GPS beacon... voor deze niet avontuurlijke helden op sokken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Volgende keer lever ik er een geleidehond + blindenstok bij...
Je hebt gelijk, dit gaat nergens over.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
GPS beacon... voor deze niet avontuurlijke helden op sokken.
Ik heb wel eens meer dan 4km omgereden omdat ik bij een ander bord stond.
Dit gaat echt nergens over.
Ik heb je net de coördinaten gefaxt...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit gaat nergens over.
Ach. Wedden dat ie je toch niet geloofd.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb je net de coördinaten gefaxt...
Ik heb nog niks ontvangen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb je net de coördinaten gefaxt...
Maar dan leuker.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:45 schreef Stokslag12 het volgende:
Hallo, is dit waar die soort van geocache gedaan word?
Als je het over terrasjes hebt, die kan ik zo snel niet ontdekken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er komt niet veel bij je binnen, hè?
LoL.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er komt niet veel bij je binnen, hè?
Dan moet je er toch echt een keer langs gaan...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het over terrasjes hebt, die kan ik zo snel niet ontdekken.
En zo lang ik geen plaatsnaam heb, ga ik er niet naartoe.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je er toch echt een keer langs gaan...
Ik ga je nog geloven ook...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En zo lang ik geen plaatsnaam heb, ga ik er niet naartoe.
Mooi. Tijd dat je gewoon een oplossing geeft zodat het spel verder kan. Prima dat er een raadseltje is, maar een oplossing moet wel verifieerbaar zijn.quote:
Raadsels zijn er om opgelost te worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi. Tijd dat je gewoon een oplossing geeft zodat het spel verder kan. Prima dat er een raadseltje is, maar een oplossing moet wel verifieerbaar zijn.
Jezus gast. Het antwoord is er al een paar dagen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi. Tijd dat je gewoon een oplossing geeft zodat het spel verder kan. Prima dat er een raadseltje is, maar een oplossing moet wel verifieerbaar zijn.
Kunnen de Stok ook al vermist opgeven en een.nieuwe ronde starten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw oplossing.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jezus gast. Het antwoord is er al een paar dagen._________!!!!!
Goed plan.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kunnen de Stok ook al vermist opgeven en een.nieuwe ronde starten.
Dit is geen raadsel maar een gok. Een gok die niemand wil nemen omdat je gewoon gemakkelijk een half uur op zoek kan zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Raadsels zijn er om opgelost te worden.
Voor mijn part blijft die stok daar tot in de eeuwigheid liggen, ik heb mijn aandeel geleverd...
Als ik in de buurt zou zijn zou ik de gok nemenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geen raadsel maar een gok. Een gok die niemand wil nemen omdat je gewoon gemakkelijk een half uur op zoek kan zijn.
Ga je gang, verlos ons van dit kinderachtige gedoe.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik in de buurt zou zijn zou ik de gok nemen
Dat je kennelijk niet het vermogen hebt om het raadsel op te lossen, daar kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geen raadsel maar een gok. Een gok die niemand wil nemen omdat je gewoon gemakkelijk een half uur op zoek kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |