SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik en dat heb ik in pm ook geprobeerd uit te leggen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Wie heeft de show van Elf voor vanavond wanneer ingeroosterd?
Dit omdat Elf gisteren compleet ontbrak in het roosterprogramma waardoor het niet mogelijk was om 'm in te roosteren. Het is een mysterie!!
dank je Mo, het is mijn vrije dag hèquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rekenen jm, hij is nu 57 geworden.
ToTquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:01 schreef ToT het volgende:
* ToT hoest de halve oceaan uit z'n longen.
Altijd leuk, dat snorkelen!![]()
Hee peeps!
quote:
No Problemquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]Piep!
Helaas een te brakke internetverbinding hier om vanavond te kunnen luisteren (plus dat het hier dan verdomd laat is), maar ik heb je show al aan mijn vriendin uitgelegd!
Ik heb over een tijdje ook weer een inhaalslag nodig geloof ikquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No Problem
Anderen zijn wel blij met jouw afwezigheid en met een inhaalslag bezig
Verder alles goed daar?
Nog niet opgeruimd ?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb over een tijdje ook weer een inhaalslag nodig geloof ik![]()
jonge god is het toch ook hequote:Op woensdag 22 juni 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rekenen jm, hij is nu 57 geworden.
Nog steeds bezig.quote:
Ik ben weer eens met tig dingen tegelijk bezig, heb nu een spin in mijn haar ergens, was in de tuin bezig, ben ook mijn spijkerbroek aan het zoeken die ik gisterenavond gewoon heb uitgedaanquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No Problem
Anderen zijn wel blij met jouw afwezigheid en met een inhaalslag bezig
Verder alles goed daar?
dingen met aandacht doenquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben weer eens met tig dingen tegelijk bezig, heb nu een spin in mijn haar ergens, was in de tuin bezig, ben ook mijn spijkerbroek aan het zoeken die ik gisterenavond gewoon heb uitgedaanMoet dus thuis zijn, heb al in de prullenbak gekeken
quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker hoor! Maar we gaan nu eten. Misschien kom ik later weer ff binnenpiepen!
alles wat je aandacht geeft groeitquote:
koelkast?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben weer eens met tig dingen tegelijk bezig, heb nu een spin in mijn haar ergens, was in de tuin bezig, ben ook mijn spijkerbroek aan het zoeken die ik gisterenavond gewoon heb uitgedaanMoet dus thuis zijn, heb al in de prullenbak gekeken
smakelijk. ToTquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker hoor! Maar we gaan nu eten. Misschien kom ik later weer ff binnenpiepen!
Check de koelkast.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat zei ikquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
koelkast?![]()
Ik heb mijn pak in de wasmachine gedaan, op de handwas
quote:
die stand had mijn moeder ook op de wasmachine, daar deed ze mijn hostessuniform ook mee, zag er tig keer beter uit dan de uniformen van mijn klasgenotes die naar de stomerij waren geweest.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dat zei ik![]()
Machinale handwas? Interessant concept! Is dat als echte nepkaas?
quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dat zei ik![]()
Machinale handwas? Interessant concept! Is dat als echte nepkaas?
heb ze toch maar binnenstebuiten gekeerd, zodat de grijze retroreflecterende strepen het overleven in de wasmachinequote:Op woensdag 22 juni 2016 11:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die stand had mijn moeder ook op de wasmachine, daar deed ze mijn hostessuniform ook mee, zag er tig keer beter uit dan de uniformen van mijn klasgenotes die naar de stomerij waren geweest.
Maar dat komt omdat jij erin zat te shinen!quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die stand had mijn moeder ook op de wasmachine, daar deed ze mijn hostessuniform ook mee, zag er tig keer beter uit dan de uniformen van mijn klasgenotes die naar de stomerij waren geweest.
Ze heeft al een man he, slijmbalquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij erin zat te shinen!
Ga jij maar retroreflecterenquote:
Ik miste een tijdspad daarin en interpreteerde het daardoor in eerste instantie iets anders...quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik en dat heb ik in pm ook geprobeerd uit te leggen.
quote:
Een hele spijkerbroek kwijt raken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
jaaquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was aan het opruimen hier, moeder kwam langs, muziek ging zachter, ik gaar, dit dat![]()
Was een leuke foto he tail
Da's ToTs moederquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een hele spijkerbroek kwijt raken.
Hoe doe je dat in hemelsnaam?
Gothmother?
Chaootmother!!
quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een hele spijkerbroek kwijt raken.
Hoe doe je dat in hemelsnaam?
Gothmother?
Chaootmother!!
Ik las het, en zo'n wasmand is op zich wel een logische plek...quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:44 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
het is goedgekomen, hij zit nu in de wasmachine en draait rondjes
Nee, ik kon het ook niet doen. Symph heeft het gedaan via een andere DJ naam. Wist ook niet dat dat kon.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had jij de testuitzending van Elf ingeroosterd?
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ik kon het ook niet doen. Symph heeft het gedaan via een andere DJ naam. Wist ook niet dat dat kon.
Vanavond om 21:00 uur de echte uitzendingquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ik kon het ook niet doen. Symph heeft het gedaan via een andere DJ naam. Wist ook niet dat dat kon.
Gelukkig was het maar een testuitzending. Vanavond om 21:00 uur kun je het goedmaken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:51 schreef knokkels het volgende:
Elf: SorryIk was er niet
![]()
* knokkels gaat in het schaamhoekje zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |