SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
[ Bericht 0% gewijzigd door MaryMouse op 25-05-2016 20:18:59 ]You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
In het land der blinden ....quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tof van mezelf dat ik vorige week mijn gemak had gehouden, om andere mensen ook eens een kans te geven. Dat alles in tegenstelling tot ToT, die gewoon door blijft gaan met het gebruiken van zijn muzikale talenten.
Wait, whut?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tof van mezelf dat ik vorige week mijn gemak had gehouden, om andere mensen ook eens een kans te geven. Dat alles in tegenstelling tot ToT, die gewoon door blijft gaan met het gebruiken van zijn muzikale talenten.
En met een binnenkomer op 12 en nu op de 4e plek hadden Broertje, ToT, Elfletterig en Melting gelijkquote:
Nee hoor, speciaal voor MM, Symph, Spijkerbroek, Lucky, Knokkels, just me en PaRo nog een keertjequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is de laatste keer ooit dat het nummer te horen is.Flop.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Calvin Harris & Rihanna – This is what you came for
[..]
En met een binnenkomer op 12 en nu op de 4e plek hadden Broertje, ToT, Elfletterig en Melting gelijk
[..]
Nee hoor, speciaal voor MM, Symph, Spijkerbroek, Lucky, Knokkels, just me en PaRo nog een keertje
Ow!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat je niet mee wil werken om van de 1e plaats te komen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef Melting het volgende:
Ik luister wel even mee, maar zit al zowat te knikkenbollen hier, dus zal het niet heel de show redden.
Een hoop van die 12-jarigen hebben me gisteren zowat gesloopt, en dat is blijkbaar niet over na 1 nachtje slapen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef Melting het volgende:
Ik luister wel even mee, maar zit al zowat te knikkenbollen hier, dus zal het niet heel de show redden.
Een hoop van die 12-jarigen hebben me gisteren zowat gesloopt, en dat is blijkbaar niet over na 1 nachtje slapen.
Hoe kan dit nou binnenkomen in de top 40!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Calvin Harris & Rihanna – This is what you came for
[..]
En met een binnenkomer op 12 en nu op de 4e plek hadden Broertje, ToT, Elfletterig en Melting gelijk
[..]
Nee hoor, speciaal voor MM, Symph, Spijkerbroek, Lucky, Knokkels, just me en PaRo nog een keertje
had ik ook ffquote:
SAM hing weer evenquote:
Die Sam toch ook hè?quote:
aan een touw ?quote:
Combi Calvin Harris & Rihanna natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou binnenkomen in de top 40!
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat het 20:00 uur is en schakelt snel in
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Die Sam toch ook hè?
Volgende keer Moos gewoon erbij halen.
Door de videoclip.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Onbewust vreten die kleine ettertjes bergen energie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef Melting het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef just me het volgende:
Kun je nagaan hoe het voor mij is als ik met jongere mensen omga
![]()
Jij blijft er toch jong en jeugdig door?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef just me het volgende:
![]()
Ja, maar die luisteren natuurlijk goed naar de Godmother!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef just me het volgende:
![]()
Precies en ik ga nog als laatste naar bed ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij blijft er toch jong en jeugdig door?
Omdat zowel Calvin Harris als Rihanna razend populair zijn en hit na hit scoren?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar die luisteren natuurlijk goed naar de Godmother!
Wat jammerquote:
quote:
Binnen gekomen op de 29e plaats en nu op de 19e. Nicequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
Kan volgens mij zelfs wel redelijk hoog komen, dit.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Kungs vs Cookin’ on 2 burners – This Girl
[..]
Wat jammerMad, just me, Melting en Elf
[..]
[..]
Binnen gekomen op de 29e plaats en nu op de 19e. NiceLucky, Symphonic, Spijkerbroek, ToT en Broertje
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Onbewust vreten die kleine ettertjes bergen energie.
Ja, oké, maar het nummer op zich is zacht uitgedrukt ronduit kut.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat zowel Calvin Harris als Rihanna razend populair zijn en hit na hit scoren?
Leer te denken als een kutpuber zonder smaak en met geld te veel!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, oké, maar het nummer op zich is zacht uitgedrukt ronduit kut.
Dan is het maar goed dat ik zo ook nog wat unanieme toppers ga draaienquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan wordt het top.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Leer te denken als een kutpuber zonder smaak en met geld te veel!
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Galantis wordt weer gepushed door 3 FM dus top
Niet eens achtergrondquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze moeten toch een achtergrondmuziekje hebben voor alle promos die ze tot september maken.
Mad, Spijkerbroek, just me, Lucky en broertje hadden misschien beter wel een euro in kunnen zettenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Vervelende stemmetjes die op jengelende kinderen lijken. Flop.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar hoef ik niet veel voor te doen.
Puberquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar hoef ik niet veel voor te doen.
In dit geval wel, maar ik stond natuurlijk niet op plaats 2 omdat jullie het allemaal zo goed weten.quote:
met puistjes ?quote:
Daar heeft ie clearasil voorquote:
Ergo, je had gewoon alles goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:08 schreef ToT het volgende:
Volgens mij had ik wel Flop gezegd tegen 1 of 2 nummers die ook enorm gepushed werden.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ergo, je had gewoon alles goed.
quote:
quote:
Dit was een bijna unanieme FLOP van MadMaster, Melting, Annagh, Lucky, Spijkerbroek, just me, knokkels en ToT, maar......quote:Op woensdag 27 april 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afschuwelijke plaatAlsof je een stel zwakzinnigen bij elkaar zet en daar wat autotune overheen gooit. Maar ja... het haalt met gemak de Top 40, tot mijn grote verdriet. TOP dus.
Ik vind no money ook best aardigquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig behoort bij de vroege ontdekkers (BEWIJS) van Runaway (U&I) van Galantis.![]()
Dus ik gun het Galantis wel.
Dat is een aardig tijdje geleden ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig behoort bij de vroege ontdekkers (BEWIJS) van Runaway (U&I) van Galantis.![]()
U is shoarmagehaktbalivocaal?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vat het op als een condoleance.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
broederliefde ft. Frenna – Ik was al binnen
[..]
[..]
Dit was een bijna unanieme FLOP van MadMaster, Melting, Annagh, Lucky, Spijkerbroek, just me, knokkels en ToT, maar......
Tot mijn spijt en groot verdriet moet ik mededelen dat Elfletterig als enige een Top had voorspeld, proficiat Elf
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
broederliefde ft. Frenna – Ik was al binnen
[..]
[..]
Dit was een bijna unanieme FLOP van MadMaster, Melting, Annagh, Lucky, Spijkerbroek, just me, knokkels en ToT, maar......
Tot mijn spijt en groot verdriet moet ik mededelen dat Elfletterig als enige een Top had voorspeld, proficiat Elf
En terecht.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vat het op als een condoleance.
* Elfletterig zet het volume even op 1 procent en loopt naar de keuken om eten te maken
Een unanieme Top van just me, knokkels, ddm, ToT en Luckyquote:Op woensdag 13 april 2016 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, senti tekst & gribus riedel = hit.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Diggy Dex – Morgen komt het goed
[..]
Een unanieme Top van just me, knokkels, ddm, ToT en Lucky
Helaas, helaas, geflopt
En MadMaster was de enige die het correct hadquote:
Ahum, Lucky en Spezza dachten een top te horen maarquote:
Noop, het was toch irritant genoegquote:Op woensdag 13 april 2016 20:22 schreef Watertornado het volgende:
Dit is té irritant om een flop te zijn: top dus.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
[..]
Helaas, helaas, geflopt
Het is een geweldige sound voor zo'n kleine uitvoering, maar wat ik niet hoorde in die zaak, is dat er constant een ventilator mee staat te draaien. Als je het geluid zacht hebt staan is het behoorlijk irritant. Oplossing is dus altijd hard zetten.quote:
Absoluut 100% mee eensquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Raar hè? Deze plaat van Diggy Dex is toch echt vele, vele malen beter dan die meuk van Broederliefde.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een geweldige sound voor zo'n kleine uitvoering, maar wat ik niet hoorde in die zaak, is dat er constant een ventilator mee staat te draaien. Als je het geluid zacht hebt staan is het behoorlijk irritant. Oplossing is dus altijd hard zetten.
Het begon op dit punt een beetje op te vallen dat het expres was.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
[..]
Helaas, helaas, geflopt
Een unanieme Top van Lucky, ToT, just me, DDM en Knokkels. Tssss, Jess Glynn is inderdaad niet ver gekomen maar geflopt.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Top ( en ik vind het schijtirritant)
Zullen je buren bij een Voute show leuk vindenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een geweldige sound voor zo'n kleine uitvoering, maar wat ik niet hoorde in die zaak, is dat er constant een ventilator mee staat te draaien. Als je het geluid zacht hebt staan is het behoorlijk irritant. Oplossing is dus altijd hard zetten.
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:39 schreef Watertornado het volgende:
Wow, oude Rihanna stijl, zal wel een knaller worden!
Rihanna….. gefloptquote:Op woensdag 13 april 2016 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mja, moeilijk. Ze is mateloos populair, maar hier krijg je spontaan het zuur van. Toch flop.
Nee, geen Top just me, DDM en Lucky, maar een Flop zoals ToT en Knokkels wél voorspeld haddenquote:
Uh, mogguh Knokkelsquote:
Die leren er uiteindelijk mee levenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zullen je buren bij een Voute show leuk vinden
Of die emigreren naar een woestijnquote:
* knokkels moet even strippen hoorquote:
Broerquote:
Het heeft muzikaal weinig om het lijf, maar Milow is redelijk populair en de soort muziek die hij nu maakt ook. Standaard hitformule en de juiste sound. Moet dus de Top 40 kunnen halen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
Milow – Howling at the Moon
[ afbeelding ]
Zou het huilen naar de maan een Top40 plek opleveren, of wordt het janken?
Jij gaat vanaf nu gewoon met ToT mee?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wilde net exáct hetzelfde typen!Dikke top jongùh.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wilde net exáct hetzelfde typen!Dikke top jongùh.
Ik zag de ninja edit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef knokkels het volgende:
ik ga voor top.
Maar ja het is milow, dus ik verwacht ergens dat het hard gaat toppen
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de Little Dot MK III
Inclusief die speakertjes?
Ik ben wat oververhit, kan gebeurenquote:
En met 10.000 clicks van een fp-pubertje helemaalquote:
Poging tot geil stemmetje in combinatie met kleuter uiterlijk is vette pedo hit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ariana Grande – Into You
[ afbeelding ]
Positieve reviews van wat pop-journalisten, ik ben benieuwd wat jullie vinden
My eyes! My ears!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ariana Grande – Into You
[ afbeelding ]
Fylax vermoordt me als ik FLOP zou zeggen. Maar ook zonder die beweegreden kom ik tot een voorzichtige top. Het nummer is goed geproduceerd en Ariana Grande is tamelijk populair.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ariana Grande – Into You
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fylax vermoordt me als ik FLOP zou zeggen. Maar ook zonder die beweegreden kom ik tot een voorzichtige top. Het nummer is goed geproduceerd en Ariana Grande is tamelijk populair.
Pfff... Dan moet Fylax eerst langs ons komen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fylax vermoordt me als ik FLOP zou zeggen. Maar ook zonder die beweegreden kom ik tot een voorzichtige top. Het nummer is goed geproduceerd en Ariana Grande is tamelijk populair.
No worries, die zit mee te lurken!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pfff... Dan moet Fylax eerst langs ons komen hoor
Lelijke pukkel op d'r arm ook!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ariana Grande – Into You
[ afbeelding ]
Fylax is niet zo'n lurker. Die typt gewoon hoi en gaat daarna weer snel naar het volgende topic.quote:
En op d'r nek wang.quote:
Tong 2.0 een beetje?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fylax is niet zo'n lurker. Die typt gewoon hoi en gaat daarna weer snel naar het volgende topic.
Top.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Alvaro Soler – Sofia
[ afbeelding ]
Wordt Sofia de spaanstalige zomerhit van 2016 of niet?
Dit zal het sowieso extreem goed gaan doen in de clubs aan de costa'squote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:26 schreef Melting het volgende:
Muis....draai je vandaag ook nog een goed nummer?
Dit wordt helaas wederom top.
Ik zit elke keer mis met dit soort nummers. Dan zeg ik flop en blijkt het toch gewoon top te worden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Alvaro Soler – Sofia
[ afbeelding ]
Wordt Sofia de spaanstalige zomerhit van 2016 of niet?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit elke keer mis met dit soort nummers. Dan zeg ik flop en blijkt het toch gewoon top te worden.
Daarom... doe ik lekker eigenwijs en zeg ik gewoon weer FLOP.
Karakterquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit elke keer mis met dit soort nummers. Dan zeg ik flop en blijkt het toch gewoon top te worden.
Daarom... doe ik lekker eigenwijs en zeg ik gewoon weer FLOP.
Nee, iemand waar Vout een veel grotere fan van is, en die zelfs Melting heel erg kan waarderenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft de Dikke Lul band weer iets uitgebracht?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft de Dikke Lul band weer iets uitgebracht?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, iemand waar Vout een veel grotere fan van is, en die zelfs Melting heel erg kan waarderen
ik geloof dat ik nu maar vast met rennen begin
Owwwwwwquote:
Dikke Lul Band ís goede muziekquote:
neequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Janieck – Feel the Love (Sam Feldt Edit)
[ afbeelding ]
Voelen jullie de liefde voor een Top40 positie?
Nee da's een glimlach-kuiltje in d'r wang. Staat schattig enzulks. En het is geen foto voor in een magazin of zo.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Owwwwww![]()
Maar sowieso 2 onvolkomendheden.. Worden die tegenwoordig niet meer weggeshopt?
Ik voel de liefde absoluut. Sam Feldt is razend populair en levert keer op keer puike remixes af. Deze track is geen uitzondering. Het gitaarloopje is erg lekker. Ik vind het een leuk nummer, wat in principe bijna een garantie is voor een flop...quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Echt niet. Mocht het onverhoopt tóch een hit worden, dan koop ik het nummer en zal het 20 x achter elkaar luisteren.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt niet. Mocht het onverhoopt tóch een hit worden, dan koop ik het nummer en zal het 20 x achter elkaar luisteren.
Kijk, dank jequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik voel de liefde absoluut. Sam Feldt is razend populair en levert keer op keer puike remixes af. Deze track is geen uitzondering. Het gitaarloopje is erg lekker. Ik vind het een leuk nummer, wat in principe bijna een garantie is voor een flop...
Daarom: TOP
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt niet. Mocht het onverhoopt tóch een hit worden, dan koop ik het nummer en zal het 20 x achter elkaar luisteren.
ik voel die liefde ook welquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga je de liefde vanzelf voelen...quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jengelnummer om fijn mee te blaten, voor velen. Top.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Gerard Joling – Lieveling
[ afbeelding ]
Omdat ik zoveel van jullie hou, de absolute topper van deze avond![]()
of niet?
Top 40 hè? Nee, daar koopt Gerard zich geen weg naartoe. Een nummer #1-hit in de Single Top 100 kun je kopen en dat heeft hij herhaaldelijk bewezen. Maar de Top 40 draait ook om airplay en streaming. En als het goed is, draaien radiozenders deze meuk niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Gerard Joling – Lieveling
[ afbeelding ]
Omdat ik zoveel van jullie hou, de absolute topper van deze avond![]()
of niet?
Dat wel, het is goed catchy.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jengelnummer om fijn mee te blaten, voor velen. Top.
Frans is veeel beter.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:33 schreef ToT het volgende:
En toch zul je zien dat dit grof verkoopt onder de Topper- en Frans Bauer fans enzo.
Ik hoop dan dat jij jouw mee blaat talenten onder de douche houdtquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jengelnummer om fijn mee te blaten, voor velen. Top.
Dat zou je tussen de regels door wel op kunnen maken, ja!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kunnen we hier uit opmaken dat je niet heul erg fan van 'm bent?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan ga je de liefde vanzelf voelen...
(Het heeft mijn longlist van nieuwe muziek wél gehaald, trouwens)
Ik hoorde dit generieke nummer vorige week.... - wellicht leuk als jouw land meedoet aan het EK Voetbal. Maar Oranje is niet van de partij. Dus leeft het EK hier niet. En dit nummer dus ook niet. Niemand zit hier op te wachten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
David Guetta ft. Zara Larsson – This one’s for You
[ afbeelding ]
Voetballende de Top40 in?
Wat heeft dit met het EK te maken?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoorde dit generieke nummer vorige week.... - wellicht leuk als jouw land meedoet aan het EK Voetbal. Maar Oranje is niet van de partij. Dus leeft het EK hier niet. En dit nummer dus ook niet. Niemand zit hier op te wachten.
FLOP![]()
Naschrift: het is nog irritant ook, trouwens
Top, want alle 'kekke' 2016 sounds zijn erin verwerkt. Wat een schijtnummer, btw.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
David Guetta ft. Zara Larsson – This one’s for You
[ afbeelding ]
Voetballende de Top40 in?
Helemaal mee eens. Bloedirritant.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
Dit soort effectjes vond ik in het begin wel geinig, maar dat die hype snel maar weer over mag gaan zeg!
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:35 schreef knokkels het volgende:
Dit was de persoonlijke datingadvertentie van Gerard?
Kek is al weer zó 2015. Volgens mij moet je nu iets als "omin spang" zeggen of zo!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Top, want alle 'kekke' 2016 sounds zijn erin verwerkt. Wat een schijtnummer, btw.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Kek is al weer zó 2015. Volgens mij moet je nu iets als "omin spang" zeggen of zo!
Eeewwquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Kek is al weer zó 2015. Volgens mij moet je nu iets als "omin spang" zeggen of zo!
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Adele – Send my Love (to your new Lover)
[ afbeelding ]
Tot nu toe is elk nummer van Adele wat in de tipparade verscheen een hit geworden?! Deze ook?
Dat lijkt me dan wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe is elk nummer van Adele wat in de tipparade verscheen een hit geworden?! Deze ook?
omn spng mn. wrd! tf nmmrquote:
Flop, ze is over haar hoogtepunt heen. Muzikaal gezien.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb een lichte twijfel. Haar derde album haalt niet het niveau van de vorige twee albums. En deze single komt gewoon letterlijk van het album dat iedereen allang heeft gekocht. De vraag is dan: wie koopt dit nummer nog? En is er genoeg airplay?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ze over haar hoogtepunt heen is. Ze is vrij jong. Het kan best dat haar volgende album weer stukken beter is. Maar "25" zit bij mij nog in het folie.... Dat zegt eigenlijk alles wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flop, ze is over haar hoogtepunt heen. Muzikaal gezien.
quote:
Dt schlt nmlk wl cht mllscndn hr. Dnkn z dn.quote:
Ik heb 25 ook, maar juist door dat album ben ik eerlijk gezegd Adele sound moe geworden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze over haar hoogtepunt heen is. Ze is vrij jong. Het kan best dat haar volgende album weer stukken beter is. Maar "25" zit bij mij nog in het folie.... Dat zegt eigenlijk alles wel.
De Prozac ligt er al achter?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Mr. Probz – Fine Ass Mess
[ afbeelding ]
Fijne kont Mess? Zou Mess daarmee in de Top40 kunnen komen?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Dt schlt nmlk wl cht mllscndn hr. Dnkn z dn.![]()
Maar dan wel vergeten dat je het in je hoofd moet omzetten, wat juist éxtra tijd kost![]()
Silly youth
Topquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Je vond Gerard niet een topper?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Melting het volgende:
* Melting nog steeds in afwachting van het goede nummer.
quote:
eerst de trouwjurk en dan het topjequote:
Pfffff.... wat een lastige, dit. Mr. Probz heeft een bewezen populariteit, maar ik vind dit nummer niet catchy en het heeft ook niet echt appeal. Laat ik maar eens een voorzichtige flop noteren.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee, ik geloof echt niet in een beter volgend album, óf het roer gaat volledig om.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze over haar hoogtepunt heen is. Ze is vrij jong. Het kan best dat haar volgende album weer stukken beter is. Maar "25" zit bij mij nog in het folie.... Dat zegt eigenlijk alles wel.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Of ja... de plaat scoort wel, maar het is geen topper.![]()
En Vout schudt hier langs me ook
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan heb ik alleen nog maar Anouk voor jou in de aanbieding
Flop, zanik, jank ende zeur nummer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Grote kansquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Anouk – Wanna Little Something
[ afbeelding ]
Ze wil vast weer in de Top40 komenToch?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Alimentatie is niet aangekomen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Soms is het 4e album het beste album dat artiesten maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik geloof echt niet in een beter volgend album, óf het roer gaat volledig om.
Nee joh. Hóór dan. Melodieloos, vibrato huilstem en geblèr in één lange saaie toon. Absoluut flop.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Wie niet? Maar dan moet je wel een beter nummer maken. Ik heb hier een beetje hetzelfde als bij Mr Probz. Het klinkt gewoon niet catchy; ik hoor geen hit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Doe je goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie niet? Maar dan moet je wel een beter nummer maken. Ik heb hier een beetje hetzelfde als bij Mr Probz. Het klinkt gewoon niet catchy; ik hoor geen hit.
FLOP
Diequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
Jonna Fraser ft. Broederliefde - Do or Die
[ afbeelding ]
Ja, OK, dan..... Do or Die?
Ik onthoud me gewoon van stemming.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Dat magquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik onthoud me gewoon van stemming.
Dit is nu al het meest wanstaltige nummer van dit jaar. Top dus.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel een top worden vanwege Broederliefde, die een prijs hebben gewonnen om de een of andere reden ..quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is nu al het meest wanstaltige nummer van dit jaar. Top dus.
Zet bij nader inzien maar een flop voor mij neer. Ook al heb ik dan geen gelijk, het voelt gewoon goed om dit nummer te noemen wat het is, namelijk eenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zet bij nader inzien maar een flop voor mij neer. Ook al heb ik dan geen gelijk, het voelt gewoon goed om dit nummer te noemen wat het is, namelijk een
FLOP
FLOPquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Mr. Polska & Teske – Samen
[ afbeelding ]
Samen de Top40 in, of loopt het op een scheiding uit?
Je dóet het erom.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
Dat deze "muzikale" hype en het bijbehorende zwakzinnige geneuzel maar snel voorbij mag zijn.
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Mr. Polska & Teske – Samen
[ afbeelding ]
Samen de Top40 in, of loopt het op een scheiding uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |