Ik zie een andere tag verschijnen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Rui (ft. Sam Ashworth) – Million Times
[ afbeelding ]
Een miljoen keren om voor het eerst in de Top40 te komen, dus Flop of toch maar Top?
Iets wat beter in het gehoor lag, net zo als dit jankwijf.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iets leukers dan Top of Flop, bestaat dat?
Ik zie het foutquote:
Niet naar de bekende weg vragen hè?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iets leukers dan Top of Flop, bestaat dat?
Ik vind het vrij generiek. Daaarom een FLOPquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
Otto Knows ft. Avicii – Back where I belong
[ afbeelding ]
Weet Otto genoeg om terug te keren in de Top40?
Flop!quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Nu wel
[ afbeelding ]
Een miljoen keren om voor het eerst in de Top40 te komen, dus Flop of toch maar Top?
Eerder SlamFmquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als je van 13 in een dozijn sky radio nummers houd is het mssn top, ik zeg flop.
Ik had mijn tekst net zo goed kunnen laten staan. Opnieuw een generiek nummer.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Nu wel
[ afbeelding ]
Rui zelf vind het wel mooi, die heeft er een tattoo van laten zettenquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Flop!![]()
Hoesje ziet er namelijk niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Mijn ouders vonden de beatles ook kutquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ach vroeger was ook alle popmuziek kut
We onthouden alleen de goede
Als de BPM niet te hoog is draait skyradio het ook, ze hebben tenslotte een 12 uur durende playlist te vullen.quote:
Ik vrees dat dit de hitlijsten wel in wordt gehypet. Goed is het niet, maar de zangeres is Nederlands, dus dat genereert vast wel wat aandacht.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
Eva Simon & Sidney Samson – Escape from Love
[ afbeelding ]
Escape from Love? En dat zing je samen met je man??? OK Top of Flop?
En jurylid van Idols toch?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit de hitlijsten wel in wordt gehypet. Goed is het niet, maar de zangeres is Nederlands, dus dat genereert vast wel wat aandacht.
Dan liever gordon op de radioquote:
Gordon is al een tijdje niet meer langsgeweestquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan liever gordon op de radio
(geen ali b)
En dat is al erg genoeg!quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gordon is al een tijdje niet meer langsgeweest
Rene F. en Gerard J. recentelijk wel
Nog altijd minder erg dan die ene keer dat ik Justin B. voor jullie vermaeck moest draaienquote:
Dat moest je helemaal niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog altijd minder erg dan die ene keer dat ik Justin B. voor jullie vermaeck moest draaien
Wat mij betreft 0 procent kans op een hitnotering. In bepaalde clubs zal deze tracks vast gewild zijn, maar het is niet mainstream genoeg.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
Michael Feiner – Mantra (Axwell Cut)
[ afbeelding ]
Om mani padme hum? Op zijn Zen's naar de Top40?
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat moest je helemaal niet.
Lucky.... Muis verdraait de feiten!
Ontzeg haar de kaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |