quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dat zei ik![]()
Machinale handwas? Interessant concept! Is dat als echte nepkaas?
heb ze toch maar binnenstebuiten gekeerd, zodat de grijze retroreflecterende strepen het overleven in de wasmachinequote:Op woensdag 22 juni 2016 11:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die stand had mijn moeder ook op de wasmachine, daar deed ze mijn hostessuniform ook mee, zag er tig keer beter uit dan de uniformen van mijn klasgenotes die naar de stomerij waren geweest.
Maar dat komt omdat jij erin zat te shinen!quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die stand had mijn moeder ook op de wasmachine, daar deed ze mijn hostessuniform ook mee, zag er tig keer beter uit dan de uniformen van mijn klasgenotes die naar de stomerij waren geweest.
Ze heeft al een man he, slijmbalquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij erin zat te shinen!
Ga jij maar retroreflecterenquote:
Ik miste een tijdspad daarin en interpreteerde het daardoor in eerste instantie iets anders...quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik en dat heb ik in pm ook geprobeerd uit te leggen.
quote:
Een hele spijkerbroek kwijt raken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben weer eens met tig dingen tegelijk bezig, heb nu een spin in mijn haar ergens, was in de tuin bezig, ben ook mijn spijkerbroek aan het zoeken die ik gisterenavond gewoon heb uitgedaanMoet dus thuis zijn, heb al in de prullenbak gekeken
jaaquote:Op woensdag 22 juni 2016 10:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was aan het opruimen hier, moeder kwam langs, muziek ging zachter, ik gaar, dit dat![]()
Was een leuke foto he tail
Da's ToTs moederquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een hele spijkerbroek kwijt raken.
Hoe doe je dat in hemelsnaam?
Gothmother?
Chaootmother!!
quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een hele spijkerbroek kwijt raken.
Hoe doe je dat in hemelsnaam?
Gothmother?
Chaootmother!!
Ik las het, en zo'n wasmand is op zich wel een logische plek...quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:44 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
het is goedgekomen, hij zit nu in de wasmachine en draait rondjes
Nee, ik kon het ook niet doen. Symph heeft het gedaan via een andere DJ naam. Wist ook niet dat dat kon.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had jij de testuitzending van Elf ingeroosterd?
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ik kon het ook niet doen. Symph heeft het gedaan via een andere DJ naam. Wist ook niet dat dat kon.
Vanavond om 21:00 uur de echte uitzendingquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ik kon het ook niet doen. Symph heeft het gedaan via een andere DJ naam. Wist ook niet dat dat kon.
Gelukkig was het maar een testuitzending. Vanavond om 21:00 uur kun je het goedmaken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:51 schreef knokkels het volgende:
Elf: SorryIk was er niet
![]()
* knokkels gaat in het schaamhoekje zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |