quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:29 schreef Karzai het volgende:
Brazilie schiet mascotte OS spelen dood, stelletje idioten zijn het ook
http://www.nu.nl/buitenla(...)emonie-brazilie.html
ook een beetje vreemde ceremonie man met fakkel en jaguar en een groep militairen om zich heenquote:Op woensdag 22 juni 2016 12:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]oh the irony
Hoeveel voorbeelden moet de mens nog hebben dat je wilde dieren niet semi-openbaar moet meenemen, een jaguar aan de ketting bij 1 militair..als dat beest wilt sleept ie 3 mensen mee.
In de sportwereld zijn dat volkomen normale taferelen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook een beetje vreemde ceremonie man met fakkel en jaguar en een groep militairen om zich heen
Ja maar ja maar... Dan ben ik niet aanwezigquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig was het maar een testuitzending. Vanavond om 21:00 uur kun je het goedmaken.
* knokkels gaat hem dan maar opnemenquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft de playlist voor vanavond klaar
Ik weet niet hoe dat moet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat hem dan maar opnemen![]()
Of jij natuurlijk
ow heb jij een van de mijne dan opgenomen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat hem dan maar opnemen![]()
Of jij natuurlijk
Ik richt me eerst even op een soepele show. Ben alles (weer) tot in de puntjes aan het voorbereiden.quote:
Dat heb ik tot nu toe nog niet eens geprobeerd, ik plan het een en ander in, maar bij de vorige 2 shows heb ik mssn 3-5 nummers van de shortlist gedraaidquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik richt me eerst even op een soepele show. Ben alles (weer) tot in de puntjes aan het voorbereiden.
Nu verder met de jingles. Straks nog naar "normalize" kijken.
Ik wil later ook spontaner gaan draaien en verzoekjes inpassen, maar ik heb niet zo'n bijster grote mp3-collectie. Ja, ik heb wel veel, maar op te lage kwaliteit.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe nog niet eens geprobeerd, ik plan het een en ander in, maar bij de vorige 2 shows heb ik mssn 3-5 nummers van de shortlist gedraaid
lager dan 192 kbps?quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil later ook spontaner gaan draaien en verzoekjes inpassen, maar ik heb niet zo'n bijster grote mp3-collectie. Ja, ik heb wel veel, maar op te lage kwaliteit.
Ja, oude meuk uit de tijd dat je zeker 5 minuten deed over het binnenhalen van 4 MB. Maar wat ik vanavond draai, heeft allemaal minstens 192 kbps.quote:
Je kunt morgen altijd voor of mij draaien, aangezien mn zwarte pieten de rest wel doen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik daagt vanavond even draaien maar er staan al andere bazen en bazinnenop de planning
Sorry, Sinterklaasquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik daagt vanavond even draaien maar er staan al andere bazen en bazinnenop de planning
en watte.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:29 schreef just me het volgende:
en thuis van het teamuitje
we hebben een Lipdub gemaakt
![]()
team was verdeeld in groepen en met elkaar op de muziek van I'm so happy een soort van videoclip gemaaktquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
en watte.
de jeugd van tegewoordig met hun termen
Ach, je wordt er vanzelf beter inquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoi![]()
* Elfletterig houdt zijn hart weer vast voor zijn beroerde voorspellingen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
My eyes! My ears!
Flop! Oh for all which is cute and fluffy! FLOP
Disclaimer: Dat is mijn eigen mening..
Het is een top want Ariana![]()
Het was een unanieme top van just me, broertje, ToT, Piet, Lucky, Knokkels, Elf en Meltingquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fylax vermoordt me als ik FLOP zou zeggen. Maar ook zonder die beweegreden kom ik tot een voorzichtige top. Het nummer is goed geproduceerd en Ariana Grande is tamelijk populair.
Weer een uur lang Top40 kwaliteit Anno 2016quote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer een uur lang Top40 kwaliteit Anno 2016
Broederkequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:26 schreef Melting het volgende:
Muis....draai je vandaag ook nog een goed nummer?
Dit wordt helaas wederom top.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit elke keer mis met dit soort nummers. Dan zeg ik flop en blijkt het toch gewoon top te worden.
Daarom... doe ik lekker eigenwijs en zeg ik gewoon weer FLOP.
Ik betaal de prijs voor mijn eigenwijsheid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Alvaro Soler – Sofia
[..]
[..]Top zeiden just me, Lucky, Melting, Knokkels en ToT
Elf en Broertje, serieus? Flop?
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik betaal de prijs voor mijn eigenwijsheid.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flop, gewoon omdat het kan en nu gepist ben.
quote:
Sfeermaker, Knokkels, Broertje en Elf dachten het helemaal goedquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:17 schreef Sfeermaker het volgende:
Drake ft. Rihanna - Too good
Cijfer: 4
En toch denk ik dat deze de top 40 binnenkomt
Het is wel zomers, maar ook een tikje generiek (naar mijn bescheiden mening)quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik vind dit een lekker zomers nummer
Gewoon alsof je Sangria in Spanje drinktquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is wel zomers, maar ook een tikje generiek (naar mijn bescheiden mening)
Op zich is daar niks mee, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon alsof je Sangria in Spanje drinkt
Zijn van die zalige nummers die je over een jaar of 5 of 10 gewoon weer eens op een BBQ moet draaienquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich is daar niks mee, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |