SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik en dat heb ik in pm ook geprobeerd uit te leggen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Wie heeft de show van Elf voor vanavond wanneer ingeroosterd?
Dit omdat Elf gisteren compleet ontbrak in het roosterprogramma waardoor het niet mogelijk was om 'm in te roosteren. Het is een mysterie!!
dank je Mo, het is mijn vrije dag hèquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rekenen jm, hij is nu 57 geworden.
ToTquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:01 schreef ToT het volgende:
* ToT hoest de halve oceaan uit z'n longen.
Altijd leuk, dat snorkelen!![]()
Hee peeps!
quote:
No Problemquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]Piep!
Helaas een te brakke internetverbinding hier om vanavond te kunnen luisteren (plus dat het hier dan verdomd laat is), maar ik heb je show al aan mijn vriendin uitgelegd!
Ik heb over een tijdje ook weer een inhaalslag nodig geloof ikquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No Problem
Anderen zijn wel blij met jouw afwezigheid en met een inhaalslag bezig
Verder alles goed daar?
Nog niet opgeruimd ?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb over een tijdje ook weer een inhaalslag nodig geloof ik![]()
jonge god is het toch ook hequote:Op woensdag 22 juni 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rekenen jm, hij is nu 57 geworden.
Nog steeds bezig.quote:
Ik ben weer eens met tig dingen tegelijk bezig, heb nu een spin in mijn haar ergens, was in de tuin bezig, ben ook mijn spijkerbroek aan het zoeken die ik gisterenavond gewoon heb uitgedaanquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No Problem
Anderen zijn wel blij met jouw afwezigheid en met een inhaalslag bezig
Verder alles goed daar?
dingen met aandacht doenquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben weer eens met tig dingen tegelijk bezig, heb nu een spin in mijn haar ergens, was in de tuin bezig, ben ook mijn spijkerbroek aan het zoeken die ik gisterenavond gewoon heb uitgedaanMoet dus thuis zijn, heb al in de prullenbak gekeken
quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker hoor! Maar we gaan nu eten. Misschien kom ik later weer ff binnenpiepen!
alles wat je aandacht geeft groeitquote:
koelkast?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben weer eens met tig dingen tegelijk bezig, heb nu een spin in mijn haar ergens, was in de tuin bezig, ben ook mijn spijkerbroek aan het zoeken die ik gisterenavond gewoon heb uitgedaanMoet dus thuis zijn, heb al in de prullenbak gekeken
smakelijk. ToTquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker hoor! Maar we gaan nu eten. Misschien kom ik later weer ff binnenpiepen!
Check de koelkast.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat zei ikquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
koelkast?![]()
Ik heb mijn pak in de wasmachine gedaan, op de handwas
quote:
die stand had mijn moeder ook op de wasmachine, daar deed ze mijn hostessuniform ook mee, zag er tig keer beter uit dan de uniformen van mijn klasgenotes die naar de stomerij waren geweest.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dat zei ik![]()
Machinale handwas? Interessant concept! Is dat als echte nepkaas?
quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dat zei ik![]()
Machinale handwas? Interessant concept! Is dat als echte nepkaas?
heb ze toch maar binnenstebuiten gekeerd, zodat de grijze retroreflecterende strepen het overleven in de wasmachinequote:Op woensdag 22 juni 2016 11:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die stand had mijn moeder ook op de wasmachine, daar deed ze mijn hostessuniform ook mee, zag er tig keer beter uit dan de uniformen van mijn klasgenotes die naar de stomerij waren geweest.
Maar dat komt omdat jij erin zat te shinen!quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die stand had mijn moeder ook op de wasmachine, daar deed ze mijn hostessuniform ook mee, zag er tig keer beter uit dan de uniformen van mijn klasgenotes die naar de stomerij waren geweest.
Ze heeft al een man he, slijmbalquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij erin zat te shinen!
Ga jij maar retroreflecterenquote:
Ik miste een tijdspad daarin en interpreteerde het daardoor in eerste instantie iets anders...quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik en dat heb ik in pm ook geprobeerd uit te leggen.
quote:
Een hele spijkerbroek kwijt raken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
jaaquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was aan het opruimen hier, moeder kwam langs, muziek ging zachter, ik gaar, dit dat![]()
Was een leuke foto he tail
Da's ToTs moederquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een hele spijkerbroek kwijt raken.
Hoe doe je dat in hemelsnaam?
Gothmother?
Chaootmother!!
quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een hele spijkerbroek kwijt raken.
Hoe doe je dat in hemelsnaam?
Gothmother?
Chaootmother!!
Ik las het, en zo'n wasmand is op zich wel een logische plek...quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:44 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
het is goedgekomen, hij zit nu in de wasmachine en draait rondjes
Nee, ik kon het ook niet doen. Symph heeft het gedaan via een andere DJ naam. Wist ook niet dat dat kon.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had jij de testuitzending van Elf ingeroosterd?
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ik kon het ook niet doen. Symph heeft het gedaan via een andere DJ naam. Wist ook niet dat dat kon.
Vanavond om 21:00 uur de echte uitzendingquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ik kon het ook niet doen. Symph heeft het gedaan via een andere DJ naam. Wist ook niet dat dat kon.
Gelukkig was het maar een testuitzending. Vanavond om 21:00 uur kun je het goedmaken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:51 schreef knokkels het volgende:
Elf: SorryIk was er niet
![]()
* knokkels gaat in het schaamhoekje zitten
quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:29 schreef Karzai het volgende:
Brazilie schiet mascotte OS spelen dood, stelletje idioten zijn het ook
http://www.nu.nl/buitenla(...)emonie-brazilie.html
ook een beetje vreemde ceremonie man met fakkel en jaguar en een groep militairen om zich heenquote:Op woensdag 22 juni 2016 12:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]oh the irony
Hoeveel voorbeelden moet de mens nog hebben dat je wilde dieren niet semi-openbaar moet meenemen, een jaguar aan de ketting bij 1 militair..als dat beest wilt sleept ie 3 mensen mee.
In de sportwereld zijn dat volkomen normale taferelen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook een beetje vreemde ceremonie man met fakkel en jaguar en een groep militairen om zich heen
Ja maar ja maar... Dan ben ik niet aanwezigquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig was het maar een testuitzending. Vanavond om 21:00 uur kun je het goedmaken.
* knokkels gaat hem dan maar opnemenquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft de playlist voor vanavond klaar
Ik weet niet hoe dat moet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat hem dan maar opnemen![]()
Of jij natuurlijk
ow heb jij een van de mijne dan opgenomen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat hem dan maar opnemen![]()
Of jij natuurlijk
Ik richt me eerst even op een soepele show. Ben alles (weer) tot in de puntjes aan het voorbereiden.quote:
Dat heb ik tot nu toe nog niet eens geprobeerd, ik plan het een en ander in, maar bij de vorige 2 shows heb ik mssn 3-5 nummers van de shortlist gedraaidquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik richt me eerst even op een soepele show. Ben alles (weer) tot in de puntjes aan het voorbereiden.
Nu verder met de jingles. Straks nog naar "normalize" kijken.
Ik wil later ook spontaner gaan draaien en verzoekjes inpassen, maar ik heb niet zo'n bijster grote mp3-collectie. Ja, ik heb wel veel, maar op te lage kwaliteit.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe nog niet eens geprobeerd, ik plan het een en ander in, maar bij de vorige 2 shows heb ik mssn 3-5 nummers van de shortlist gedraaid
lager dan 192 kbps?quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil later ook spontaner gaan draaien en verzoekjes inpassen, maar ik heb niet zo'n bijster grote mp3-collectie. Ja, ik heb wel veel, maar op te lage kwaliteit.
Ja, oude meuk uit de tijd dat je zeker 5 minuten deed over het binnenhalen van 4 MB. Maar wat ik vanavond draai, heeft allemaal minstens 192 kbps.quote:
Je kunt morgen altijd voor of mij draaien, aangezien mn zwarte pieten de rest wel doen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik daagt vanavond even draaien maar er staan al andere bazen en bazinnenop de planning
Sorry, Sinterklaasquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik daagt vanavond even draaien maar er staan al andere bazen en bazinnenop de planning
en watte.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:29 schreef just me het volgende:
en thuis van het teamuitje
we hebben een Lipdub gemaakt
![]()
team was verdeeld in groepen en met elkaar op de muziek van I'm so happy een soort van videoclip gemaaktquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
en watte.
de jeugd van tegewoordig met hun termen
Ach, je wordt er vanzelf beter inquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoi![]()
* Elfletterig houdt zijn hart weer vast voor zijn beroerde voorspellingen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
My eyes! My ears!
Flop! Oh for all which is cute and fluffy! FLOP
Disclaimer: Dat is mijn eigen mening..
Het is een top want Ariana![]()
Het was een unanieme top van just me, broertje, ToT, Piet, Lucky, Knokkels, Elf en Meltingquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fylax vermoordt me als ik FLOP zou zeggen. Maar ook zonder die beweegreden kom ik tot een voorzichtige top. Het nummer is goed geproduceerd en Ariana Grande is tamelijk populair.
Weer een uur lang Top40 kwaliteit Anno 2016quote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer een uur lang Top40 kwaliteit Anno 2016
Broederkequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:26 schreef Melting het volgende:
Muis....draai je vandaag ook nog een goed nummer?
Dit wordt helaas wederom top.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit elke keer mis met dit soort nummers. Dan zeg ik flop en blijkt het toch gewoon top te worden.
Daarom... doe ik lekker eigenwijs en zeg ik gewoon weer FLOP.
Ik betaal de prijs voor mijn eigenwijsheid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Alvaro Soler – Sofia
[..]
[..]Top zeiden just me, Lucky, Melting, Knokkels en ToT
Elf en Broertje, serieus? Flop?
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik betaal de prijs voor mijn eigenwijsheid.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flop, gewoon omdat het kan en nu gepist ben.
quote:
Sfeermaker, Knokkels, Broertje en Elf dachten het helemaal goedquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:17 schreef Sfeermaker het volgende:
Drake ft. Rihanna - Too good
Cijfer: 4
En toch denk ik dat deze de top 40 binnenkomt
Het is wel zomers, maar ook een tikje generiek (naar mijn bescheiden mening)quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik vind dit een lekker zomers nummer
Gewoon alsof je Sangria in Spanje drinktquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is wel zomers, maar ook een tikje generiek (naar mijn bescheiden mening)
Op zich is daar niks mee, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon alsof je Sangria in Spanje drinkt
Zijn van die zalige nummers die je over een jaar of 5 of 10 gewoon weer eens op een BBQ moet draaienquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich is daar niks mee, natuurlijk.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flop, want jankstem die door merg en been gaat en om het voeren van de naam Derulo.
BrEeZaHtJe voor Sfeermaker, Broertje en Elfquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:24 schreef Sfeermaker het volgende:
Jason Derulo – If it ain’t love
Hoog breezah gehalte, doet het waarschijnlijk goed in clubs.
Cijfer: 5
Toppertje
Ik heb straks ook zo'n vergeten zomerhitje in de show. Het stamt uit 2001, maar ik blijf het catchy en fris vinden.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn van die zalige nummers die je over een jaar of 5 of 10 gewoon weer eens op een BBQ moet draaien
Draai je die een beetje in het begin?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb straks ook zo'n vergeten zomerhitje in de show. Het stamt uit 2001, maar ik blijf het catchy en fris vinden.
Niet bepaald, maar misschien kan ik 'm naar voren halen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Draai je die een beetje in het begin?
Och armquote:
quote:
quote:
Noop geen Top voor ToT, Melting, Lucky, Knokkels, Symphonic, Elf en PaRo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:41 schreef knokkels het volgende:
Ik vind deze wel lekker klinken, top.
Dat Quintino uit Den Helder komt weeg ik niet eens mee
Daar noem je ook iemand op.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:14 schreef just me het volgende:
Ik luister wel mee maar ondanks pogingen van knokkels om mijn laptop weer beter te maken....
Is de laptop nog ziekjesquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:14 schreef just me het volgende:
Ik luister wel mee maar ondanks pogingen van knokkels om mijn laptop weer beter te maken....
Looks en een heldere gevoelige stem was niet genoeg voor een hit. Helaas Watertornado, ToT en just mequote:Op woensdag 13 april 2016 20:57 schreef ToT het volgende:
Ook weer zo verschrikkelijk standaard, maar heldere gevoelige hoge stem en die gozer lijkt goede looks te hebben, dus Top.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn nieuwe tracks "Wrong Crowd" en "Constellations" zijn veel, veel beter dan deze single. Maar ik gun hem het succes. Het nummer klinkt ook best oké.
TOP dus.
In tegenstelling tot wat hierboven over Galantis werd gezegd, wordt deze track wél door 3FM gepusht. Was een paar weken geleden 3FM Megahit.
Whehehe, just me, Spijkerbroek, Elf en uiteindelijk ToT dachten een MegaHit te horen, maar dat was geen garantie voor een plek in de Top40 zoals Mad, Lucky, Melting, Paro en Broertje voorspeldequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Megahit? Gepushed?
Okee ik verander van mening: TOP!![]()
![]()
Alleen ToT en Lucky dachten dat die schattige meisjes wel een hit zouden halenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dit kun je draaien om de overgang van Vout naar een nacht dj over te gaan.
1000 in een dozijn hoeft nog geen hit te worden. Jammer ToT, Spijkerbroek, Melting en Elfquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:57 schreef Melting het volgende:
Dit is wel een 1001 in een dozijn nummer hè?
Zal dus wel weer top worden.
Talent? DDM, Lucky en Melting dachten van wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Zolang Geer niet alleen maar dom hysterisch zit te lachen kan ik wel wat met zijn zangtalent, top
Op save spelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
deze kan ondanks beyonce wel waarderen, geen top, geen flop.
Nijl Rodsjers is denk ik over zijn Top heenquote:
Melting, Spijkerbroek en Elfquote:Op woensdag 27 april 2016 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als het lenteweer een beetje meewerkt, klein hitje, dus zeg ik flop.
Ben bang dat het rip laptop gaat worden...quote:
Zondequote:Op woensdag 22 juni 2016 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ben bang dat het rip laptop gaat worden...
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
Beroerde scores weer
* Elfletterig heeft het zomerse liedje uit 2001 speciaal voor Muis een stuk naar voren gezet.
Het heeft totaal niks gedaan, dit nummer. Opmerkelijk voor een artiest die een paar jaar geleden nog nummer 1-hits scoorde.... Des te duidelijker is het dat er een luchtje zat aan die hits. Dat waren overduidelijk gekochte noteringen. Zijn werkelijke populariteit blijkt wel uit deze flop.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Gerard Joling – Lieveling
Talent? DDM, Lucky en Melting dachten van wel.
ToT, Piet, Knokkels, just me, Broertje en Elf hoorden de flop
Wat is er loos mee?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ben bang dat het rip laptop gaat worden...
* Elfletterig ziet de scores en bedenkt dat hij beter het tegenovergestelde kan zeggen van wat hij werkelijk denkt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
Timeflies – Ones in a While
[ afbeelding ]
Once in a while kan je hopen om buiten de USA door te breken. Gaat het Timeflies lukken of blijven ze in de Tipparade hangen?
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig ziet de scores en bedenkt dat hij beter het tegenovergestelde kan zeggen van wat hij werkelijk denkt.
Derhalve: TOP
Als 8e... is dat vroeg genoeg? (Het stond 25e). Een nieuwe, spookachtige bestelling komt nu wat later in de show.... (Ja, dit was cryptisch)quote:
Ik wil het zolang wel vol houden hoorquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als 8e... is dat vroeg genoeg? (Het stond 25e). Een nieuwe, spookachtige bestelling komt nu wat later in de show.... (Ja, dit was cryptisch)
It's a hard knock life.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Lukas Graham – Mama Said
[ afbeelding ]
Annie!!!!!ow
Top of Flop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
It's a hard knock life.
Een slim liedje. Erg catchy. Dus ja, dit gaat wel scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was ook het eerste wat ik hoorde 'It's a hard knock life'
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Alle begrip daarvoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil het zolang wel vol houden hoor
Ben nog best bagger eigenlijk dus wil toch weer vroeg gaan slapen
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
En we gaan zo weer los met:
[ afbeelding ]
Dus geef bij de volgende nummers aan of jij het een Top of een Flop vindt
Score (correct/incorrecte Top of Flop):
Broertje 8/2
just me 7/2
Knokkels 7/2
MadMaster 6/1
ToT 6/5
Lucky 4/5
Melting 4/6
Elfletterig 4/7
Spijkerbroek 3/4
Sfeermaker 2/0
Piet 2/0
Annagh 2/0
PaRo 2/1
Symphonic 2/2
Watertornado 0/1
DDM 0/1
Wordt dit weer zo'n avond dat ik alles tot TOP dreig te verklaren?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Shawn Mendes – Treat you Better
[ afbeelding ]
Levert een betere behandeling een 3e top 40 hit op of niet?
Ik vrees van wel.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Levert een betere behandeling een 3e top 40 hit op of niet?
Knap hoor. Jouw ratio is heel wat beter dan de mijne. Gelukkig is 4/7 opgesteld nog 11 (schrale troost)quote:
Nee joh, dan wordt deze show zo saaiquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:27 schreef Melting het volgende:
Wat een boutnummer...... dus weer een top.
@Muis.... wat een ellende breng je ons toch elke keer weer. Kun jij geen invloed uitoefenen op de platen bazen dat ze onderhand eens wat fatsoenlijks uitbrengen?
ik heb je een berichtje gestuurdquote:
Iets leukers dan Top of Flop, bestaat dat?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
flop omdat ik de tijd vergeten was en ik daardoor iets leukers moest afbreken.
Als er ft. in de songtitel staat is het een nummer van nuquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Rui (ft. Sam Ashworth) – Million Times
[ afbeelding ]
Een miljoen keren om voor het eerst in de Top40 te komen, dus Flop of toch maar Top?
Ik zie een andere tag verschijnen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Een miljoen keren om voor het eerst in de Top40 te komen, dus Flop of toch maar Top?
Iets wat beter in het gehoor lag, net zo als dit jankwijf.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iets leukers dan Top of Flop, bestaat dat?
Ik zie het foutquote:
Niet naar de bekende weg vragen hè?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iets leukers dan Top of Flop, bestaat dat?
Ik vind het vrij generiek. Daaarom een FLOPquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
Otto Knows ft. Avicii – Back where I belong
[ afbeelding ]
Weet Otto genoeg om terug te keren in de Top40?
Flop!quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Nu wel
[ afbeelding ]
Eerder SlamFmquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als je van 13 in een dozijn sky radio nummers houd is het mssn top, ik zeg flop.
Ik had mijn tekst net zo goed kunnen laten staan. Opnieuw een generiek nummer.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Nu wel
[ afbeelding ]
Rui zelf vind het wel mooi, die heeft er een tattoo van laten zettenquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Flop!![]()
Hoesje ziet er namelijk niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Mijn ouders vonden de beatles ook kutquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ach vroeger was ook alle popmuziek kut
We onthouden alleen de goede
Als de BPM niet te hoog is draait skyradio het ook, ze hebben tenslotte een 12 uur durende playlist te vullen.quote:
Ik vrees dat dit de hitlijsten wel in wordt gehypet. Goed is het niet, maar de zangeres is Nederlands, dus dat genereert vast wel wat aandacht.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
Eva Simon & Sidney Samson – Escape from Love
[ afbeelding ]
Escape from Love? En dat zing je samen met je man??? OK Top of Flop?
En jurylid van Idols toch?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit de hitlijsten wel in wordt gehypet. Goed is het niet, maar de zangeres is Nederlands, dus dat genereert vast wel wat aandacht.
Dan liever gordon op de radioquote:
Gordon is al een tijdje niet meer langsgeweestquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan liever gordon op de radio
(geen ali b)
En dat is al erg genoeg!quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gordon is al een tijdje niet meer langsgeweest
Rene F. en Gerard J. recentelijk wel
Nog altijd minder erg dan die ene keer dat ik Justin B. voor jullie vermaeck moest draaienquote:
Dat moest je helemaal niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog altijd minder erg dan die ene keer dat ik Justin B. voor jullie vermaeck moest draaien
Wat mij betreft 0 procent kans op een hitnotering. In bepaalde clubs zal deze tracks vast gewild zijn, maar het is niet mainstream genoeg.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
Michael Feiner – Mantra (Axwell Cut)
[ afbeelding ]
Om mani padme hum? Op zijn Zen's naar de Top40?
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat moest je helemaal niet.
Lucky.... Muis verdraait de feiten!
Ontzeg haar de kaas!
Jij verdraait de feiten.... moet je maar niet doen!quote:
Is ook geen garantie op een hit. Vorig jaar had je zo'n track van LarryKoek. Eerst instrumentaal, later met vocals. Maar het werd geen hit.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Hier gaat vast een remix van komen met vocaaltjes
Fade van Alan Walker werd als Faded juist weer wél een hitquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is ook geen garantie op een hit. Vorig jaar had je zo'n track van LarryKoek. Eerst instrumentaal, later met vocals. Maar het werd geen hit.
Beiden magquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de bedoeling, dat we beoordelen dat we het top of flop vinden of dat we het hitnotering waardig vinden
Dus we luisteren nieuwe nummers die potentiële nieuwe hiets zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beiden mag
Maar het is de bedoeling dat je aangeeft of je denkt dat het nummer in de NL Top40 komt
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fade van Alan Walker werd als Faded juist weer wél een hit
Correctquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus we luisteren nieuwe nummers die potentiële nieuwe hiets zijn?
Wel schattig koppie, wel jammer van dat hipsterkapselquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
Kiiara – Gold
[ afbeelding ]
In Australië is dit nummer niet Goud maar zelfs Platina. Wat gaat Kiiara hier doen?
Ik hou het kort (en vast ook fout): FLOPquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Deorro ft. Elvis Crespo – Bailar
[ afbeelding ]
Een zomerse Top dans of een val?
Hier niets.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
In Australië is dit nummer niet Goud maar zelfs Platina. Wat gaat Kiiara hier doen?
Er komt betere muziek uit Australië. Omdat ik keuzes moest maken (quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
Kiiara – Gold
[ afbeelding ]
Ja hoor, we krijgen Douwe B. nogquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Flop
Is er ook een artiest die wat anders doet dan... dit
De stem van de zangeres is ronduit irritant. Dat helpt het nummer wat mij betreft om zeep.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
Bob Sinclair – Someone Who Needs Me
[ afbeelding ]
Bob heeft kopers/streamers nodig om een Top te halen? Gaat dat lukken?
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De doelgroep voor dit nummer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De doelgroep voor dit nummer
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik roep verrassend vaak flop vanavond, geloof ik.
Dit zou wel een hitje moeten kunnen worden, lijkt me.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
Robin Schulz – Heatwave (feat. Akon)
[ afbeelding ]
Een hittegolf? Top of Flop?
Ja dat wordt het zekerquote:
Salsa Tequilaquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat wordt het zekerEens kijken wat waren de zomerhits nou de afgelopen 10 jaar
Maar wel even wat anders dan Bob S.quote:
Ik twijfel sterk. Het hangt, denk ik, erg af van de steun die zenders als Radio 2 en 3 FM geven. Zijn Songfestivalnummer was zowel Megahit als Radio 2 Topsong.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
Douwe Bob – How lucky we are
[ afbeelding ]
Hoe gelukkig wordt jij als dit nummer in de Top40 komt? Of misschien niet?
Die van 2011 ken ik echt niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
2002: Las Ketchup – Ketchup song
2003: Sunclub vs The Underdog Project – Summer Jam
2004: O-Zone – Dragostea din tei
2005: Juanes – La camisa negra
2006: Basshunter – Boten Anna
2007: Umbrella -Rihanna, ft. Jay-Z
2008: Kid Rock – All Summer Long
2009: Black Eyed Peas – I Gotta Feeling
2010: Yolanda Be Cool – We no speak Americano!
2011: Sak Noel – Loca People
2012: Gusttavo Lima – Balada
2013: Daft Punk, ft. Pharrell – Get Lucky
Deze nummers top of flop
Ik zie dit wel scoren. Eén van de betere nummers van het afgelopen uur, sowieso.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
Alan Walker – Sing me to Sleep
[ afbeelding ]
Een slaapliedje als afsluiter
Top of Flop?
Denk weer een top.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
Alan Walker – Sing me to Sleep
[ afbeelding ]
Een slaapliedje als afsluiter
Top of Flop?
quote:2002: Las Ketchup – Ketchup song [b]Top[/b]
2003: Sunclub vs The Underdog Project – Summer Jam [b]Top[/b]
2004: O-Zone – Dragostea din tei [b]Flop[/b]
2005: Juanes – La camisa negra
2006: Basshunter – Boten Anna [b]Top[/b]
2007: Umbrella -Rihanna, ft. Jay-Z [b]Flop[/b]
2008: Kid Rock – All Summer Long [b]Flop[/b]
2009: Black Eyed Peas – I Gotta Feeling [b]Mega flop[/b]
2010: Yolanda Be Cool – We no speak Americano! [b]Flop[/b]
2011: Sak Noel – Loca People
2012: Gusttavo Lima – Balada
2013: Daft Punk, ft. Pharrell – Get Lucky [b]meh[/b]
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt uit en gaat klaarzitten voor: DJ 11 - The Beginning
twijfel.... toch maar flopquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Klein topje denk ik wel
quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Allemaal bedankt weer voor jullie uithoudingsvermogen en Top of Flops
Geen zorgen, dat lukt nooit de eerste keer. Gewoon muis doodspammenquote:
Ik zie je On Airquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet nu 2 verloren minuten zien in te halen
Maar ik ben allang blij dat ik on air ben. Veel plezier allemaal.
Nee, sorry. Ik ga fijne muziek laten horen. Vergeten nummers van toen, een sporadische verrassende cover en veel nieuwe muziek, die jullie (hopelijk) nog niet kennen.quote:
Van welke toen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik ga fijne muziek laten horen. Vergeten nummers van toen, een sporadische verrassende cover en veel nieuwe muziek, die jullie (hopelijk) nog niet kennen.
'50s en '60squote:
Bij mijn weten is Karl Bartos daar dan ook lid van. Piet? Help me eens.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt wel een beetje op kraftwerk
Was tussen 1975 en 1990 (volgens wikipedia)quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mijn weten is Karl Bartos daar dan ook lid van. Piet? Help me eens.
Ben niet zo goed met namen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mijn weten is Karl Bartos daar dan ook lid van. Piet? Help me eens.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb voor morgen touwens wee een verassingsnummertje voor oma's,
quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk is het geluid een beetje in orde?
Ja hoor het geluid is dik in orde. Al moet ik wel bekennen dat ik mijn koptelefoon heb afgezetquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk is het geluid een beetje in orde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |