, maar ik ben vanwege de perfecte locatie uiteindelijk teruggereden naar de brug van Zunderdorp om 'm daar te droppen...
Nee...quote:Op maandag 27 juni 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht even dat je er stiekem mee vandoor was
Saaie ... is dat ook die Griek van jequote:Op maandag 27 juni 2016 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee...ik heb er nog wel over gedacht om hem te gaan halen, maar ging niet zonder die Griek
en die had er geen zin in
Die draait op dit moment veel nachtdiensten, dus ik geef hem groot gelijkquote:
Is dat in Nederland .. Dan jaquote:Op maandag 27 juni 2016 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Die draait op dit moment veel nachtdiensten, dus ik geef hem groot gelijk![]()
Was wel grappig geweest bij het bordje Athene, of mag dat ook niet?
ah... mag dus alleen in Nederland, ik zal wel eens de spelregels doorlezen al ik zin heb,nu effequote:
Staat gewoon in de OP hoor.. Maar trustenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... mag dus alleen in Nederland, ik zal wel eens de spelregels doorlezen al ik zin heb,nu effe
niet, ben ik te slaperig voor
Ja weet ik, en ik zei niet dat ik ging slapen....quote:Op maandag 27 juni 2016 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat gewoon in de OP hoor.. Maar trusten
Ah OK maar ergens anders verderquote:Op maandag 27 juni 2016 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja weet ik, en ik zei niet dat ik ging slapen....
quote:
quote:
Stok moet toch binnen 24 uur geplaatst zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na deze foto kapte mijn ziggo simkaartje met normaal functioneren....Hij ligt toch in Apeldoorn nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als dan het topic dicht zit vanwege opruimwerkzaamheden heb ik pas nu kans om het minuscule mysterie voor vandaag op te lossenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
dank voor de medewerkingquote:Op maandag 27 juni 2016 13:35 schreef Goitske het volgende:
Nee ligt hij niet, hij is wel geplaatst maar zal hem ff bellen dat hij fotos moet uploaden.
Hij zit nu bij zijn ouders
quote:Op maandag 27 juni 2016 13:35 schreef Goitske het volgende:
Nee ligt hij niet, hij is wel geplaatst maar zal hem ff bellen dat hij fotos moet uploaden.
Hij zit nu bij zijn ouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Oen, je hoeft je niet aangesproken te voelenquote:
Ik hoop dat je weer mee doet nu het spel weer normaal verder gaatquote:Op zondag 26 juni 2016 13:50 schreef Tecumseh het volgende:
Ik heb vorig topic en dit topic met verbazing gelezen. Tot nu toe echter niets gezegd maar ik ben er wel klaar mee. Als het spelletje keer op keer vergalt word door mensen die denken eigen regels toe te moeten voegen dan hoeft het niet meer. Je mag me uit de DM lijst met de code halen, ik haal dit topic uit mijn active topic lijst. Succes voor de mensen die een nieuw spelletje wilden doen en dit spel daarmee verkloot hebben.
Wat een verrassingquote:
Ach als ie ver weg had gelegen had ik hem niet gehaald hoor.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 18:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik leg de stok dan ook niet voor niets richting Zwolle
kijk, dat is nou aardigquote:Op maandag 27 juni 2016 18:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik leg de stok dan ook niet voor niets richting Zwolle
je kunt niet alles hebben hequote:Op maandag 27 juni 2016 19:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als jullie hem nu eens voorbij Zwolle leggen
Ach, gewoon een dagje er op uit plannen als ie wat verder weg ligt.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als jullie hem nu eens voorbij Zwolle leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de snelle jelle. Stok ligt in het zicht, in verband met mooie gemaaide bermpjes.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op maandag 27 juni 2016 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
Niks Snelle Jelle, denk aan hullie z'n kinderen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de snelle jelle. Stok ligt in het zicht, in verband met mooie gemaaide bermpjes.
Leugens dat bord. Heb geen kind gezien.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks Snelle Jelle, denk aan hullie z'n kinderen...
Ohquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , maar ik kom er binnenkort langs met de trein zie ik nu....
Woont Klazien nog in de buurt?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh
Je hebt daarin wel rekening gehouden in het feit dat er meer plaatsen met deze naam zijn?
Dan zou het niet heel moeilijk moeten zijn alleen loopt er geen SV door die ene kinderloze straat... 25 min... op de fiets vanaf het station zie ikquote:
Ik moest er dan ook op de gok heen om te kijken of ze uberhaupt wel borden haddenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou het niet heel moeilijk moeten zijn alleen loopt er geen SV door die ene kinderloze straat... 25 min... op de fiets vanaf het station zie ik
Was je weg danquote:
Anyway had de stok bijna verplaatst gister aangezien ik in breda was gisteren maar had een spoedgevalletje op mijn werk dus het ging niet.quote:
In de ban van de stok...quote:Bericht 13% gewijzigd door kanovinnie op 29-06-2016 22:03:35 (Bans worden niet besproken.)
quote:
Ik heb nog geen aankondiging gezienquote:
quote:
Dan ligt de stok nu in ieder geval droogquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:43 schreef Goitske het volgende:
De stok overnacht in Apeldoorn![]()
Hopelijk heb ik morgenvroeg tijd om te plaatsen
jep!quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:44 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ligt de stok nu in ieder geval droog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
jep!prethoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
jep!Het blijft leuk om te zien dat eeen kind nu al plezier heeft van dit spelletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan de zuidkantquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aan welke kant van 't Zand lag hij? aan beide zijden ligt namelijk zo'n brede sloot met bruggetje
het is ruzie op de achterbank wie hem als eerste mag vasthoudenquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het blijft leuk om te zien dat eeen kind nu al plezier heeft van dit spelletje.
Ze krijgen een ijsje als je hem morgen in de buurt van mij droptquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
het is ruzie op de achterbank wie hem als eerste mag vasthouden
Wie weet, ik heb al een voorkeur waar hij komt te liggen en een backup plaats mocht het niet haalbaar zijnquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze krijgen een ijsje als je hem morgen in de buurt van mij dropt
Of je doet gewoon net als bijna iedereen, gewoon lekker er op uit. Ook als ie niet dichtbij ligt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze krijgen een ijsje als je hem morgen in de buurt van mij dropt
was een leuk ritje vandaag, moest toch naar de ikea dus maar naar zwolle gegaanquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of je doet gewoon net als bijna iedereen, gewoon lekker er op uit. Ook als ie niet dichtbij ligt.
Je gunt blijhoofd en co geen ijsjequote:Op donderdag 30 juni 2016 19:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of je doet gewoon net als bijna iedereen, gewoon lekker er op uit. Ook als ie niet dichtbij ligt.
ik heb ook gezonde dingenquote:
Maakt niet uit, we doen wel een keer een FOK!stok meetingquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:40 schreef Goitske het volgende:
Ik moet sowieso zien hoeveel tijd ik morgen heb, moet ook nog naar een verjaardag dus vandaar 2 opties eigenlijk 4 opties
ik heb je iets van 14 jaar ofzo niet meer gezienquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we doen wel een keer een FOK!stok meeting
Daaromquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
ik heb je iets van 14 jaar ofzo niet meer gezien
ik ook niet opties zij. Efteling, amsterdam dds afscheid of een stairwayven laatste was het volgens mij nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarom. Ik kan me eigenlijk überhaupt niet herinneren wanneer en waar ik je gezien heb
Eftelingquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:12 schreef Goitske het volgende:
[..]
ik ook niet opties zij. Efteling, amsterdam dds afscheid of een stairwayven laatste was het volgens mij niet
1 | *zucht wat een rotwerkje alle irl foto\'s die we hebben online gooien..* *hmmm misschien kan ik de foto\'s van de eerste efteling irl nog wel vinden*','Chaamar.9',20030102081052 |
1 2 3 4 5 | <Kleine_Draakje [5u]> Ik organiseer een Fok-efteling-meeting xx /Efteling.htm <Chaamar een lief klein schattig aapje [5u]> ohw? dan komen er waarschijnlijk 2 eftelingsmeetings dit jaar... of ze moeten samengevoegd worden <Chaamar een lief klein schattig aapje [5u]> ohw zal ik het even met marcel over hebben <Kleine_Draakje [5u]> Klopt, maar die van die andere is op vrijdag <Chaamar een lief klein schattig aapje [5u]> er is eind april nog een elf fantasy fair irl... organiseerd sasje |
Mamafijn oftewel Astridquote:Op donderdag 30 juni 2016 23:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Efteling. Destijds waren Shirlan en die ene vrouw uit nijmegen en haaar man erbij (iets met een dolfijn ofzo)
[ code verwijderd ]
Code is uit het KV dat ik toen gemaakt had. 2003 was dat dus
[ code verwijderd ]
En deze dus uit 2003 ergens in de metro.. kan ook boven naar ondergronds zijn
Tnx!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:52 schreef MadMaster het volgende:
OK, het bord heeft groene, ronde palen.
Dan is het dus niet Durgerdam of Schellingwoude...
heeft het bord een bril en een pet met een klep?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:52 schreef MadMaster het volgende:
OK, het bord heeft groene, ronde palen.
Dan is het dus niet Durgerdam of Schellingwoude...
Precies, jij mag nu weer, dus hup hup op pad...quote:
Met het touw in de bibliotheek...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heeft het bord een bril en een pet met een klep?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, jij mag nu weer, dus hup hup op pad...
Of hoeft dat niet?
Heeft Goitske 'm meteen weer aan die bollewangehapsnoet op de achterbank van jullie gegeven, die 'm weer aan jou heeft gegeven (of je hebt 'm zo nodig uit z'n knuistjes gerukt...) en plant je de stok straks weer elders...?
Ik ben en denk gewoon praktisch.quote:
stok komt vanzelf weer uit het reservaat terug rrichting de normale wereld. Spezza gaat daar een rol in spelen is zo mijn vermoedenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben en denk gewoon praktisch.
Zo zonde als je straks weer naar Grun moet kachelen, terwijl zij er net vandaan komt met dezelfde voiture...
Die moet nog een beurtje wachten, tenzij Goitske 'm op de terugweg aan hem heeft gegeven...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
stok komt vanzelf weer uit het reservaat terug rrichting de normale wereld. Spezza gaat een rol in spelen is zo mijn vermoeden
Rustig maar, ik ben eerst!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet nog een beurtje wachten, tenzij Goitske 'm op de terugweg aan hem heeft gegeven...
er zit je iets dwars, maar wat?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet nog een beurtje wachten, tenzij Goitske 'm op de terugweg aan hem heeft gegeven...
een rol in spelen betekent niet direct nu ophalen... Tara woont op een paar minuten van de stok, die gaat er natuurlijk eerst mee aan de haalquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik precies hetzelfde doen.quote:
wat doen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik precies hetzelfde doen.
Mijn eega was wel mee bij mijn eerste ophaalactie van de stok, maar die moet niets hebben van Fok!...
Spockjuh_ en Goitske zijn de eerste keer bij stok overgeven aan de ander (zonder dat mensen hier dus de kans hadden de stok op te pikken, maar wel de foto's kregen) even op de vingers getikt. Sindsdien doen ze dat soort flauwigheden dus niet meerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik precies hetzelfde doen.
Mijn eega was wel mee bij mijn eerste ophaalactie van de stok, maar die moet niets hebben van Fok!...
Flauwigheden wil ik het niet noemen, ik vind daar een vervelende toon achter zitten. Ze wisten gewoon niet dat dat niet mocht en sindsdien is het inderdaad niet meer gebeurdquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Spockjuh_ en Goitske zijn de eerste keer bij stok overgeven aan de ander (zonder dat mensen hier dus de kans hadden de stok op te pikken, maar wel de foto's kregen) even op de vingers getikt. Sindsdien doen ze dat soort flauwigheden dus niet meer
Ah, estafette lopen mag dus niet...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Spockjuh_ en Goitske zijn de eerste keer bij stok overgeven aan de ander (zonder dat mensen hier dus de kans hadden de stok op te pikken, maar wel de foto's kregen) even op de vingers getikt. Sindsdien doen ze dat soort flauwigheden dus niet meer
Dus wat justme wou doen mag ook niet (de stok op een meet aan iemand anders geven?)quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
speciaal voor jou in dr buurt gelegdquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
21 minuten rijden, met een beetje passen en meten kan ik hem straks halen, dan komt de nieuwe locatie vanavond
we waren toen nog jong en fokstok maagdenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ieuw.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
we waren toen nog jong en fokstok maagden
Wel met een groepje toch?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ieuw.
Gelukkig is er reeds een nieuwe stok.
Definieer groepje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |